Sari la conținut

Suzuki Xf 650 Freewind (grup De Discutii)


Postări Recomandate

4% consum la freewind? cum asa, ca eu sub 4.9% nu reusesc sa il scad?

eu am 5.3 exterior si nu depasesc 120 nici pe autostrada

si in oras in Bucuresti undeva la 6.5

nu o turez de nebun ca e monocilindru...plaja de mers este intre 3000-5000

sa scot bujiile sa le verific?!

sau sa fie ceva reglaje pe la carburator?!

motocicleta merge bine , porneste ok

a fost servisata acum 5000 de km unde s-au curatat carburatoarele si schimbat bujiile.

s-au cel putin asa mi-a spus fostul proprietar...dar sincer nu avea dc sa vb prostii .

treb sa faca in curand 30.000 de km pe bord :)

Editat de crazy_mouse_87
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

eu am 5.3 exterior si nu depasesc 120 nici pe autostrada

si in oras in Bucuresti undeva la 6.5

nu o turez de nebun ca e monocilindru...plaja de mers este intre 3000-5000

sa scot bujiile sa le verific?!

sau sa fie ceva reglaje pe la carburator?!

motocicleta merge bine , porneste ok

a fost servisata acum 5000 de km unde s-au curatat carburatoarele si schimbat bujiile.

s-au cel putin asa mi-a spus fostul proprietar...dar sincer nu avea dc sa vb prostii .

treb sa faca in curand 30.000 de km pe bord :)

Sincronizare si reglaj supape!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincronizare si reglaj supape!

dupa paste o sa ii verific jocul supapelor, ca lera am . chiar sunt curios sa vad cum sunt... la carburator nu ma bag, ca nu cred ca este cazul fiind totusi vb doar de un monocilindru, chiar daca sunt 2 carburatoare. o sa ii .asor si distanta la electrozii bujiilor si o sa scriu aici daca am depistat vreo buba undeva. multumesc! si mie mi s-a spus de consum de 4% ...dar sincer aveam 3%la monocilindru de 125 cm / media pe aprox 30k km...si-n oras si pe munte. deci de la un 650 nu prea ai cum sa ii ceri sub 5%. totusi dr-ul de 350 consuma tot cam pe acolo si este pe jumatate caa si cm3 😁.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

reglat bujii...la 8mm...una era destul de afumata si cu depuneri...sunt iridium..rezultatul ...consum de la 5.3 la 4.7 /100km exterior :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca le reglezi la 10 mm nu mai consuma nimic... :crack:

ai mare dreptate ... mai sus am vrut sa scriu 0.80 mm !!!

ce vroiam sa subliniez este ca una era sub 0.7 iar alta cred ca avea 1mm ...una dintre bujii fiind afumata si cu depunere pe ea...cealalta era caramizie . le-am curatat , reglat si pus la loc...acum sunt ambele caramizii.

Consumul a scazut si am avut si bagaje si pasager !

la curatat carburator nu m-am bagat deoarece ma gandesc sa nu le dereglez aiurea.. totusi la supape o sa arunc o privire cand se incalzeste afara.

 

In manual la bujii scrie ca este recomandat sa fie reglate intre 0.7 si 0.8 mm.

Trebuie o lera si o cheie de bujii.

este cam ca la dacie...dar la moto umblii mai rar :crack:

» Post actualizat in 06 May 2016 09:36

urmeaza sa ii fac crash bar...acum ma gandesc la ce model sa ii fac, ca sa fie cat mai practic sa apere si motoru , dar si carenele de la rezervor .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut!

Mi-am cumparat urmatoarea baterie http://www.redmotors.ro/cumpara/acumulator-motocicleta-toplite-yuasa-ytx9-bs-7475195 , intrebarea mea este urmatoarea : dupa activare (umplerea cu electrolit) este nevoie de incarcarea bateriei pe redresor, pentru cat timp sau o pot folosi fara a o mai incarca?

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Mi-am cumparat urmatoarea baterie http://www.redmotors.ro/cumpara/acumulator-motocicleta-toplite-yuasa-ytx9-bs-7475195 , intrebarea mea este urmatoarea : dupa activare (umplerea cu electrolit) este nevoie de incarcarea bateriei pe redresor, pentru cat timp sau o pot folosi fara a o mai incarca?

Multumesc!

Nu se incarca. Se lasa circa o ora, dupa care e gata de folosire. Mare atentie insa, cele cu electrolit se pun pe redresor o data la 6 luni!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se incarca daca dupa ce o pui pe mobra pleci la un drum mai lung. Daca o freci prin oras cate 5 km, dupa 2 porniri e goala. Asa ca mai bine o incarci calumea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saptamana asta ma duc la un atelier in Ploiesti , sa-mi fac un crashbar pentru suzuki freewind .

Daca mai doreste careva sa dea de stire ...cat este tiparul proaspat !

 

Luati legatura cu userul !

mihai.sandu

 

sau lasati-mi pm si ii transmit !

 

Stiu ca mai erau doritori pe aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

De cateva zile am schimbat bateria veche cu una noua, si m-am confruntat cu urmatoarele, dupa un drum mai lung cand am oprit sa alimentez (5 min), cand sa pornesc motorul, bateria moarta (ce ce poate cunsuma atat de repede bateria? ) problema asta asta o aveam si inainte de a schimaba bateria. Problema ca nu face tot timpul, am lasat si 24 de ore sau mai mult si nu am avut probleme si uneori in 5 min moare bateria, probabil "fura curent" , dar nu stiu care ar fi problema.

Dupa ce am reusit sa o pornesc (impinsa) timp de 30 de min cand semnalizam se aprindea tot bordul si nu mai functiona claxonul.

A mai patit cineva asa ceva? Care ar fi problema?

Multumesc!

Editat de Remus Carobotiuc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

simptom de incarcare dusa. avand inverdere ca nu este constant, poate ca e vorba doar de un contact imperfect. Curata mufele circuitului de incarcare.

Editat de Bulinu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Care a pus pe spate la Freewind cauciuc de 140 sau de 150 latime pe r17 ?! atinge de aparatoarea de lant ?!

Multumesc !


» Post actualizat in 18 Jun 2016 07:43

tot eu va raspund :crack:

Merge pus de 140 pe spate ( si primeste si 150 , dar sta mai balonat ! )


» Post actualizat in 24 Jun 2016 08:25

Am o problema cu Suzi a mea,

aseara dupa ce a stat parcata 15 min ,

pun contactul plec si mi se sting indicatoarele de p bord ( lumina bordului inca functioneaza)

ajung acasa desfac bateria si verific borne oxidate etc...si vad ca siguranta de la semnalizare este prejita.

O schimb o pornesc 2 min si functioneaza ok.

de dimineata pornesc motocicleta , plec la munca si dupa 1 min iar se sting indicatoarele din bord si nu mai merg semnalizatoarele.

Se pare ca este ceva ce imi face scurt si imi arde siguranta de la semnale si bord ! ( sunt pe aceasi siguranta de 15A )

lumina faza scurta lunga si pozitie merg ( au sigurante separat)

Specific ca nu am apucat sa folosesc semnalizarea inainte de a se arde siguranta.

Cine s-a mai intalnit cu bube de genul sa dea de stire ! orice informatie este bine venita.

Este aiurea ca imi stinge tot bordul si nici macar neutralul nu imi mai arata cand e scoasa din viteza, viteza cu care merg si inclusiv semnalizarea este moarta.

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Vand SUZUKI XF 650 FREEWIND 2001 inmatriculata, ITP valabil pana in 15.06.2018, asigurare valabila pana in 14.12.2016.
Motocicleta este in stare foarte buna atat din punct de vedere tehnic cat si vizual, are 23736 km, baterie noua varta, uleiul si filtrul schimat la 23400 km, anvelope aproape noi.
Topcase Givi si suporti de genti laterale + genti laterale tel.0765431822

Editat de MihaiPand
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor. Vreau sa adresez o intrebare membrilor cu Freewind, se poate urca pe drum de munte (viteza mica) chiar daca nu are racire pe apa?

Se poate urca linistiti ! La ce trasee am facut eu cu Freewind-ul, m-ar fi batut cei de la Suzuki daca ma vedeau :))

Chiar e un motor adventure ! Fiabil si rezistent

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana la 2200 urca ....mai sus inca nu am incercat :hug:

este racire pe aer si ulei.

in oras pare sa se-ncalzeasca nitel, dar nu deranjant !

la munte ai aerul rece de obicei ! si chiar nu reusesti sa-l faci sa friga ca atunci cand mergi prin oras si stai blocat prin coloanele de masini.

Nu am auzit de motorizarea asta de dr sau freewind sa se fi prajit vrenu pana acum.

ideea este sa folosesti un ulei bun si mai ales sa-l schimbi la timp...pt ca acela face toata ungerea si racirea si etc.

 

post-12320-0-06913100-1469609908_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut 5000km de cand am pus intrebarea (din aprilie) si pot spune ca prin Bucuresti se incalzeste destul de mult. Cand sunt blocat in coloane mai opresc motorul.

 

Cand se incalzeste excesiv incepe becul N sa palpaie sau se stinge complet si parca nu mai trage la fel.

 

In rest motoreta isi face treaba modest. Buna pt coclauri si drumuri proaste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...