Sari la conținut

Renasterea Regelui ! .. Hayabusa .. 2008


HIGHLANDER
 Share

Postări Recomandate

Cam s-au incins spiritele pe aici.Hai sa-mi spun si eu pararea ,cu o mica paralela...eu vad busa ca pe un S600(performante f bune-ca acceleratie ma refer- ,confort maxim ,dar...vaca!) ,iar un gsxr ca un subaru impreza(cam aceiasi acceleratie ca s600 ,confort naspa ,agilitate maxima).Si pe s600 il poti baga pe circuit si crede-ma ca in mainile unui profesionist rupe in doua un impreza condusa de un anti-talent ,asa ca...sa vedem fiecare pt ce au fost concepute si apoi sa mai vb. :moto: :rock:

 

Dak vrei tourer ia-ti bmw, io vreau un muscle-bike radical, asta asteptam de la suzuki, cava care sa fie in 2008 ce a fost gsxr 1100 in 88.

Cumpara-ti b-king-ul.Ala e un muscle-bike :wink: .Busa e sport-touring

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 496
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Iara tu tzacanele :wink: .. iara intelegi gresit :moto: .. stai la subiect :lol: .. sau stai offtopic .. :D thx .. :rock:

atza,sefu!iarta-ma te rog ca ma tot bag in seama. :lol: dar macar relateazale in variante originale nu in inflorite.io stiu ca ai destul curaj sa tragi de gaz pana-l ia dracu dar in rest...mai ai de invatat.parerea mea.

nu de la mine ca nu-s io vre-un mare racer. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atza,sefu!iarta-ma te rog ca ma tot bag in seama. :drink: dar macar relateazale in variante originale nu in inflorite.io stiu ca ai destul curaj sa tragi de gaz pana-l ia dracu dar in rest...mai ai de invatat.parerea mea.

nu de la mine ca nu-s io vre-un mare racer. :D

 

 

 

:rock: Tzaca .. stai pe alt topic :lol: .. aci chiar nu te potrivesti :lol: .. nu vad ce a fost inflorit :lol: .. mai ales ca ai fost acolo si a vazut :drink: .. iar de invatat sigur mai avem cu totii :moto: .. dar depinde fata de cine :rock: .. iar de gaz tragi si tu cat poate duce moturul tau, chiar daca nu poate prea mult .. :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:rock: Tzaca .. stai pe alt topic :drink: .. aci chiar nu te potrivesti :drink: .. nu vad ce a fost inflorit :lol: .. mai ales ca ai fost acolo si a vazut :wink: .. iar de invatat sigur mai avem cu totii :moto: .. dar depinde fata de cine :blbl: .. iar de gaz tragi si tu cat poate duce moturul tau, chiar daca nu poate prea mult .. :lol:

scaritele nu ti le-am vazut polizate doar roata fugind pe dunga alba[in disperarea sa nu cumva sa treaca zzz-tul pe langa tine :D],iar faza cu r1 intreaba-l pe mike. :blbl:

si nu mi-ai raspuns,cand bagam vreo 10-15 tururi pe vik?impreuna sau comtra cronometru,cum ti se pare tie mai safe.pe valea muresului sorry nu mi se pare safe si sincer nu-mi doresc s-aparem la rubrica accidente.si-i drept motorisca mea nu reuseste sa se tina de busa pe linie dreapta :rock: :wink:

si sincer nu cred ca esti in masura sa-mi dai sfaturi unde sa postez si unde nu.cel putin in cea ce tine de motociclism si motociclete :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratele meu .. tu ai o problema de comunicare .. te rog sa ma crezi . Pai ba baiatule tu chiar nu intelegi ca BUSA NU A FOST CONSTRUITA PT CIRCUIT ? Nici pt topspeed. nici pt acceleratia cea mai puternica . Motoreta asta este un sporttouring cu care te duci repejor , comod, safe , etc din Arad la Bucuresti de ex . Unii ca tine au cumparat-o ca au auzit ca "fuje tare" si au alergat ca descreieratii cu ea in cursa cu moartea sa vada ei pe bord 340 . Pe circuit iti repet vin cu 125 si te fac sange pt ca e mai manevrabila si e facuta pt asa ceva . ORICE MOTORETA merge pe circuit , inclusiv un goldwing-ul , dar unele sunt construite pt asa ceva si EXCELEAZA pe circuit . Un supersport e usor in primul rand USOR nu balaure ca busa . Ca sta SI busa bine pe circuit e normal , ca orice mobra are rotile pe rotund si se inclina pe viraje , dar unele se inclina cu o lejeritate pe care nu ti-o imaginezi . Daca nu ai fi cumparat direct busa ,cum banuiesc , ai fi vazut cat de jmechere sunt si alte mobre . Dar pe tine te intereseaza ca baga 500la ora si are 300cai ..

E ultimul post pe aceasta tema . Daca mai scrii ceva inseamna ca nu ai inteles nimic si nu mai are rost sa pierd timp pretios DEGEABA , oricum nu intelegi nimic .

 

sunt mare fan haya.. dar hayabusa e regele pentru mine .... la urma urmei practic nu e nici una ..pentru ca mie m-i se potriveste hayabusa si la zoltan ii place zx12 iar lui pavele ii place xx-u. Asa ca nu va mai tot certati .. noi tre sa fim unitzi nu sa ne masuram in scule. :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scaritele nu ti le-am vazut polizate doar roata fugind pe dunga alba[in disperarea sa nu cumva sa treaca zzz-tul pe langa tine :lol:],iar faza cu r1 intreaba-l pe mike. :blbl:

si nu mi-ai raspuns,cand bagam vreo 10-15 tururi pe vik?impreuna sau comtra cronometru,cum ti se pare tie mai safe.pe valea muresului sorry nu mi se pare safe si sincer nu-mi doresc s-aparem la rubrica accidente.si-i drept motorisca mea nu reuseste sa se tina de busa pe linie dreapta :wink: :wink:

si sincer nu cred ca esti in masura sa-mi dai sfaturi unde sa postez si unde nu.cel putin in cea ce tine de motociclism si motociclete :drink:

 

 

:rock:

.. sorry dar daca nu ai vazut tu, nu inseamna ca nu e asa, poate au vazut altii :lol: .. iar faza cu R1 chiar asa, intreaba-l pe Mike, ca tu nu erai chiar pe pista ci pe tusa :blbl: .. cat despre pista , ne dam cand vrei tu dar daca te tine pe pista te tine si pe vale ca doar nu tiai luat motor doar pt pista :D .. iar cu topicul , deobicei lumea scrie la subiect si nu deviaza :moto: .. daca vrei alt topic fa draga cate vrei :drink: .. aici era vb cu totul despre altceva :rock: .. sorry :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratele meu .. tu ai o problema de comunicare .. te rog sa ma crezi . Pai ba baiatule tu chiar nu intelegi ca BUSA NU A FOST CONSTRUITA PT CIRCUIT ? Nici pt topspeed. nici pt acceleratia cea mai puternica . Motoreta asta este un sporttouring cu care te duci repejor , comod, safe , etc din Arad la Bucuresti de ex . Unii ca tine au cumparat-o ca au auzit ca "fuje tare" si au alergat ca descreieratii cu ea in cursa cu moartea sa vada ei pe bord 340 .

 

atunci eu te intreb de ce au facuto japonezii aia prosti ca sa fuga 340 ?????????????????????????/ numa ca sa scrie pe ceas...hai lasa ne . DECI DACA HAYABUSA NU A FOST CONSTRUITA PT TOP SPEEED atunci cred ca tu nu ai vreo treaba cu motoarele..... accepta invitatia lu highlander si hai pe aici la o tura pe valea muresului....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fiti buni...gata cu cearta ..si cu injuriile

cand vin in arad ..bere ptr toti ..ptr GIV nu ..ca e cam mare si dau faliment ..

si uita asa sfarsesc in OT

.. :baldy: :bounce: ... :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lasa Giv-ule...ca om bea noi...nu ne traba bere de la mitici...bem noi berea noastra...:baldy:

Daca nu-mi place berea, pot sa beau un cafe-frape? :lol:

Nu stiu de ce, dar am impresia ca forumistul din Bucuresti si-a atins scopul: adica sa ne enerveze

Si cum printre noi exista si baieti un pic mai iuti la manie, i-a mers :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:baldy: Italiano .. no vero :lol: .. chiar are 200 de cai .. vezi si tu siteuri serioase .. no italia :bounce: .. ia de aici .. :D

....vezi k ai gresit "fisha",care e posibil a unui scooter :D .Noua Hayabusa are 6 cilindrii in linie(nu in V cum au zis niste amatori de scootere :lol: )nu 4 cum apare in poza...mai cauta :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noua Hayabusa are 6 cilindrii in linie(nu in V cum au zis niste amatori de scootere :bounce: )nu 4 cum apare in poza...mai cauta :baldy:

Astia care sint, ca sa zic asa, mai...pe linga: ce-ar fi sa nu mai umpleti forumul cu timpenii de astea? :lol: Ca e foarte obositor, pe bune....

 

 

2008 Suzuki Hayabusa Specifications

 

Model Number: GSX1300RK8

Engine: 1340cc, 4-stroke, four-cylinder, liquid-cooled, DOHC, 16-valve, TSCC

Bore & Stroke: 81.0 x 65.0mm

Compression Ratio: 12.5:1

Fuel System: Fuel Injection

Lubrication: Wet sump

Ignition: Digital/Transistorized

Starter: Electric

Transmission: 6-speed, constant mesh

Final Drive: #530 chain

Overall Length: 2195mm

Overall Width: 740mm

Overall Height: 1170mm

Seat Height: 805mm

Ground Clearance: 120mm

Wheelbase: 1485mm

Dry Weight: 220 kg

Suspension: Front Inverted telescopic, coil spring, fully adjustable

spring preload, adjustable rebound damping and

adjustable compression damping

Suspension Rear: Link-type, gas/oil damped, fully adjustable spring

preload, adjustable compression & rebound damping

Brakes Rear Single hydraulic disc, Front Twin disc, six-pot calipers

Tyres Front: 120/70-ZR-17

Tyres Rear: 190/50-ZR-17

Fuel Tank Capacity: 21 litres

Color schemes: Orange/Black, Black/Gray, Blue/Black

Editat de Taz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

initial nu am vrut sa postez aici pentru ca de obicei nu ma bag sa postez in topicuri "periculoase" , dar nu inteleg nici eu ce nu poti intelege tu HIGHLANDERE. Busa a fost este si va fi mereu o motocicleta SPORT-TOURING si nicidecum un SS. Nu te contrazic ca ai fost pe circuit si ca ai stat in spate la R1 sau mai stiu eu ce nebuneli ai facut tu pe valea muresului, dar Busa este sport touring clar. Ma vei intreba probabil daca am mers pe asa ceva in viata mea si raspunsul pentru tine este ca DA :baldy:. Mi-a fost lasata o saptamana pe mana o busa argintie si am mers cu ea subturat prin oras numai ca sa pot sa ma laud si eu in fata amicilor ca am mers cu Hayabusa.

 

in concluzie este Sport touring si nu este conceputa pentru circuit, asta bineinteles ca nu inseamna ca nu o poti folosii cu succes si acolo dupa cum s-a mai spus :bounce:

 

 

bafta

 

 

 

SPORT TOURING

Editat de metaxa09
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nenea HIGHLANDER , nenea HIGHLANDER sa ne zici si noua cand o sa fie busa ta asa de ... manevrabila ?

 

:bounce: :baldy: :lol:

 

http://video.google.com/videoplay?docid=29...h&plindex=0

 

Iar ca sa vezi ce ciclistica de kko are iti mai pun un link ca sa mai vorbesti aiurea de "ascutitoare"-a mea ..

 

 

http://video.google.com/videoplay?docid=59...h&plindex=1

Editat de Schuberth
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nenea HIGHLANDER , nenea HIGHLANDER sa ne zici si noua cand o sa fie busa ta asa de ... manevrabila ?

 

:baldy: :lol: :lol:

 

http://video.google.com/videoplay?docid=29...h&plindex=0

 

Iar ca sa vezi ce ciclistica de kko are iti mai pun un link ca sa mai vorbesti aiurea de "ascutitoare"-a mea ..

http://video.google.com/videoplay?docid=59...h&plindex=1

 

nenea,

 

nevazand filmuletele (e tarziu si mi-e somn) tind sa te contrazic refiritor la manevrabilitatea hayabusei. Fata de un SS eu zic ca este destul de manevrabila si nu cred ca tre sa fi un expert sa iti dai seama de treaba asta. M-am dat jos de pe banditul meu si m-am suit pe busa, fara sa am pic de probleme in oras (la capitolul manevrabilitate)

 

:bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hehe haios topic, si plin de aberatii cateodata... Schuberth nu mai incerca sa-i explici omului ca e clar ca nu are idee ce inseamna motocicleta sport, crede ca cc si hp inseamna totul la un motor.

P.S.: Pe curbe e mai frumos decat un banal topspeed si oricum toate astea mari sunt limitate la 300 ...

 

:bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nenea,

 

nevazand filmuletele (e tarziu si mi-e somn) tind sa te contrazic refiritor la manevrabilitatea hayabusei. Fata de un SS eu zic ca este destul de manevrabila si nu cred ca tre sa fi un expert sa iti dai seama de treaba asta. M-am dat jos de pe banditul meu si m-am suit pe busa, fara sa am pic de probleme in oras (la capitolul manevrabilitate)

 

:bounce:

 

 

Ia vezi cu reformularea ca nu suna deloc romaneste bucata aia cu "Fata de un SS eu zic ca este destul de manevrabila" :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...