robert bk350 Postat Noiembrie 28, 2019 Share Postat Noiembrie 28, 2019 La 26.11.2019 la 11:22, easy ride on! a spus: Shock-absorber of the suspension of a forward sprocket with the disk brake (in each) ... 0,3 (l) ... oil for hydraulic shock absorbers MGP-10 OST 38.1.54-74, oil spindle AU the technical specifications 38-1011232-89 - Shock-absorber of the suspension of a forward sprocket with the two-jaw brake (in each) ... 0,175 (l) ... oil for hydraulic shock absorbers MGP-10 OST 38.1.54-74, oil spindle AU the technical specifications 38-1011232-89 http://www.manualedereparatie.info/download/ij-izh-planeta-5-manuale-de-reparatie.html pag. 10, tab. 2. (3.6. Refuelling capacitances) mersi de ajutor. deci 300 ml trebuie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thegerman Postat Decembrie 16, 2019 Share Postat Decembrie 16, 2019 salutare as dori sa cumpăr un motor complet (se poate si defect) de ij planeta 5 pentru completare/restaurare estetica Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Ianuarie 24, 2020 Share Postat Ianuarie 24, 2020 Salutare! O scurta întrebare aveți idee de ce atunci când aprind farul la in Jupiter îmi moare motorul chiar dacă becul de încărcare nu se aprinde ?am văzut o postare a lui b52,cred, in care se arată cum se reglează releul de încărcare la ij. Deoarece nu cunosc rusă nu prea am înțeles mare lucrundin filmarea respectiva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Aprilie 9, 2020 Share Postat Aprilie 9, 2020 salutare colegi am reconditionat partial un atas de jupiter 3 ,pe care la randul lui am sa-l montez pe un ij56. stiu ca nu-i ce trebe,dar asta am gasit. problema mea e ,ca am cumparat atasul fara scaun. ma poate servi cineva cu un scaun? contra cost bine inteles. si as mai avea nevoie de ornamentul lateral cromat,care vine montat pe spate. nu il am nici pe dansul. tare fericit as fi,daca le gasesc pe aici. sa ne vedem sanatosi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Aprilie 13, 2020 Share Postat Aprilie 13, 2020 Salut. Sună-mă te rog mâine d oa 13 sa vad mai exact ce te interesează căci e posibil sa am eu. P. S. 0765435870 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Aprilie 14, 2020 Share Postat Aprilie 14, 2020 asa facem La 09.04.2020 la 8:54, robert bk350 a spus: salutare colegi am reconditionat partial un atas de jupiter 3 ,pe care la randul lui am sa-l montez pe un ij56. stiu ca nu-i ce trebe,dar asta am gasit. problema mea e ,ca am cumparat atasul fara scaun. ma poate servi cineva cu un scaun? contra cost bine inteles. si as mai avea nevoie de ornamentul lateral cromat,care vine montat pe spate. nu il am nici pe dansul. tare fericit as fi,daca le gasesc pe aici. sa ne vedem sanatosi ornament am gasit. ramane doar scaunul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Aprilie 21, 2020 Share Postat Aprilie 21, 2020 La 14.04.2020 la 8:18, robert bk350 a spus: asa facem ornament am gasit. ramane doar scaunul. inca mai caut scaunul pt atas. si am mai descoperit ca imi lipsesc buzunarele laterale din interion. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Mai 4, 2020 Share Postat Mai 4, 2020 cine ma poate ajuta cu niste informatii pt a monta suspensia si frana la atas jupi3? mentionez ca atasul l-am cumparat desfacut . pe bascula trebuie sa am o tija,care fine fix talerul pt saboti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaha.ionel Postat Mai 6, 2020 Share Postat Mai 6, 2020 Salut,fiecare taler cu saboti de frana are o prindere fixa,fara aceasta se invarte la franare cu totul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat August 14, 2020 Share Postat August 14, 2020 Salutare. O scurta întrebare am la voi. Mai am. O singura problema cu Ivan al meu, nu încarcă. Știu ca era o varianta cu un bec pe care îl conectați la dinam și puteai verifica cu motorul pornit dacă acesta produce curent. Cum pot verifica și unde trebuie sa leg becul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vene Postat August 19, 2020 Share Postat August 19, 2020 Cred ca asta vrea Cornel. Cum sa verifici dinamul, excluzand releul.Era o varianta folosita frecvent si pe la camioane, daca va amintiti becul de far ce statae aprins sub masca fata la Roman. Asa este legarea dinamului cu releu si bec-martor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat August 19, 2020 Share Postat August 19, 2020 Acum 41 minute, easy ride on! a spus: Becul de far de la autocamioanele Roman era legat (ca rezistenţă de balast) doar între (+) baterie şi (+) excitaţia generatorului Și era vorba de alternator, nu de dinam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vene Postat August 24, 2020 Share Postat August 24, 2020 La 19.08.2020 la 16:51, easy ride on! a spus: Da, este corectă a doua poză (schemă). Becul (2W) de control la încărcare se leagă între borna (-) a bateriei de acumulatori (prin şi condiţionat de contactul prin cheie) şi borna (peria) de (-) a dinamului. Cand tensiunea dintre dinam (-) şi baterie (-) se egalizează (releu conjunctor-disjunctor cuplat, dinamul debitează tensiune/curent) atunci becul se stinge. Cand tensiunea nu se egalizează (dinam oprit sau defect) becul de control se aprinde (roşu). Prima poză / schemă nu este corectă: Bateria are borna (+) legată la masă. Becul va primi curent şi prin înfăşurarea de excitaţie serie dar şi prin rotorul cu o perie la masă, paralel cu primul circuit. Becul de far de la autocamioanele Roman era legat (ca rezistenţă de balast) doar între (+) baterie şi (+) excitaţia generatorului (cu (-) la masă), astfel încât să asigure un curent de excitaţie de valoare medie (dacă releul regulator era defect). Rezistenţa de cca. 5 Ohm (Nichelină) de la releul motocicletei asigură un curent de excitaţie medie de 1A şi ceva (dacă nu este arsă / întreruptă). Peste ea intervin contactele releului regulator de tensiune care şuntează intermitent rezistenţa la tensiuni prea mici mărind excitaţia sau pune la masă intermitent excitaţia la tensiuni prea mari, anulând excitaţia. Şi ... replay. Un bec de 6V 5W are cam 7-8 Ohm la cald (0,8A) Unul de 6V 21W are cam 1-2 Ohm la cald (3,5A). Optim ar fi un bec de 6V 10W sau 2 x 6V 5W paralel. 45W este enorm (7,5A în excitaţie). Vei arde dinamul (rotorul), instalaţia şi va exploda bateria. @vene te-a învăţat rău la faza asta Mihaita, schema cu bec si fara releu nu este pentru "vesnicie", este valabila sa verifici daca este OK dinamul! Nu trebuie turat motorul, daca dinamul incarca, becul se aprinde progresiv cu cresterea turatiei, daca nu incarca, becul ramane aprins slab. Deci este doar de control, nu este solutie de inlocuire permanenta a releului. Nu se intampla nimic cu bateria, doar ca daca dinamul incarca bine si cresti mult turatia se va arde becul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin tamas Postat Decembrie 2, 2020 Share Postat Decembrie 2, 2020 Bună, caut cablu kilometraj ij 56( la motor) sau o informație cu ce pot sal înlocuiesc Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Decembrie 29, 2020 Share Postat Decembrie 29, 2020 Mno! IJ-u de mai sus,cu ce categorie de permis se conduce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Decembrie 29, 2020 Share Postat Decembrie 29, 2020 Fiind electric probabil cu E-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Decembrie 30, 2020 Share Postat Decembrie 30, 2020 (editat) La 29.12.2020 la 16:51, easy ride on! a spus: Superb! La noi se va conduce cu permis de categoria B - după numărul de axe (2) şi nu după numărul de faruri (1). Categoria B + E. A + E nu există. "22. motocicletă – autovehiculul cu două roţi, cu sau fără ataş, echipat cu un motor ..." Iaca, sunt 4 axe şi 4 roţi. Referitor la poza de mai sus, cea cu remorca pav: nu stiu daca mai exista pe aici cineva care sa tracteze asa ceva dupa motor, dar cu acte in regula, caci eu duc o munca de lamurire nemarginita cu cei de la rar pe faptul ca in romania nu este admis faptul ca o motocicletă sa aiba remorcă. Cum mi-au zis, si sper sa nu greșesc,:" in romania motocicleta nu are masă tragatoare" daca exista asa ceva va rog sa imi spuneți pt a le demonstra contariul. Ca o concluzie a mea, la motocicleta cu ataș este un anumit cod pe carte, gen LS1, insa la cea dupa care poti tracta o remorca nu exista nici un astfel de cod care sa faca diferentierea. Daca greșesc VA ROG sa ma corectați căci am nevoie Editat Decembrie 30, 2020 de cornelilinca84 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Decembrie 31, 2020 Share Postat Decembrie 31, 2020 Un prieten construise o motoparapantă,s-a interesat de autorizatie de zbor.I s-a spus,că tot ce zboară,și are peste 12 kg,trebe înmatriculat,autorizat.Poi...o lebădă sănătoasă,are peste 12 kg,trebe să le inmatriculăm urgent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Decembrie 31, 2020 Share Postat Decembrie 31, 2020 (editat) Acum 15 ore, cornelilinca84 a spus: motocicleta nu are masă remorcabilă Fixed. . Ar trebui cerut un punct de vedere la reprezentanța producătorului moto. Există sisteme de remorcare omologate pt moto? Că Goldwing-uri cu nucă de remorcă am tot văzut. By the way, eu dețin un autoturism care are masă remorcabilă 0 în CIV! Are evacuarea pe mijloc și nu i se poate monta cârlig, alte variante ale modelului - cu motoare mai mici - au posibilitatea de a tracta, legal. Editat Decembrie 31, 2020 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Decembrie 31, 2020 Share Postat Decembrie 31, 2020 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Decembrie 31, 2020 Share Postat Decembrie 31, 2020 @easy ride on!, asta știm, ceva mai nou nu ne spui? În cazul meu nu a greșit nimeni, poate doar eu că mi-am luat model exclusivist. Acum nu sunt sigur dacă nu cumva erai obligat să verifici corectitudinea datelor din acte, am pățit și eu să greșească dar am făcut retur direct la ghișeu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Februarie 23, 2021 Share Postat Februarie 23, 2021 La 31.12.2020 la 16:51, easy ride on! a spus: He-he ... Deţin un autoturism care (cică) a fost înmatriculat de două ori pe acelaşi proprietar (tot eu) - asta pentru că au greşit miliţienii seria de caroserie în certificatul de înmatriculare, incapabili să copieze cifrele şi literele din CIV (de la RAR care nu a greşit cu nimic). Deh' ... 17 caractere de copiat exact este mult prea mult pentru un encefal de miliţian, chiar şi în condiţii de (pretinsă) licenţă în "drept" Ca urmare, alţi miliţieni (şi mai "vigilenţi") au "depistat" în circulaţie un autovehicul cu numere de înmatriculare "false" (în capul lor) şi "neînmatriculat" (tot în capul lor) pe care l-ar fi condus un "infractor" (eu) căruia i s-a întocmit dosar penal pentru concurs de infracţiuni. În consecinţă, militez pentru euthanasierea prevenivă a miliţienilor şi pentru îndreptarea acestora (pe abricht) Deja sunt curios. Cu ce te-au prins? Ce conduceai? Te intreb pentru ca eu din 2006 de cand am trei roti nu m-au oprit niciodata. Ba da, mint, a font in 2013 pentru a culege.......impresii. Deci vreau sa stiu cu ce sa nu ma deplasez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mythlup Postat Iulie 11, 2021 Share Postat Iulie 11, 2021 Va salut! Recent am intrat in posesia acestui “motor”. Caut sa-l salvez, reconditionandu-l și făcând sa-i bată din nou inima . Fostul proprietar mi-a zis ca după ce se încălzea, el crede, ca un piston “strângea” din ce in ce mai tare pana se oprea. Am mai citit una-alta, și da, este posibil sa fie deformat sau care ar mai putea fi cauza? Momentan are toate cablurile înțepenite, putin rotile(lanț rugini dar remediabil); motorul învârte și pare sa aibă compresie. Partea electrică trebuie schimbata(cel puțin cablurile); baterie lipsa(ce baterie sa ii pun?) Va rog, ce model este, ce sfaturi/recomandări îmi dați in continuare? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CipRo Postat Iulie 12, 2021 Share Postat Iulie 12, 2021 Acum 16 ore, mythlup a spus: Va salut! Recent am intrat in posesia acestui “motor”. Caut sa-l salvez, reconditionandu-l și făcând sa-i bată din nou inima . Fostul proprietar mi-a zis ca după ce se încălzea, el crede, ca un piston “strângea” din ce in ce mai tare pana se oprea. Am mai citit una-alta, și da, este posibil sa fie deformat sau care ar mai putea fi cauza? Momentan are toate cablurile înțepenite, putin rotile(lanț rugini dar remediabil); motorul învârte și pare sa aibă compresie. Partea electrică trebuie schimbata(cel puțin cablurile); baterie lipsa(ce baterie sa ii pun?) Va rog, ce model este, ce sfaturi/recomandări îmi dați in continuare? Multumesc! Salut! Pe rezervor scrie IZ iar pe motor JUPITER 4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius03NMG Postat Iulie 15, 2021 Share Postat Iulie 15, 2021 La 11.07.2021 la 15:32, mythlup a spus: Va salut! Recent am intrat in posesia acestui “motor”. Caut sa-l salvez, reconditionandu-l și făcând sa-i bată din nou inima . Fostul proprietar mi-a zis ca după ce se încălzea, el crede, ca un piston “strângea” din ce in ce mai tare pana se oprea. Am mai citit una-alta, și da, este posibil sa fie deformat sau care ar mai putea fi cauza? Momentan are toate cablurile înțepenite, putin rotile(lanț rugini dar remediabil); motorul învârte și pare sa aibă compresie. Partea electrică trebuie schimbata(cel puțin cablurile); baterie lipsa(ce baterie sa ii pun?) Va rog, ce model este, ce sfaturi/recomandări îmi dați in continuare? Multumesc! Ij jupiter 4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.