Jump to content
Sign in to follow this  
alexxx

Suzuki Xf 650 Freewind (grup De Discutii)

Recommended Posts

Ma gandesc sa ies la o plimbarica sambata pe malul Argesului...

Traseul ar fi cam asta . Daca se mai incumeta cineva, dati-mi de stire!

Traseul complet este pe malul drept al Argesului pana la Dunare...si intoarecerea pe malul stang...aventura 140 km/8 ore ..

La primavara mergem sa vezi...daca nu ai fost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, cumpar crashbar pt.Freewind 650.....pret bun.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

mit 100%

ce are in plus modelul facelift este farul cu lupa care clar e o imbunatatire fata de modelul vechi (la care noaptea parca mergi cu lumanarea dar se rezolva cu proiectoare)

in rest e aceeasi mobra

super fiabila , cea mai usoara din clasa, usor de ajuns la baterie, sigurante, carburatoare (nu ca ai avea nevoie)

reiterez spusele lui @pacaliciossu si confirm ca in 8000 km cu primul freewind si 35000 km cu actualul nu am avut nici cea mai mica problema

Sunt total de acord.... in 92.000 de km cu el nu am avut nici cea mai mica problema. Schimbat ulei la timp si consumabile in rest nimic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiam ca Freewind-ul are motorul de pe Suzuki DR650SE, care in unele cazuri (din ce am citit semnalate doar prin US) are probleme de fiabilitate.

 

No starter clutch torque limiter- "1998 and early '99 were equipped with a solid idler gear in the starter reduction gear set that created a problem when the engine kicked back during shutdown, breaking out the gear bearing bosses. This occurrence is typically caused by pre-ignition, resulting from poor fuel quality or excessive lean fuel-air mixtures, sometimes arising from improperly installed/tuned aftermarket modifications. This also breaks out and destroys the left case half due to its rigid design. The case halves always come in matched pairs and cost in excess of $650US not to mention labor charges to change all internal parts into new cases. This should not be taken lightly. '96 and '97 had the torque limiter gear that is designed to slip due to a preloaded slip clutch arrangement. In an effort to assist consumer with this possibility, [suzuki] went back to this design in mid '99 after vin # X2100561 so if your Vin # predates this you should consider installing this updated item shown above." -quoted from the Keintech website.

 

Sursa: http://dr650.wikia.com/wiki/Potential_problems_to_be_aware_of

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa nu crezi tot ce este scris.oriunde! confirm motor ff bun.

 

Am vazut asta prin mai multe locuri, inclusiv pe ADV Rider (care momentan nu merge asa ca nu pot sa dau link). Oricum imi place mult modelul si n-as ezita sa cumpar unul daca as avea nevoie/ocazia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiam ca Freewind-ul are motorul de pe Suzuki DR650SE, care in unele cazuri (din ce am citit semnalate doar prin US) are probleme de fiabilitate.

 

 

Sursa: http://dr650.wikia.com/wiki/Potential_problems_to_be_aware_of

Asa stiam si eu , dar tot de pe adv rider am aflat ca nu sunt deloc identice...freewind-ul am inteles ca are supape marite + multe alte artificii.

Pana una alta, si eu sunt multumit de al meu...in 4 ani nu am umblat decat la senzorul de neutral care se desface singur....atat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

De putin timp sunt posesor de Suzuki Freewind si ma lovesc de o problema, ceva imi descarca bateria, daca las bateria pusa pe motor, fara cheia in contact in 10 min este moarta, o pornesc doar impinsa, nu stiu de unde as putea incepe cautarile pentru a gasi problema,

Orice sfat este bine primit.

Va multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este o mobra simpla ....nu-i chiar asa de complicat.Un ampermetru inseriat intre baterie si borna, si apoi incepi sa deconectezi pe rand mufele, pana se opreste consumul.

In alta ordine de idei, ai probat bateria pe alta mobra ca sa vezi daca este ok?.........poate sa fie chiar acumulatorul de vina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acumulatorul e ok, daca il dau jos de pe mobra, poneste din prima si dupa 2-3 saptamani, fara probleme, ma gandesc ca ceva imi consuma curent, "fura curent", poate un releu ceva, sau nu stiu ce...

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Completeaza-ti datele de profil....in felul asta poate gasesti un mobrist din cartier, dar cu inima mare si poate te ajuta.

2. Cand parchezi mobra, o lasi in of, lock, sau park? ... park este daca vrei sa o lasi ''cu pozitiile aprinse''.( asa am descarcat si eu odata bateria )

Daca nu miroase nimic...atunci trebuie luat prin eliminare cum am spus mai sus: ampermetru inseriat si scoase mufele pe rand. Identifici ramura care are consum....si de acolo este simplu.

3. Poate incarcarea in sine nu este buna .

Cand ai cheia scoasa....daca scoti si pui o borna oarecare...ai flama ?

Ai alarma pe ea?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand o parchez, o las pe off sau lock, nu pe park.

Cum ai zis si tu trebuie luat prin eliminare, doar ca eu nu stiam cu ce sa incep, o sa fac rost de un ampermetru si o sa incerc sa pun in practica.

Posibil sa fie problema si cu incarcarea, dar eu nu cred.

Face scantei cand pun borna...dar nu mai tin minte daca era pus contactul sau nu, dar o sa verific.

Nu am alarma.

Multumesc pentru raspunsuri! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca o tii pe loc 30-40 minute pornita,s-ar putea sa iti ia si foc Motocicleta!

 

 

sau aia e o radiografie? :)

Edited by Danut Ionda

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca o tii pe loc 30-40 minute pornita,s-ar putea sa iti ia si foc Motocicleta!

 

 

sau aia e o radiografie? :)

 

In realitate e mult mai rosie decit pare in poza si asta doar dupa 3-4 min de stat pe cric cu socu tras putin si acu e destul de racoare.

 

Nu stiu cum o fi aratat asta vara pe intuneric.

 

Si sa stii ca nu e nici bricheta si nici radiografie E UN XF PROASPAT REGLAT !!!. sau nu ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

PE BMW F 650 , ERA UN TIP CARE PATISE ACELASI LUCRU! NU STIU CUM A REZOLVAT-O! eu nu ma pricep,si nici n-am avut nici un fel de problema cu ea!

 

 

/index.php?/topic/20791-cine-are-bmw-650-f-gsdakar-2000-injectie/page-500

 

Poate ai timp sa cauti vreo 15-20 pagini mai in spate!

Edited by Danut Ionda

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema ta vine din carburatie. Ai amestecul mult prea sarac -- motiv pt care "arde fierbinte"

 

Ai sa vezi ca si in mers e tot rosie! Mi s-a intamplat si mie la un TT600R si am rezolvat desfacand carburatorul si refacute reglajele.

Una peste alta -- nu e bine sa mergi cu ea asa !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, cateva piese Suzuki Freewind an 99:

etrier fata-90lei,

cric lateral- 40lei,

aripa roata spate-90lei,

pahare telescoape fata- 100lei.

Poze la cerere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut Dan, cricul lateral este cel gri sau cel negru ?! adica cel pozitie normala sau pentru pozitie coborata?!

Multumesc !

Salut, cateva piese Suzuki Freewind an 99:

etrier fata-90lei,

cric lateral- 40lei,

aripa roata spate-90lei,

pahare telescoape fata- 100lei.

Poze la cerere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut Dan, cricul lateral este cel gri sau cel negru ?! adica cel pozitie normala sau pentru pozitie coborata?!

Multumesc !

salut, e gri deschis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru cine e interesat mai am cateva piese de Suzuki FreeWind 650 din 2002 :

- CDI Original - 75 Euro

- Pompa frana spate + Conducta : 50 Euro

- Pompa frana fata + conducta + etrier : 100 Euro

 

Instalatie electrica, ceva carene, roata spate completa, bascula,

post-38281-0-88008200-1452255337_thumb.jpg

post-38281-0-38989100-1452255344_thumb.jpg

post-38281-0-99048300-1452255348_thumb.jpg

post-38281-0-19093800-1452255360_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
DE VANZARE
Motocicleta care mi-a incantat ultimii 3 ani :)
Este vorba despre Suzuki Freewind, 1999, manere incalzite cu 2 trepte, cric central, priza 12V, parbriz MRA touring, handguards, buton avarii, semnalizatoare tunning, sa modificata de Darian.
Motocicleta este fabricata in 1999 iar in 2013 am facut o revizie generala in care am vopsit cadrul si multe piese electrostatic, am schimbat toti rulemtii (jug, furca, roti...), am gresat toate locurile posibile, am schimbat uleiul si simerigurile la furca, bujiile, bateria, filtrul de aer...

 

PRET: 1700 EURO

 

post-68849-0-44786100-1453663067_thumb.jpgpost-68849-0-03810800-1453663073_thumb.jpgpost-68849-0-66983400-1453663078_thumb.jpgpost-68849-0-66672600-1453663085_thumb.jpgpost-68849-0-40396700-1453663095_thumb.jpgpost-68849-0-75331100-1453663103_thumb.jpgpost-68849-0-94845300-1453663110_thumb.jpgpost-68849-0-01800200-1453663117_thumb.jpgpost-68849-0-20289900-1453663126_thumb.jpg

Edited by B60cmb

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut, e gri deschis.

ai vreo poza cu el?!

daca este GRI sunt sanse mari sa fie de la modelul coborat !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna dimineata,

Am nevoie de o parere de la voi,e vorba de un freewind care e la vanzare prin preajma mea...cei drept e de ceva timp... .

M-as duce sa il vad insa nu stiu ce sa verific la el...care sunt bubele lui...poate imi dati voi ceva idei...

Acesta este:

http://olx.ro/oferta/suzuki-freewind-650-ID39LfT.html#7f0486d7d9

 

Multumesc anticipat

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce probleme am avut eu la a mea...

 

2 garnituri imbatranite.. la intinzatorul de lant de distributia si una de la un capac lateral al motorului.

 

slava domnului pana acuma nu mi s-a desfacut acel senzor de neutral de este in motor ( la majoritatea se deface acel senzor dar se monteaza la loc, nu este problema )

 

este bine ca are cric central - te ajuta daca repari ceva pe la ea. cutiile mari si incapatoare ( bagi si pe mama soacra in ele cand pleci la plimbare)

 

vezi si tu pe la semeringurile de la furca daca are pierderi ceva...urme de ulei scurs pe la motor.

 

kitul de lant spune ca este schimbat, te scapa de cheltuieli

 

uitate daca mai are din placutele de frana

 

si incerca sa o vezi inainte de a fi spalata si pregatita pentru vanzare !

 

Este motorizare oarecum simpla ieftina si durabila !

 

Facuta sa reziste si nici nu este termopan !

 

toate cele bune!

eu am luat acum un an motocicleta si sunt multumit de ea !

Este foarte versatila...te duce si la munte si la mare fara sa te doara fundu sau spatele !

consuma decent ---desi eu mai putin de 5 pe afar nu am scos nici cand ma batut vantul din spate si vreo 7 prin oras !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...