Jump to content

Recommended Posts

e grea operatiunea de lubrifiat senzorul acela de viteza?!melcul acela sau cum ii spune?!

ca eu o am de 2 ani si nu am umblat pe acolo...si a vazut si balti si noroi si mult praf ( si eu cred ca am 'faina' in far )

Multumesc !

nu e greu, doar ca trebuie data jos roata fata. Odata scoasa roata vei vedea pe in ansamblul senzorului un "fluture", practic o bucsa cu 2 urechi.aceea trebuie scoasa din ansamblu, spalata bine, spalat si interiorul ansamblului si apoi bagata vaselina din belsug.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

92 800 km...primele "FUMURI" Astazi, la lumina piezișă din benzinărie am observat puțin fum din tobă dacă turez motorul... multi spun ca e normal, ca freewind-ul oricum consumă ulei, ca si in stare perfecta trebuie mereu sa fii cu ochii pe gemuletul de ulei. Totusi pana acum n-am observat fum in spate...Chestia e vizibila mai ales la rece. Cineva mi-a zis ca merge inca 20 000 linistit. E un motor care-mi place si chiar ma gandesc sa-l pastrez si daca iau altul. Pâna una-alta ma gandeam....sa fie oare doar simeringurile supapelor sau necesita o...reparatie amplă cu schimb de set si tot tacâmu'?


» Post actualizat in 09 Sep 2016 10:01

Mentionez ca ma folosesc de motor permanent, deci zilnic...inclusiv oraș. Mai putin iarna, dar si atunci il mai "misc" daca vremea permite...

Link to post
Share on other sites

Salutare tuturor.

Am nişte întrebări, pentru posesorii mai experimentaţi de Freewind.

1. Se poate demonta farul, adică inclusiv reflectorul şi sticla (plasticul) farului, separat? La motocicleta mea (e din 1997) e ceva "mătuit" p-acolo şi am o lumină slăbuţă, chiar slabă de tot pe faza scurtă. Mă gândesc că, dacă se pot demonta componentele farului, să le recondiţionez cumva (polish pt. "sticlă", vopsea nichel sau ceva de genul, pt. reflector etc)... sau să-mi bag un kit bixenon - apropo de xenon, dacă şi-a pus cineva pe Freewind îl rog să-mi spună dacă e complicată operaţiunea.

2. Am cumpărat în luna mai motocicleta, cu anvelope Bridgestone Battle Wing, cea din faţă mai uzată şi acum e terminată. Ce recomandări aveţi pentru anvelope, pentru utilizare preponderent (90 - 95%) pe asfalt, inclusiv în sezonul rece (cât nu e gheaţă pe jos)?

Edited by RBY74
Link to post
Share on other sites

"Salutare tuturor.

Am nişte întrebări, pentru posesorii mai experimentaţi de Freewind.

1. Se poate demonta farul, adică inclusiv reflectorul şi sticla (plasticul) farului, separat? "

Păi al meu l-am demontat separând partea transparentă, din policarbonat de partea din spate, cea cu plasticul negru și oglinda. Apoi l-am lipit cu pistolul de lipit (din acela cu batoane). La mine e farul acela mai mare cu faza lunga cu lupă. Faza lungă la mine era foarte averiată. Practic am reconstruit farul. Acuma merge aproape rezonabil dar departe de a fi un far pe gustul meu. De multe ori m-am gândit că ar fi bine sa refac tot interiorul farului din bucăți de alte faruri dar mi-e cam groază ca stiu ce inseamna sa faci "invenții"....te chinui mult și bine până obții ce vrei...

Link to post
Share on other sites

Salutare tuturor.

Am nişte întrebări, pentru posesorii mai experimentaţi de Freewind.

1. Se poate demonta farul, adică inclusiv reflectorul şi sticla (plasticul) farului, separat? La motocicleta mea (e din 1997) e ceva "mătuit" p-acolo şi am o lumină slăbuţă, chiar slabă de tot pe faza scurtă. Mă gândesc că, dacă se pot demonta componentele farului, să le recondiţionez cumva (polish pt. "sticlă", vopsea nichel sau ceva de genul, pt. reflector etc)... sau să-mi bag un kit bixenon - apropo de xenon, dacă şi-a pus cineva pe Freewind îl rog să-mi spună dacă e complicată operaţiunea.

Am zis mai inainte:

/index.php?/topic/109786-suzuki-xf-650-freewind-grup-de-discutii/?p=4232475

Link to post
Share on other sites

de fapt praful ala fin e din plasticul farului

farul are doua suruburi care se prind in interiorul farului, intr-un plastic deschis la culoare

din cauza vibratiilor, suruburile sapa in plastic si il mananca, transformandu-l in praful care se depune in interiorul farului, dand impresia de matuiala

am desfacut doua faruri de la doua freewind-uri, cu exact acceasi problema

ce am facut eu :

1. dat jos farul , incalzit cu feon imbinarea farului , in felul asta se inmoaie masticul care tine cele doua parti componente(trebuie rabdare aici)

2. dupa ce am dezlipit sticla de farul in sine, am consolidat filetul mancat din far cu niste poxipol sau ce mastic aveam la indemana, nu mai retin exact

3. dupa ce s-a uscat, am montat la loc, incalzind masticul cu feon pentru a se lipi cat mai bine cele doua parti ale farului

 

dupa asta, farul a ramas curat la ambele freewind-uri

sa tot fie vreo 4 ani de atunci

Edited by raducanescovan
Link to post
Share on other sites

Mulţumesc pentru răspunsuri.

La mine, se pare că înafară de mătuiala "sticlei", din câte îmi dau seama e ruginit reflectorul acela nichelat din interior. Mă gândesc că la asta voi ajunge, anume să dezlipesc "sticla", s-o lustruiesc temeinic şi să încerc o re-nichelare a reflectorului.

Apropo de kit HID (xenon), v-aţi pus careva pe Freeewind? Dacă da, puteţi da ceva detalii (dificultate montaj, comportament în trafic - dacă deranjează, etc)?

Edited by RBY74
Link to post
Share on other sites

Salutare salutare.

Proaspat posesor de Freewind.

Am si eu o intrebare.

La accelerari bruste e normal sa o ia putin razna vitezometrul? In sensul ca arata mai mult, dar isi revine imediat.

 

La al meu n-am sesizat aşa ceva. Nu ştiu ce să zic, poate ai o problemă la melcul ăla de la roata din faţă.

Link to post
Share on other sites

Salut! Sunt proaspat posesor de "A"( aprox 2 luni) si de Freewind.ul cumparat de la Danut Ionda. He he...daca stiam mai din timp cat de fun poate fi sa calatoresti cu motocicleta...mai ales ca e unul din visurile mele de adolescent....Oricum, mai bine mai tarziu decat niciodata!

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Salut!

Vreau sa imi schimb cauciucurile la Freewind -ul meu.

Momentan am ceva de strada si doresc sa trec pe ceva enduro/cross. Imi poate recomda cineva o firma/model? (daca are montat pe motor astept niste pareri)

Orice recomandare e bine venita. (pret, firma, etc)

Cum se comporta motorul pe off road?

Mutumesc!

Link to post
Share on other sites

Salut!

Vreau sa imi schimb cauciucurile la Freewind -ul meu.

Momentan am ceva de strada si doresc sa trec pe ceva enduro/cross. Imi poate recomda cineva o firma/model? (daca are montat pe motor astept niste pareri)

Orice recomandare e bine venita. (pret, firma, etc)

Cum se comporta motorul pe off road?

Mutumesc!

sunt in aceasi situatie ca si tine.

eu am avut mitas c 07 si erau acceptabile pe partea de enduro (fara foarte mult noroi ) pe asfalt erau varza.

( acum am anakee 3 care sunt foarte bune pe asfalt si fac mai mult enduro de 10 % cat sunt ele recomandate )

eu vreau sa-mi iau heidenau k60 scout daca o sa merg si pe sosea la fel de mult si sezonul urmator , daca nu imi iau un set de mitas c 09 pentru enduro ca sunt destul de bune calitate pret... pe un site ma costa 420 de lei fata + spate pentru freewind.

Cum te descurci cu suspensiile de la freewind in enduro?! mie nu-mi place deloc suspensia fata+ roata pe 19 la grohotis si gropi luate-n viteza. ceva imbunatatori la furca fara schimbarea arcului din interior?! ce fel de ulei puneti voi in furca asta ?! Multumesc! ma gandeam sa ii pun furca fata de la suzuki dr650 rs dar nu stiu cum sa pacalesc vitezometrul ?!

» Post actualizat in 18 Oct 2016 12:00

http://www.nathanmillward.com/single-post/2016/04/05/The-Story-of-the-Freewind

Edited by crazy_mouse_87
Link to post
Share on other sites

Multumesc de raspuns!

Eu estimez ca am sa fac 60% asfalt, 40% enduro.

Ma mai gandeam la o varianta, sa imi cumpar inca un set de jante, pe ele sa pun pneuri de cross/enduro si in functie de unde vreau sa merg sa montez cele de asfal sau cele de enduro.

Are idee cineva cat ajunge un set de jante pentru Freewind.(am vazut in posturile anterioare ca era devanzare o janta pe fata)

Imi poti spune unde ai gasit setul de Mitas C09 la 420 de lei? Multumesc!

Edited by Remus Carobotiuc
Link to post
Share on other sites

Multumesc de raspuns!

Eu estimez ca am sa fac 60% asfalt, 40% enduro.

Ma mai gandeam la o varianta, sa imi cumpar inca un set de jante, pe ele sa pun pneuri de cross/enduro si in functie de unde vreau sa merg sa montez cele de asfal sau cele de enduro.

Are idee cineva cat ajunge un set de jante pentru Freewind.(am vazut in posturile anterioare ca era devanzare o janta pe fata)

Imi poti spune unde ai gasit setul de Mitas C09 la 420 de lei? Multumesc!

si eu am cautat jante si gasisem ceva pe la timisoara dintr-un freewind dezemebrat , dar pana am primit oferta de pret a plecat motoru complet la cineva...

este cea mai buna solutie , pt ca un cauciuc bun si pe asfalt si pe offroad este greu de gasit o combinatie buna la toate.

sunt cele mixte care merg si pe colo si pe dincolo dar nu exceleaza pe ambele planuri.

vezi pm legat de site-ul unde am gasit, nu cunosc exact dot-ul anvelopelor ( sper sa nu fie prea vechi...trebuie intrebat sigur cat de vechi sunt...pare a fi ceva gen eliberare de stocuri vechi)

Link to post
Share on other sites

Cum te descurci cu suspensiile de la freewind in enduro?! mie nu-mi place deloc suspensia fata+ roata pe 19 la grohotis si gropi luate-n viteza. ceva imbunatatori la furca fara schimbarea arcului din interior?! ce fel de ulei puneti voi in furca asta ?! Multumesc! ma gandeam sa ii pun furca fata de la suzuki dr650 rs dar nu stiu cum sa pacalesc vitezometrul ?!

am avut furca de cross pe freewind, cu roata de 21

pe drum de tara o ardeam cu suta fara probleme

dezavantajul e ca schimbi ciclistica - de exemplu pe asfalt virajele sunt mai greu de luat , nu mai intorci motocicleta in loc ca inainte, samd

parerea mea - http://store.ricorshocks.com/suzuki_s/33.htm

nu am instalat inca , dar o sa montez si pe freewind si pe transalp pentru ca am auzit doar lucruri bune

e si mai ieftin, nu faci nici o modificare la furca sau ciclistica

Link to post
Share on other sites

ma gandeam sa ii pun furca fata de la suzuki dr650 rs dar nu stiu cum sa pacalesc vitezometrul ?!

» Post actualizat in 18 Oct 2016 12:00

http://www.nathanmillward.com/single-post/2016/04/05/The-Story-of-the-Freewind

Eu am renuntat sa-mi mai repar melcul, mi-am luat un vitezometru de pe Louis tip "bicicleta" care functioneaza mult mai exact si singurul lui dezavantaj pe care il vad (sau nu) este lipsa luminii din dispozitiv.

 

Referitor la cauciucuri primele pe care le-am avut Metzeler Tourance de care am fost foarte multumit, am incercat de doua ori Haidenau K60 Scout, nu mi-au placut, acum am Metzeler Tourance Next si as inclina sa zic ca-mi plac.

Link to post
Share on other sites

Salut!

A pus cineva cauciucuri de alte dimensiunu fata de cele recomandate de producator? ( Fata:100/90 - 19 , Spate :130/80 R 17).

As vrea sa pun Mitas E 10 Dakar cu urmatoarele dimensiuni : Fata:110/80 - 19 , Spate :140/80 R 17.

Intrebarea mea este daca as monta ce probleme as avea?

Nu loveste in aripa, nu este prea lat?

Multumesc!

Link to post
Share on other sites

Salut!

A pus cineva cauciucuri de alte dimensiunu fata de cele recomandate de producator? ( Fata:100/90 - 19 , Spate :130/80 R 17).

As vrea sa pun Mitas E 10 Dakar cu urmatoarele dimensiuni : Fata:110/80 - 19 , Spate :140/80 R 17.

Intrebarea mea este daca as monta ce probleme as avea?

Nu loveste in aripa, nu este prea lat?

Multumesc!

merg sigur ! pe fata am vazut 120/70 si pe spate am eu de 140/80 acum si am inteles ca merge si de 150 la limita !si aripa

de fata se mai poate inalta nitel daca ii pui niste piulite sub suruburi ( asta daca ai crampoane foarte mari si inalte ) dar nu este cazul la mitas e10

Edited by crazy_mouse_87
Link to post
Share on other sites

Eu am ales Mitas E09 Dakar fata, Michelin T63 spate.

Pe la 120-130 mi se pare cam instabila, dar nu din cauza cauciucurilor.

Trebuie sa gasesc cauza.

Ce handguard-uri sa cumpar?

Si o aripa fata mai inalta as vrea..

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...