sorinachos Postat Aprilie 18, 2016 Share Postat Aprilie 18, 2016 Daca urci cu pasager si bagaj cel mai probabil vei merge pe un forestier ce iti va permite sa folosesti viteza a 2a, asta inseamna undeva la minim 30km/h. Daca esti pe un drum in rampa pe o distanta destul de lunga, probabil te afli la munte unde temperaturile nu ajung la 40 de grade ca in oras de ex. In conditiile astea nu ai de ce sa iti faci probleme. Eu am mers multi km pe urcare cu 1a rar am folosit viteza a 2a. Niciodata nu a crescut temperatura mai mult ca atunci cand merg in oras vara, adica 110-120 grade temperatura uleiului. Poti sa iti cumperi un termometru care sa iti arate temperatura uleiului. Daca sare de 120 de grade tragi pe dreapta si fumezi o tigara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EmilT Postat Aprilie 18, 2016 Share Postat Aprilie 18, 2016 (editat) Freewind-ul suna tentant din cauza lipsei radiatorului si a pompei de apa (mentenanta periodica, aparitie defecte, etc.). In schimb, am inteles ca un bicilindru ar fi de preferat in locul unui monocilindru (in principal din cauza plajei reduse de turatie in care motorul are cuplu bun). Cei care ati condus si Transalp spre exemplu, imi puteti spune avantaje/dezavantaje ale Freewind-ului fata de un Transalp? Editat Aprilie 18, 2016 de EmilT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Aprilie 18, 2016 Share Postat Aprilie 18, 2016 162 KG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghidon Postat Aprilie 19, 2016 Share Postat Aprilie 19, 2016 (editat) ...Pretul... Vezi ca sunt multe topicuri gen X vs Y unde se discuta detaliat problema,ex /index.php?/topic/699537-ajutor-alegere-motocicleta/ Eu am exclus din start TA sau Dominator din cauza inaltimii.Toate au avantaje si dezavantaje deci cateva mici compromisuri mi se par inevitabile.E important sa stii clar ce vrei sa faci cu ea. Editat Aprilie 19, 2016 de ghidon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinachos Postat Aprilie 22, 2016 Share Postat Aprilie 22, 2016 Ceva noutati? S-a marit grupul Freewindistilor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Aprilie 22, 2016 Share Postat Aprilie 22, 2016 Freewind-ul suna tentant din cauza lipsei radiatorului si a pompei de apa (mentenanta periodica, aparitie defecte, etc.). In schimb, am inteles ca un bicilindru ar fi de preferat in locul unui monocilindru (in principal din cauza plajei reduse de turatie in care motorul are cuplu bun). Cei care ati condus si Transalp spre exemplu, imi puteti spune avantaje/dezavantaje ale Freewind-ului fata de un Transalp? am si freewind si transalp avantajele freewind sunt clar inaltimea si greutatea - off road e mai manevrabil transalpul in schimb e mai liniar , mai confortabil pe distante lungi, dar mai greu freewindul este mai simplu si usor la intretinere, ridici seaua si ai acces la baterie, sigurante and shit n-ai pompa de apa, termostat, termocupla,senzor de temperatura,samd si rezervorul e de plastic daca ar fi sa aleg, tot freewindul il aleg mi se pare ca zvacneste in depasiri mai bine, chiar daca in viraje mestec in cutie mai mult ca la transalp in schimb ciclistica de transalp e de neegalat plus ca nu te flutura vantul ca pe freewind , la drum lung e o placere parere 100% personala , nu dati cu parul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EmilT Postat Aprilie 22, 2016 Share Postat Aprilie 22, 2016 (editat) Interesanta comparatie. E facuta obiectiv si de la cineva care le are pe ambele. Mersi. Ai incercat sa mergi cu pasager si bagaje pe ambele? Cum se comporta in acest caz? E diferenta mare de consum de benzina, in special in cazul existentei unui pasager si a bagajelor? Editat Aprilie 22, 2016 de EmilT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Aprilie 22, 2016 Share Postat Aprilie 22, 2016 am mers cu pasager si bagaje pe amandoua transalpul castiga la capitolul asta...dupa cum spuneam, e mai asezat si mai liniar ca freewindul la drum lung consumul la drum lung cu bagaje pasager - 3,8 pana in 4 freewind - 4,3-4,7 transalp depinde cum te dai la ele merg pana in 110, nu ma simt in siguranta la viteza mai mare ce nu am specificat....freewindul e bicicleta in oras sunt avantaje si dezavantaje de ambele parti sau poti sa alegi in functie de statura de exemplu eu am 1,68 si pe freewind ma simt mai cu picioarele pe pamant ca sa zic asa transalpul e mai inalt si nu ma ajuta....cel putin off road Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iomamen2000 Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 Trebuie sa slabesc lantul pentru ca este prea intins. Imi poate recomanda cineva un loc in sectorul 2? Multumesc Singur nu vrea sa fac asta pentru ca nu stiu cum se face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LycanC Postat Aprilie 25, 2016 Share Postat Aprilie 25, 2016 am mers cu pasager si bagaje pe amandoua transalpul castiga la capitolul asta...dupa cum spuneam, e mai asezat si mai liniar ca freewindul la drum lung consumul la drum lung cu bagaje pasager - 3,8 pana in 4 freewind - 4,3-4,7 transalp depinde cum te dai la ele merg pana in 110, nu ma simt in siguranta la viteza mai mare ce nu am specificat....freewindul e bicicleta in oras sunt avantaje si dezavantaje de ambele parti sau poti sa alegi in functie de statura de exemplu eu am 1,68 si pe freewind ma simt mai cu picioarele pe pamant ca sa zic asa transalpul e mai inalt si nu ma ajuta....cel putin off road 4% consum la freewind? cum asa, ca eu sub 4.9% nu reusesc sa il scad? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazy_mouse_87 Postat Aprilie 25, 2016 Share Postat Aprilie 25, 2016 (editat) 4% consum la freewind? cum asa, ca eu sub 4.9% nu reusesc sa il scad? eu am 5.3 exterior si nu depasesc 120 nici pe autostrada si in oras in Bucuresti undeva la 6.5 nu o turez de nebun ca e monocilindru...plaja de mers este intre 3000-5000 sa scot bujiile sa le verific?! sau sa fie ceva reglaje pe la carburator?! motocicleta merge bine , porneste ok a fost servisata acum 5000 de km unde s-au curatat carburatoarele si schimbat bujiile. s-au cel putin asa mi-a spus fostul proprietar...dar sincer nu avea dc sa vb prostii . treb sa faca in curand 30.000 de km pe bord Editat Aprilie 25, 2016 de crazy_mouse_87 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinachos Postat Aprilie 25, 2016 Share Postat Aprilie 25, 2016 Cam 5% consuma si a mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danut Ionda Postat Aprilie 25, 2016 Share Postat Aprilie 25, 2016 mers de mos,intr-a 5-a cu 100 km/h eu am scos mereu maxim 4%....singur,fara pasager cu maxim de 15 kg bagaj! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 mers de mos,intr-a 5-a cu 100 km/h eu am scos mereu maxim 4%....singur,fara pasager cu maxim de 15 kg bagaj! exact calcul facut plin-plin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 eu am 5.3 exterior si nu depasesc 120 nici pe autostrada si in oras in Bucuresti undeva la 6.5 nu o turez de nebun ca e monocilindru...plaja de mers este intre 3000-5000 sa scot bujiile sa le verific?! sau sa fie ceva reglaje pe la carburator?! motocicleta merge bine , porneste ok a fost servisata acum 5000 de km unde s-au curatat carburatoarele si schimbat bujiile. s-au cel putin asa mi-a spus fostul proprietar...dar sincer nu avea dc sa vb prostii . treb sa faca in curand 30.000 de km pe bord Sincronizare si reglaj supape! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazy_mouse_87 Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 Sincronizare si reglaj supape! dupa paste o sa ii verific jocul supapelor, ca lera am . chiar sunt curios sa vad cum sunt... la carburator nu ma bag, ca nu cred ca este cazul fiind totusi vb doar de un monocilindru, chiar daca sunt 2 carburatoare. o sa ii .asor si distanta la electrozii bujiilor si o sa scriu aici daca am depistat vreo buba undeva. multumesc! si mie mi s-a spus de consum de 4% ...dar sincer aveam 3%la monocilindru de 125 cm / media pe aprox 30k km...si-n oras si pe munte. deci de la un 650 nu prea ai cum sa ii ceri sub 5%. totusi dr-ul de 350 consuma tot cam pe acolo si este pe jumatate caa si cm3 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 Daca sunt 2 carb.,trebuie sincronizate, părerea mea, am avut frewind si stiu ce zic, mă scuzi că am intervenit, nu mai fac! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazy_mouse_87 Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 reglat bujii...la 8mm...una era destul de afumata si cu depuneri...sunt iridium..rezultatul ...consum de la 5.3 la 4.7 /100km exterior Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinachos Postat Mai 5, 2016 Share Postat Mai 5, 2016 Interesant. Merita incercat. Poti sa descrii, in mare, pasii pe care i-ai urmat? PS. Vad ca esti din Buc. Poate ne intalnim la un pahar de vorba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Postat Mai 6, 2016 Share Postat Mai 6, 2016 daca le reglezi la 10 mm nu mai consuma nimic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazy_mouse_87 Postat Mai 6, 2016 Share Postat Mai 6, 2016 daca le reglezi la 10 mm nu mai consuma nimic... ai mare dreptate ... mai sus am vrut sa scriu 0.80 mm !!! ce vroiam sa subliniez este ca una era sub 0.7 iar alta cred ca avea 1mm ...una dintre bujii fiind afumata si cu depunere pe ea...cealalta era caramizie . le-am curatat , reglat si pus la loc...acum sunt ambele caramizii. Consumul a scazut si am avut si bagaje si pasager ! la curatat carburator nu m-am bagat deoarece ma gandesc sa nu le dereglez aiurea.. totusi la supape o sa arunc o privire cand se incalzeste afara. In manual la bujii scrie ca este recomandat sa fie reglate intre 0.7 si 0.8 mm. Trebuie o lera si o cheie de bujii. este cam ca la dacie...dar la moto umblii mai rar » Post actualizat in 06 May 2016 09:36 urmeaza sa ii fac crash bar...acum ma gandesc la ce model sa ii fac, ca sa fie cat mai practic sa apere si motoru , dar si carenele de la rezervor . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus Carobotiuc Postat Mai 20, 2016 Share Postat Mai 20, 2016 Salut! Mi-am cumparat urmatoarea baterie http://www.redmotors.ro/cumpara/acumulator-motocicleta-toplite-yuasa-ytx9-bs-7475195 , intrebarea mea este urmatoarea : dupa activare (umplerea cu electrolit) este nevoie de incarcarea bateriei pe redresor, pentru cat timp sau o pot folosi fara a o mai incarca? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Mai 22, 2016 Share Postat Mai 22, 2016 Salut! Mi-am cumparat urmatoarea baterie http://www.redmotors.ro/cumpara/acumulator-motocicleta-toplite-yuasa-ytx9-bs-7475195 , intrebarea mea este urmatoarea : dupa activare (umplerea cu electrolit) este nevoie de incarcarea bateriei pe redresor, pentru cat timp sau o pot folosi fara a o mai incarca? Multumesc! Nu se incarca. Se lasa circa o ora, dupa care e gata de folosire. Mare atentie insa, cele cu electrolit se pun pe redresor o data la 6 luni! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 Nu se incarca daca dupa ce o pui pe mobra pleci la un drum mai lung. Daca o freci prin oras cate 5 km, dupa 2 porniri e goala. Asa ca mai bine o incarci calumea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazy_mouse_87 Postat Mai 24, 2016 Share Postat Mai 24, 2016 Saptamana asta ma duc la un atelier in Ploiesti , sa-mi fac un crashbar pentru suzuki freewind . Daca mai doreste careva sa dea de stire ...cat este tiparul proaspat ! Luati legatura cu userul ! mihai.sandu sau lasati-mi pm si ii transmit ! Stiu ca mai erau doritori pe aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.