SILVIU.C Postat Iunie 22, 2007 Share Postat Iunie 22, 2007 Am luat azi revista UniversMoto si am citit articolul din Masterbike, unde a castigat MvAgusta.Foarte bine s-a clasat si Triumph 675 .Foarte prost clasat a iesit si noul gsxr1000 ,dar asta e ,nu poti castiga mereu si trebuie sa mai si piarda. Surpriza FOARTE PLACUTA a venit de la Honda ,unde la 1000 s-a clasat INAINTEA prea-nervosului ,prea-frumosului ,prea-nonconformistului ,prea-violentului etc etc zx10. Ca sa nu mai spun ca la 600 ,a fost pe PRIMUL loc cbr-ul de 600 intre motocicletele japoneze.Asta ca tot huleau niste "cunoscatori" pe Honda pe aici si ca ,kawa e cea mai nonconformista ,cea mai violenta ,cea mai rapida bla bla &stuff Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cataaa Postat Iunie 22, 2007 Share Postat Iunie 22, 2007 citeste alta revista si o sa vezi alte rezultate, in fiecare test sunt cu totul alte rezultate, chestia cu timpii p circuit care se bat la sutimi eu zic ca este chestie strict de pilot, este doar parerea mea. p.s: daca ai fi avut kawa ai fi laudat tot honda? eu zic ca toate japonezele au performante aproximativ egale, cu exceptia hondei care de obicei iese p ultimele locuri in clasament Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
masterus Postat Iunie 22, 2007 Share Postat Iunie 22, 2007 Am luat azi revista UniversMoto si am citit articolul din Masterbike, unde a castigat MvAgusta.Foarte bine s-a clasat si Triumph 675 .Foarte prost clasat a iesit si noul gsxr1000 ,dar asta e ,nu poti castiga mereu si trebuie sa mai si piarda. Surpriza FOARTE PLACUTA a venit de la Honda ,unde la 1000 s-a clasat INAINTEA prea-nervosului ,prea-frumosului ,prea-nonconformistului ,prea-violentului etc etc zx10. Ca sa nu mai spun ca la 600 ,a fost pe PRIMUL loc cbr-ul de 600 intre motocicletele japoneze.Asta ca tot huleau niste "cunoscatori" pe Honda pe aici si ca ,kawa e cea mai nonconformista ,cea mai violenta ,cea mai rapida bla bla &stuff da de F Z-U nu zice nimic silviule? .ca sunt curios. tine-ma la curent daca citesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_pitesti Postat Iunie 23, 2007 Share Postat Iunie 23, 2007 in 2007 honda s-a ridicat mult la categoria SS si SB.au motociclete usoare si au crescut puterea la turatii medii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVTarts Postat Iunie 23, 2007 Share Postat Iunie 23, 2007 Interesant faptul ca acesta este cel de-al doilea an in care Triumph se claseaza asa bine. Alte reviste o includ aleatoriu.. de ce oare? Performantele Daytona 675 sunt reale? Este o motocicleta fiabila? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antemiu Postat Iunie 23, 2007 Share Postat Iunie 23, 2007 in 2007 honda s-a ridicat mult la categoria SS si SB.au motociclete usoare si au crescut puterea la turatii medii Asa se intampla la fiecare 2 ani... cate unu din producatori "coace" cate-o bomba...care sa fie cea mai cea pe anul respectiv... Daca-mi aduc eu bine aminte anul 2004 a fost al ZX10R-ului care era cel mai puternic...bla,bla... 2005 GSX-ul , 2006 nu a fost nici una sa se detaseze prea tare... si 2007 R1 a spart tot...(la putere ma refer...)... in 2008 asteptam ceva de la HONDA Hai sariti sa ma contraziceti ca nu-s foarte sigur pe mine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
racheta Postat Iunie 23, 2007 Share Postat Iunie 23, 2007 Sincer nu am încredere totală în testele astea. La clasa 600 Triumphul "fură" cmc. ÂŞi 636le face cam acelaÂşi lucru, dar fie aÂşa. Trimphul ar trebui să se bată cu GSX-R 750 sau Ducati 749, nu cu 600 Âşi restul de 600. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVTarts Postat Iunie 23, 2007 Share Postat Iunie 23, 2007 Surplusul de cmc sunt dati de faptul ca are doar trei cilindri, probabil ca de aceea este inclus in categoria de 600. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Iunie 23, 2007 Autor Share Postat Iunie 23, 2007 citeste alta revista si o sa vezi alte rezultate, in fiecare test sunt cu totul alte rezultate, chestia cu timpii p circuit care se bat la sutimi eu zic ca este chestie strict de pilot, este doar parerea mea. p.s: daca ai fi avut kawa ai fi laudat tot honda? eu zic ca toate japonezele au performante aproximativ egale, cu exceptia hondei care de obicei iese p ultimele locuri in clasament Ideea e ca NU laud o firma anume ,dar sunt cativa pe aici pt care kawa e cea mai cea ,restul niste naspeturi(in special Honda dupa "mintea" lor) ,dar uite ca mult hulita Honda se claseaza MULT mai bine decat super-extra-sportivul de kawasaki .Mai era un vanzator pe aici de kawasaki tot cu aceiasi atitudine superioara,jignitoare si vad ca s-a lasat pagubas si a ramas pe site-ul de "reiseri".Asta e tot ce ma deranjeaza da de F Z-U nu zice nimic silviule? .ca sunt curios. tine-ma la curent daca citesti Pai mai cumpara-ti si tu reviste ,ca ai ce citi si despre a ta Daca-mi aduc eu bine aminte anul 2004 a fost al ZX10R-ului care era cel mai puternic...bla,bla... 2005 GSX-ul , 2006 nu a fost nici una sa se detaseze prea tare... si 2007 R1 a spart tot...(la putere ma refer...)... in 2008 asteptam ceva de la HONDAIn 2007 gsxr-ul are puterea mai mare si anume 185cp fata de 180cp la Yamaha ...si totusi nu puterea e totul ca sa castigi ,poate o mai pricepe lumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_pitesti Postat Iunie 23, 2007 Share Postat Iunie 23, 2007 (editat) yamaha r1 2007 cica are 180CP si cu ram air are 189CP.eu nu inteleg o chestie ..nu toate motocicletele noi au ram air sau ceva asemanator?de ce nu declara toti puterea cu si fara?inteleg ca pe dyno nu va functiona ram air dar in fine,sa declare toti cati cai au motocicletele cu si fara ram air Editat Iunie 23, 2007 de Geo_pitesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comos Postat Iunie 23, 2007 Share Postat Iunie 23, 2007 Gixxeru d 1000 2007 are puterea cea mai mare la 1000, aste clar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Iunie 23, 2007 Share Postat Iunie 23, 2007 (editat) Am dezgropat revista de anul trecut cu Masterbike 2006, si parerea mea este ca ori testele astea sunt niste vrajeli absolute, ori conteaza foarte mult circuitul si pilotul. Nu inteleg cum (de exemplu) RSV-ul(neschimbat) nu s-a mai tzinut dupa Triumph si ZX-10-R(de asemenea neschimbate), pe care anul trecut le-a invins. Singurul lucru care s-a scris despre ea e ca a trantit-o unul dintre piloti, Fuchs ala(sper sa fi scris corect). La fel, 1000RR-ul anul trecut varza, a iesit printre ultimele, daca nu ultima (mi-e lene sa citesc iar), si anul asta locul 2. Sunt total bulversat... P.S. Am fost total obiectiv, nu m-am ofticat ca a castigat alta decat cea pe care speram eu sa castige sau ceva de genu' ... Editat Iunie 23, 2007 de Trotinel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Iunie 23, 2007 Share Postat Iunie 23, 2007 "testele" astea sunt hiper hilare. Mai e nevoie sa despicam firul in 4? Cred ca nu. Vanzarile se fac pe marketing. Revistele sunt marketing. Fac cu schimbul. Azi is io cel mai tare, maine te las pe tine si tot asa. C'mon.. teste..auzi Ca sa nu mai zic de teste..unde? pe ..circuit. Da. si io is maniac dupa curse, urmeaza sa imi aranjez motorul pentru asa ceva, dar stai fratie.. noi le folosim pe strada in 90% din timp, iar unii chiar 101%, ca sa folosesc o metafora.. deci..? Da, da, da.. o sa imi ziceti acum ca vezi domne pe circuit dai drumul sa vezi tot ce paote ea si etc.. aaa.. asa bun revin..dar in curba aia unde ti-a franat brusc matizu ca a vazut caruta care facea la stanga din cauza tiganului beat care o batuse pe nevaxta-sa acasa ca a prins-o cu fisu in pat ce ziceti..? in situatia asta, care e mult mai probabila de intalnit, nu ar fi mai relevant un..test..? care bike te scoate din belea mai elegant..? etc.. (ups..ar putea castiga honda.. hi hi ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
masterus Postat Iunie 23, 2007 Share Postat Iunie 23, 2007 "testele" astea sunt hiper hilare. Mai e nevoie sa despicam firul in 4? Cred ca nu. Vanzarile se fac pe marketing. Revistele sunt marketing. Fac cu schimbul. Azi is io cel mai tare, maine te las pe tine si tot asa. C'mon.. teste..auzi Ca sa nu mai zic de teste..unde? pe ..circuit. Da. si io is maniac dupa curse, urmeaza sa imi aranjez motorul pentru asa ceva, dar stai fratie.. noi le folosim pe strada in 90% din timp, iar unii chiar 101%, ca sa folosesc o metafora.. deci..? Da, da, da.. o sa imi ziceti acum ca vezi domne pe circuit dai drumul sa vezi tot ce paote ea si etc.. aaa.. asa bun revin..dar in curba aia unde ti-a franat brusc matizu ca a vazut caruta care facea la stanga din cauza tiganului beat care o batuse pe nevaxta-sa acasa ca a prins-o cu fisu in pat ce ziceti..? in situatia asta, care e mult mai probabila de intalnit, nu ar fi mai relevant un..test..? care bike te scoate din belea mai elegant..? etc.. (ups..ar putea castiga honda.. hi hi ) sau fezeu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVTarts Postat Iunie 24, 2007 Share Postat Iunie 24, 2007 "testele" astea sunt hiper hilare. Mai e nevoie sa despicam firul in 4? Cred ca nu. Vanzarile se fac pe marketing. Revistele sunt marketing. Fac cu schimbul. Azi is io cel mai tare, maine te las pe tine si tot asa. C'mon.. teste..auzi Ca sa nu mai zic de teste..unde? pe ..circuit. Da. si io is maniac dupa curse, urmeaza sa imi aranjez motorul pentru asa ceva, dar stai fratie.. noi le folosim pe strada in 90% din timp, iar unii chiar 101%, ca sa folosesc o metafora.. deci..? Da, da, da.. o sa imi ziceti acum ca vezi domne pe circuit dai drumul sa vezi tot ce paote ea si etc.. aaa.. asa bun revin..dar in curba aia unde ti-a franat brusc matizu ca a vazut caruta care facea la stanga din cauza tiganului beat care o batuse pe nevaxta-sa acasa ca a prins-o cu fisu in pat ce ziceti..? in situatia asta, care e mult mai probabila de intalnit, nu ar fi mai relevant un..test..? care bike te scoate din belea mai elegant..? etc.. (ups..ar putea castiga honda.. hi hi ) Sinner-, patroane, asa cum le spui tu, parca nimeni nu le spune! Macar acum poate intelege fiecare ceva concret Te bagi la CNV? Nu uita ca nevasta tiganului era responsabila ptr toata harababura nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost-rider Postat Iunie 24, 2007 Share Postat Iunie 24, 2007 Am luat azi revista UniversMoto si am citit articolul din Masterbike, unde a castigat MvAgusta.Foarte bine s-a clasat si Triumph 675 .Foarte prost clasat a iesit si noul gsxr1000 ,dar asta e ,nu poti castiga mereu si trebuie sa mai si piarda. Surpriza FOARTE PLACUTA a venit de la Honda ,unde la 1000 s-a clasat INAINTEA prea-nervosului ,prea-frumosului ,prea-nonconformistului ,prea-violentului etc etc zx10. Ca sa nu mai spun ca la 600 ,a fost pe PRIMUL loc cbr-ul de 600 intre motocicletele japoneze.Asta ca tot huleau niste "cunoscatori" pe Honda pe aici si ca ,kawa e cea mai nonconformista ,cea mai violenta ,cea mai rapida bla bla &stuff problema ta are persistenta in spatiu si timp, tu fiind suparat de fapt pe niste uameni cu care ai avut niste polemici, si nu faci decat sa jignesti proprietarii si fanii lui zx10r, si asta cu fietare topic pe care il deschizi. Canalizdeaza-ti vehementa in directia corespunzatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Iunie 24, 2007 Share Postat Iunie 24, 2007 de la muieri pleaca totul din pacate. Din cauza mueirilor crapa pu*araii pe capete, ca trebe ei sa arate ce mari motocicletisti sunt.. si abea daca stiu sa mearga pe propriile picioare..dar stai ca suntem offtop revenind la teste..cred k se paote inchide lejer topicul. p.s. cat despre CNV, inca nu stiu.. dalele alea imi provoaca o scarba teribila.. mai vedem, momentan ne antrenam . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Iunie 24, 2007 Share Postat Iunie 24, 2007 problema ta are persistenta in spatiu si timp, tu fiind suparat de fapt pe niste uameni cu care ai avut niste polemici, si nu faci decat sa jignesti proprietarii si fanii lui zx10r, si asta cu fiecare topic pe care il deschizi. Canalizdeaza-ti vehementa in directia corespunzatoare. Ca bine i-ai zis-o domnului "Gica contra " Mai baiatule tu chiar ai cosmaruri cu oamenii de pe sbz, ce naiba tot timpul te iei de racerii tai imaginari de carton sau ce alte prostii mai debitezi ? Mai maturizeaza-te si treci peste faptul ca te-au dat afara.... Revenind la reviste, exact ele sunt facute mai mult sa contribuie la vanzari decat la pareri obiective... nu imi mai cumpar reviste de vreo 1 an si ceva, desi inainte aveam TOATE numerele din Univers Moto, Moto life, Superbikes UK, etc... pur si simplu m-am saturat de ele ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Iunie 24, 2007 Share Postat Iunie 24, 2007 (editat) da de F Z-U nu zice nimic silviule? .ca sunt curios. tine-ma la curent daca citesti Da chiar Silviule tine-ne la curent caci tu citesti absolut totul numai ca postetzi numai revistele care ridica honda in slavi...ce sa facem asta e... ma asteptam ca sa apara topicul asta din partea ta...deja o simteam in urina... stii ce ar fi o adevarata minune? sa apara topicul asta chiar inainte sa apara revista pa piata si tu sa stii toate rezultatele ca un copil silitor ce esti si care citeste totul ca si cum dexter isi citeste cartile de science... Da in fine.....acum astept sa spui ca datorita acestui test (foarte relevant) honda si triumpf sunt cele mai bune motociclete supersport....chiar daca ele sunt cele mai rapide pe acel circuit scurt si virajat....dar in fine....cred ca so umflat inima in tine cand ai vazut honda locul doi sau Kawasaki locul 4 sunt curios daca testele sar fi facut pe un circuit din catalunya sau china unde exista linii drepte destul de lungi si unde suzuki yamaha kawasaki si f4 312r isi pot pune in valoare cei 15-20 de cai in plus fata de bestia hoooondaaaaaaaaaa.....is curios cu ce ai fi venit atunci.... gaseai tu ceva scuza pt minunata honda...ba ca a avut cauciuc michelin si sa ros partea de contact ba ca becul stanga sa ars ba ca lantul de la distributie e prea moale etc etc.... Silviu iti multumesc ca existi....nu stiu ce ma-s face fara tine....sa traiasca maica-ta care te-a nascut viu Editat Iunie 24, 2007 de sergiukawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
masterus Postat Iunie 24, 2007 Share Postat Iunie 24, 2007 Da chiar Silviule tine-ne la curent caci tu citesti absolut totul numai ca postetzi numai revistele care ridica honda in slavi...ce sa facem asta e... ma asteptam ca sa apara topicul asta din partea ta...deja o simteam in urina... stii ce ar fi o adevarata minune? sa apara topicul asta chiar inainte sa apara revista pa piata si tu sa stii toate rezultatele ca un copil silitor ce esti si care citeste totul ca si cum dexter isi citeste cartile de science... Da in fine.....acum astept sa spui ca datorita acestui test (foarte relevant) honda si triumpf sunt cele mai bune motociclete supersport....chiar daca ele sunt cele mai rapide pe acel circuit scurt si virajat....dar in fine....cred ca so umflat inima in tine cand ai vazut honda locul doi sau Kawasaki locul 4 sunt curios daca testele sar fi facut pe un circuit din catalunya sau china unde exista linii drepte destul de lungi si unde suzuki yamaha kawasaki si f4 312r isi pot pune in valoare cei 15-20 de cai in plus fata de bestia hoooondaaaaaaaaaa.....is curios cu ce ai fi venit atunci.... gaseai tu ceva scuza pt minunata honda...ba ca a avut cauciuc michelin si sa ros partea de contact ba ca becul stanga sa ars ba ca lantul de la distributie e prea moale etc etc.... Silviu iti multumesc ca existi....nu stiu ce ma-s face fara tine....sa traiasca maica-ta care te-a nascut viu cred ca am postat unde nu trebuie vad ca voi aveti rafuieli vechi. eu chiar eram curios ce mai ascriu astia la revista de fezeu, chiar daca stiu ca la clasa lui e cel mai bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buster Postat Iunie 27, 2007 Share Postat Iunie 27, 2007 Si pana la urma care o are mai mare?!......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Postat Iunie 27, 2007 Share Postat Iunie 27, 2007 (editat) Si pana la urma care o are mai mare?!......... Eu, ma, normal... Nu vezi ce rinjet de satisfactie am cind vad cum se umfla orezu' in Silviu... ...de ciuda ca nu mai crapa odata Zetics-zece-erurile astea de c@cat, sa fie odata curat pe strada.... 'Zda mamii lor de rapciugi pe 2 roti. Ia vezi aici: (me, yesterday) v v v v v Editat Iunie 27, 2007 de Taz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Iunie 27, 2007 Share Postat Iunie 27, 2007 daca tot am vazut ca va infiebantati asa, am zis: hai sa ma bag si eu! sunt de parere ca testele facute pe circuite au o relevanta relativa si sunt intr-o buna masura subiective;nu zic ca nu ar avea dreptate cetatenii respectivi,dar pe mine ma conving mai mult faptele. in ultimii 2 ani am avut placuta ocazie sa conduc absolut toate japonezele de 1000cc,adica kawasaki, suzuki,yamaha si honda, modelele : 2005-k5,repsol,r1 2006-zx10,k6,r1 2007-r1. am mers destui km cu fiecare cat sa imi fac o parere personala independent ce ce se "spune" de unul si altul. concluzia sincera la care am ajuns: cu ce te obisnuiesti mai mult, e mai ok pt fiecare,indiferent de firma.daca mergi mai mult pe un suzuki si te urci pe honda, parca stai pe loc.daca te dai jos de pe honda si te urci pe kawasaki, parca nu mai poti sa iei nici o curba,iti vine sa iesi de pe sosea.daca te dai jos de pe suzuki si te urci pe yamaha, parca nu iti gasesti pozitia la ghidon. mereu vor fi diferente, dar adevarata diferenta o face PILOTUL. sa fie clar pt toata lumea. dar nu ma luati in seama, eu am honda momentan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Iunie 27, 2007 Share Postat Iunie 27, 2007 la clasa 1000 honda e mai prost clasata, o motocicleta mai grea, cai mai putini decat concurenta, dar o motocicleta mai prietenoasa si mai stabila. anul asta, la testul facut in Australia de cea mai veche si renumita revista italiana "Motociclismo", folosind aceleasi cauciucuri, si 6 piloti diferiti care au testat pe rand motocicletele, 4 din 6 piloti au scos cel mai bun timp cu Ducati 1098 S. se pare ca anul acesta va fi motocicleta "de invins" Aprilia RSV Factory R -cu cea mai mare viteza pe viraje si suspensii de cea mai buna calitate, desi plateste aproape 35 de cai la roata in minus fata de concurenta Ca si ciclistica R1 2007 spuneau ca vine imediat dupa Aprilia nu uitati ca vorbim de piloti profesionisti ptr noi toate diferentele respective nu exista ..nu suntem inca in masura sa intelegem vazand experienta noastra stradala adevarat e ca la clasa 600 honda anul asta merge super bine, se pare ca sunt putin in fata concurentei la SS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buster Postat Iunie 28, 2007 Share Postat Iunie 28, 2007 daca tot am vazut ca va infiebantati asa, am zis: hai sa ma bag si eu! sunt de parere ca testele facute pe circuite au o relevanta relativa si sunt intr-o buna masura subiective;nu zic ca nu ar avea dreptate cetatenii respectivi,dar pe mine ma conving mai mult faptele. in ultimii 2 ani am avut placuta ocazie sa conduc absolut toate japonezele de 1000cc,adica kawasaki, suzuki,yamaha si honda, modelele : 2005-k5,repsol,r1 2006-zx10,k6,r1 2007-r1. am mers destui km cu fiecare cat sa imi fac o parere personala independent ce ce se "spune" de unul si altul. concluzia sincera la care am ajuns: cu ce te obisnuiesti mai mult, e mai ok pt fiecare,indiferent de firma.daca mergi mai mult pe un suzuki si te urci pe honda, parca stai pe loc.daca te dai jos de pe honda si te urci pe kawasaki, parca nu mai poti sa iei nici o curba,iti vine sa iesi de pe sosea.daca te dai jos de pe suzuki si te urci pe yamaha, parca nu iti gasesti pozitia la ghidon. mereu vor fi diferente, dar adevarata diferenta o face PILOTUL. sa fie clar pt toata lumea. dar nu ma luati in seama, eu am honda momentan. Cel mai cerebral post de pana acum.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.