Sari la conținut

Ij (izh)


Vizitator moto_comuniste
 Share

Postări Recomandate

130 km cam greu de crezut dar ma rog ;)

 

Pinion de 22, si cilindrul proaspat slefuit la ultima marime, piston si segmentii noi, pur si simplu n-avea dreptul sa nu mearga ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

...io, daca iera, puneam si pinion la roata mai mic oleaca ca sa ma dau cu 300 km/h........pe o roata. SUNT MOTOCICLETE RUSESTI. Aveti idee in ce an s-a proiectat cutia de viteze (si multe alte piese din motor) a ij-urilor pe care le calariti acum ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da ce chiulasa are...

 

Chiulasa nu este modificata, e asa cum am cumparat-o, asa cum a venit din fabrica

 

 

...io, daca iera, puneam si pinion la roata mai mic oleaca ca sa ma dau cu 300 km/h........pe o roata. SUNT MOTOCICLETE RUSESTI. Aveti idee in ce an s-a proiectat cutia de viteze (si multe alte piese din motor) a ij-urilor pe care le calariti acum ?

 

Ce importanta are, cutia de viteze e ok, merge super, n-am avut niciodata probleme cu ea, am grija sa-i schimb uleiul cat mai des (1000-1500km) si gata, sunt putin nedumerit pentru ca de fiecare data cand schimb uleiul gasesc rumegus de aluminiu.

La urma urmei nu este chiar atat de veche, din '90, mare treaba, la 20 de ani ea este in floarea varstei ;) , verifici daca totul e strans inainte de a iesi, si gata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiulasa nu este modificata, e asa cum am cumparat-o, asa cum a venit din fabrica

 

 

 

 

Ce importanta are, cutia de viteze e ok, merge super, n-am avut niciodata probleme cu ea, am grija sa-i schimb uleiul cat mai des (1000-1500km) si gata, sunt putin nedumerit pentru ca de fiecare data cand schimb uleiul gasesc rumegus de aluminiu.

La urma urmei nu este chiar atat de veche, din '90, mare treaba, la 20 de ani ea este in floarea varstei :( , verifici daca totul e strans inainte de a iesi, si gata.

 

 

 

chiulasa aia pare mai degraba de cz, de ij sigur nu este, daca gasesti rumegus de aluminiu viata multa nu mai are, cine stie pe unde iti freaca in carter, acu daca s-o bloca in mers la 130km norocu tau sa fie ;)

daca vrei viteza ia jawa ts, iju este bun pentru orice altceva dar pentru viteza nu ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiulasa nu este modificata, e asa cum am cumparat-o, asa cum a venit din fabrica

 

 

 

 

Ce importanta are, cutia de viteze e ok, merge super, n-am avut niciodata probleme cu ea, am grija sa-i schimb uleiul cat mai des (1000-1500km) si gata, sunt putin nedumerit pentru ca de fiecare data cand schimb uleiul gasesc rumegus de aluminiu.

La urma urmei nu este chiar atat de veche, din '90, mare treaba, la 20 de ani ea este in floarea varstei ;) , verifici daca totul e strans inainte de a iesi, si gata.

Motorul si cutia de viteze a motocicletei pe care o calaresti au fost fabricate pentru prima oara prin 1939. Nu te uita stramb la monitor. DA ai vazut bine 1939. Motorului si cutiei de viteze aducandu-i-se putine modificari si imbunatatiri. Credeai ca daca e an de fabricatie '90 motocicleta are motor si cutie de viteze de Triumph Rocket ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiulasa aia pare mai degraba de cz, de ij sigur nu este, daca gasesti rumegus de aluminiu viata multa nu mai are, cine stie pe unde iti freaca in carter, acu daca s-o bloca in mers la 130km norocu tau sa fie ;)

 

Frate, fii sigur ca de Ij este, si anume Planeta 5, ca e diferita la exterior de celelalte planete, de CZ nustiu daca se potriveste, si in genere, n-am vazut niciodata CZ in carne si oase.

 

Daca s-o bloca din mers... ce sa-i faci, inseamna ca acolo-mi va canta cucu, sau vreo suta de metri mai incolo ;)

Cel mai straniu, e ca scot rumegus de cand ma stiu calare pe ea, si eu sunt al doilea stapan, primul stapan a fost tatal meu, insa el nu-si aduce aminte de cand a aparut rumegusul..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiulasa este de Planeta IV, am studiat astazi problema. Referitor la pilitura aceea, daca nu este exagerat de multa eu nu mi-as face griji, asa este la IJ.

 

Nu, tu incurci ceva, mai am prieteni care au Planeta 5, si la toti este asa, Planeta5 are doar o toba, si cilindru are radiatorul mai mare decat Planeta 4, deci si chiuloasa la fel pare mai mare.

 

Nu este mult rumegus, doar ca cand scurg uleiul, cel de la urma luceste la lumina, si rumegusul este foarte marunt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Planeta5 are doar o toba, si cilindru are radiatorul mai mare decat Planeta 4, deci si chiuloasa la fel mai mare.

Carect. Completeaza si tu la profil , de unde esti, ptr a vedea aria de raspindire a Planetei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-a omorit un motor !!! dupa ce l-am facut de la cap la cap numai cu piese noi il pornesc si dupa 5 min de functionare caleaza.

la montare am slefuit un piston pentru ca nu aluneca bine prin cilindru.dupa ce a calat prima oara l-am desfacut si acelasi piston nu mai aluneca bine prin cilindru. l-am slefuit iarasi, l-am montat si surpriza : ..iar caleaza ! urmeaza sa-l desfac iarasi...are cineva vreo solutie la problema asta?!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-a omorit un motor !!! dupa ce l-am facut de la cap la cap numai cu piese noi il pornesc si dupa 5 min de functionare caleaza.

la montare am slefuit un piston pentru ca nu aluneca bine prin cilindru.dupa ce a calat prima oara l-am desfacut si acelasi piston nu mai aluneca bine prin cilindru. l-am slefuit iarasi, l-am montat si surpriza : ..iar caleaza ! urmeaza sa-l desfac iarasi...are cineva vreo solutie la problema asta?!!

 

 

solutia este sa cumperi piese originale nu facaturi. Si probabil ca nu ti-ai alezat bine cilindrii daca zici ca un piston aluneca mai greu.

Pentru moment schimba pistoanele intre ele ca poate o fi celelalt mai subtire, baga ulei de calitate. Faza cu slefuitul pistoanelor e ciocanarie.

Sau poate si-o da drumul singur, am avut un pretenar cu un jupiter 5 de luase pistoane de astea facaturi si i se cala nonstop dar dupa ce se racea se debloca; dupa cateva repetari de astea si-a dat drumul singur.....

Editat de turku
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

solutia este sa cumperi piese originale nu facaturi. Si probabil ca nu ti-ai alezat bine cilindrii daca zici ca un piston aluneca mai greu.

Pentru moment schimba pistoanele intre ele ca poate o fi celelalt mai subtire, baga ulei de calitate. Faza cu slefuitul pistoanelor e ciocanarie.

Sau poate si-o da drumul singur, am avut un pretenar cu un jupiter 5 de luase pistoane de astea facaturi si i se cala nonstop dar dupa ce se racea se debloca; dupa cateva repetari de astea si-a dat drumul singur.....

 

daca stii tu de unde sa cumpar piese originale spune-mi si in sec 2 sint acolo. cilindrii si pistoanele sint cota 0.ulei de calitate este. si la mine dupa ce se raceste se deblocheaza....

Mesaj completat

chiar acuma vin de le motocicleta si am mai observat o treaba : daca tin mana in spatele carburatorului pe unde trage aer mi se umezeste mana de benzina si ulei si e destul de mult. e nivelul mare?

post-37180-1289548865_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carect. Completeaza si tu la profil , de unde esti, ptr a vedea aria de raspindire a Planetei.

 

Gata, am completat, sunt din RM, Planetele astea-s peste tot, am prieten care a vazut planeta si in Canada ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

al doilea ax din aceasta poza (nu cel cu ciuperca de cauciuc, celalalt).

Axul se afla pe mijloc intre cele 2 ciuperci, si il am, dar nu ma pune sa ti-l trimet ca ma costa mai mult benzina pina la curier.

 

Mesaj completat

.are cineva vreo solutie la problema asta?!!

Ia ambele pistoane si tinele in cuptorul de la aragaz cam 4,5 ore la un foc mic, le lasi sa se raceasca tot acolo, asa la imbatrinesti si devin rezistente la calaj (dilatare excesiva).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Axul se afla pe mijloc intre cele 2 ciuperci, si il am, dar nu ma pune sa ti-l trimet ca ma costa mai mult benzina pina la curier.

 

Mesaj completat

 

Ia ambele pistoane si tinele in cuptorul de la aragaz cam 4,5 ore la un foc mic, le lasi sa se raceasca tot acolo, asa la imbatrinesti si devin rezistente la calaj (dilatare excesiva).

 

multumesc Pedros. caut o solutie sa ajunga cineva la tine sa ia axul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca stii tu de unde sa cumpar piese originale spune-mi si in sec 2 sint acolo. cilindrii si pistoanele sint cota 0.ulei de calitate este. si la mine dupa ce se raceste se deblocheaza....

Mesaj completat

chiar acuma vin de le motocicleta si am mai observat o treaba : daca tin mana in spatele carburatorului pe unde trage aer mi se umezeste mana de benzina si ulei si e destul de mult. e nivelul mare?

salut

nu vreau sa te descurajez dar la motorul tau tre sa cumperi alt piston sau pistoane ,un piston bun pt ij tre sa ''curga'' pe cilindru ,adica, pui cilindrul invers decum sta montat pe motor tii cu ceva sa fie etans partea de jos cu mana daca poti, iei pistonul fara segmenti pe el al bagi pe cilindru si ai dai drumul ,daca se duce din prima ca si o piatra nu e bine ,sa daca se opreste iar nu e ok,tre sa cada lin pana la capat si asta fara ulei pe cilindru sau piston.

 

incearca la ....id mess....dany_tunky... pt piese.

spor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu trebuie neaparat sa cumpere alt piston. Este suficient sa masoare cilindrul si pistonul. In continuare se alezeaza cilindrul in functie de piston. In alta ordine de idei, am scris si in alt topic, dar nu am primit raspuns, trebuie frana si la atas la ITP? Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...