Sari la conținut

Ij (izh)


Vizitator moto_comuniste
 Share

Postări Recomandate

La 26.11.2019 la 11:22, easy ride on! a spus:

Shock-absorber of the suspension of a forward sprocket with the disk brake (in each) ... 0,3 (l) ... oil for hydraulic shock absorbers MGP-10 OST 38.1.54-74, oil spindle AU the technical specifications 38-1011232-89

-

Shock-absorber of the suspension of a forward sprocket with the two-jaw brake (in each) ...  0,175 (l) ... oil for hydraulic shock absorbers MGP-10 OST 38.1.54-74, oil spindle AU the technical specifications 38-1011232-89

 

http://www.manualedereparatie.info/download/ij-izh-planeta-5-manuale-de-reparatie.html

pag. 10, tab. 2. (3.6. Refuelling capacitances)

 

mersi de ajutor.

deci 300 ml trebuie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • Răspunsuri 5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...

Salutare! O scurta întrebare aveți idee de ce atunci când aprind farul la in Jupiter îmi moare motorul chiar dacă becul de încărcare nu se aprinde ?am văzut o postare a lui b52,cred, in care se arată cum se reglează releul de încărcare la ij. Deoarece nu cunosc rusă nu prea am înțeles mare lucrundin filmarea respectiva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

salutare colegi

am reconditionat partial un atas de jupiter 3 ,pe care la randul lui am sa-l montez pe un ij56. stiu ca nu-i ce trebe,dar asta am gasit.

problema mea e ,ca am cumparat atasul fara scaun. ma poate servi cineva cu un scaun? contra cost bine inteles. si as mai avea nevoie de ornamentul lateral cromat,care vine montat pe spate. nu il am nici pe dansul. tare fericit as fi,daca le gasesc pe aici. sa ne vedem sanatosi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa facem 💪😷

La 09.04.2020 la 8:54, robert bk350 a spus:

salutare colegi

am reconditionat partial un atas de jupiter 3 ,pe care la randul lui am sa-l montez pe un ij56. stiu ca nu-i ce trebe,dar asta am gasit.

problema mea e ,ca am cumparat atasul fara scaun. ma poate servi cineva cu un scaun? contra cost bine inteles. si as mai avea nevoie de ornamentul lateral cromat,care vine montat pe spate. nu il am nici pe dansul. tare fericit as fi,daca le gasesc pe aici. sa ne vedem sanatosi

ornament am gasit. ramane doar scaunul. 🙄

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Salutare. O scurta întrebare am la voi. Mai am. O singura problema cu Ivan al meu, nu încarcă. Știu ca era o varianta cu un bec pe care îl conectați la dinam și puteai verifica cu motorul pornit dacă acesta produce curent. Cum pot verifica și unde trebuie sa leg becul? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 41 minute, easy ride on! a spus:

Becul de far de la autocamioanele Roman era legat (ca rezistenţă de balast) doar între (+) baterie şi (+) excitaţia generatorului

Și era vorba de alternator, nu de dinam! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 19.08.2020 la 16:51, easy ride on! a spus:

Da, este corectă a doua poză (schemă).

Becul (2W) de control la încărcare se leagă între borna (-) a bateriei de acumulatori (prin şi condiţionat de contactul prin cheie) şi borna (peria) de (-) a dinamului.

Cand tensiunea dintre dinam (-) şi baterie (-) se egalizează (releu conjunctor-disjunctor cuplat, dinamul debitează tensiune/curent) atunci becul se stinge.

Cand tensiunea nu se egalizează (dinam oprit sau defect) becul de control se aprinde (roşu).

Prima poză / schemă nu este corectă:

Bateria are borna (+) legată la masă.

Becul va primi curent şi prin înfăşurarea de excitaţie serie dar şi prin rotorul cu o perie la masă, paralel cu primul circuit.

Becul de far de la autocamioanele Roman era legat (ca rezistenţă de balast) doar între (+) baterie şi (+) excitaţia generatorului (cu (-) la masă), astfel încât să asigure un curent de excitaţie de valoare medie (dacă releul regulator era defect).

Rezistenţa de cca. 5 Ohm (Nichelină) de la releul motocicletei asigură un curent de excitaţie medie de 1A şi ceva (dacă nu este arsă / întreruptă).

Peste ea intervin contactele releului regulator de tensiune care şuntează intermitent rezistenţa la tensiuni prea mici mărind excitaţia sau pune la masă intermitent excitaţia la tensiuni prea mari, anulând excitaţia. Şi ... replay.

Un bec de 6V 5W are cam 7-8 Ohm la cald (0,8A)

Unul de 6V 21W are cam 1-2 Ohm la cald (3,5A).

Optim ar fi un bec de 6V 10W sau 2 x 6V 5W paralel.

45W este enorm (7,5A în excitaţie). Vei arde dinamul (rotorul), instalaţia şi va exploda bateria.

@vene te-a învăţat rău la faza asta  :(

Mihaita, schema cu bec si fara releu nu este pentru "vesnicie", este valabila sa verifici daca este OK dinamul! Nu trebuie turat motorul, daca dinamul incarca, becul se aprinde progresiv cu cresterea turatiei, daca nu incarca, becul ramane aprins slab. Deci este doar de control, nu este solutie de inlocuire permanenta a releului. Nu se intampla nimic cu bateria, doar ca daca dinamul incarca bine si cresti mult turatia se va arde becul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
  • 4 weeks later...
La 29.12.2020 la 16:51, easy ride on! a spus:

Superb!

 

La noi se va conduce cu permis de categoria B - după numărul de axe (2) şi nu după numărul de faruri (1).

Categoria B + E.

A + E nu există.

post-3423-1164101664.thumb.jpg.661ecbde8898ad76bd8548b31076f8df.jpg

"22. motocicletă – autovehiculul cu două roţi, cu sau fără ataş, echipat cu un motor ..."

Iaca, sunt 4 axe şi 4 roţi.  :lol:

Referitor la poza de mai sus, cea cu remorca pav: nu stiu daca mai exista pe aici cineva care sa tracteze asa ceva dupa motor, dar cu acte in regula, caci eu duc o munca de lamurire nemarginita cu  cei de la rar pe faptul ca in  romania nu este admis faptul ca o motocicletă sa aiba remorcă. Cum mi-au  zis, si sper sa nu greșesc,:" in romania motocicleta nu are masă tragatoare" daca exista asa ceva va rog sa imi spuneți pt a le demonstra contariul. Ca o concluzie a mea, la motocicleta cu ataș este un anumit cod pe carte, gen LS1, insa la cea dupa care poti tracta o remorca nu exista nici un astfel de cod care sa faca diferentierea. Daca greșesc VA ROG sa ma corectați căci am nevoie

Editat de cornelilinca84
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un prieten construise o motoparapantă,s-a interesat de autorizatie de zbor.I s-a spus,că tot ce zboară,și are peste 12 kg,trebe înmatriculat,autorizat.Poi...o lebădă sănătoasă,are peste 12 kg,🤣🤣🤣🤣trebe să le inmatriculăm urgent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 ore, cornelilinca84 a spus:

motocicleta nu are masă remorcabilă

Fixed. . 

Ar trebui cerut un punct de vedere la reprezentanța producătorului moto. 

Există sisteme de remorcare omologate pt moto? Că Goldwing-uri cu nucă de remorcă am tot văzut. 

By the way, eu dețin un autoturism care are masă remorcabilă 0 în CIV! Are evacuarea pe mijloc și nu i se poate monta cârlig, alte variante ale modelului - cu motoare mai mici - au posibilitatea de a tracta, legal. 

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@easy ride on!, asta știm, ceva mai nou nu ne spui? 

În cazul meu nu a greșit nimeni, poate doar eu că mi-am luat model exclusivist.

Acum nu sunt sigur dacă nu cumva erai obligat să verifici corectitudinea datelor din acte, am pățit și eu să greșească dar am făcut retur direct la ghișeu. 😉

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
La 31.12.2020 la 16:51, easy ride on! a spus:

He-he ...

Deţin un autoturism care (cică) a fost înmatriculat de două ori pe acelaşi proprietar (tot eu) - asta pentru că au greşit miliţienii seria de caroserie în certificatul de înmatriculare, incapabili să copieze cifrele şi literele din CIV (de la RAR care nu a greşit cu nimic).

Deh' ... 17 caractere de copiat exact este mult prea mult pentru un encefal de miliţian, chiar şi în condiţii de (pretinsă) licenţă în "drept" :lol: 

Ca urmare, alţi miliţieni (şi mai "vigilenţi") au "depistat" în circulaţie un autovehicul cu numere de înmatriculare "false" (în capul lor) şi "neînmatriculat" (tot în capul lor) pe care l-ar fi condus un "infractor" (eu) căruia i s-a întocmit dosar penal pentru concurs de infracţiuni. :baldy:

În consecinţă, militez pentru euthanasierea prevenivă a miliţienilor şi pentru îndreptarea acestora (pe abricht) :D  

 

 

 

 

Deja sunt curios.

Cu ce te-au prins? 

Ce conduceai?

Te intreb pentru ca eu din 2006 de cand am trei roti nu m-au oprit niciodata.

Ba da, mint, a font in 2013 pentru a culege.......impresii.

Deci vreau sa stiu cu ce sa nu ma deplasez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Va salut!

Recent am intrat in posesia acestui “motor”. Caut sa-l salvez, reconditionandu-l și făcând sa-i bată din nou inima 😍. Fostul proprietar mi-a zis ca după ce se încălzea, el crede, ca un piston “strângea” din ce in ce mai tare pana se oprea. Am mai citit una-alta, și da, este posibil sa fie deformat sau care ar mai putea fi cauza?

Momentan are toate cablurile înțepenite, putin rotile(lanț rugini dar remediabil); motorul învârte și pare sa aibă compresie. Partea electrică trebuie schimbata(cel puțin cablurile); baterie lipsa(ce baterie sa ii pun?) 🙂

Va rog, ce model este, ce sfaturi/recomandări îmi dați in continuare?

Multumesc! 🤝

30F5BFC7-B051-4D8E-A4B9-98AE17231865.jpeg

D7D270E3-C407-44EB-8027-2FBC684FB954.jpeg

CD46C8C9-6D89-43AF-944A-8570B8C4D7C1.jpeg

DC3FA831-1929-4A28-B92B-F6F1E7A21062.jpeg

01CA37CD-B688-4CE1-ADEB-A8923E42E4DD.jpeg

7F90E9B4-DDAE-499D-964A-01B2B80BCD62.jpeg

0A28A255-D3F0-411F-9396-8517416B45B8.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 ore, mythlup a spus:

Va salut!

Recent am intrat in posesia acestui “motor”. Caut sa-l salvez, reconditionandu-l și făcând sa-i bată din nou inima 😍. Fostul proprietar mi-a zis ca după ce se încălzea, el crede, ca un piston “strângea” din ce in ce mai tare pana se oprea. Am mai citit una-alta, și da, este posibil sa fie deformat sau care ar mai putea fi cauza?

Momentan are toate cablurile înțepenite, putin rotile(lanț rugini dar remediabil); motorul învârte și pare sa aibă compresie. Partea electrică trebuie schimbata(cel puțin cablurile); baterie lipsa(ce baterie sa ii pun?) 🙂

Va rog, ce model este, ce sfaturi/recomandări îmi dați in continuare?

Multumesc! 🤝

30F5BFC7-B051-4D8E-A4B9-98AE17231865.jpeg

D7D270E3-C407-44EB-8027-2FBC684FB954.jpeg

CD46C8C9-6D89-43AF-944A-8570B8C4D7C1.jpeg

DC3FA831-1929-4A28-B92B-F6F1E7A21062.jpeg

01CA37CD-B688-4CE1-ADEB-A8923E42E4DD.jpeg

7F90E9B4-DDAE-499D-964A-01B2B80BCD62.jpeg

0A28A255-D3F0-411F-9396-8517416B45B8.jpeg

Salut! Pe rezervor scrie IZ iar pe motor JUPITER 4. 🤓  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 11.07.2021 la 15:32, mythlup a spus:

Va salut!

Recent am intrat in posesia acestui “motor”. Caut sa-l salvez, reconditionandu-l și făcând sa-i bată din nou inima 😍. Fostul proprietar mi-a zis ca după ce se încălzea, el crede, ca un piston “strângea” din ce in ce mai tare pana se oprea. Am mai citit una-alta, și da, este posibil sa fie deformat sau care ar mai putea fi cauza?

Momentan are toate cablurile înțepenite, putin rotile(lanț rugini dar remediabil); motorul învârte și pare sa aibă compresie. Partea electrică trebuie schimbata(cel puțin cablurile); baterie lipsa(ce baterie sa ii pun?) 🙂

Va rog, ce model este, ce sfaturi/recomandări îmi dați in continuare?

Multumesc! 🤝

30F5BFC7-B051-4D8E-A4B9-98AE17231865.jpeg

D7D270E3-C407-44EB-8027-2FBC684FB954.jpeg

CD46C8C9-6D89-43AF-944A-8570B8C4D7C1.jpeg

DC3FA831-1929-4A28-B92B-F6F1E7A21062.jpeg

01CA37CD-B688-4CE1-ADEB-A8923E42E4DD.jpeg

7F90E9B4-DDAE-499D-964A-01B2B80BCD62.jpeg

0A28A255-D3F0-411F-9396-8517416B45B8.jpeg

Ij jupiter 4

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...