Banzay Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 Mi s-a intamplat si mie sa merg cand am avut kawasaki cu un telescop scurs cam tot de ulei, dupa ce un mecanic tembel nu a strans calumea surubul de jos. Nu mai amortiza calumea si ajungea la capat si pocnea. Unii zic ca sunt sanse sa iti intre in voblaj la viteze mai mari pt ca unul amortizeaza bine, unul nu, dar eu am mers asa doar pana la service, viteza mica vreo 3 km. Si se cunoaste si la franare: pt o franare buna ai nevoie de suspensii in stare buna si reglate bine, cauciucuri bune si si franele in regula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 (editat) Ma bag si eu in seama cu o problema Imi curge ulei dintr-un amortizor Ce solutii ar fii? Daca nu ai rezolvat deja si ai minimul de cunostinte si cateva scule, poti sa faci singur operatiunea (schimb ulei de furca si simeringuri). Casca bine ochii la filmulet si o sa-ti iasa. Vezi ca ai acolo si continuarea. Eu am schimbat acasa la Honda veche pe care o aveam si in vreo 2-3 ore am fost gata (cu tot cu gaurit suruburi gripate si cumparat altele). Fa rost de un manual de service ca si ala te ajuta si acolo scrie si cat ulei trebuie sa pui in fiecare telescop. Spor! P.S. cand o vand pe actuala ma bate si pe mine gandul la un ZR7 sau un CB750. P.S. 2 Sa te uiti un pic si la "sigurantele" alea de la simeringuri si daca nu sunt in stare prea buna sa le schimbi si pe alea, daca tot desfaci furca. Editat Aprilie 30, 2013 de crazydanutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_horvath Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Ma bag si eu in seama cu o problema Imi curge ulei dintr-un amortizor Ce solutii ar fii? Eu iti recomand sa schimbi semeringurile din telescoape, (uleiul se schimba implicit). Ca le faci tu sau ca face un mecanic ... tu hotarasti. E foarte importnat ca telescoapele sa lucreze impreuna si simetric. In telescoapele fata ai toata frana de pe fata. Daca curg, ai sanse sa ramai fara frana, (curge ulei pe discuri si placute de frana si ala esti). Daca nu ajunge totusi ulei pe disc, ai sanse ca pe un drum cu denivelari, sau la viteze mai mari, sa te dezechilibreze rau de tot. Plus ca distanta de franare creste mult. Sfatul meu e sa NU ignori problema asta. Rezolvarea merge mana in mana cu un cauciuc bun pe fata ! Drum bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlynG Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 salut astazi am devenit proaspat posesor de zr750f , vad ca e c-am mort pe aici ... cum zicea cineva mai sus toti sunt calare , astept pareri , km , trasee , imbunatatiri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
esorines Postat Iunie 9, 2013 Share Postat Iunie 9, 2013 salut astazi am devenit proaspat posesor de zr750f , vad ca e c-am mort pe aici ... cum zicea cineva mai sus toti sunt calare , astept pareri , km , trasee , imbunatatiri Si eu cred ca o sa-mi iau un zr 7 s carenat, azi am facut prima tura serioasa... m-a surprins in mod placut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlynG Postat Iulie 4, 2013 Share Postat Iulie 4, 2013 ma oftic ca nu e asa raspandit in romania , oricum sper sa mai auda cineva de modelul asta si sa inceapa sa mearga treaba aici ca e c-am mort Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 5, 2013 Share Postat Iulie 5, 2013 Am pe stoc un set de inele de praf pentru etrierul spate de ZR7. Daca e cineva interesat, le dau la un pret bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AtlasWing Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 (editat) http://www.zr-7.com/maintenance.htmSalut zr7-istilor, sper sa va ajute site-ul de mai sus Sezon 2014 uscat si fara probleme! https://www.dropbox.com/s/ldz7qfnn359m2l9/ZR-7S%20Service%20Manual%205th%20Edition-TOC.pdf Kawasaki ZR-7s Service Manual 5th Edition sper sa fie de folos! Sezon 2014 uscat si fara probleme! Editat Februarie 20, 2014 de AtlasWing Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Aprilie 27, 2014 Share Postat Aprilie 27, 2014 (editat) Salutare! Cine ma poate ajuta si pe mine cu o informatie? E o chestiune de observat si... "palpat" Treaba sta in felul urmator: am schimbat uleiul si filtrul la ZR numai ca.... se intampla urmatorul fenomen - capacul filtrului de ulei, adica asta: , desi l-am infiletat pana la capat (logic), are totusi un luft / distanta de aproximativ 1 mm pana la baie. Nu curge, nu transpira ulei (oricum strange pe O-ring) dar totusi nu inteleg de ce si de unde are distanta aia, si nu stiu daca era si inainte. Mentionez ca am facut proba si fara "daravelele" din capac - adica fara filtru, fara arc si saiba, doar capacul cu "surubul" si nu ajunge sa atinga margine-de-margine baia de ulei. Ceea ce vreau eu sa va rog - cine poate sa se uite la ZR-7-le lui, sa observe si sa "pipaie" locul cu pricina sa vada daca ii incape unghia intre capacul filtrului de ulei si baia de ulei. Si cu prima ocazie ..... Sau... daca e cineva din Bucuresti, sa dau eu o fuga sa imi arunc un ochi personal sa compar daca e la fel. Multumesc! Editat Aprilie 27, 2014 de Lupu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlynG Postat Mai 4, 2014 Share Postat Mai 4, 2014 (editat) salut lupule , am verificat la mine nu are nici un luft , garnitura de la capac e lipita de baia de ulei ...deci vezi ca nu cumva sa iti fi ramas ceva pe acolo baga degetele si verifica cu mana Editat Mai 4, 2014 de AlynG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 salut lupule , am verificat la mine nu are nici un luft , garnitura de la capac e lipita de baia de ulei ...deci vezi ca nu cumva sa iti fi ramas ceva pe acolo baga degetele si verifica cu mana Merci man! Si la mine garnitura (de fapt O-ring-ul) e lipit unde trebuie (capacul respectiv etanseaza pe O-ring) insa capacul in sine ramane la aproximativ 1 mm de baia de ulei (imi intra unghia intre capac si baie). Am scos tot de-acolo... filtru, arc, saiba si am pus doar capacul si e exact la fel deci nu stiu ce ma-sa pe gheata ar putea fi O sa mai cercetez... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawtaw Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 salutare zr 7 din 1999 sunt in mare cautare de : rezervor sau o posibilitate de a rezolva rugina din el bloc de comenzi parte dreapta semeringuri de praf pt furca cele 4 flanse de cauciuc de la carburator cablu de ambreiaj acceleratie si cablu de kilometraj astept orice idee linkuri piese noi sau sh va multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AtlasWing Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 cele 4 flanse de cauciuc de la carburator m-au costat 80 de euro ( (origniale) http://www.ebay.de/sch/i.html?_trksid=m570.l3201&_nkw=Kawasaki+Ansaugstutzen&_sacat=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawtaw Postat Iunie 4, 2014 Share Postat Iunie 4, 2014 multumesc da scor sanatos. multumesc mult am sa incerc sa iau si eu de acolo. am gasit rezervor super k si o parte din piese SH in stare super buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AtlasWing Postat Iunie 4, 2014 Share Postat Iunie 4, 2014 La ce pret? orientativ intreb... sper sa nu fie nevoie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 La ce trebuie sa ma uit mai cu atentie la achizitionarea unul ZR-7? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamaha_01 Postat Iulie 18, 2014 Share Postat Iulie 18, 2014 Salutare !... Deranjez si eu cu o intrebare ... Sunt proaspat posesor de kawasaki zr 7 si m-ar interesa si pe mine un servis unde se sincronizeaza carburatoarele in bucuresti ... si daca stiti si un pret la cat duce toata operatia ar fi super ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlynG Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 cu parere de rau dar cu nevoie de bani , ma despart de o printesa care nu m-a suparat in 25000km , din motive financiare nu am mai putut sa ma ocup de ea , necesita kit lant + gume fata/spate , pretul este de 1300 negociabil ...daca auziti pe cineva » Post actualizat in 08 Sep 2014 09:16Salutare !... Deranjez si eu cu o intrebare ... Sunt proaspat posesor de kawasaki zr 7 si m-ar interesa si pe mine un servis unde se sincronizeaza carburatoarele in bucuresti ... si daca stiti si un pret la cat duce toata operatia ar fi super ... se numeste george este din ciolpani zis TNG si-l recomand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rootBiker Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 Salut, Sunt proaspat posesor de Kawasaki ZR-7 si am o intrebare relativ stupida. Este normal ca motorul sa nu porneasca cu ambreiajul tras sau este defect switch-ul de la maneta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlynG Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 salut din ce stiu eu zr are un switch care comunica cu switchul de la cric / cand bagi in viteza si ridici ambreiajul se opreste mobra daca e pe cricul lateral / ce problema ai mai exact nu-ti mai porneste ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rootBiker Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 Stiu de switchul de pe cric si ala iti opreste motorul cand incerci sa pleci de pe loc cu cricul lateral jos. Problema mea este urmatoarea: daca incerc sa pornesc motorul cu ambreiajul tras, indiferent daca este in viteza sau nu, nu porneste. Cum eliberez ambreiajul porneste fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aurel Caravan Postat Martie 19, 2015 Share Postat Martie 19, 2015 Salut....o mare urgenta.....am nevoie de telescop spate pentru ZR 7 din 2000.Are cineva sau de unde as putea lua?Sau daca stie cineva ce model se potriveste cu ZR7 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seherezadul Postat August 11, 2015 Share Postat August 11, 2015 Baieti, ce parere aveti de acest moto? http://olx.ro/oferta/kawasaki-zr-7-2004-ID3YKhC.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertR600 Postat August 15, 2015 Share Postat August 15, 2015 Baieti, ce parere aveti de acest moto? http://olx.ro/oferta/kawasaki-zr-7-2004-ID3YKhC.html Parerea mea este ca modelul asta e din 1999 nu din 2004. Deci daca e asa, din start omul nu este serios. Si eu sunt nou proprietar al unui zr7. » Post actualizat in 15 Aug 2015 21:02 Stie cineva care este faza cu racirea la zr7 din 1999? Multumesc anticipat » Post actualizat in 15 Aug 2015 21:18 Parerea mea este ca modelul asta e din 1999 nu din 2004. Deci daca e asa, din start omul nu este serios. Si eu sunt nou proprietar al unui zr7. » Post actualizat in 15 Aug 2015 21:02 Stie cineva care este faza cu racirea la zr7 din 1999? Multumesc anticipat Cum isi face racirea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rootBiker Postat August 25, 2015 Share Postat August 25, 2015 Racirea se face pe aer-ulei. Daca te uiti in fata motorului, o sa vezi radiatorul de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.