Sari la conținut

Jawa


CrazYRaveN
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
Vizitator r_amonna

ma apuca nostalgia privind imaginile... eu sunt cu jawa la vanzare.... am abandonat proiectul de restaurare

 

da un link, am avut asa ceva acum 10 ani, mi-e dor si ma bate gandul la inca una! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

La multi ani tuturor

numele meu este Claudiu si de un an sunt posesorul unei vechi "iubiri"JAWA350 TS

as dori sa cer ajutorul celor cu experienta celor care cunosc acest motor foarte bine

acum un an cand am cumparat-o scotea fum pe toba din dreapta dar pornea foarte frumos dupa 100km a incput sa porneasca foarte greu asa ca am decis sa-i schimb platinile condesatorii si reglat avans dar degeaba

apoi i-am cumparat aprindere Gotronic avans reglat cu ceasul dar fara succes asa ca am hotarat sa desfac motorul

i-am pus pistoane la cota 1 cilindrii alezati bolturi segmenti ambielaj nou rulmenti toti noi semeringuri noi dar cand am pornit-o face la fel ca innainte

i-am inversat bobinele i-am curatat tobele dar tot se incapataneaza sa functioneze cilindrul din dreapta cu toate ca scanteie are scoate foarte mult fum si in toba nu se aude pacaneala ca la toba din stanga care lucreaza compresia este masurata si este egala pe ambii cilindrii

daca cineva are vreo idee sau sa mai confruntat cu astfel de problema il rog din suflet sa ma ajute si pe mine ca nu stiu ce sa-i mai fac si am cheltuit si o gramada de bani

Va multumesc mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ambielajul e nou ramane sa mai verific simeringul cu toate ca e nou dar la fel facea si inainte sa-l crap in doua

salut! fum mult inseamna benzina nearsa,din un motiv sau altul:carburatie proasta(amestec).sau pot fi probleme la aprindere:fisa,bujie.schimba-le intre ele,vezi ce se intimpla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

mai detine cineva Jawa Classic 650 ?

» Post actualizat in 20 Oct 2014 06:51

adica asta:

http://www.jawa.fi/model.php?lang=en&model_id=1

Interesant model. Nu stiam ca jawa a pus si motoare de 650. De unde l-ai luat? Pune ceva poze cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare d-lor. Tot caut pe aici pe la noi un motor de jawa perak de 250 sau 350 cu doua pedale de pornire si schimbator de viteze , ca am lasat la un " amic" si mi-la furat, ca la trimis in franta la fratele lui, sau pe cineva care e aproape de unguri ca acolo am vazut multe dar nu am cum sa-l aduc ca nu-l trimit in ro. Mersi anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La multi ani tuturor

numele meu este Claudiu si de un an sunt posesorul unei vechi "iubiri"JAWA350 TS

as dori sa cer ajutorul celor cu experienta celor care cunosc acest motor foarte bine

acum un an cand am cumparat-o scotea fum pe toba din dreapta dar pornea foarte frumos dupa 100km a incput sa porneasca foarte greu asa ca am decis sa-i schimb platinile condesatorii si reglat avans dar degeaba

apoi i-am cumparat aprindere Gotronic avans reglat cu ceasul dar fara succes asa ca am hotarat sa desfac motorul

i-am pus pistoane la cota 1 cilindrii alezati bolturi segmenti ambielaj nou rulmenti toti noi semeringuri noi dar cand am pornit-o face la fel ca innainte

i-am inversat bobinele i-am curatat tobele dar tot se incapataneaza sa functioneze cilindrul din dreapta cu toate ca scanteie are scoate foarte mult fum si in toba nu se aude pacaneala ca la toba din stanga care lucreaza compresia este masurata si este egala pe ambii cilindrii

daca cineva are vreo idee sau sa mai confruntat cu astfel de problema il rog din suflet sa ma ajute si pe mine ca nu stiu ce sa-i mai fac si am cheltuit si o gramada de bani

Va multumesc mult

» Post actualizat in 20 Jan 2015 22:35

La multi ani tuturor

numele meu este Claudiu si de un an sunt posesorul unei vechi "iubiri"JAWA350 TS

as dori sa cer ajutorul celor cu experienta celor care cunosc acest motor foarte bine

acum un an cand am cumparat-o scotea fum pe toba din dreapta dar pornea foarte frumos dupa 100km a incput sa porneasca foarte greu asa ca am decis sa-i schimb platinile condesatorii si reglat avans dar degeaba

apoi i-am cumparat aprindere Gotronic avans reglat cu ceasul dar fara succes asa ca am hotarat sa desfac motorul

i-am pus pistoane la cota 1 cilindrii alezati bolturi segmenti ambielaj nou rulmenti toti noi semeringuri noi dar cand am pornit-o face la fel ca innainte

i-am inversat bobinele i-am curatat tobele dar tot se incapataneaza sa functioneze cilindrul din dreapta cu toate ca scanteie are scoate foarte mult fum si in toba nu se aude pacaneala ca la toba din stanga care lucreaza compresia este masurata si este egala pe ambii cilindrii

daca cineva are vreo idee sau sa mai confruntat cu astfel de problema il rog din suflet sa ma ajute si pe mine ca nu stiu ce sa-i mai fac si am cheltuit si o gramada de bani

Va multumesc mult

Salut am și eu jawa ca a ta și tot la fel face cred că asta este boala lor folosește ulei de amestec castrol 25 de miligrame la litru și scoate fum mai puțin ăsta este motorul în 2 timpi e cam fumigen. Asfalt uscat
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara tuturor!! sunt un tanar pasionat de motociclete de la varsta de 3-4 ani datorita tatalui meu,de anul acesta fiind si eu cu acte in regula mi am cumparat o jawa,inca n am reusit sa merg cu ea datorita unor probleme tehnice.dar ca o concluzie finala imi plac motoarele vechi,mai ales in 2 timpi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Ce parere aveti despre aprinderea electronica din attach, versus modalitatea noastra cu doua Gotronice? A pus careva?M ar tenta sa o incerc

sti cat te va tine o aprindere ca cea din poze,exact de la ora 12 pana la amiaza,sunt de calitate inferioara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot românu' foloseşte cu succes Gotronic, de ce ţi-ai lua altceva dacă nu este neapărat indicat? În plus, banul rămâne în ţară.

Eu personal, consider că cel mai bine pentru motoarele în doi timpi cu doi cilindri este varanta cu un senzor, un modul Gotronic şi o singură bobină cu două ieşiri, cam aşa cum e în link:

Astfel ai certitudinea că aprinderea e identică la ambii cilindrii.

Editat de Dr_krl
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

 

O noua achizitie a unui prieten, sper sa reusim sa o readucem la viata cat mai repede.

» Post actualizat in 05 Mar 2015 19:24

Frumoasa așteptăm poze când e gata bafta și asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...