cicloburu Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 (editat) ...Benzina pentru motociclete? Unde gasesti separat pentru motociclete ? n-am mai auzit Nici el, dar eu i-am zis că l-au păcălit... Editat Martie 1, 2010 de cicloburu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 Am desfacut motorul IJ-ului meu si am gasit in carterul motorului, sub ambielaj, cam 30-40 ml de benzina (3-4 seringi). Din cate am vazut, benzina isi cam pierduse proprietatile, deci statea de ceva vreme acolo, cu toate ca motorul a functionat destul de des, ultima pornire fiind chiar in ziua in care l-am desfacut. Am mai desfacut motoare in 2 timpi dar e prima data cand gasesc asa ceva si imi inchipui ca nu este normal. Care credeti ca este cauza? Multumesc! In carterul motorului se formeaza condens de la diferentele de temperatura,mai ales daca busonul de alim. cu ulei nu a fost strans corect. Poti sa cumperi benzina cu apa si de la statie. Cand le vine CFI-ul, flacaii completeaza cu apa benzina furata tot de ei. Apa sta la fund si benzina deasupra indicand un nivel ca in acte. Pana in 90 existau benzine de 75 care o foloseau camioanele Bucegi si TV-urile, benzinade90 pt motoare in doi T si 98 pt. autoturisme,de unde mama ciorilor, acu, benzina pt. scutere,motociclete. Intradevar scuterele merg foarte bine cu benzina CO mare fara plumb.Motocicletele cu peste 6000 tpm le este recomandata aceeasi benzina.Numai comunistele noastre functioneaza cu orice (amintiri din vremea comunismului) Numa bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 In carterul motorului se formeaza condens de la diferentele de temperatura,mai ales daca busonul de alim. cu ulei nu a fost strans corect. Poti sa cumperi benzina cu apa si de la statie. Cand le vine CFI-ul, flacaii completeaza cu apa benzina furata tot de ei. Apa sta la fund si benzina deasupra indicand un nivel ca in acte. Pana in 90 existau benzine de 75 care o foloseau camioanele Bucegi si TV-urile, benzinade90 pt motoare in doi T si 98 pt. autoturisme,de unde mama ciorilor, acu, benzina pt. scutere,motociclete. Intradevar scuterele merg foarte bine cu benzina CO mare fara plumb.Motocicletele cu peste 6000 tpm le este recomandata aceeasi benzina.Numai comunistele noastre functioneaza cu orice (amintiri din vremea comunismului) Numa bine. Carterul motorului nu are nici o legatura cu surubul de umplere cu ulei. Este imposibil ca aceea cantitate de apa sa provina din condens pentru ca : 1. Volumul de aer ce intra in carter este f. mic deci si vaporii de apa sunt in cantitate limitata, 2. Schimb de aer cu exteriorul nu tare se intampla indiferent de pozitiz pistonului deoarece exista un filtru de aer si o toba de esapament prin care aerul trece mai greu. 3. Chiar la incalziri si raciri repatate aceeasi cantitate de apa se evapora si pe urma se condenseaza Eventual daca nu avea bujia pusa posibil sa se stranga o cantitate mare de apa din condens Banuiesc ca este vorba de robinetul de benzina care nu inchide bine s-au a ramas deschis. La ultimul motor desfacut carterul era plin de apa dar a intrat prin carburator ca nu avea foltru de aer si a stat 3 ani parcat afara si roata din fata era mult mai jos decat cea din spate . Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 Banuiesc ca este vorba de robinetul de benzina care nu inchide bine s-au a ramas deschis.La ultimul motor desfacut carterul era plin de apa dar a intrat prin carburator ca nu avea foltru de aer si a stat 3 ani parcat afara si roata din fata era mult mai jos decat cea din spate . Numai bine Da ai dreptate, eu facusem supozitii fata de condensul ce se poate forma intre cartere vs. cutiade viteze si capacul ambreiajului,deci condens in ulei.Ma luat valul. Referitor la lichidul din ambielaj ,DACA era benzina se putea acumula SI datorita faptului ca atunci cind dai la pedala insistent si nu functioneaza bujia, amestecul ne ars nu se elimina in totalitate pe toba si nu se face o aspiratie a gazului din carburator in capul pistonului 00%. Astfel surplusul de benzina ramane intro zona intermediara,adica in camera ambielajului. Referitor la robinet,cam toate carburatoarele au ajutaj de preaplin. Sper ca aceste discutii sa ajute pe noii posesori de comuniste sasi rezolve problemele. Numa bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 Cine poate sa ma ajute cu un piston de IJ 56 de cota 0? Folosit, vechi, dar functional... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TOR Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 Cine poate sa ma ajute cu un piston de IJ 56 de cota 0? Folosit, vechi, dar functional... daca celalalt s a spart in ..motor ...ai o problema mai grava cu uzura cilindrului ... daca l ai spart cand l ai scos ...nu i bai ..inlocuiestel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lestatlioncourte Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 salutare baieti... si fete? anyway... am un ij jupiter 4 modificat un pic, adica are unghiul la furca un pic mai mare si mai am si o yamaha FJ600 4 in linie cu 4 carburatoare si racit pe aer. Asa ca satul fiind sa mai dau la pedala si sa tot merg cu bidonul de ulei dupa mine, ma gandeam sa fac un transplant de motor de la Yamaha la IJ. Singura "problema" este ca: pinionul la Ij este pe partea dreapta, la Yamaha e pe stanga. Roata de la Yamaha este pe 17 si la IJ pe 18. Sincer recunosc ca nu stiu daca se potriveste doar pinionul de la Yamaha la IJ. Voi ce parere aveti... Cum ar fi un Ij cu motor de 600 in 4t si pornire la buton? Merita munca? Va multumesc pentru atentie si pentru rabdare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TOR Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 salutare baieti... si fete?anyway... am un ij jupiter 4 modificat un pic, adica are unghiul la furca un pic mai mare si mai am si o yamaha FJ600 4 in linie cu 4 carburatoare si racit pe aer. Asa ca satul fiind sa mai dau la pedala si sa tot merg cu bidonul de ulei dupa mine, ma gandeam sa fac un transplant de motor de la Yamaha la IJ. Singura "problema" este ca: pinionul la Ij este pe partea dreapta, la Yamaha e pe stanga. Roata de la Yamaha este pe 17 si la IJ pe 18. Sincer recunosc ca nu stiu daca se potriveste doar pinionul de la Yamaha la IJ. Voi ce parere aveti... Cum ar fi un Ij cu motor de 600 in 4t si pornire la buton? Merita munca? Va multumesc pentru atentie si pentru rabdare. da se merita , eu unul am vrut de mic sa cunsc primul cosmonaut roman, dar voi avea placerea sa il cunosc pe al 2 lea !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chrystyanyty Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 @lestatlioncourte pui roata invers...? eventual intorci si bascula.. , numai ca tre sa refaci prinderile de la amortizoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bn13hor Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 Voi ce parere aveti... Cum ar fi un Ij cu motor de 600 in 4t si pornire la buton? Merita munca? Va multumesc pentru atentie si pentru rabdare. moarte curata si nu, nu merita munca daca vrei pornire la buton de ce nu folosesti yamaha asa cum este? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lestatlioncourte Postat Martie 6, 2010 Share Postat Martie 6, 2010 @lestatlioncourte pui roata invers...? eventual intorci si bascula.. , numai ca tre sa refaci prinderile de la amortizoare La asta ma gandeam si eu.... moarte curata si nu, nu merita munca daca vrei pornire la buton de ce nu folosesti yamaha asa cum este? Sincer Yamaha e urata rau rau, si incomoda, si veche. Oricum daca se mai reface vremea imi fac curaj si ma apuc de treaba. De masuratori intai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 6, 2010 Share Postat Martie 6, 2010 moarte curata si nu, nu merita munca daca vrei pornire la buton de ce nu folosesti yamaha asa cum este? s-au facut tentative - cu motoare rotax - alea carea au fort pe aprilia si bmw. nu a prins ideea planeta 6 e 250 cc in 4t Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Martie 6, 2010 Share Postat Martie 6, 2010 Merge sigur,io pa Jupiterul meu am motor de Honda CB400N,iar pa un Simson Sport,am pus de Yamaha XS400. Amandoua merg de rup. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Martie 6, 2010 Share Postat Martie 6, 2010 Merge sigur,io pa Jupiterul meu am motor de Honda CB400N,iar pa un Simson Sport,am pus de Yamaha XS400. Amandoua merg de rup. Ce pacat de atita munca , ca nu poti sa iesi cu ele pe strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_motor86 Postat Martie 6, 2010 Share Postat Martie 6, 2010 Merge sigur,io pa Jupiterul meu am motor de Honda CB400N,iar pa un Simson Sport,am pus de Yamaha XS400. Amandoua merg de rup. suna interesant!!!...........ceva poze nu pui sa vada si ochiu romanului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_kake Postat Martie 6, 2010 Share Postat Martie 6, 2010 A venit Ijulika si sora lui Atasha langa surorile lui, cehoaica si japoneza... momentan merge ceas..sa vedem cand il incarc cu nevasta si articolele de pescuit cum se descurca....in rest ...CRACIUN FERICIT !!!.( la ce e afara ! ) Mesaj completat qwqw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Martie 7, 2010 Share Postat Martie 7, 2010 salutare baieti... si fete?anyway... am un ij jupiter 4 modificat un pic, adica are unghiul la furca un pic mai mare si mai am si o yamaha FJ600 4 in linie cu 4 carburatoare si racit pe aer. Asa ca satul fiind sa mai dau la pedala si sa tot merg cu bidonul de ulei dupa mine, ma gandeam sa fac un transplant de motor de la Yamaha la IJ. Singura "problema" este ca: pinionul la Ij este pe partea dreapta, la Yamaha e pe stanga. Roata de la Yamaha este pe 17 si la IJ pe 18. Sincer recunosc ca nu stiu daca se potriveste doar pinionul de la Yamaha la IJ. Voi ce parere aveti... Cum ar fi un Ij cu motor de 600 in 4t si pornire la buton? Merita munca? Va multumesc pentru atentie si pentru rabdare. salut singurul motor care mie personal mi se pare ca poate inlocui cat de cat motorul IJ4 ar fi BMW F650 ,,, pt ca e mai mic decat cel de Yamaha are 1 cilindru si tractiunea pe dreapta ca si IJ-ul,,,mai ramane centrarea motorului pe cadru si stapanirea in conditii de siguranta in trafic a cailor putere in plus , eu unul zic ca nu se potriveste deloc transplantul pt ca sasiul IJ-ului nu e facut pt viteza se clatina din toate incheieturile si nu ai stabilitate si control asupra lui la o viteza mai mare,de ex nu poti face o depasire in siguranta la 130km/h ,dar daca tii neaparat sa-l duci la viteza aia asigurate ca nu are nici un pic de joc in bascula si amortizoare.... munca sa'r putea sa merite depinde de ce vrei tu sa scoti de la el. spor la treaba.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bn13hor Postat Martie 7, 2010 Share Postat Martie 7, 2010 Ce pacat de atita munca , ca nu poti sa iesi cu ele pe strada. de ce sa nu poti iesi cu ele ? eu spun ca poti ,in cel mai rau caz ti se ridica talonul crezi ca politistii au habar de ce motor ar trebui sa fie pe ij si cum arata? dar din moment ce ai scimbat motorul nu mai este ij si mie mi se pare ca isi pierde farmecul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Martie 7, 2010 Share Postat Martie 7, 2010 de ce sa nu poti iesi cu ele ? eu spun ca poti ,in cel mai rau caz ti se ridica talonul crezi ca politistii au habar de ce motor ar trebui sa fie pe ij si cum arata? dar din moment ce ai scimbat motorul nu mai este ij si mie mi se pare ca isi pierde farmecul Si daca-i tare (cuvant urat) politistul( si nu-s) si nu observa tot mai ai nevoie si de un fel de verificare tehnica. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Martie 7, 2010 Share Postat Martie 7, 2010 de ce sa nu poti iesi cu ele ? eu spun ca poti ,in cel mai rau caz ti se ridica talonul crezi ca politistii au habar de ce motor ar trebui sa fie pe ij si cum arata? Chiar crezi ca politisti sunt asa ce prosti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Martie 7, 2010 Share Postat Martie 7, 2010 Voi reinventați roata sau ce aveți de gând? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lestatlioncourte Postat Martie 7, 2010 Share Postat Martie 7, 2010 Vrem sa imbinam "aerul comunist" cu practicalitatea si fiabilitatea japonezelor. Ar trebui sa iasa o capra frumoasa, Tin sa mentionez ca Ij-ul meu este un pik modificat spre un chopper si eu sunt genul asta de rider asa ca nu prea ma atrage viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_motor86 Postat Martie 7, 2010 Share Postat Martie 7, 2010 Vrem sa imbinam "aerul comunist" cu practicalitatea si fiabilitatea japonezelor.Ar trebui sa iasa o capra frumoasa, Tin sa mentionez ca Ij-ul meu este un pik modificat spre un chopper si eu sunt genul asta de rider asa ca nu prea ma atrage viteza. Lestatlioncourte.......de ce nu pui si u o poza k ij-ul sa vedem si noi ce chopper ai...........si ce ai vrea sa faci din el .......vad k nu prea esti hotarat .....ba vrei sai latesti roata spate .............akm sai skimbi motorul ........dupa nr de inmatriculare cred cal stiu 100% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lestatlioncourte Postat Martie 7, 2010 Share Postat Martie 7, 2010 /index.php?...t&id=561086 Scuze dar nu am o poza pentru ca sunt la munca si nu acasa. Eu zic ca nu e rau nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Martie 8, 2010 Share Postat Martie 8, 2010 (editat) caut de la IJ56- cutie baterie-acumlatori laterala (partea stanga) si lampa stop.poza jos.dati un PM Editat Martie 8, 2010 de robert bk350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.