paideus Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 Salut, pun 40ml de ulei la litru. Mesaj completat Chiar daca sistemul electric e pe 6 volti avansul e la fel ca pe 12 volti ? Mesaj completat Si inca ceva, pistoanele noi nu ai cursa pina in capatul cilindrului mai ramin cam 2 mm si ma gindesc ca avansul trebuie marit sa suplineasca decalajul la aprindere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 Mesaj completatChiar daca sistemul electric e pe 6 volti avansul e la fel ca pe 12 volti ? Avansul e cerut de viteza de ardere a benzinei, e dat in grade de arbore sau mm de avans, nu are nicio legatura cu 6V 12V Mesaj completatSi inca ceva, pistoanele noi nu ai cursa pina in capatul cilindrului mai ramin cam 2 mm si ma gindesc ca avansul trebuie marit sa suplineasca decalajul la aprindere. pai trebuie sa ramana si ceva camera de ardere nu? Trebuie sa vezi numai sa ai raportul de compresie corect. Dar 2mm probabil e corect sau foarte aproape de corect. Lasa avansul ca e pt altceva, am scris mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paideus Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 Owene pe 6v de obicei scinteia e mai slaba si aprinde mai tirziu amestecul decit o scinteie puternica, nu ? eu la asta ma refeream. Ce parere ai ? Mesaj completat Ma mai gindesc la ceva , poate motorul nu trage ca nu vine suficienta benzina carburator la turatie mai mare, desi fum scoate la greu pina moare motorul. Zau nu stiu ce sa mai cred. Daca ma ajutati sa-i dau de cap fac cinste ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 (editat) Hop Âşi eu cu beÂşinuța mea... Cum arăta cînd am luat-o: Apoi desfăcută toată, spălat Âşi vopsit: ...Âşi cum arată acum: Am nevoie de cîteva chestii... Aici vine un capac, cum e în foto din drepata. (nu înțeleg unde s-a putut evapora.... ) Apoi două protecții de lanț - sunt rupte În proiect mai este aprinderea GoTronic, apoi releu electronic de încărcare... Ar mai fi nevoie de bucÂşe telescoape spate, cablu ambreiaj Âşi accelerație- astea sper să le pot găsi la furnizorul local pt scutere - apoi în proiect sunt incluse aprinderea GoTronic, releul de încărcare electronic, fultru de aer uscat.... etc. ÂŞtie cineva unde găsesc piese originale sau echivalente (bucÂşe telescop sau telescoape cu totul) , sau cabluri de ambreiaj Âşi accelerație - deÂşi de astea sper să găsesc echivalente la furnizorul local de mațe pt scutere. ÂŞtie cineva unde găsesc o bobină cu 2 ieÂşiri (2 fiÂşe) ? Mai e de treabă, dar ... Editat Aprilie 7, 2010 de VULPOIU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 Owene pe 6v de obicei scinteia e mai slaba si aprinde mai tirziu amestecul decit o scinteie puternica, nu ? eu la asta ma refeream. Ce parere ai ? de ce sa o aprinda mai tarziu? E scanteia mai rece? Ori o aprinde, ori nu. Zic si io: o fi toba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_kake Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 Salut, pun 40ml de ulei la litru.Mesaj completat Chiar daca sistemul electric e pe 6 volti avansul e la fel ca pe 12 volti ? Mesaj completat Si inca ceva, pistoanele noi nu ai cursa pina in capatul cilindrului mai ramin cam 2 mm si ma gindesc ca avansul trebuie marit sa suplineasca decalajul la aprindere. Amestecul tau e prea bogat in ulei. Proportia e mai mult decat dubla. Cred ca de aia scoate si asa mult fum. Stiu ca tre sa fie undeva la maxim 1-40,1-50, tu ai cam 2-50. Incearca cu 20 ml/L. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 Eronat! Amestecul de ulei este bun! ÂŞi o spui asta chiar tu! Pentru că 1-40, înseamnă 1 litru de carburant Âşi 40 de ml de ulei de amestec. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suhoiviper Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 E cam mult totusi 40ml... dar nu de aici e problema... ca daca e mai mult scoate fum mai mult... El are lipsa de putere! Aprindere sau carburator. Cand il pornesti da peste picior? Porneste bine? Da rateuri undeva (carburator sau tevi)? Tine bine relantiul? Pe drept trage bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 daca zice ca scoate fum la greu sigur a gresit dozajul de ulei ,,,scanteia e buna daca porneste in conditiile descrise, eu zic sa puna benzina cumparata recent ,pt ca daca e veche ai scade cifra octanica, sa puna ulei mai putin si sa caute pe cineva sa-i regleze carburatorul , pe urma???? sa-i de-a forja la ivan,,,,succes,,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 @paideus, completează-ți profilul, poate se găseÂşte cineva în zona ta să vină să-ți dea o mînă de ajutor. Este mult mai simplu să "pui mîna" pe obiect, decît să dai sfaturi pe ghicite. Âşi eu cred că e puțin cam mult ulei la un motor uzat, dar dacă toate piesele sînt noi, strînse corect, uleiul chiar trebuie să fie prezent . Nu faceți economie la ulei, uleiul de amestec se arde după un ciclu, aÂşa este el făcut, să ungă pe ciclul respectiv Âşi să se ardă. Evident, cînd se arde, lucrează tot ca un combustibil. Cînd este foarte mult, în exces, atunci dăunează, dar cînd este cît scrie în cartea tehnică, atunci sigur nu strică. Ungerea este foarte importantă. Fumul indică tocmai că este ulei. Culoarea lui este foarte importantă, de asemenea. @paideus, părerea mea este că nu ai reglat corect avansul la aprindere. Carburația este următorul aspect. Mai încearcă! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 ÂŞtie cineva unde găsesc o bobină cu 2 ieÂşiri (2 fiÂşe) ? Mai e de treabă, dar .. pai la ce iti trebuie ??? sa nu zici ca vrei s-o pui pe jupiter vrei una noua? iei de la ID-mess....dany_tunky aduce piese de la Rusi si ce iti mai trebuie pt ivancel ,,, spor la treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_kake Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 Eronat! Amestecul de ulei este bun! ÂŞi o spui asta chiar tu! Pentru că 1-40, înseamnă 1 litru de carburant Âşi 40 de ml de ulei de amestec. 1-50..........1(ulei)-50(benzina) adica un litru de ulei la 50 de litri de benzina !!!!!!!!!mai socoteste o data. prima cifra e cea a uleiului, cea de a doua cifra cea a benzinei . Ce face el acolo inseamna 2 litri ulei la 50 litri benzina, adica un raport de 2-50, 4-100 etc, e mult rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 (editat) Coane, specifică Âşi tu, că nu are omul de unde să Âştie la ce te gîndeÂşti, nu îmi e greu să calculez dacă îmi dai toate datele... ÂŞi, aÂşa cum am spus, un amestec de 4 litri de ulei la 100 de litri de benzină, NU E MARE! Editat Aprilie 7, 2010 de cicloburu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 (editat) Coane, specifică Âşi tu, că nu are omul de unde să Âştie la ce te gîndeÂşti, nu îmi e greu să calculez dacă îmi dai toate datele...ÂŞi, aÂşa cum am spus, un amestec de 4 litri de ulei la 100 de litri de benzină, NU E MARE! ........E EXAGERAT DE MARE! (dublu decit necesar) Editat Aprilie 7, 2010 de krokodilu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 Uite, nu sînt de acord, Âşi am Âşi specificat. La un motor uzat este exagerat de mare, dar la unul strîns e necesar. ÂŞtii Voshodul lui Iuli, că l-ai văzut la Dîmbu Morii în toamnă. Pe lipsă de ulei s-a distrus... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paideus Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 Porneste f bine. nu da rateuri merge uniform .. numai ca nu trage. am sa-i maresc avansul sa vad ce se intimpla.Poate filtrul de aer nu e original e din acela sport.poate si ast e o problema. Mesaj completat Porneste f bine. nu da rateuri merge uniform .. numai ca nu trage. am sa-i maresc avansul sa vad ce se intimpla.Poate filtrul de aer nu e original e din acela sport.poate si ast e o problema. Mesaj completat Porneste f bine. nu da rateuri merge uniform .. numai ca nu trage. am sa-i maresc avansul sa vad ce se intimpla.Poate filtrul de aer nu e original e din acela sport.poate si ast e o problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_kake Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 Amestecul normal la 2T este cam 2%. La un litru de benzina, 2% ulei inseamna 20ml. De asta spun ca el pune mult 40 ml la 1 litru benzina ! e dublu, zici ca mergi cu Godinul ! Mesaj completat Si cred ca e normal sa nu traga motorul cu asa mult ulei in benzina, pe langa alte probleme care poate le are, dar prima data ar trebui dozat mai bine amestecul, curatate bujiile si vazut pe urma cum se comporta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 Fie ca tine! Dar poți să-mi zici de unde ai luat informația asta? Nu de alta, poate mai învăț Âşi eu ceva, că nu le Âştiu pe toate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paideus Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 Si mai am o suspiciune : cred ca la turatie ceva mai mare nu alimenteaza bine dinamul, arcurile de la carbuni par cam slabe si ma tem ca nu fac contact cu rotorul cum trebuie.Totusi in cazul acesta nu ar mai incarca bateria nu ? Probleme la pornire cu bateria nu am. Nu stiu ce sa mai cred. Mesaj completat Si mai am o suspiciune : cred ca la turatie ceva mai mare nu alimenteaza bine dinamul, arcurile de la carbuni par cam slabe si ma tem ca nu fac contact cu rotorul cum trebuie.Totusi in cazul acesta nu ar mai incarca bateria nu ? Probleme la pornire cu bateria nu am. Nu stiu ce sa mai cred. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 zici ca mergi cu Godinul ! buna replica.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_kake Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 Man, in mai multe locuri, forum de barci, aici pe forum, alti useri etc. nu zic ca e batut in cuie poate merge de la 1-16 pana la 1-100 dar pt fiarele noastre mi se pare un bun procentaj. Sa mai posteze si alti useri si facem o medie ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CS 99 BIG Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 Fie ca tine! Dar poți să-mi zici de unde ai luat informația asta? Nu de alta, poate mai învăț Âşi eu ceva, că nu le Âştiu pe toate... -daca te ajuta la inprospatarea cunostintelor (cu toate ca prin cartile de acum 20 de ani scrie 4/100 ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 Paraipane, completeazati profilul , cum ar fi locatia , daca se poate si virsta sa vedem si noi cu cine stam de vorba si pe urma iti zic un secret pe care nimeni nu la zis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 Porneste f bine. nu da rateuri merge uniform .. numai ca nu trage. am sa-i maresc avansul sa vad ce se intimpla.Poate filtrul de aer nu e original e din acela sport.poate si ast e o problema. Pune filtru original, asigura-te ca are in el calti si cantitatea necesara de ulei, vezi sa stea etans. Verifica tobele sa nu aiba calamina in ele si sa etanseze perfect langa cilindri si la coturi. Tobele trebuie sa fie originale si cu absolut toate tablele in ele. Functionarea motorului in 2t se bazeaza extraordinar de mult pe filtru si toba, ele se calculeaza in mod special pentru un motor anume si pentru a dispune de o anumita putere la o anumita turatie.Trebuie sa mentionez c a pt un motor dat ansamblul filtru-carburator-tobe - formeaza se socoteste impreuna. Daca faci tot soiul de modificari cu piese sport sau alte nebunii- sansele sa mearga prost sau sa se distruga sunt mari. Amestecul normal la 2T este cam 2%. La un litru de benzina, 2% ulei inseamna 20ml. De asta spun ca el pune mult 40 ml la 1 litru benzina ! e dublu, zici ca mergi cu Godinul !Mesaj completat Si cred ca e normal sa nu traga motorul cu asa mult ulei in benzina, pe langa alte probleme care poate le are, dar prima data ar trebui dozat mai bine amestecul, curatate bujiile si vazut pe urma cum se comporta. Cantitatea de ulei care se pune in amestec este specificata de produccatorul motorului in cauza. Ea e ssocotita in asa fel incat sa umple corect anumite jocuri mecanice. Calitatea uleiului este cea care iti permite si este necesara pentru a lucra la turatii mari si foarte mari, la temperaturi ridicate, daca lasa fum sau nu dupa ardere, etc. Nu poti compensa cantitatea prin calitate. Producatorii seriosi spun pe bidon ca amestecul se face conform indicatiilor din cartea motorului una peste alta - trebuie sa respecti procentul de ulei in benzina din carte - la ij 56 e 40 grame la litrul de ulei, parca si la planeta la fel - nu stiu exact aici; la jupi nu am idee. Neaparat trebuie cantitatea din manual. Un motor reglat corect, cu filtru si tobe bune, cu amestec de ulei in ncantitatea necesara si cu ulei care arde complet - nu va scoate prea mult fum dupa ce se incalzeste corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paideus Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 Filtrul original are fisuri si de asta am incercat sa-l inlocuiesc cu ce am gasit la indemina. Poate cineva sa-mi arate o imagine ceva cu cama de la aprindere, cea pe care stau platinile la jupiter ? Mesaj completat Din manual reiese ca amestecul tb sa fie la izh jupiter 3 de 40ml la litru. Mesaj completat Cit despre tobe sunt curatate si etansate . Motocicleta tragea mai bine , nu cum trebuie cind avea deschiderea la platini mai mare de 1 mm si chiar peste. asa ca nu stiu ce sa mai cred, cartea tehnica sau experienta, ma rog fiind rusoaica e posibil orice. Daca mai aveti sugestii spuneti-mi-le ca le incerc pe toate week-end-ul acesta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.