Sari la conținut

Ij (izh)


Vizitator moto_comuniste
 Share

Postări Recomandate

Am folosit silicon negru peste tot.mai am planeta cu km putini am pus toata piesele din cutie la planeta cu probleme.doar axele furcilor,nu.inseamna ca acolo ar fi problema,joc in carter.

» Post actualizat in 07 Mar 2016 09:12

pinten uzat,arc pinten prea slab,joc in carter la tijele furcilor,joc la melc,aceleasi posibile jocuri si in capac,garnitura prea groasa intre carteri sau la capac ..

furcile mai sunt in 90 de grade ??

» Post actualizat in 07 Mar 2016 09:12

Multumesc frumos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Habar nu am la ce le zici craboti.cateii de pe axul pedalei prinsi cu arcul acela subtire?trebuie sa spun ca ceva joc exista la axa din carter care tine furca de jos.comparativ cu cealalta cutie toata piesele se prezinta cam la fel ca si uzura.cea cu km putini stiu de la fostul proprietar ca nu avea probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La selectorul de viteze( tamburul ala care misca furcile) si semiluna aia dintata ce e pe axul cu pedaua de la schimbator sunt puncte din fabrica ( marcaje) si trebuiesc montate fix una in dreptul celeilalte, altfel sare din viteze intr-o veselie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt punct pe punct.am fost atent de fiecare data.problema nu e ca sare,ci ca trece direct intre a doua si a treia.cand cobor din a treia nici o problema.

» Post actualizat in 07 Mar 2016 12:14

Am mai montat o cutie la o alta planeta(a fratelui meu)functioneaza perfect.

» Post actualizat in 07 Mar 2016 12:24

Am inlocuit si selectorul (noi in familie ii spunem harta.spun in familie pt ca si tatal meu a avut in tinerete ij 56.)aceeasi problema.ramane sa incerc cumva sa elimin cumva jocul axei furcii de jos in carter ca altceva nu imi dau seama ce ar mai putea fi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Furcile nu le poţi schimba între ele pentru că nu le poţi monta schimbate. O cauză probabilă ar mai putea fi uzura pronunţată a vârfului care blochează harta în viteză. Poate e rotunjit într-o parte şi trece uşor de a II-a, iar când dai înapoi din III în II agaţă harta corect.


» Post actualizat in 08 Mar 2016 11:09

Rectific.

Furcile se pot monta şi schmbate între ele dar pentru asta cred că trebuie să fi urs sau "Dorel" ca să nu-ţi dai seama.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare, adresata celor ce au mesterit mai multe IJ-uri (in timp fiind atatea improvizatii la ele caci e greu sa mai sti ce e original si ce nu).

La bascula de IJ56, in zona de prindere pe cadru inteleg ca trebuie sa fie 4 bucsi (2+2) si o teava distantier la mijloc.

A mai intalnit cineva varianta cu 4 rulmenti radial-axiali (2+2 pe fiecare parte) teava-distantier ramane si pe capete "inchidere" cu saiba metal+o saiba de cauciuc?-asa am gasit eu si ma gandesc daca sa ramana, ori sunt riscuri?

Nu stiu (si nu cred) ca este o solutie de fabrica, dar oare e fiabil acest montaj?-Teoretic, ar fi normal sa reziste, deoarece roata e fixata doar cu 1+1 rulmenti radial-axiali, se roteste mult, intradevar socurile mai sunt preluate de cauciuc, iar momentul transmis la axul basculei nu ar trebui sa fie asa de mare.Poate ca era mai OK doar cate un rulment cu role, unde presiunea specifica era mai mica decat cea de la bila sferica.Un alt risc e dat de posibilitatea ca sa ajunga acolo apa si noroi, deoarece poate fi inproscat de roata, dar de asta sunt saibele pe capete si se pot folosi rulmentii cu capace la exterior.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu

 

Se cam blocheaza toata cutia daca pui furcile invers.sambata o desfac din nou dis-dimineata si am sa fiu atent la toate detaliile.

 

Păi și eu nu asta am zis? Numai urs trtebuie să fi dacă le pui invers pentru că normal nu ai cum le inversa. Verifică totuși pana care ține pe poziție harta cu vitezele să nu fie prea uzată și de aceea să treacă peste a II-a. Știi la care pană mă refer?

Am si eu o intrebare, adresata celor ce au mesterit mai multe IJ-uri (in timp fiind atatea improvizatii la ele caci e greu sa mai sti ce e original si ce nu).

La bascula de IJ56, in zona de prindere pe cadru inteleg ca trebuie sa fie 4 bucsi (2+2) si o teava distantier la mijloc.

A mai intalnit cineva varianta cu 4 rulmenti radial-axiali (2+2 pe fiecare parte) teava-distantier ramane si pe capete "inchidere" cu saiba metal+o saiba de cauciuc?-asa am gasit eu si ma gandesc daca sa ramana, ori sunt riscuri?

Nu stiu (si nu cred) ca este o solutie de fabrica, dar oare e fiabil acest montaj?-Teoretic, ar fi normal sa reziste, deoarece roata e fixata doar cu 1+1 rulmenti radial-axiali, se roteste mult, intradevar socurile mai sunt preluate de cauciuc, iar momentul transmis la axul basculei nu ar trebui sa fie asa de mare.Poate ca era mai OK doar cate un rulment cu role, unde presiunea specifica era mai mica decat cea de la bila sferica.Un alt risc e dat de posibilitatea ca sa ajunga acolo apa si noroi, deoarece poate fi inproscat de roata, dar de asta sunt saibele pe capete si se pot folosi rulmentii cu capace la exterior.

Eu am ami întâlnit și nu se uzează așa repoede ca bucșile originale. Și Yamaha FJ 1100 are tot cu role și distanțier, iar dacă la aia ține...

La a mea am pus în urmă cu vreo 10.000 km niște bucși de teflon făcute la strung și deși nu mi-am făcut atunci mari speranțe acum nu regret alegerea făcută. N-au pic de joc până acum.

Dealtfel să ști că bucșile originale se scot faorte greu afară din furca oscilantă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc! Deci o sa-i dam asa mai departe!(la cati Km. fac eu cu ea si nici nu fac "enduro", ar trebui sa tina).

Apropo, dinamul meu, a fost "educat" sa mearga cu "+" la masa, fara sa inversez nimic la legaturi (dupa ce am inercat si asta dar nu a vrut), doar l-am ledat o data ca "motor de cc" cu "+" la masa si am invartit in sensul de mers al motorului, apoi a ramas asa cum am vrut.

Nu am inteles exact fenomenul fizic produs (probabil acest magnetism remanent), dar am rezolvat elegant si acum e cum mi-am dorit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema cu saritul peste treapta a 2-a de viteza am avut-o si eu, la mine a fost de la axul fix (cel cu placile de ambreiaj), avea joc in carter. Am montat niste distantiere intre carter si placa aceea care se monteaza peste si am rezolvat problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am zis in felul urmator:plec de pe loc cu viteza intai cind vreau sa trec in a doua se duce direct intre a doua si treia,mai ridic o data intra a treia dupa care cobor in a doua ,intra si merge perfect.scuze daca nu m-am facut inteles din prima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pot fi multe cauze acolo de trece asa usor de treapta a 2 a, la fel facea si Ij-u meu d'aia am intrat si am expus parerea.

Cauza? nu era pus la punct selectorul cu semiluna aia dintata.

Nu e nevoie sa fie deviat mult de la punct numai un dinte pus decalat ca selectorul sa faca o cursa mai lunga decat trebuie si sa nu se opreasca fix acolo unde trebuie atunci cand semiluna este la capatul cursei.

Spor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Semiluna dinţata nu se poate monta pe verso? Nu ştiu cum e la ij dar la etz se poate monta steluţa invers şi atunci se aiureste poziţia unor viteze. Asta nu explică totuşi revenirea corectă din 3 în 2. Probabil e combinaţie de 2 hibe mici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se poate monta invers pt ca e montata pe axul pedalei cu pana si stift, se scoate dupa ax numai daca se vrea schimbata din cauza uzurii sau alte motive.

cutia de viteze e gandita cu punct mort (pe liber) intre viteza 1 si 2, cum se intampla acum la colegu o sa ramana pe liber si intre treptele 3 si 4 la trecerea din treapta 2 in 3.

Omu poate verifica daca nu e la punct....baga a 1 a si la trecerea in treapta a 2 a sa nu duca pedaua pina la capat, daca intra in a 2 a....aia e.

La montajul cutiei eu faceam cel putin 2 probe inainte sa inchid motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apoi nici la mz nu există motiv să întorci steluţa, totuşi unii insistă şi de aia am întrebat, că eu am găsit 2 cazuri din 5, e plină lumea de cofetari. :-P

Spor la reparat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incercat sa nu duc pedala pana sus cand dau a doua,aceeasi problema.cred totusi ca problema e uzura carterului din stanga si a capacului cutiei.mobra are foarte multi km.kilometrajul nu a mers foartte mult timp.apropo,cine are burghiul acela care vine pe cablul de kilometraj jos la roata,chiar si unul uzat mi-ar fi de ajutor ca model.mobra e varianta cu frana pe disc.acum multi ani l-am dat cuiva sa ii repare dantura si l-a pierdut.

» Post actualizat in 13 Mar 2016 16:52

In sfarsit mergeeeeeee!!!!!!functioneaza corect.dupa un week-end intreg de injuraturi,tutun si cafea la greu,merge.sa nu uit si o pisica nimerita de la 20 de metri cu un patent.miorlaia parca era nebuna.deci la capitolul seibi aceastaa cutie nu are nimic in comun cu altele vazute pe viu sau aici pe forum.pe axul central care iese la pinionul de atac am o saiba de 2mm pusa intre ax si rulmentul din carterul din stanga.saiba pe care o stim cu totii intre pinionul de atac si pinionul cu furca pe el nu exista.daca o pun se blocheaza cutia sau s3 invarte foarte greu.la selector(harta)am o saiba de 1mm in stanga iar pe partea cu capacul cutiei o saiba de 0.9mm.doar asa functioneaza corect.asta seara merit o tarie.multumesc tuturor pentru sfaturi.

» Post actualizat in 13 Mar 2016 17:09

Am o fisura intre toba si cotul de evacuare si cam da fum pe acolo.dupa plimbare picura ulei pe acolo.asa de prost o fi uleiul de amestec(repsol)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...