Snoopyk Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 130 km cam greu de crezut dar ma rog Pinion de 22, si cilindrul proaspat slefuit la ultima marime, piston si segmentii noi, pur si simplu n-avea dreptul sa nu mearga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 da ce chiulasa are... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 ...io, daca iera, puneam si pinion la roata mai mic oleaca ca sa ma dau cu 300 km/h........pe o roata. SUNT MOTOCICLETE RUSESTI. Aveti idee in ce an s-a proiectat cutia de viteze (si multe alte piese din motor) a ij-urilor pe care le calariti acum ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snoopyk Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 da ce chiulasa are... Chiulasa nu este modificata, e asa cum am cumparat-o, asa cum a venit din fabrica ...io, daca iera, puneam si pinion la roata mai mic oleaca ca sa ma dau cu 300 km/h........pe o roata. SUNT MOTOCICLETE RUSESTI. Aveti idee in ce an s-a proiectat cutia de viteze (si multe alte piese din motor) a ij-urilor pe care le calariti acum ? Ce importanta are, cutia de viteze e ok, merge super, n-am avut niciodata probleme cu ea, am grija sa-i schimb uleiul cat mai des (1000-1500km) si gata, sunt putin nedumerit pentru ca de fiecare data cand schimb uleiul gasesc rumegus de aluminiu. La urma urmei nu este chiar atat de veche, din '90, mare treaba, la 20 de ani ea este in floarea varstei , verifici daca totul e strans inainte de a iesi, si gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 Chiulasa nu este modificata, e asa cum am cumparat-o, asa cum a venit din fabrica Ce importanta are, cutia de viteze e ok, merge super, n-am avut niciodata probleme cu ea, am grija sa-i schimb uleiul cat mai des (1000-1500km) si gata, sunt putin nedumerit pentru ca de fiecare data cand schimb uleiul gasesc rumegus de aluminiu. La urma urmei nu este chiar atat de veche, din '90, mare treaba, la 20 de ani ea este in floarea varstei , verifici daca totul e strans inainte de a iesi, si gata. chiulasa aia pare mai degraba de cz, de ij sigur nu este, daca gasesti rumegus de aluminiu viata multa nu mai are, cine stie pe unde iti freaca in carter, acu daca s-o bloca in mers la 130km norocu tau sa fie daca vrei viteza ia jawa ts, iju este bun pentru orice altceva dar pentru viteza nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 Chiulasa nu este modificata, e asa cum am cumparat-o, asa cum a venit din fabrica Ce importanta are, cutia de viteze e ok, merge super, n-am avut niciodata probleme cu ea, am grija sa-i schimb uleiul cat mai des (1000-1500km) si gata, sunt putin nedumerit pentru ca de fiecare data cand schimb uleiul gasesc rumegus de aluminiu. La urma urmei nu este chiar atat de veche, din '90, mare treaba, la 20 de ani ea este in floarea varstei , verifici daca totul e strans inainte de a iesi, si gata. Motorul si cutia de viteze a motocicletei pe care o calaresti au fost fabricate pentru prima oara prin 1939. Nu te uita stramb la monitor. DA ai vazut bine 1939. Motorului si cutiei de viteze aducandu-i-se putine modificari si imbunatatiri. Credeai ca daca e an de fabricatie '90 motocicleta are motor si cutie de viteze de Triumph Rocket ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snoopyk Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 chiulasa aia pare mai degraba de cz, de ij sigur nu este, daca gasesti rumegus de aluminiu viata multa nu mai are, cine stie pe unde iti freaca in carter, acu daca s-o bloca in mers la 130km norocu tau sa fie Frate, fii sigur ca de Ij este, si anume Planeta 5, ca e diferita la exterior de celelalte planete, de CZ nustiu daca se potriveste, si in genere, n-am vazut niciodata CZ in carne si oase. Daca s-o bloca din mers... ce sa-i faci, inseamna ca acolo-mi va canta cucu, sau vreo suta de metri mai incolo Cel mai straniu, e ca scot rumegus de cand ma stiu calare pe ea, si eu sunt al doilea stapan, primul stapan a fost tatal meu, insa el nu-si aduce aminte de cand a aparut rumegusul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 chiulasa este de Planeta IV, am studiat astazi problema. Referitor la pilitura aceea, daca nu este exagerat de multa eu nu mi-as face griji, asa este la IJ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snoopyk Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 chiulasa este de Planeta IV, am studiat astazi problema. Referitor la pilitura aceea, daca nu este exagerat de multa eu nu mi-as face griji, asa este la IJ. Nu, tu incurci ceva, mai am prieteni care au Planeta 5, si la toti este asa, Planeta5 are doar o toba, si cilindru are radiatorul mai mare decat Planeta 4, deci si chiuloasa la fel pare mai mare. Nu este mult rumegus, doar ca cand scurg uleiul, cel de la urma luceste la lumina, si rumegusul este foarte marunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 in fine. Imi poate spune cineva cat are exact latime Jupiterul IV cu atas? ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKWraith Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 (editat) dau la schimb pereche de tobe de Jupiter pe sa de Jupiter /Planeta. Mesaj completat planuri Izh Editat Noiembrie 11, 2010 de DKWraith2Anen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 cumpar coturi de ij 56 pm pls Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 in fine. Imi poate spune cineva cat are exact latime Jupiterul IV cu atas? ms salut in talon zice ca are 2,20m lungime , 1,70m latime si 1,30 inaltime Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 Planeta5 are doar o toba, si cilindru are radiatorul mai mare decat Planeta 4, deci si chiuloasa la fel mai mare. Carect. Completeaza si tu la profil , de unde esti, ptr a vedea aria de raspindire a Planetei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 @ Burg man, mersi de raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny75 Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 m-a omorit un motor !!! dupa ce l-am facut de la cap la cap numai cu piese noi il pornesc si dupa 5 min de functionare caleaza. la montare am slefuit un piston pentru ca nu aluneca bine prin cilindru.dupa ce a calat prima oara l-am desfacut si acelasi piston nu mai aluneca bine prin cilindru. l-am slefuit iarasi, l-am montat si surpriza : ..iar caleaza ! urmeaza sa-l desfac iarasi...are cineva vreo solutie la problema asta?!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toxik98 Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 salut, as vrea sa vopsesc motorul la un ij56, ce ma sfatuiti? va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 (editat) m-a omorit un motor !!! dupa ce l-am facut de la cap la cap numai cu piese noi il pornesc si dupa 5 min de functionare caleaza. la montare am slefuit un piston pentru ca nu aluneca bine prin cilindru.dupa ce a calat prima oara l-am desfacut si acelasi piston nu mai aluneca bine prin cilindru. l-am slefuit iarasi, l-am montat si surpriza : ..iar caleaza ! urmeaza sa-l desfac iarasi...are cineva vreo solutie la problema asta?!! solutia este sa cumperi piese originale nu facaturi. Si probabil ca nu ti-ai alezat bine cilindrii daca zici ca un piston aluneca mai greu. Pentru moment schimba pistoanele intre ele ca poate o fi celelalt mai subtire, baga ulei de calitate. Faza cu slefuitul pistoanelor e ciocanarie. Sau poate si-o da drumul singur, am avut un pretenar cu un jupiter 5 de luase pistoane de astea facaturi si i se cala nonstop dar dupa ce se racea se debloca; dupa cateva repetari de astea si-a dat drumul singur..... Editat Noiembrie 12, 2010 de turku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny75 Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 solutia este sa cumperi piese originale nu facaturi. Si probabil ca nu ti-ai alezat bine cilindrii daca zici ca un piston aluneca mai greu.Pentru moment schimba pistoanele intre ele ca poate o fi celelalt mai subtire, baga ulei de calitate. Faza cu slefuitul pistoanelor e ciocanarie. Sau poate si-o da drumul singur, am avut un pretenar cu un jupiter 5 de luase pistoane de astea facaturi si i se cala nonstop dar dupa ce se racea se debloca; dupa cateva repetari de astea si-a dat drumul singur..... daca stii tu de unde sa cumpar piese originale spune-mi si in sec 2 sint acolo. cilindrii si pistoanele sint cota 0.ulei de calitate este. si la mine dupa ce se raceste se deblocheaza.... Mesaj completat chiar acuma vin de le motocicleta si am mai observat o treaba : daca tin mana in spatele carburatorului pe unde trage aer mi se umezeste mana de benzina si ulei si e destul de mult. e nivelul mare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snoopyk Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 Carect. Completeaza si tu la profil , de unde esti, ptr a vedea aria de raspindire a Planetei. Gata, am completat, sunt din RM, Planetele astea-s peste tot, am prieten care a vazut planeta si in Canada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Viorel Balmez Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 (editat) @Johnny.Poate o honuire a cilindrului Editat Noiembrie 12, 2010 de Viorel Balmez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 al doilea ax din aceasta poza (nu cel cu ciuperca de cauciuc, celalalt). Axul se afla pe mijloc intre cele 2 ciuperci, si il am, dar nu ma pune sa ti-l trimet ca ma costa mai mult benzina pina la curier. Mesaj completat .are cineva vreo solutie la problema asta?!! Ia ambele pistoane si tinele in cuptorul de la aragaz cam 4,5 ore la un foc mic, le lasi sa se raceasca tot acolo, asa la imbatrinesti si devin rezistente la calaj (dilatare excesiva). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny75 Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 Axul se afla pe mijloc intre cele 2 ciuperci, si il am, dar nu ma pune sa ti-l trimet ca ma costa mai mult benzina pina la curier. Mesaj completat Ia ambele pistoane si tinele in cuptorul de la aragaz cam 4,5 ore la un foc mic, le lasi sa se raceasca tot acolo, asa la imbatrinesti si devin rezistente la calaj (dilatare excesiva). multumesc Pedros. caut o solutie sa ajunga cineva la tine sa ia axul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 daca stii tu de unde sa cumpar piese originale spune-mi si in sec 2 sint acolo. cilindrii si pistoanele sint cota 0.ulei de calitate este. si la mine dupa ce se raceste se deblocheaza....Mesaj completat chiar acuma vin de le motocicleta si am mai observat o treaba : daca tin mana in spatele carburatorului pe unde trage aer mi se umezeste mana de benzina si ulei si e destul de mult. e nivelul mare? salut nu vreau sa te descurajez dar la motorul tau tre sa cumperi alt piston sau pistoane ,un piston bun pt ij tre sa ''curga'' pe cilindru ,adica, pui cilindrul invers decum sta montat pe motor tii cu ceva sa fie etans partea de jos cu mana daca poti, iei pistonul fara segmenti pe el al bagi pe cilindru si ai dai drumul ,daca se duce din prima ca si o piatra nu e bine ,sa daca se opreste iar nu e ok,tre sa cada lin pana la capat si asta fara ulei pe cilindru sau piston. incearca la ....id mess....dany_tunky... pt piese. spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Viorel Balmez Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 Nu trebuie neaparat sa cumpere alt piston. Este suficient sa masoare cilindrul si pistonul. In continuare se alezeaza cilindrul in functie de piston. In alta ordine de idei, am scris si in alt topic, dar nu am primit raspuns, trebuie frana si la atas la ITP? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.