SILVIU.C Postat Iunie 30, 2007 Share Postat Iunie 30, 2007 Cam s-au incins spiritele pe aici.Hai sa-mi spun si eu pararea ,cu o mica paralela...eu vad busa ca pe un S600(performante f bune-ca acceleratie ma refer- ,confort maxim ,dar...vaca!) ,iar un gsxr ca un subaru impreza(cam aceiasi acceleratie ca s600 ,confort naspa ,agilitate maxima).Si pe s600 il poti baga pe circuit si crede-ma ca in mainile unui profesionist rupe in doua un impreza condusa de un anti-talent ,asa ca...sa vedem fiecare pt ce au fost concepute si apoi sa mai vb. Dak vrei tourer ia-ti bmw, io vreau un muscle-bike radical, asta asteptam de la suzuki, cava care sa fie in 2008 ce a fost gsxr 1100 in 88. Cumpara-ti b-king-ul.Ala e un muscle-bike .Busa e sport-touring Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tacanel Postat Iunie 30, 2007 Share Postat Iunie 30, 2007 Iara tu tzacanele .. iara intelegi gresit .. stai la subiect .. sau stai offtopic .. thx .. atza,sefu!iarta-ma te rog ca ma tot bag in seama. dar macar relateazale in variante originale nu in inflorite.io stiu ca ai destul curaj sa tragi de gaz pana-l ia dracu dar in rest...mai ai de invatat.parerea mea. nu de la mine ca nu-s io vre-un mare racer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HIGHLANDER Postat Iunie 30, 2007 Autor Share Postat Iunie 30, 2007 atza,sefu!iarta-ma te rog ca ma tot bag in seama. dar macar relateazale in variante originale nu in inflorite.io stiu ca ai destul curaj sa tragi de gaz pana-l ia dracu dar in rest...mai ai de invatat.parerea mea. nu de la mine ca nu-s io vre-un mare racer. Tzaca .. stai pe alt topic .. aci chiar nu te potrivesti .. nu vad ce a fost inflorit .. mai ales ca ai fost acolo si a vazut .. iar de invatat sigur mai avem cu totii .. dar depinde fata de cine .. iar de gaz tragi si tu cat poate duce moturul tau, chiar daca nu poate prea mult .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tacanel Postat Iunie 30, 2007 Share Postat Iunie 30, 2007 Tzaca .. stai pe alt topic .. aci chiar nu te potrivesti .. nu vad ce a fost inflorit .. mai ales ca ai fost acolo si a vazut .. iar de invatat sigur mai avem cu totii .. dar depinde fata de cine .. iar de gaz tragi si tu cat poate duce moturul tau, chiar daca nu poate prea mult .. scaritele nu ti le-am vazut polizate doar roata fugind pe dunga alba[in disperarea sa nu cumva sa treaca zzz-tul pe langa tine ],iar faza cu r1 intreaba-l pe mike. si nu mi-ai raspuns,cand bagam vreo 10-15 tururi pe vik?impreuna sau comtra cronometru,cum ti se pare tie mai safe.pe valea muresului sorry nu mi se pare safe si sincer nu-mi doresc s-aparem la rubrica accidente.si-i drept motorisca mea nu reuseste sa se tina de busa pe linie dreapta si sincer nu cred ca esti in masura sa-mi dai sfaturi unde sa postez si unde nu.cel putin in cea ce tine de motociclism si motociclete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Iunie 30, 2007 Share Postat Iunie 30, 2007 Fratele meu .. tu ai o problema de comunicare .. te rog sa ma crezi . Pai ba baiatule tu chiar nu intelegi ca BUSA NU A FOST CONSTRUITA PT CIRCUIT ? Nici pt topspeed. nici pt acceleratia cea mai puternica . Motoreta asta este un sporttouring cu care te duci repejor , comod, safe , etc din Arad la Bucuresti de ex . Unii ca tine au cumparat-o ca au auzit ca "fuje tare" si au alergat ca descreieratii cu ea in cursa cu moartea sa vada ei pe bord 340 . Pe circuit iti repet vin cu 125 si te fac sange pt ca e mai manevrabila si e facuta pt asa ceva . ORICE MOTORETA merge pe circuit , inclusiv un goldwing-ul , dar unele sunt construite pt asa ceva si EXCELEAZA pe circuit . Un supersport e usor in primul rand USOR nu balaure ca busa . Ca sta SI busa bine pe circuit e normal , ca orice mobra are rotile pe rotund si se inclina pe viraje , dar unele se inclina cu o lejeritate pe care nu ti-o imaginezi . Daca nu ai fi cumparat direct busa ,cum banuiesc , ai fi vazut cat de jmechere sunt si alte mobre . Dar pe tine te intereseaza ca baga 500la ora si are 300cai .. E ultimul post pe aceasta tema . Daca mai scrii ceva inseamna ca nu ai inteles nimic si nu mai are rost sa pierd timp pretios DEGEABA , oricum nu intelegi nimic . sunt mare fan haya.. dar hayabusa e regele pentru mine .... la urma urmei practic nu e nici una ..pentru ca mie m-i se potriveste hayabusa si la zoltan ii place zx12 iar lui pavele ii place xx-u. Asa ca nu va mai tot certati .. noi tre sa fim unitzi nu sa ne masuram in scule. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HIGHLANDER Postat Iunie 30, 2007 Autor Share Postat Iunie 30, 2007 scaritele nu ti le-am vazut polizate doar roata fugind pe dunga alba[in disperarea sa nu cumva sa treaca zzz-tul pe langa tine ],iar faza cu r1 intreaba-l pe mike. si nu mi-ai raspuns,cand bagam vreo 10-15 tururi pe vik?impreuna sau comtra cronometru,cum ti se pare tie mai safe.pe valea muresului sorry nu mi se pare safe si sincer nu-mi doresc s-aparem la rubrica accidente.si-i drept motorisca mea nu reuseste sa se tina de busa pe linie dreapta si sincer nu cred ca esti in masura sa-mi dai sfaturi unde sa postez si unde nu.cel putin in cea ce tine de motociclism si motociclete .. sorry dar daca nu ai vazut tu, nu inseamna ca nu e asa, poate au vazut altii .. iar faza cu R1 chiar asa, intreaba-l pe Mike, ca tu nu erai chiar pe pista ci pe tusa .. cat despre pista , ne dam cand vrei tu dar daca te tine pe pista te tine si pe vale ca doar nu tiai luat motor doar pt pista .. iar cu topicul , deobicei lumea scrie la subiect si nu deviaza .. daca vrei alt topic fa draga cate vrei .. aici era vb cu totul despre altceva .. sorry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
squid Postat Iunie 30, 2007 Share Postat Iunie 30, 2007 nu imi face fraieri prietenii, ma gunoiule fraiera e ma-ta ca nu te-a avortat poate daca isi bagau (cuvant urat) in sor'ta putea-i sa-i numesti fraieri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tanase scatiu Postat Iunie 30, 2007 Share Postat Iunie 30, 2007 nu-l mai bagati in seama pe mitic,nici el nu ar vrea sa fie asa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redufo Postat Iunie 30, 2007 Share Postat Iunie 30, 2007 ASA DA-I SA PUTA!!!!!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stanalexro Postat Iulie 1, 2007 Share Postat Iulie 1, 2007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
squid Postat Iulie 1, 2007 Share Postat Iulie 1, 2007 glumeam si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JVC Postat Iulie 1, 2007 Share Postat Iulie 1, 2007 Fratele meu .. tu ai o problema de comunicare .. te rog sa ma crezi . Pai ba baiatule tu chiar nu intelegi ca BUSA NU A FOST CONSTRUITA PT CIRCUIT ? Nici pt topspeed. nici pt acceleratia cea mai puternica . Motoreta asta este un sporttouring cu care te duci repejor , comod, safe , etc din Arad la Bucuresti de ex . Unii ca tine au cumparat-o ca au auzit ca "fuje tare" si au alergat ca descreieratii cu ea in cursa cu moartea sa vada ei pe bord 340 . atunci eu te intreb de ce au facuto japonezii aia prosti ca sa fuga 340 ?????????????????????????/ numa ca sa scrie pe ceas...hai lasa ne . DECI DACA HAYABUSA NU A FOST CONSTRUITA PT TOP SPEEED atunci cred ca tu nu ai vreo treaba cu motoarele..... accepta invitatia lu highlander si hai pe aici la o tura pe valea muresului.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Iulie 2, 2007 Share Postat Iulie 2, 2007 fiti buni...gata cu cearta ..si cu injuriile cand vin in arad ..bere ptr toti ..ptr GIV nu ..ca e cam mare si dau faliment .. si uita asa sfarsesc in OT .. ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stanalexro Postat Iulie 2, 2007 Share Postat Iulie 2, 2007 lasa Giv-ule...ca om bea noi...nu ne traba bere de la mitici...bem noi berea noastra... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 2, 2007 Share Postat Iulie 2, 2007 lasa Giv-ule...ca om bea noi...nu ne traba bere de la mitici...bem noi berea noastra... Daca nu-mi place berea, pot sa beau un cafe-frape? Nu stiu de ce, dar am impresia ca forumistul din Bucuresti si-a atins scopul: adica sa ne enerveze Si cum printre noi exista si baieti un pic mai iuti la manie, i-a mers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Iulie 2, 2007 Share Postat Iulie 2, 2007 O accept eu ,CU CEA MAI MARE PLACERE ,dar veniti la Buzau.Nu cred ca pt niste reiseri ar fi o problema sa se dea ORIUNDE ,asa ca eu va astept cu drag sa ne dam si sa vad ce poate busa . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kcuf_di Postat Iulie 2, 2007 Share Postat Iulie 2, 2007 @cei care nu le e in clar de ce a aparut Haya, misiunea ei la aparitie a fost sa i-o traga Blackbird-ului. Cam aceeasi misiune cred ca a avut-o si zx14. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SSJ Alex Postat Iulie 2, 2007 Share Postat Iulie 2, 2007 Italiano .. no vero .. chiar are 200 de cai .. vezi si tu siteuri serioase .. no italia .. ia de aici .. ....vezi k ai gresit "fisha",care e posibil a unui scooter .Noua Hayabusa are 6 cilindrii in linie(nu in V cum au zis niste amatori de scootere )nu 4 cum apare in poza...mai cauta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Postat Iulie 2, 2007 Share Postat Iulie 2, 2007 (editat) Noua Hayabusa are 6 cilindrii in linie(nu in V cum au zis niste amatori de scootere )nu 4 cum apare in poza...mai cauta Astia care sint, ca sa zic asa, mai...pe linga: ce-ar fi sa nu mai umpleti forumul cu timpenii de astea? Ca e foarte obositor, pe bune.... 2008 Suzuki Hayabusa Specifications Model Number: GSX1300RK8 Engine: 1340cc, 4-stroke, four-cylinder, liquid-cooled, DOHC, 16-valve, TSCC Bore & Stroke: 81.0 x 65.0mm Compression Ratio: 12.5:1 Fuel System: Fuel Injection Lubrication: Wet sump Ignition: Digital/Transistorized Starter: Electric Transmission: 6-speed, constant mesh Final Drive: #530 chain Overall Length: 2195mm Overall Width: 740mm Overall Height: 1170mm Seat Height: 805mm Ground Clearance: 120mm Wheelbase: 1485mm Dry Weight: 220 kg Suspension: Front Inverted telescopic, coil spring, fully adjustable spring preload, adjustable rebound damping and adjustable compression damping Suspension Rear: Link-type, gas/oil damped, fully adjustable spring preload, adjustable compression & rebound damping Brakes Rear Single hydraulic disc, Front Twin disc, six-pot calipers Tyres Front: 120/70-ZR-17 Tyres Rear: 190/50-ZR-17 Fuel Tank Capacity: 21 litres Color schemes: Orange/Black, Black/Gray, Blue/Black Editat Iulie 2, 2007 de Taz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Iulie 2, 2007 Share Postat Iulie 2, 2007 (editat) initial nu am vrut sa postez aici pentru ca de obicei nu ma bag sa postez in topicuri "periculoase" , dar nu inteleg nici eu ce nu poti intelege tu HIGHLANDERE. Busa a fost este si va fi mereu o motocicleta SPORT-TOURING si nicidecum un SS. Nu te contrazic ca ai fost pe circuit si ca ai stat in spate la R1 sau mai stiu eu ce nebuneli ai facut tu pe valea muresului, dar Busa este sport touring clar. Ma vei intreba probabil daca am mers pe asa ceva in viata mea si raspunsul pentru tine este ca DA . Mi-a fost lasata o saptamana pe mana o busa argintie si am mers cu ea subturat prin oras numai ca sa pot sa ma laud si eu in fata amicilor ca am mers cu Hayabusa. in concluzie este Sport touring si nu este conceputa pentru circuit, asta bineinteles ca nu inseamna ca nu o poti folosii cu succes si acolo dupa cum s-a mai spus bafta SPORT TOURING Editat Iulie 2, 2007 de metaxa09 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schuberth Postat Iulie 2, 2007 Share Postat Iulie 2, 2007 (editat) Nenea HIGHLANDER , nenea HIGHLANDER sa ne zici si noua cand o sa fie busa ta asa de ... manevrabila ? http://video.google.com/videoplay?docid=29...h&plindex=0 Iar ca sa vezi ce ciclistica de kko are iti mai pun un link ca sa mai vorbesti aiurea de "ascutitoare"-a mea .. http://video.google.com/videoplay?docid=59...h&plindex=1 Editat Iulie 2, 2007 de Schuberth Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Iulie 2, 2007 Share Postat Iulie 2, 2007 Eu o am cea mai mare ! Pe controlate, mi s-a terminat si tocu de la usa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Iulie 2, 2007 Share Postat Iulie 2, 2007 Nenea HIGHLANDER , nenea HIGHLANDER sa ne zici si noua cand o sa fie busa ta asa de ... manevrabila ? http://video.google.com/videoplay?docid=29...h&plindex=0 Iar ca sa vezi ce ciclistica de kko are iti mai pun un link ca sa mai vorbesti aiurea de "ascutitoare"-a mea .. http://video.google.com/videoplay?docid=59...h&plindex=1 nenea, nevazand filmuletele (e tarziu si mi-e somn) tind sa te contrazic refiritor la manevrabilitatea hayabusei. Fata de un SS eu zic ca este destul de manevrabila si nu cred ca tre sa fi un expert sa iti dai seama de treaba asta. M-am dat jos de pe banditul meu si m-am suit pe busa, fara sa am pic de probleme in oras (la capitolul manevrabilitate) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Iulie 2, 2007 Share Postat Iulie 2, 2007 Hehe haios topic, si plin de aberatii cateodata... Schuberth nu mai incerca sa-i explici omului ca e clar ca nu are idee ce inseamna motocicleta sport, crede ca cc si hp inseamna totul la un motor. P.S.: Pe curbe e mai frumos decat un banal topspeed si oricum toate astea mari sunt limitate la 300 ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schuberth Postat Iulie 2, 2007 Share Postat Iulie 2, 2007 nenea, nevazand filmuletele (e tarziu si mi-e somn) tind sa te contrazic refiritor la manevrabilitatea hayabusei. Fata de un SS eu zic ca este destul de manevrabila si nu cred ca tre sa fi un expert sa iti dai seama de treaba asta. M-am dat jos de pe banditul meu si m-am suit pe busa, fara sa am pic de probleme in oras (la capitolul manevrabilitate) Ia vezi cu reformularea ca nu suna deloc romaneste bucata aia cu "Fata de un SS eu zic ca este destul de manevrabila" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.