topgun Postat Februarie 3, 2011 Share Postat Februarie 3, 2011 nice try:)) are doar 16511 mile....nu 165000kmceea ce scrie pe bord e de fapt 16511,9 mile ceea ce face cam 26500km Scuze! Nu am vazut virgula.., ma lasa vederea. In alta ordine de idei. Vad ca nu prea intri pe aici! Te bagi la Intalnirea de la Soveja de anul asta?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LycanC Postat Februarie 4, 2011 Share Postat Februarie 4, 2011 Scuze! Nu am vazut virgula.., ma lasa vederea. In alta ordine de idei. Vad ca nu prea intri pe aici! Te bagi la Intalnirea de la Soveja de anul asta?! e posibil . Inca nu pot sa zic nici da, nici nu. Mesaj completat se poate si iarna cu Freewindul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Solon Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 O facem si pe asta. Am eu camera de filmat, stiu niste peisaje superbe si unghiuri numai bune de filmat atat pe strada cat si pe deal. A si inca ceva am descoperit un drum foretier care are doae 120 km de la Brasov la Soveja Si pe unde trece drumul asta si pe unde se poate aborda dinspre Brasov? Scuze ca m-am hotarat sa postez pe forumul asta abia acum, cu interes ... Dar nu sunt prea "postangiu" pe forumuri - deh, fire timida Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topgun Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 Si pe unde trece drumul asta si pe unde se poate aborda dinspre Brasov? Scuze ca m-am hotarat sa postez pe forumul asta abia acum, cu interes ... Dar nu sunt prea "postangiu" pe forumuri - deh, fire timida In primul rand, bine ai venit printre noi! Te asteptam la intalnirea de la Soveja. Cel mai bun drum de la Pitesti este drumul campulung-rucar-bran-brasov- targu secuiesc-ojdula- lepsa-soveja. Respect! p.s. Cand voi incepe sa fac naveta de la Craiova la Bucuresti cu motorul, te anunt, pentru a ne intalni la Parcarea de la Restaurantul Europa de la Pitesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Solon Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 In primul rand, bine ai venit printre noi!Te asteptam la intalnirea de la Soveja. Cel mai bun drum de la Pitesti este drumul campulung-rucar-bran-brasov- targu secuiesc-ojdula- lepsa-soveja. Respect! p.s. Cand voi incepe sa fac naveta de la Craiova la Bucuresti cu motorul, te anunt, pentru a ne intalni la Parcarea de la Restaurantul Europa de la Pitesti. Multumesc de detaliile privind drumul, insa daca voi putea ajunge la Soveja ca timp - ma descurc eu cumva sa gasesc si drumul. Ceea ce vroiam sa aflu prin mesajul de mai sus nu e drumul spre Soveja, ci pe unde e acel forestier atat de lung, ca tare l-as bate intr-un week-end - Brasovul nu e asa de departe de mine. Asadar, please help, Eliza, pe unde e drumul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan12 Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 Vine cineva la Bike on Ice? 18-20 februarie, Hateg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topgun Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 Vine cineva la Bike on Ice? 18-20 februarie, Hateg Anul trecut am fost, dar anul asta din cauza altor probleme nu pot participa. Mesaj completat E inca februarie, in Craiova a nins toata noaptea de ieri. Speram ca vremea va tinde catre o incalzire usoara pentru a putea merge pe motor. Cred ca FRUSTRARE, poate fi caracterizata starea mea de acum. Cand pot merge pe motor parca zilele sunt mai frumoase si sunt mult mai linistit. Spuneti-mi ca nu sunt nebun, sau ca starea e datorata varstei?! Hai ajutati-ma voi, adolescentilor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliza Postat Februarie 19, 2011 Share Postat Februarie 19, 2011 Anul trecut am fost, dar anul asta din cauza altor probleme nu pot participa.Mesaj completat E inca februarie, in Craiova a nins toata noaptea de ieri. Speram ca vremea va tinde catre o incalzire usoara pentru a putea merge pe motor. Cred ca FRUSTRARE, poate fi caracterizata starea mea de acum. Cand pot merge pe motor parca zilele sunt mai frumoase si sunt mult mai linistit. Spuneti-mi ca nu sunt nebun, sau ca starea e datorata varstei?! Hai ajutati-ma voi, adolescentilor! Imi pare rau sa te dezamagesc, esti nebun dar nu esti singur, pentru ca si noi suntem ca tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topgun Postat Februarie 20, 2011 Share Postat Februarie 20, 2011 Razvan, asteptam povestioare de la Bike on Ice! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan12 Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 Salutare. Bike on Ice 2011, Hateg. A fost primul meu B on I si a fost reusit. Am fost 3 motoare din Mures, drumul a fost ok in colo , putina ploaie, dar ne-a asteptat lumea cu un "antigel" de 60 de grade . In rest oameni buni, petrecere pana spre dimineata. Sambata o tura mica de revenire pana la Sarmisegetuza romana, zapada si-a facut aparitia spre seara iar dimineata erau invelite motoarele in zapada Intoarcerea din nou pe ploaie , 200 km dar a meritat . Alte evenimente pentru ocuparea timpului nu prea au fost din lipsa de spatiu si vremea nasoala.( se putea alege o zona mai retrasa, nu chiar la drum ) pun si cateva poze - Sarmisegetuza romana - Trupa din Mures & Reghin Am sa revin cu poze de la petrecerea de seara si de pe drum mai tarziu , dupa ce le primesc de la restul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topgun Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 Eu am fost anul trecut la Bike on Ice, la cabanele Dorulet! Vremea a fost naspa rau, si am facut gratare in namoale!jpg] Mesaj completat Ce facem cu vremea asta?! sa vina calduraaaaaa!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiaan Postat Februarie 26, 2011 Share Postat Februarie 26, 2011 Salutare la toata lumea. Din fericire am reusit sa cumpar o noua motocicleta( Suzuki freewind ) si sper sa ajung si eu la intrunirea de la Soveja. Mesaj completat Am o rugaminte la voi. As vrea sa-mi confectionez cutii si suport pentru cutii, rugamntea mea este cne are asa cea sa-mi trimita niste poze detaliate pentru a avea ca si exemplu ( mai ales pentru suport). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topgun Postat Februarie 26, 2011 Share Postat Februarie 26, 2011 Salutare la toata lumea.Din fericire am reusit sa cumpar o noua motocicleta( Suzuki freewind ) si sper sa ajung si eu la intrunirea de la Soveja. Mesaj completat Am o rugaminte la voi. As vrea sa-mi confectionez cutii si suport pentru cutii, rugamntea mea este cne are asa cea sa-mi trimita niste poze detaliate pentru a avea ca si exemplu ( mai ales pentru suport). Bine ai venit, printre noi! Incearca sa iei legatura cu Razvan el si-a facut de curand. Respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan12 Postat Februarie 26, 2011 Share Postat Februarie 26, 2011 Salutare la toata lumea.Din fericire am reusit sa cumpar o noua motocicleta( Suzuki freewind ) si sper sa ajung si eu la intrunirea de la Soveja. Mesaj completat Am o rugaminte la voi. As vrea sa-mi confectionez cutii si suport pentru cutii, rugamntea mea este cne are asa cea sa-mi trimita niste poze detaliate pentru a avea ca si exemplu ( mai ales pentru suport). Salutare si bine ai veni printre noi Suportii de cutii si crash barul pe fata m-a costat 400 Lei si l-am facut in Cluj la Heavy Dutie. (0721 83 61 78 , 0726 31 11 04) se prind in 3 puncte de sasiu + inca 2 punte intre ele . http://www.heavyduties.ro/hdprodro.html - siteul lor. nu gaseasc acuma pozele cu crashbarul , o sa revin cu ele maine Mesaj completat in drum spre casa de la Bikes on Ice Mesaj completat pozele pentru cristiaan ... Mesaj completat am uitat... suportii din spate sunt pentru cutii de aluminiu de la Heavy Dutie de 52 de litri, pe care sper sa le achizitionez in primavara, deocamdata doar suporti ( pe post de protectii) . Cutiile sunt undeva la 95 E bucata, sunt cele mai mari facute de ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliza Postat Februarie 27, 2011 Share Postat Februarie 27, 2011 Incredibile aventurile voastre dar am gasit o poza care ma facut sa inteleg ca nu sunt asa de tare. Ia uitati ce se intampla pe deal la Soveja pe cand noi inca nu ne nascusem, nici macar tu Ducule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Februarie 27, 2011 Share Postat Februarie 27, 2011 Am Âşi eu câteva întrebări, pentru cei care au de destul timp această motocicletă, ca să-Âşi poată forma o părere: 1: Cam care este balanța fiabilitate/costuri de întreținere? Adică, e destul de rezistentă pentru uzul cotidian - drumuri oarecum soft-enduro (străzi proaste, pietruite cu macadam de râu) ocazional ieÂşire pe dealuri, versus costuri piese ? 2: Care este consumul mediu - trafic urban lejer + înafara localității, neîncărcată, doar cu conducător aprox. 75 kg; 3: Manevrabilitate, frână, stabilitate. Mulțumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cumpagnero Postat Februarie 27, 2011 Share Postat Februarie 27, 2011 Am Âşi eu câteva întrebări, pentru cei care au de destul timp această motocicletă, ca să-Âşi poată forma o părere: 1: Cam care este balanța fiabilitate/costuri de întreținere? Adică, e destul de rezistentă pentru uzul cotidian - drumuri oarecum soft-enduro (străzi proaste, pietruite cu macadam de râu) ocazional ieÂşire pe dealuri, versus costuri piese ? 2: Care este consumul mediu - trafic urban lejer + înafara localității, neîncărcată, doar cu conducător aprox. 75 kg; 3: Manevrabilitate, frână, stabilitate. Mulțumesc. rezistentă pentru uzul cotidian, este putin spus, motor superfiabil, in oras, afara, forestiere, coclauri (depinde cu ce gume este incaltata) consum mediu urban- Bucuresti 5%, afara 4,5% manevrabilitate, stabilitate ok, intelegatoare, iarta multe, cea mai usoara din clasa ei, 162 kg la gol frane bune, bordul electronic excelent cu toate informatiile lizibile indiferent de pozitia soarelui vibratie deranjanta de la 120 km in sus, dar totusi sta cel mai bine in clasa ei din acest punct de vedere daca esti mai inalt de 170 este de preferat un parbriz touring uite un parerea celor de la MCN http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikerevi...650/_/R-EPI-403 bafta ps stie careva pe unde umbla primavara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topgun Postat Februarie 27, 2011 Share Postat Februarie 27, 2011 Am Âşi eu câteva întrebări, pentru cei care au de destul timp această motocicletă, ca să-Âşi poată forma o părere: 1: Cam care este balanța fiabilitate/costuri de întreținere? Adică, e destul de rezistentă pentru uzul cotidian - drumuri oarecum soft-enduro (străzi proaste, pietruite cu macadam de râu) ocazional ieÂşire pe dealuri, versus costuri piese ? 2: Care este consumul mediu - trafic urban lejer + înafara localității, neîncărcată, doar cu conducător aprox. 75 kg; 3: Manevrabilitate, frână, stabilitate. Mulțumesc. In contextul in care in sezonul cald, fac naveta saptamanal Craiova-Bucuresti, raman la convingerea ca este o motocicleta FOARTE FIABILA! Consum la 110 km/h -4%. Nici o problema! Cumparata la 31000km. Acum 56000-sau 57000 in 2 ani (sunt batran si nu o am langa mine sa ma uit la kilometraj) este o motocicleta pe care poti sa o bagi pe unde vrei si pe unde nu vrei. Nu mai atasez aici poze, probabil ai vazut destule! Indiferent ce ar zice Posesorii de motociclete din aceeasi gama, eu raman la convingerea ca bate Aprilia si F 650-ul fabricat pana in 2000. Costurile de intretinere pentru consumabile sunt rezonabile, mult mai ieftine decat la BMW! Nu stiu vreun posesor de freewind sa fi avut ceva probleme la MOTOR sau cu CDI-ul! Daca iti doresti asa ceva, nu ezita! Indiferent ce vor spune altii, eu iti spun ca motorul asta, stie suficient de bine, atat on-road cat si off-road! Respect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiaan Postat Februarie 27, 2011 Share Postat Februarie 27, 2011 Merci tare mult Razvane de poze. Sunt dator cu o bere la Soveja sper . Da te rog spune-mi ce diametru au tevile de la crash bar si de la suporti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Februarie 27, 2011 Share Postat Februarie 27, 2011 topgun,nu as fi sigur ca la consumabile e mai ieftin freewindul cauciucurile sunt la fel,sa zicem si cred ca si lantul e pe acolo lichid de frana ma gandesc ca e similar,cateva sute de grame de dot 4 BMW : filtru de ulei:vreo 4 euro filtru de aer,vreo 5 ulei motul 20 w 50:90 ron 4 litri bujii:ngk sub 20 lei bucata argumenteaza tu acuma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topgun Postat Februarie 27, 2011 Share Postat Februarie 27, 2011 Usor, usor incep sa se inmulteasca posesorii de freewind! Mesaj completat topgun,nu as fi sigur ca la consumabile e mai ieftin freewindulcauciucurile sunt la fel,sa zicem si cred ca si lantul e pe acolo lichid de frana ma gandesc ca e similar,cateva sute de grame de dot 4 BMW : filtru de ulei:vreo 4 euro filtru de aer,vreo 5 ulei motul 20 w 50:90 ron 4 litri bujii:ngk sub 20 lei bucata argumenteaza tu acuma Ok! am gresit, din ce citisem pe forum, am avut snzatia ca sunt mai scumpe! Ma ierti, te rog! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Februarie 27, 2011 Share Postat Februarie 27, 2011 nu am ce sa iert frate,suntem aici sa invatam unii de la altii,nu? eu zic ca sunt cam la fel,in fond sunt monocilindrice stradale de aceeasi capacitate,iar intretinerea e tot aceeasi am avut si eu suzuki,am fost foarte multumit de el diferente dureroase cred ca ar fi in cazul pieselor majore originale:la BMW de exemplu un radiator e vreo 500 de euro. piesele pentru distributie costa vreo 8 milioane. asta in conditiile in care la audi a4 faci distributia (piese plus manopera) cu 8 milioane la capitolul asta suzuki sigur sta mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan12 Postat Februarie 27, 2011 Share Postat Februarie 27, 2011 Merci tare mult Razvane de poze. Sunt dator cu o bere la Soveja sper . Da te rog spune-mi ce diametru au tevile de la crash bar si de la suporti. suporti 18 mm crash bar 23 mm se vede in poza salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Februarie 28, 2011 Share Postat Februarie 28, 2011 ÂŞi totuÂşi... răcit pe aer.... nu ați avut probleme din privința asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan12 Postat Februarie 28, 2011 Share Postat Februarie 28, 2011 (editat) ÂŞi totuÂşi... răcit pe aer.... nu ați avut probleme din privința asta? Niciodata nu am simtit sa faca figuri sau sa se supraincalzeasca ( nu am indicator de temp. ulei ) am fost si la 30 si ceva de grade la "forja" pe asfalt , offroad ( rampe mari, bolovani) , am venit de la Costinesti-Tg Mures la peste 30 de grade in august in mare graba ... fara nici o problema . Cand o sa cedeze ceva .. o sa anunt lumea aer + ulei - racirea ( radiator mic de ulei ) Editat Februarie 28, 2011 de razvan12 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.