Sari la conținut

Suzuki Xf 650 Freewind (grup De Discutii)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vand motocicleta in stare f. buna de functionare, kit lant bun, placute frana noi, cauciucuri noi, km. 42.255,are 48 c.p., consum 4,5 %, cric central si lateral, urme de uzura aferente timpului, nu are defecte ascunse. Pret 1650 E.


» Post actualizat in 09 Apr 2016 15:37

Vand motocicleta in stare f. buna de functionare, kit lant bun, placute frana noi, cauciucuri noi, km. 42.255,are 48 c.p., consum 4,5 %, cric central si lateral, urme de uzura aferente timpului, nu are defecte ascunse. Pret 1650 E.


» Post actualizat in 09 Apr 2016 16:27

 

Vand motocicleta in stare f. buna de functionare, kit lant bun, placute frana noi, cauciucuri noi, km. 42.255,are 48 c.p., consum 4,5 %, cric central si lateral, urme de uzura aferente timpului, nu are defecte ascunse. Pret 1650 E.

telefon......0744304589.....Catalin.....
» Post actualizat in 09 Apr 2016 15:37

post-81613-0-92252200-1460216190_thumb.jpg

post-81613-0-45740700-1460216201_thumb.jpg

post-81613-0-04922200-1460216209_thumb.jpg

post-81613-0-57005200-1460216215_thumb.jpg

post-81613-0-20573400-1460216228_thumb.jpg

post-81613-0-43568400-1460216241_thumb.jpg

post-81613-0-80114800-1460216266_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

 

Sunt nou-venit si fac aici la topicul dedicat Suzuki Freewind prima postare.

 

Dupa ce am citit zeci si zeci daca nu bine peste o suta de pagini pe aici in cautarea primei moto ,am renuntat la ideea de a mi cumpara un cruser (optiuni erau Virago de 535 chiar si ceva mai mic just for fun adica rebel sau marauder sau ceva cu look mai clasic ,ma oprisem la zephyr sau volty).Am renuntat pana la urma la ideea de cruiser vazand pe youtube unde poate ajunge o suzuki freewind si am ajuns la concluzia ca offroadul pe care il poate face o asemenea moto e exact cat am nevoie si imi poate aduce mult mai multe satisfactii in comparatie cu un cruiser care opreste cand se termina asfaltul.Aveam gandul si inainte la un Dominator dar am citit ca nu i place tare soseaua si in primul rand e prea inalta pentru mine,eu avand 175cm.Am tot eliminat variante pana la finala BMW F650-Freewind,din care am ramas la ideea sa cumpar Suzuki.

 

Am contactat pe cineva in vederea aducerii motorului de afara asa ca inaintea plasarii comenzii ferme mai am doua intrebari:

 

Pana la urma, credeti ca fac alegerea corecta cu Freewind ca prim motor luand in considerare caracteristicile motocicletei si inaltimea mea de 175cm?Inteleg ca e mai usoara,mai scunda si relativ usor de intretinut.

 

Sunt diferente intre anii de fabricatie,preferabil vreunul ?Ar trebui sa tin cont de ceva anume?

 

Intentiile mele de moto sunt trasee cat se poate de accesibile prin muntii si dealurile patriei plus drumul dus-intors pe sosea.Nu cred ca o sa o folosesc prea des de oras.

 

Toate cele bune tuturor si un sezon plin de calatorii frumoase!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intra in posesia unui Freewind si nu o sa.ti para rau....iti va aduce numai satisfactii....iti recomand unul dupa 2000....e un monocolindru cu 2 buji, pornire usoara inclusiv iarna*(spre deosebire de altele), consum f. mic, intretinere super ieftina, acces rapid la consumabile si asta este unul dintre punctele lui forte....multa bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Freewindul este o alegere buna. Este o motocicleta confortabila, merge bine pe sosea dar nu se fereste nici de drumuri neasfaltate. Este un model subapreciat la noi, usor si ieftin de intretinut.

Tot 1.75 am si eu si ma simt foarte bine pe ea, din cate imi aduc aminte suspensia este reglabila pe intaltime. Fata de BMW ai avantajul motorului racit cu aer, astfel scapi de antigel si pompa de apa.

Faceliftul are in plus farul cu lupa pe faza lunga fata de modelul mai vechi. La mecanica nu cunosc sa fie diferente.

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Sa fie!

 

Va multumesc amandurora pentru raspunsuri.Nu o sa ma feresc deloc de drumurile neasfaltate.dimpotriva,mai mult de asta o iau,pentru drumuri neasfaltate insa accesibilie de calarit asa ca sper sa nu ridice probleme mari de intretinere in eventualitatea asta.Mi am dat seama ca de fapt asta imi doresc,in Romania nu ai atat de multe de vazut de pe asfalt,cel putin nu pe aici prin sud.

 

S ar putea sa fie mai scumpisoara dupa 2000,ma gandeam la 1500 incluzand transportul dar vad ca am fost naiv.Care ar fi un pret corect pentru o motocicleta la fel de corecta cu pana in 50 000 km sau ma rog,una sanatoasa,"in firile ei"?

Editat de ghidon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voiam de afara,stii prejudecata cu strazile din romania versus teutonul care o ingrijeste ,sta cu ea la masa si doarme cu ea in pat.Plus ca avand ceva prieteni traducatori ma gandesc sa discut si eventual sa negociez direct prin telefon ,verificarea ramanand in sarcina intermediarului. Daca ies la aceeasi bani sau doar un pic peste,zic sa o iau de afara,uneori sunt ocazii interesante.Bucuresti,da.

Editat de ghidon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avand in vedere lipsa radiatorului, se descurca intr-o zi calduroasa, la urcat, cu pasager si bagaj? Sa zicem ca drumul e in rampa pe o distanta destul de lunga, afara-i cald, iar greutatea totala pe motor, cu pasager si bagaje, duce undeva la 160-170kg?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca urci cu pasager si bagaj cel mai probabil vei merge pe un forestier ce iti va permite sa folosesti viteza a 2a, asta inseamna undeva la minim 30km/h. Daca esti pe un drum in rampa pe o distanta destul de lunga, probabil te afli la munte unde temperaturile nu ajung la 40 de grade ca in oras de ex. In conditiile astea nu ai de ce sa iti faci probleme.

Eu am mers multi km pe urcare cu 1a rar am folosit viteza a 2a. Niciodata nu a crescut temperatura mai mult ca atunci cand merg in oras vara, adica 110-120 grade temperatura uleiului.

Poti sa iti cumperi un termometru care sa iti arate temperatura uleiului. Daca sare de 120 de grade tragi pe dreapta si fumezi o tigara :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Freewind-ul suna tentant din cauza lipsei radiatorului si a pompei de apa (mentenanta periodica, aparitie defecte, etc.). In schimb, am inteles ca un bicilindru ar fi de preferat in locul unui monocilindru (in principal din cauza plajei reduse de turatie in care motorul are cuplu bun). Cei care ati condus si Transalp spre exemplu, imi puteti spune avantaje/dezavantaje ale Freewind-ului fata de un Transalp?

Editat de EmilT
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Pretul...

 

Vezi ca sunt multe topicuri gen X vs Y unde se discuta detaliat problema,ex /index.php?/topic/699537-ajutor-alegere-motocicleta/

 

Eu am exclus din start TA sau Dominator din cauza inaltimii.Toate au avantaje si dezavantaje deci cateva mici compromisuri mi se par inevitabile.E important sa stii clar ce vrei sa faci cu ea.

Editat de ghidon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Freewind-ul suna tentant din cauza lipsei radiatorului si a pompei de apa (mentenanta periodica, aparitie defecte, etc.). In schimb, am inteles ca un bicilindru ar fi de preferat in locul unui monocilindru (in principal din cauza plajei reduse de turatie in care motorul are cuplu bun). Cei care ati condus si Transalp spre exemplu, imi puteti spune avantaje/dezavantaje ale Freewind-ului fata de un Transalp?

am si freewind si transalp

avantajele freewind sunt clar inaltimea si greutatea - off road e mai manevrabil

transalpul in schimb e mai liniar , mai confortabil pe distante lungi, dar mai greu

freewindul este mai simplu si usor la intretinere, ridici seaua si ai acces la baterie, sigurante and shit

n-ai pompa de apa, termostat, termocupla,senzor de temperatura,samd

si rezervorul e de plastic

daca ar fi sa aleg, tot freewindul il aleg

mi se pare ca zvacneste in depasiri mai bine, chiar daca in viraje mestec in cutie mai mult ca la transalp

in schimb

ciclistica de transalp e de neegalat plus ca nu te flutura vantul ca pe freewind , la drum lung e o placere

parere 100% personala , nu dati cu parul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesanta comparatie. E facuta obiectiv si de la cineva care le are pe ambele. Mersi.

Ai incercat sa mergi cu pasager si bagaje pe ambele? Cum se comporta in acest caz? E diferenta mare de consum de benzina, in special in cazul existentei unui pasager si a bagajelor?

Editat de EmilT
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mers cu pasager si bagaje pe amandoua

transalpul castiga la capitolul asta...dupa cum spuneam, e mai asezat si mai liniar ca freewindul la drum lung

consumul la drum lung cu bagaje pasager - 3,8 pana in 4 freewind

- 4,3-4,7 transalp

depinde cum te dai la ele

merg pana in 110, nu ma simt in siguranta la viteza mai mare

ce nu am specificat....freewindul e bicicleta in oras

sunt avantaje si dezavantaje de ambele parti

sau poti sa alegi in functie de statura de exemplu

eu am 1,68 si pe freewind ma simt mai cu picioarele pe pamant ca sa zic asa

transalpul e mai inalt si nu ma ajuta....cel putin off road

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mers cu pasager si bagaje pe amandoua

transalpul castiga la capitolul asta...dupa cum spuneam, e mai asezat si mai liniar ca freewindul la drum lung

consumul la drum lung cu bagaje pasager - 3,8 pana in 4 freewind

- 4,3-4,7 transalp

depinde cum te dai la ele

merg pana in 110, nu ma simt in siguranta la viteza mai mare

ce nu am specificat....freewindul e bicicleta in oras

sunt avantaje si dezavantaje de ambele parti

sau poti sa alegi in functie de statura de exemplu

eu am 1,68 si pe freewind ma simt mai cu picioarele pe pamant ca sa zic asa

transalpul e mai inalt si nu ma ajuta....cel putin off road

4% consum la freewind? cum asa, ca eu sub 4.9% nu reusesc sa il scad?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4% consum la freewind? cum asa, ca eu sub 4.9% nu reusesc sa il scad?

eu am 5.3 exterior si nu depasesc 120 nici pe autostrada

si in oras in Bucuresti undeva la 6.5

nu o turez de nebun ca e monocilindru...plaja de mers este intre 3000-5000

sa scot bujiile sa le verific?!

sau sa fie ceva reglaje pe la carburator?!

motocicleta merge bine , porneste ok

a fost servisata acum 5000 de km unde s-au curatat carburatoarele si schimbat bujiile.

s-au cel putin asa mi-a spus fostul proprietar...dar sincer nu avea dc sa vb prostii .

treb sa faca in curand 30.000 de km pe bord :)

Editat de crazy_mouse_87
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...