Razvan Holhos Postat Martie 29, 2016 Share Postat Martie 29, 2016 (editat) salut baieti....sun proaspat posesor al unui freewind...problema e ca m`am trezit fara baterie, am fot la ceva electrician ca sa`l verifice si se pare ca nu`mi incarca, pare a fi dus releul de incarcare.... a mai intampicat cineva problema asta? sau poate sa`mi zica cineva ce fel de releu are? al meu pare schimbat, se vede ca s`a umblat la el si scrie ceva de genul pe el SH640D - 12 . Ce am pe el e ce trebuie sau l`a schimbat cineva inainte fara sa stie ce ia. Editat Martie 29, 2016 de Razvan Holhos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danut Ionda Postat Martie 29, 2016 Share Postat Martie 29, 2016 http://www.motomus.ro/piese-accesorii/electronica/incarcare/releu-incarcare/releu-incarcare-suzuki-xf-650-freewind-175230 vezi ca e destul de scump,cauta la dezmembrari,sunt vre-o 2 -3 la dezmembrat! http://olx.ro/oferta/dezmembrez-suzuki-freewind-650-ID3qZG9.html#579998105f http://olx.ro/oferta/suzuki-xf-650-freewind-2002-ID4kwym.html#579998105f ideea este ca la un moment dat gasisem informatia ca se potriveste de la scutere Aprilia parca.....si costa undeva la 200-300 nou! acelasi produs,nu trebuie sa faci nimic,doar scoti,si bagi pinii singur. asta daca nu s-a facut improvizatie inainte! » Post actualizat in 29 Mar 2016 17:47http://rycymoto.ro/dezmembrari/product.php?id_product=3270 intreaba si aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan Holhos Postat Martie 29, 2016 Share Postat Martie 29, 2016 cum am tot cautat si din cate am inteles si eu ar fi mai multe modele de la care s`ar potrivi, gen yamaha majesty sau piaggio x9, insa nu am nicio confirmare concreta oricum eu am motorul de 2 zile, nu am de gand sa`l tin in garaj f mult timp, asa ca mi`am comandat ce am gasit mai ieftin ( http://www.tucagrtrans.ro/RELEU-REGULATOR-TENSIUNE-5-PIN---APRILIA--PIAGGIO--GILERA-125?keyword=releu ), ideea e ca nu sunt 100% convins ca de acolo ar fi problema... acum astept sa vad cat de "norocos" sunt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan Holhos Postat Martie 30, 2016 Share Postat Martie 30, 2016 (editat) are cineva buna-vointa de a se uita la capra lui la regulator/ releu incarcare si sa`mi zica codul?...pt a face o comparatie ms mult » Post actualizat in 31 Mar 2016 11:58pana la urma mi`a ajuns chinezaria de 45 lei fara niciun fel de cod (gata lovita), am montato si surpriza.... functioneaza perfect, incarca intre 13,67 si 14,08 in functie de turatie o zi buna! Editat Martie 30, 2016 de Razvan Holhos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyolty Postat Aprilie 8, 2016 Share Postat Aprilie 8, 2016 Salutare ! Un cilindru si piston de suzuki xf 650 are cineva prin camara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pegasus73 Postat Aprilie 9, 2016 Share Postat Aprilie 9, 2016 Vand motocicleta in stare f. buna de functionare, kit lant bun, placute frana noi, cauciucuri noi, km. 42.255,are 48 c.p., consum 4,5 %, cric central si lateral, urme de uzura aferente timpului, nu are defecte ascunse. Pret 1650 E. » Post actualizat in 09 Apr 2016 15:37Vand motocicleta in stare f. buna de functionare, kit lant bun, placute frana noi, cauciucuri noi, km. 42.255,are 48 c.p., consum 4,5 %, cric central si lateral, urme de uzura aferente timpului, nu are defecte ascunse. Pret 1650 E. » Post actualizat in 09 Apr 2016 16:27 Vand motocicleta in stare f. buna de functionare, kit lant bun, placute frana noi, cauciucuri noi, km. 42.255,are 48 c.p., consum 4,5 %, cric central si lateral, urme de uzura aferente timpului, nu are defecte ascunse. Pret 1650 E.telefon......0744304589.....Catalin.....» Post actualizat in 09 Apr 2016 15:37 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghidon Postat Aprilie 13, 2016 Share Postat Aprilie 13, 2016 Salutare tuturor! Sunt nou-venit si fac aici la topicul dedicat Suzuki Freewind prima postare. Dupa ce am citit zeci si zeci daca nu bine peste o suta de pagini pe aici in cautarea primei moto ,am renuntat la ideea de a mi cumpara un cruser (optiuni erau Virago de 535 chiar si ceva mai mic just for fun adica rebel sau marauder sau ceva cu look mai clasic ,ma oprisem la zephyr sau volty).Am renuntat pana la urma la ideea de cruiser vazand pe youtube unde poate ajunge o suzuki freewind si am ajuns la concluzia ca offroadul pe care il poate face o asemenea moto e exact cat am nevoie si imi poate aduce mult mai multe satisfactii in comparatie cu un cruiser care opreste cand se termina asfaltul.Aveam gandul si inainte la un Dominator dar am citit ca nu i place tare soseaua si in primul rand e prea inalta pentru mine,eu avand 175cm.Am tot eliminat variante pana la finala BMW F650-Freewind,din care am ramas la ideea sa cumpar Suzuki. Am contactat pe cineva in vederea aducerii motorului de afara asa ca inaintea plasarii comenzii ferme mai am doua intrebari: Pana la urma, credeti ca fac alegerea corecta cu Freewind ca prim motor luand in considerare caracteristicile motocicletei si inaltimea mea de 175cm?Inteleg ca e mai usoara,mai scunda si relativ usor de intretinut. Sunt diferente intre anii de fabricatie,preferabil vreunul ?Ar trebui sa tin cont de ceva anume? Intentiile mele de moto sunt trasee cat se poate de accesibile prin muntii si dealurile patriei plus drumul dus-intors pe sosea.Nu cred ca o sa o folosesc prea des de oras. Toate cele bune tuturor si un sezon plin de calatorii frumoase! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pegasus73 Postat Aprilie 13, 2016 Share Postat Aprilie 13, 2016 Intra in posesia unui Freewind si nu o sa.ti para rau....iti va aduce numai satisfactii....iti recomand unul dupa 2000....e un monocolindru cu 2 buji, pornire usoara inclusiv iarna*(spre deosebire de altele), consum f. mic, intretinere super ieftina, acces rapid la consumabile si asta este unul dintre punctele lui forte....multa bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinachos Postat Aprilie 13, 2016 Share Postat Aprilie 13, 2016 Salutare, Freewindul este o alegere buna. Este o motocicleta confortabila, merge bine pe sosea dar nu se fereste nici de drumuri neasfaltate. Este un model subapreciat la noi, usor si ieftin de intretinut. Tot 1.75 am si eu si ma simt foarte bine pe ea, din cate imi aduc aminte suspensia este reglabila pe intaltime. Fata de BMW ai avantajul motorului racit cu aer, astfel scapi de antigel si pompa de apa. Faceliftul are in plus farul cu lupa pe faza lunga fata de modelul mai vechi. La mecanica nu cunosc sa fie diferente. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghidon Postat Aprilie 13, 2016 Share Postat Aprilie 13, 2016 (editat) Sa fie! Va multumesc amandurora pentru raspunsuri.Nu o sa ma feresc deloc de drumurile neasfaltate.dimpotriva,mai mult de asta o iau,pentru drumuri neasfaltate insa accesibilie de calarit asa ca sper sa nu ridice probleme mari de intretinere in eventualitatea asta.Mi am dat seama ca de fapt asta imi doresc,in Romania nu ai atat de multe de vazut de pe asfalt,cel putin nu pe aici prin sud. S ar putea sa fie mai scumpisoara dupa 2000,ma gandeam la 1500 incluzand transportul dar vad ca am fost naiv.Care ar fi un pret corect pentru o motocicleta la fel de corecta cu pana in 50 000 km sau ma rog,una sanatoasa,"in firile ei"? Editat Aprilie 13, 2016 de ghidon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinachos Postat Aprilie 14, 2016 Share Postat Aprilie 14, 2016 Vrei neaparat din afara? Daca te uiti pe Olx preturile variaza de la 1000 pana pe la vreo 1700. Se prea poate sa gasesti modelul "facelift" la 1500 euro. Esti din Bucuresti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghidon Postat Aprilie 14, 2016 Share Postat Aprilie 14, 2016 (editat) Voiam de afara,stii prejudecata cu strazile din romania versus teutonul care o ingrijeste ,sta cu ea la masa si doarme cu ea in pat.Plus ca avand ceva prieteni traducatori ma gandesc sa discut si eventual sa negociez direct prin telefon ,verificarea ramanand in sarcina intermediarului. Daca ies la aceeasi bani sau doar un pic peste,zic sa o iau de afara,uneori sunt ocazii interesante.Bucuresti,da. Editat Aprilie 14, 2016 de ghidon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iomamen2000 Postat Aprilie 17, 2016 Share Postat Aprilie 17, 2016 Salutare tuturor. Vreau sa adresez o intrebare membrilor cu Freewind, se poate urca pe drum de munte (viteza mica) chiar daca nu are racire pe apa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinachos Postat Aprilie 18, 2016 Share Postat Aprilie 18, 2016 Se poate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EmilT Postat Aprilie 18, 2016 Share Postat Aprilie 18, 2016 Avand in vedere lipsa radiatorului, se descurca intr-o zi calduroasa, la urcat, cu pasager si bagaj? Sa zicem ca drumul e in rampa pe o distanta destul de lunga, afara-i cald, iar greutatea totala pe motor, cu pasager si bagaje, duce undeva la 160-170kg? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinachos Postat Aprilie 18, 2016 Share Postat Aprilie 18, 2016 Daca urci cu pasager si bagaj cel mai probabil vei merge pe un forestier ce iti va permite sa folosesti viteza a 2a, asta inseamna undeva la minim 30km/h. Daca esti pe un drum in rampa pe o distanta destul de lunga, probabil te afli la munte unde temperaturile nu ajung la 40 de grade ca in oras de ex. In conditiile astea nu ai de ce sa iti faci probleme. Eu am mers multi km pe urcare cu 1a rar am folosit viteza a 2a. Niciodata nu a crescut temperatura mai mult ca atunci cand merg in oras vara, adica 110-120 grade temperatura uleiului. Poti sa iti cumperi un termometru care sa iti arate temperatura uleiului. Daca sare de 120 de grade tragi pe dreapta si fumezi o tigara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EmilT Postat Aprilie 18, 2016 Share Postat Aprilie 18, 2016 (editat) Freewind-ul suna tentant din cauza lipsei radiatorului si a pompei de apa (mentenanta periodica, aparitie defecte, etc.). In schimb, am inteles ca un bicilindru ar fi de preferat in locul unui monocilindru (in principal din cauza plajei reduse de turatie in care motorul are cuplu bun). Cei care ati condus si Transalp spre exemplu, imi puteti spune avantaje/dezavantaje ale Freewind-ului fata de un Transalp? Editat Aprilie 18, 2016 de EmilT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Aprilie 18, 2016 Share Postat Aprilie 18, 2016 162 KG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghidon Postat Aprilie 19, 2016 Share Postat Aprilie 19, 2016 (editat) ...Pretul... Vezi ca sunt multe topicuri gen X vs Y unde se discuta detaliat problema,ex /index.php?/topic/699537-ajutor-alegere-motocicleta/ Eu am exclus din start TA sau Dominator din cauza inaltimii.Toate au avantaje si dezavantaje deci cateva mici compromisuri mi se par inevitabile.E important sa stii clar ce vrei sa faci cu ea. Editat Aprilie 19, 2016 de ghidon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinachos Postat Aprilie 22, 2016 Share Postat Aprilie 22, 2016 Ceva noutati? S-a marit grupul Freewindistilor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Aprilie 22, 2016 Share Postat Aprilie 22, 2016 Freewind-ul suna tentant din cauza lipsei radiatorului si a pompei de apa (mentenanta periodica, aparitie defecte, etc.). In schimb, am inteles ca un bicilindru ar fi de preferat in locul unui monocilindru (in principal din cauza plajei reduse de turatie in care motorul are cuplu bun). Cei care ati condus si Transalp spre exemplu, imi puteti spune avantaje/dezavantaje ale Freewind-ului fata de un Transalp? am si freewind si transalp avantajele freewind sunt clar inaltimea si greutatea - off road e mai manevrabil transalpul in schimb e mai liniar , mai confortabil pe distante lungi, dar mai greu freewindul este mai simplu si usor la intretinere, ridici seaua si ai acces la baterie, sigurante and shit n-ai pompa de apa, termostat, termocupla,senzor de temperatura,samd si rezervorul e de plastic daca ar fi sa aleg, tot freewindul il aleg mi se pare ca zvacneste in depasiri mai bine, chiar daca in viraje mestec in cutie mai mult ca la transalp in schimb ciclistica de transalp e de neegalat plus ca nu te flutura vantul ca pe freewind , la drum lung e o placere parere 100% personala , nu dati cu parul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EmilT Postat Aprilie 22, 2016 Share Postat Aprilie 22, 2016 (editat) Interesanta comparatie. E facuta obiectiv si de la cineva care le are pe ambele. Mersi. Ai incercat sa mergi cu pasager si bagaje pe ambele? Cum se comporta in acest caz? E diferenta mare de consum de benzina, in special in cazul existentei unui pasager si a bagajelor? Editat Aprilie 22, 2016 de EmilT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Aprilie 22, 2016 Share Postat Aprilie 22, 2016 am mers cu pasager si bagaje pe amandoua transalpul castiga la capitolul asta...dupa cum spuneam, e mai asezat si mai liniar ca freewindul la drum lung consumul la drum lung cu bagaje pasager - 3,8 pana in 4 freewind - 4,3-4,7 transalp depinde cum te dai la ele merg pana in 110, nu ma simt in siguranta la viteza mai mare ce nu am specificat....freewindul e bicicleta in oras sunt avantaje si dezavantaje de ambele parti sau poti sa alegi in functie de statura de exemplu eu am 1,68 si pe freewind ma simt mai cu picioarele pe pamant ca sa zic asa transalpul e mai inalt si nu ma ajuta....cel putin off road Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iomamen2000 Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 Trebuie sa slabesc lantul pentru ca este prea intins. Imi poate recomanda cineva un loc in sectorul 2? Multumesc Singur nu vrea sa fac asta pentru ca nu stiu cum se face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LycanC Postat Aprilie 25, 2016 Share Postat Aprilie 25, 2016 am mers cu pasager si bagaje pe amandoua transalpul castiga la capitolul asta...dupa cum spuneam, e mai asezat si mai liniar ca freewindul la drum lung consumul la drum lung cu bagaje pasager - 3,8 pana in 4 freewind - 4,3-4,7 transalp depinde cum te dai la ele merg pana in 110, nu ma simt in siguranta la viteza mai mare ce nu am specificat....freewindul e bicicleta in oras sunt avantaje si dezavantaje de ambele parti sau poti sa alegi in functie de statura de exemplu eu am 1,68 si pe freewind ma simt mai cu picioarele pe pamant ca sa zic asa transalpul e mai inalt si nu ma ajuta....cel putin off road 4% consum la freewind? cum asa, ca eu sub 4.9% nu reusesc sa il scad? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.