Sari la conținut

Suzuki Xf 650 Freewind (grup De Discutii)


Postări Recomandate

Daca urci cu pasager si bagaj cel mai probabil vei merge pe un forestier ce iti va permite sa folosesti viteza a 2a, asta inseamna undeva la minim 30km/h. Daca esti pe un drum in rampa pe o distanta destul de lunga, probabil te afli la munte unde temperaturile nu ajung la 40 de grade ca in oras de ex. In conditiile astea nu ai de ce sa iti faci probleme.

Eu am mers multi km pe urcare cu 1a rar am folosit viteza a 2a. Niciodata nu a crescut temperatura mai mult ca atunci cand merg in oras vara, adica 110-120 grade temperatura uleiului.

Poti sa iti cumperi un termometru care sa iti arate temperatura uleiului. Daca sare de 120 de grade tragi pe dreapta si fumezi o tigara :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Freewind-ul suna tentant din cauza lipsei radiatorului si a pompei de apa (mentenanta periodica, aparitie defecte, etc.). In schimb, am inteles ca un bicilindru ar fi de preferat in locul unui monocilindru (in principal din cauza plajei reduse de turatie in care motorul are cuplu bun). Cei care ati condus si Transalp spre exemplu, imi puteti spune avantaje/dezavantaje ale Freewind-ului fata de un Transalp?

Editat de EmilT
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Pretul...

 

Vezi ca sunt multe topicuri gen X vs Y unde se discuta detaliat problema,ex /index.php?/topic/699537-ajutor-alegere-motocicleta/

 

Eu am exclus din start TA sau Dominator din cauza inaltimii.Toate au avantaje si dezavantaje deci cateva mici compromisuri mi se par inevitabile.E important sa stii clar ce vrei sa faci cu ea.

Editat de ghidon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Freewind-ul suna tentant din cauza lipsei radiatorului si a pompei de apa (mentenanta periodica, aparitie defecte, etc.). In schimb, am inteles ca un bicilindru ar fi de preferat in locul unui monocilindru (in principal din cauza plajei reduse de turatie in care motorul are cuplu bun). Cei care ati condus si Transalp spre exemplu, imi puteti spune avantaje/dezavantaje ale Freewind-ului fata de un Transalp?

am si freewind si transalp

avantajele freewind sunt clar inaltimea si greutatea - off road e mai manevrabil

transalpul in schimb e mai liniar , mai confortabil pe distante lungi, dar mai greu

freewindul este mai simplu si usor la intretinere, ridici seaua si ai acces la baterie, sigurante and shit

n-ai pompa de apa, termostat, termocupla,senzor de temperatura,samd

si rezervorul e de plastic

daca ar fi sa aleg, tot freewindul il aleg

mi se pare ca zvacneste in depasiri mai bine, chiar daca in viraje mestec in cutie mai mult ca la transalp

in schimb

ciclistica de transalp e de neegalat plus ca nu te flutura vantul ca pe freewind , la drum lung e o placere

parere 100% personala , nu dati cu parul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesanta comparatie. E facuta obiectiv si de la cineva care le are pe ambele. Mersi.

Ai incercat sa mergi cu pasager si bagaje pe ambele? Cum se comporta in acest caz? E diferenta mare de consum de benzina, in special in cazul existentei unui pasager si a bagajelor?

Editat de EmilT
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mers cu pasager si bagaje pe amandoua

transalpul castiga la capitolul asta...dupa cum spuneam, e mai asezat si mai liniar ca freewindul la drum lung

consumul la drum lung cu bagaje pasager - 3,8 pana in 4 freewind

- 4,3-4,7 transalp

depinde cum te dai la ele

merg pana in 110, nu ma simt in siguranta la viteza mai mare

ce nu am specificat....freewindul e bicicleta in oras

sunt avantaje si dezavantaje de ambele parti

sau poti sa alegi in functie de statura de exemplu

eu am 1,68 si pe freewind ma simt mai cu picioarele pe pamant ca sa zic asa

transalpul e mai inalt si nu ma ajuta....cel putin off road

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mers cu pasager si bagaje pe amandoua

transalpul castiga la capitolul asta...dupa cum spuneam, e mai asezat si mai liniar ca freewindul la drum lung

consumul la drum lung cu bagaje pasager - 3,8 pana in 4 freewind

- 4,3-4,7 transalp

depinde cum te dai la ele

merg pana in 110, nu ma simt in siguranta la viteza mai mare

ce nu am specificat....freewindul e bicicleta in oras

sunt avantaje si dezavantaje de ambele parti

sau poti sa alegi in functie de statura de exemplu

eu am 1,68 si pe freewind ma simt mai cu picioarele pe pamant ca sa zic asa

transalpul e mai inalt si nu ma ajuta....cel putin off road

4% consum la freewind? cum asa, ca eu sub 4.9% nu reusesc sa il scad?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4% consum la freewind? cum asa, ca eu sub 4.9% nu reusesc sa il scad?

eu am 5.3 exterior si nu depasesc 120 nici pe autostrada

si in oras in Bucuresti undeva la 6.5

nu o turez de nebun ca e monocilindru...plaja de mers este intre 3000-5000

sa scot bujiile sa le verific?!

sau sa fie ceva reglaje pe la carburator?!

motocicleta merge bine , porneste ok

a fost servisata acum 5000 de km unde s-au curatat carburatoarele si schimbat bujiile.

s-au cel putin asa mi-a spus fostul proprietar...dar sincer nu avea dc sa vb prostii .

treb sa faca in curand 30.000 de km pe bord :)

Editat de crazy_mouse_87
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am 5.3 exterior si nu depasesc 120 nici pe autostrada

si in oras in Bucuresti undeva la 6.5

nu o turez de nebun ca e monocilindru...plaja de mers este intre 3000-5000

sa scot bujiile sa le verific?!

sau sa fie ceva reglaje pe la carburator?!

motocicleta merge bine , porneste ok

a fost servisata acum 5000 de km unde s-au curatat carburatoarele si schimbat bujiile.

s-au cel putin asa mi-a spus fostul proprietar...dar sincer nu avea dc sa vb prostii .

treb sa faca in curand 30.000 de km pe bord :)

Sincronizare si reglaj supape!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincronizare si reglaj supape!

dupa paste o sa ii verific jocul supapelor, ca lera am . chiar sunt curios sa vad cum sunt... la carburator nu ma bag, ca nu cred ca este cazul fiind totusi vb doar de un monocilindru, chiar daca sunt 2 carburatoare. o sa ii .asor si distanta la electrozii bujiilor si o sa scriu aici daca am depistat vreo buba undeva. multumesc! si mie mi s-a spus de consum de 4% ...dar sincer aveam 3%la monocilindru de 125 cm / media pe aprox 30k km...si-n oras si pe munte. deci de la un 650 nu prea ai cum sa ii ceri sub 5%. totusi dr-ul de 350 consuma tot cam pe acolo si este pe jumatate caa si cm3 😁.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

reglat bujii...la 8mm...una era destul de afumata si cu depuneri...sunt iridium..rezultatul ...consum de la 5.3 la 4.7 /100km exterior :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca le reglezi la 10 mm nu mai consuma nimic... :crack:

ai mare dreptate ... mai sus am vrut sa scriu 0.80 mm !!!

ce vroiam sa subliniez este ca una era sub 0.7 iar alta cred ca avea 1mm ...una dintre bujii fiind afumata si cu depunere pe ea...cealalta era caramizie . le-am curatat , reglat si pus la loc...acum sunt ambele caramizii.

Consumul a scazut si am avut si bagaje si pasager !

la curatat carburator nu m-am bagat deoarece ma gandesc sa nu le dereglez aiurea.. totusi la supape o sa arunc o privire cand se incalzeste afara.

 

In manual la bujii scrie ca este recomandat sa fie reglate intre 0.7 si 0.8 mm.

Trebuie o lera si o cheie de bujii.

este cam ca la dacie...dar la moto umblii mai rar :crack:

» Post actualizat in 06 May 2016 09:36

urmeaza sa ii fac crash bar...acum ma gandesc la ce model sa ii fac, ca sa fie cat mai practic sa apere si motoru , dar si carenele de la rezervor .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut!

Mi-am cumparat urmatoarea baterie http://www.redmotors.ro/cumpara/acumulator-motocicleta-toplite-yuasa-ytx9-bs-7475195 , intrebarea mea este urmatoarea : dupa activare (umplerea cu electrolit) este nevoie de incarcarea bateriei pe redresor, pentru cat timp sau o pot folosi fara a o mai incarca?

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Mi-am cumparat urmatoarea baterie http://www.redmotors.ro/cumpara/acumulator-motocicleta-toplite-yuasa-ytx9-bs-7475195 , intrebarea mea este urmatoarea : dupa activare (umplerea cu electrolit) este nevoie de incarcarea bateriei pe redresor, pentru cat timp sau o pot folosi fara a o mai incarca?

Multumesc!

Nu se incarca. Se lasa circa o ora, dupa care e gata de folosire. Mare atentie insa, cele cu electrolit se pun pe redresor o data la 6 luni!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se incarca daca dupa ce o pui pe mobra pleci la un drum mai lung. Daca o freci prin oras cate 5 km, dupa 2 porniri e goala. Asa ca mai bine o incarci calumea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saptamana asta ma duc la un atelier in Ploiesti , sa-mi fac un crashbar pentru suzuki freewind .

Daca mai doreste careva sa dea de stire ...cat este tiparul proaspat !

 

Luati legatura cu userul !

mihai.sandu

 

sau lasati-mi pm si ii transmit !

 

Stiu ca mai erau doritori pe aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...