ioneld Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 Problema la Planeta 5. Am schimbat rulmentii din cutia de viteze toti noi si furcile de la schimbator noi , am pus saibe distantoare intre rulmenti si placa care tine rulmentii sa nu iasa catre ambreiaj ca aveam un joc in axul primar si in urma unei discutii cu Petrica se pare ca de acolo aveam io problema ca atunci cand bagam in vitez a 2 a nu intra cum trebuie si i-mi smuceste scapand parca din viteza . Dupa ce am pus saibele distantoare la scaunele rulmentilor dinspre ambreiaj am montat ambreiaju si am iesit la o tura si nu mai facea urat dar aveam ambreiajul prea strans si de aceea mi-a rupt si cablu nou de ambreiaj dupa o tura mica de proba . Am desfacut din nou motoru sa-i mai slabesc un pic stragerea placilor de ambreiaj sa il fac sa lucreze mai usor crezand si bucarandu-ma ca am rezolvat problema "crontaniri" ca sa zic asa a vitezei a2a ..... dar surpriza dupa ce mi-am reglat ambreiaju sa mearga mai usor a reaparut problema cu crontanirea si smucirea in viteza a2a .Am desfacut si a3a oara motoru la ambreiaj punandui o saiba distantoare si la celalalt ax al cutiei tot din spatele ambreiajului crezand ca si de acolo poate fi aceste smuciri si necuplari a pinionului de a2a .... dar la fel smucirile si necuplarea necorespunzatoare a vitezei a2a tot nu a disparut . Nu stiu ce sa-i mai fac , daca cineva are vreun sfat in privinta asta si s-a mai lovit de asemenea problema si stie de la ce oare ar putea fi astept cu nerabdare un sfat ca bolnavu care accepta sa incerce orice solute de remediu a suferintei lui . In rest motocicleta in celelalte viteze si la drum se comporta destul de bine exceptand faptul cu nu depaseste 65 km la ora cu atasu si parbriz montat , dar nui bai asta ca mie nu-mi trebe viteza si nu pentru asta am luat io IJu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 Hai sa nu fim 'gica contra' doar asa ca vrem noi sa ne dam rotunzi!Eu sunt in stare sa tin un pariu pe tema asta.Tu esti? Acum cativa ani a mai fost exact aceiasi discutie si daca bine imi aduc aminte am si gasit informatii intr-o schita de montaj de jupiter.Am s-o cauta iara. btw.Ce e ala Samson? Sa nu zici ca ai vrut sa scri altceva si nu ai vazut sa editezi! Ehe,stiam io ca tre sa am ceva. Iote ce scrie in manualul de IJ Jupiter 3-"Reansamblare"-punctul 4 ... Acum 3 saptamani am desfacut motor de IJ Jupiter 3, nedesfacut niciodata, cu pistoanele montate in uzina. Sagetile de pe capetele pistoanelor erau cu varful catre evacuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pescarul Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 Problema la Planeta 5. Am schimbat rulmentii din cutia de viteze toti noi si furcile de la schimbator noi , am pus saibe distantoare intre rulmenti si placa care tine rulmentii sa nu iasa catre ambreiaj ca aveam un joc in axul primar si in urma unei discutii cu Petrica se pare ca de acolo aveam io problema ca atunci cand bagam in vitez a 2 a nu intra cum trebuie si i-mi smuceste scapand parca din viteza . Dupa ce am pus saibele distantoare la scaunele rulmentilor dinspre ambreiaj am montat ambreiaju si am iesit la o tura si nu mai facea urat dar aveam ambreiajul prea strans si de aceea mi-a rupt si cablu nou de ambreiaj dupa o tura mica de proba . Am desfacut din nou motoru sa-i mai slabesc un pic stragerea placilor de ambreiaj sa il fac sa lucreze mai usor crezand si bucarandu-ma ca am rezolvat problema "crontaniri" ca sa zic asa a vitezei a2a ..... dar surpriza dupa ce mi-am reglat ambreiaju sa mearga mai usor a reaparut problema cu crontanirea si smucirea in viteza a2a .Am desfacut si a3a oara motoru la ambreiaj punandui o saiba distantoare si la celalalt ax al cutiei tot din spatele ambreiajului crezand ca si de acolo poate fi aceste smuciri si necuplari a pinionului de a2a .... dar la fel smucirile si necuplarea necorespunzatoare a vitezei a2a tot nu a disparut . Nu stiu ce sa-i mai fac , daca cineva are vreun sfat in privinta asta si s-a mai lovit de asemenea problema si stie de la ce oare ar putea fi astept cu nerabdare un sfat ca bolnavu care accepta sa incerce orice solute de remediu a suferintei lui . In rest motocicleta in celelalte viteze si la drum se comporta destul de bine exceptand faptul cu nu depaseste 65 km la ora cu atasu si parbriz montat , dar nui bai asta ca mie nu-mi trebe viteza si nu pentru asta am luat io IJu Astept si eu cu mare interes rezolvarea problemei.Am incercat si eu sa o rezolv saptamana trecuta dar nu prea mi-a reusit (acum smuceste din a II-a mult mai rar).Cred ca trebuie adaugate prin tatonare saibe-distantier pe axul cu ambreiajul,in partea dinspre ambreiaj,dar in interiorul cutiei.Eu acolo am pus o saiba de 0.5mm si fenomenul sa estompat mult.Probabil trebuia mai groasa.Mentionez ca eu am un Minsk, dar cred ca este acelasi principiu . Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CS 99 BIG Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 Eu nu am montat dar am asistat la montarea unui set de catre un amic care are un jupiter 3 si 4 in dotare.Omul are 55 de ani si a crescut in comuniste iar eu unul il cred pe cuvant.Astazi l-am intrebat iara si mi-a confirmat ca la jupi 3si4 se monteaza pistonul cu sageata catre admisie.Ma gandesc ca vorbeste doar de pistoane originale sau de cele provenite din magazinele motovelo,ca de altundeva nu avea de unde sa faca rost. Nu caut sa conving pe nimeni,cine vrea sa asculte,asculta,cine nu,poate sa si le monteze din partea mea si cu fusta'n sus. Hai sa nu fim 'gica contra' doar asa ca vrem noi sa ne dam rotunzi!Eu sunt in stare sa tin un pariu pe tema asta.Tu esti? Acum cativa ani a mai fost exact aceiasi discutie si daca bine imi aduc aminte am si gasit informatii intr-o schita de montaj de jupiter.Am s-o cauta iara. btw.Ce e ala Samson? Sa nu zici ca ai vrut sa scri altceva si nu ai vazut sa editezi! Ehe,stiam io ca tre sa am ceva. Iote ce scrie in manualul de IJ Jupiter 3-"Reansamblare"-punctul 4 ... Ma asteptam la un astfel de raspuns....nu se trateaza de a fii cineva in discutie "gica contra" ci pur si simplu lamurirea problemei. Bun , eu cred asa, ca este posibil ca acma mai bine de 30 de ani, pe cind era editata aceea foaie de Jupiter 3 (pe care o regasim si la pagina 76) sa fii existat alte standarde iar piesele sa fie originale IJ, sau, sa fie pur si simplu O GRESEALA DE TIPAR, tinind cont si de faptul ca tipografia nu are nici o treaba cu motorul...(au mai existat greseli de tipar, mai ales dintr-o limba in alta). In ziua de astazi pistoanele se fabrica in mai multe locuri si probabil s-a mai schimbat-inbunatatit-modernizat ceva ! Cert este ca motorul merge groaznic cu montarea "ca la carte" ba chiar mai rau i-l distruge...cel putin eu asa am patit acum vreo 10 ani cu unul din ele. Acum, cine vrea poate sa-l monteze si "cu fusta-n sus" cum bine spui si tu dar, este bine de stiut ce se intimpla . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 Acum 3 saptamani am desfacut motor de IJ Jupiter 3, nedesfacut niciodata, cu pistoanele montate in uzina. Sagetile de pe capetele pistoanelor erau cu varful catre evacuare. Nerelevant!Asta banuiesti tu dar sigur nu poti fi.Eu unul nu cred in povesti de genul asta,cu fete mari la 50 de ani care n-au vazut 'ciocanu' in viata lor! Ce scrie alb pe negru in postul meu anterior,se pune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 Io zic că ține de cine a produs pistoanele. Sincer, set nou cum se poatre vedea în pozele mele din 2-3 pagini în urmă, dar n-aÂş băga mîna în foc că au fost produs pe teritoriu RUSESC. Made in CCCP sau ce-o mai rămas după, în mod sigur. Made in PRC sigur nu-s. thegerman, din păcate n-am mai ajuns la IaÂşi că n-am avut nici timp nici bani nici motiv (tocmai am divorțat). Dacă îți faci tu drum încoace pe ruta TomeÂşti - Răducăneni, îți garantez un drum bun (bine... ca toate în RO...) fără poliție Âşi alte minuni. Vedem aci la mine pe terasă ce-i cu încărcarea aia. Îmi convine mai mult că aÂşa am trusa de scule TOATĂ sub nas... Dă-mi un apel dacă vrei. ÂŞi bujia tre' să fie albă, uÂşor roz. Iaca aici: johny75: Âşi... mai ai ÎNCĂ ambielaje? Cine zicea că nu e rezistent lucrul rusesc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 Nerelevant!Asta banuiesti tu dar sigur nu poti fi.Eu unul nu cred in povesti de genul asta,cu fete mari la 50 de ani care n-au vazut 'ciocanu' in viata lor! Ce scrie alb pe negru in postul meu anterior,se pune? Cat de relevant ti se pare faptul ca motorul cu pricina nu avea garnitura intre cartere ? Proprietarul (primul si unicul) din acte a facut accident cu motocicleta dupa numai 6000 km si de atunci nu a mai calarit IJ-ul. S-ar putea pune ce scrie negru pe alb doar daca manualul respectiv ar fi scris in limba rusa. Traducerea termenilor tehnici rusesti sunt interpretabili de catre orice traducator care nu cunoaste astfel de termeni. Eu zic ca mai relevant decat ce am gasit in motorul ala nu poate fi nici macar cartea scrisa in rusa (chiar daca si in ruseste scrie ca trebuie sa fie sageata catre admisie). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 O GRESEALA DE TIPAR Deci a mai fost pusa si poza...naspa sa pleci de la premiza ca e o greseala de tipar si sa-ti repari motorul dupa ureche! Esti la doi pasi de mine si cand ai chef,vino si te parchez la amicul asta al meu in garaj si dezbateti problema.Te asigur ca nu a vazut in viata lui un manual de Jupiter. (chiar daca si in ruseste scrie ca trebuie sa fie sageata catre admisie). in 6mii de km se pot intampla multe... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 ....'ai las-o jos că PUTEEEEEEE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CS 99 BIG Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 Deci a mai fost pusa si poza...naspa sa pleci de la premiza ca e o greseala de tipar si sa-ti repari motorul dupa ureche! Esti la doi pasi de mine si cand ai chef,vino si te parchez la amicul asta al meu in garaj si dezbateti problema.Te asigur ca nu a vazut in viata lui un manual de Jupiter. in 6mii de km se pot intampla multe... Multumesc de invitatie dar din pacate in momentul de fata ma aflu la aprox 3000 de km. de tine Nu pot sa zic mai mult decit ca, eu am scris NUMAI din pateniile mele de posesor de motoare Jupiter 4, de aproape 20 de ani. Sunt de aceeasi parere cu VULPOIU ca, depinde de fabricant si de anii la care ne referim (cum de altfel am mai spus). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thegerman Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 salut, Vulpoiule s-a rezolvat cu partea electrică, am luat schme de web si a dracului ca era exact ca cea de pe motorul meu, până Âşi culorile firelor, am gasit Âşi un fir dezlipit de la comanda pentru alimentarea farului si a pozitiei si s-a rezolvat. Am incărcare bună, iluminat bun , claxonul urlă tare..... am facut deja 500 km fără probleme. o să vad cum o să reglez si carbelitorul, acum un an am mers cu un consum mediu de 5% cu acelasi carb si nu am schimbat nimic la el... se rezolvă. Dacă tot veni vorba de drumuri... mergi la Focsani pe 15 iunie? poate ne grupăm... Numai bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 Io aÂşa aÂş vrea.... lasă că vă arăt io pe seară ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 Problema la Planeta 5. Am schimbat rulmentii din cutia de viteze toti noi si furcile de la schimbator noi , am pus saibe distantoare intre rulmenti si placa care tine rulmentii sa nu iasa catre ambreiaj ca aveam un joc in axul primar si in urma unei discutii cu Petrica se pare ca de acolo aveam io problema ca atunci cand bagam in vitez a 2 a nu intra cum trebuie si i-mi smuceste scapand parca din viteza . Dupa ce am pus saibele distantoare la scaunele rulmentilor dinspre ambreiaj am montat ambreiaju si am iesit la o tura si nu mai facea urat dar aveam ambreiajul prea strans si de aceea mi-a rupt si cablu nou de ambreiaj dupa o tura mica de proba . Am desfacut din nou motoru sa-i mai slabesc un pic stragerea placilor de ambreiaj sa il fac sa lucreze mai usor crezand si bucarandu-ma ca am rezolvat problema "crontaniri" ca sa zic asa a vitezei a2a ..... dar surpriza dupa ce mi-am reglat ambreiaju sa mearga mai usor a reaparut problema cu crontanirea si smucirea in viteza a2a .Am desfacut si a3a oara motoru la ambreiaj punandui o saiba distantoare si la celalalt ax al cutiei tot din spatele ambreiajului crezand ca si de acolo poate fi aceste smuciri si necuplari a pinionului de a2a .... dar la fel smucirile si necuplarea necorespunzatoare a vitezei a2a tot nu a disparut . Nu stiu ce sa-i mai fac , daca cineva are vreun sfat in privinta asta si s-a mai lovit de asemenea problema si stie de la ce oare ar putea fi astept cu nerabdare un sfat ca bolnavu care accepta sa incerce orice solute de remediu a suferintei lui . In rest motocicleta in celelalte viteze si la drum se comporta destul de bine exceptand faptul cu nu depaseste 65 km la ora cu atasu si parbriz montat , dar nui bai asta ca mie nu-mi trebe viteza si nu pentru asta am luat io IJu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny75 Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 Io zic că ține de cine a produs pistoanele. Sincer, set nou cum se poatre vedea în pozele mele din 2-3 pagini în urmă, dar n-aÂş băga mîna în foc că au fost produs pe teritoriu RUSESC. Made in CCCP sau ce-o mai rămas după, în mod sigur. Made in PRC sigur nu-s. thegerman, din păcate n-am mai ajuns la IaÂşi că n-am avut nici timp nici bani nici motiv (tocmai am divorțat). Dacă îți faci tu drum încoace pe ruta TomeÂşti - Răducăneni, îți garantez un drum bun (bine... ca toate în RO...) fără poliție Âşi alte minuni. Vedem aci la mine pe terasă ce-i cu încărcarea aia. Îmi convine mai mult că aÂşa am trusa de scule TOATĂ sub nas... Dă-mi un apel dacă vrei. ÂŞi bujia tre' să fie albă, uÂşor roz. Iaca aici: johny75: Âşi... mai ai ÎNCĂ ambielaje? Cine zicea că nu e rezistent lucrul rusesc... pai nu cred c-am mers mai mult de 200km de cind am facut motorul ( si in 2 cilindrii am mers jumate de distanta). stii.....nu prea am avut timp, eram preocupat vesnic sa reglez ba aprinderea ba carburatorul, plus c-am mai desfacut o data tot motorul sa-i schimb simeringurile (ma gindeam ca trage aer fals)..deh ce sa-i faci. zilele astea sint hotarit sa pun pistoanele invers sa vaz si eu minunea ruseasca la treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CS 99 BIG Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 pai nu cred c-am mers mai mult de 200km de cind am facut motorul ( si in 2 cilindrii am mers jumate de distanta). stii.....nu prea am avut timp, eram preocupat vesnic sa reglez ba aprinderea ba carburatorul, plus c-am mai desfacut o data tot motorul sa-i schimb simeringurile (ma gindeam ca trage aer fals)..deh ce sa-i faci. zilele astea sint hotarit sa pun pistoanele invers sa vaz si eu minunea ruseasca la treaba. Doamne ce nervi de otel ai avut...nu ma pot abtine scuze, si sunt convins ca nu fuge mai mult de 70-80 maxim si vibreaza ca toti draci si grohaie-duduie de parca sunt sapte peroane pe motor ...cel putin asa mergea al meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 Doamne ce nervi de otel ai avut...nu ma pot abtine scuze, si sunt convins ca nu fuge mai mult de 70-80 maxim si vibreaza ca toti draci si grohaie-duduie de parca sunt sapte peroane pe motor ...cel putin asa mergea al meu Cum profesore tocmai al tau mergea asa? ma dezamagesti tu care dai atatea lectii p'aici sa ti se intample tocmai tie? al dreaqu motor sa-i fie rusine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CS 99 BIG Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 Cum profesore tocmai al tau mergea asa? ma dezamagesti tu care dai atatea lectii p'aici sa ti se intample tocmai tie? al dreaqu motor sa-i fie rusine. Treaba asta am patit-o acum aprox 10-12 ani si am scris asta, dar vad ca tu si acum continui sa te uiti la poze fara sa citesti... ca si acum citiva ani in urma Nu sunt profesorul nimanui si pina am sa mor tot am sa invat dar i-ti multumesc pentru apreciere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 (editat) Ma stii ce-mi place la tine? ca pana la urma recunosti, tot pe plantatie esti? pana una alta ia de vezi filmuletul meu de la semnatura sa vezi si tu macar in filme un Jupiter 4 ruland cu 120 km/h...vizionare placuta. Editat Iunie 6, 2012 de Burg_man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 ....'ai las-o jos că PUTEEEEEEE don' specialist,la cate cacaturi debitezi pe cm2 mi se pare normal sa puta.nu exista topic in care sa nu te rahatesti!trage tare,mai ai vreo 2 pagini si ai terminat un subforum,dupa care sper sa strangi bani de un plastic si sa te muti in alta parte...la japoneze de exemplu.sa nu ma intelegi gresit,eu nu tin neaparat asta,ca e misto sa ai si mascariciul tau pe un subforum dar na,ar fi bine sa te gandesti la sanatatea ta inainte de toate (tocmai am divorțat) nu e de mirare ÂŞi bujia tre' să fie albă, uÂşor roz. in ce directie mergea motorul cand ai obtinut culoarea asta la bujie? parca ieri iti pornea pe invers,de asta intreb!adica ieri cereai pareri si astazi dai sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iunie 7, 2012 Share Postat Iunie 7, 2012 don' specialist... in ce directie mergea motorul cand ai obtinut culoarea asta la bujie? parca ieri iti pornea pe invers,de asta intreb!adica ieri cereai pareri si astazi dai sfaturi Stai linistit, aia e bujie de Oltcit, is sigur 100% de asta, iar la un motor in doi timpi e greu (dar nu imposibil) sa obtii o astfel de culoare la bujii. In viitorul apropiat o sa zvirle si IJ-ul, cum a facut si cu Jawa, ca astea-s rijnite, nu-s motoare! Mie imi place de el ca insista, vrea...dar deh, nu tot timpul ii iese! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Iunie 7, 2012 Share Postat Iunie 7, 2012 Foarte bine. Foarte bine. Caut carburator de IJ Juiter/Planeta în mințile lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1%1%1% Postat Iunie 7, 2012 Share Postat Iunie 7, 2012 Foarte bine. Foarte bine. Caut carburator de IJ Juiter/Planeta în mințile lui. prietene alea nu-s in mintile lor nici noi,merg cum vor dar merg, am 4 cilindri de jup, doi de jup/3 doi jup/4,si doua ambielaje bune de jup/4,cu putin noroc pun poze miine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Iunie 7, 2012 Share Postat Iunie 7, 2012 Ca fapt divers: când am dat chiulasele jos de la Jupiterul 4 al lui Mihăescu, am găsit (pe lângă uzuri majore Âşi alte câteva bube) pistoanele cu săgeata spre carburator. Motorul fusese umblat multă vreme până atunci în felul ăsta, iar segmenții au fost întregi la scoatere. Am să studiez un pic mai mult problema când vom remonta motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1%1%1% Postat Iunie 7, 2012 Share Postat Iunie 7, 2012 Ca fapt divers: când am dat chiulasele jos de la Jupiterul 4 al lui Mihăescu, am găsit (pe lângă uzuri majore Âşi alte câteva bube) pistoanele cu săgeata spre carburator. Motorul fusese umblat multă vreme până atunci în felul ăsta, iar segmenții au fost întregi la scoatere. Am să studiez un pic mai mult problema când vom remonta motorul. nuturile de blocare a segmentilor intodeauna orientate in fata de asta tre sa ti cont,,lasa sagetiile si sulitele,,.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 Ca fapt divers: când am dat chiulasele jos de la Jupiterul 4 al lui Mihăescu, am găsit (pe lângă uzuri majore Âşi alte câteva bube) pistoanele cu săgeata spre carburator. Motorul fusese umblat multă vreme până atunci în felul ăsta, iar segmenții au fost întregi la scoatere. Am să studiez un pic mai mult problema când vom remonta motorul. Salut! bagati si voi ceva poze cu etapele lucrarii, pe la sfarsitul lunii, daca santeti de acord, v-a fac o vizita. spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.