ivan pedala Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 Ceva piese ...mai exact, eventual poze, preturi...fiindca nu toti stau cu barba pe tastatura ca sa primeasca informatiile. De-aia este forum, sa postam informatiile cit mai detaliate aici (cam asa scrie si la instructiunile forumului, altfel stateam toti pe mess si o ardeam la greu)...asta in cazul in care n-avem de ascuns ceva! Astept cu interes detaliile! AICI! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dybuk Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 (editat) nimic Editat Aprilie 12, 2010 de dybuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easy rider Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 (editat) Bună ziua . Am două motoare JAWA 350 , unul întreg . pe celălalt am început să dezmembrez. Deocamdată pun cîteva poze, dar dacă aveți nevoie de ceva puneți o poză despre piesă Âşi mă uit dacă am. Ultima poză Jawa mea Editat Aprilie 13, 2010 de easy rider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_kake Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 Dezmembrezi decat motorul ca ansamblu sau motocicleta cu totul, roti,furca, far etc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easy rider Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 Dezmembrezi decat motorul ca ansamblu sau motocicleta cu totul, roti,furca, far etc? Motorul ca ansamblu , dar am si un rezervor. Maine seara mai fac niste poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_kake Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 Mai zici ceva cu piesele alea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 (editat) salut am revenit cu intrebarile... am desfacut motorul sa vad care e treaba la cutia de viteze, de ce nu intra sau iese din viteza cand e motorul cald furcile par ok sunt putin "smirgheluite" de manson, nu par uzate incat sa aduca probleme mecanismul asta pare ok! este destul de rigid nu joaca acest rulment ii joaca inelul de rulare(sper ca m-am exprimat corect) - cineva mi-a zis ca trebuie sa joace din cauza ca se dilata si e normal...nu stiu iar acest rulment cu ace transleaza putin si de aici imi tot curgea ulei; nu am vazut sa aiba vreun semering doar o siguranta sa nu iasa in afara(asa cum explica desenul) nu stiu ce ar putea fi cauza , de ce imi tot sare/nu intra din/in viteza la cald;asta nu se intampla f des dar nu e bine acest lucru Editat Aprilie 17, 2010 de kinguh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
panaitepaul Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 Salut! Cu ceva timp in urma v-am rugat sa-mi dati si mie un manual de reparatii Jawa 350 TS in romana, engleza sau franceza si am aflat de la voi de unde se poate descarca. Intre timp am tradus manualul in romana si ma simt dator sa-l postez aici pentru cei care l-ar dori. Problema e ca are aproximativ 11Mb, am incercat sa-l arhivez in arhive mai mici de 2Mb si sa-l postez dar am descoperit ca acest forum nu permite postarea arhivelor. Sugestii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 (editat) Fă volumele aÂşa cum ai zis, sub 2MB, dar apoi schimbă denumirea fiÂşierelor, adică extensia în .doc de exemplu, pentru că pe astea le acceptă forumul. Spune exact care este extensia corectă Âşi după ce-Âşi descarcă fiecare fiÂşierele, îÂşi schimbă fiecare denumirea înapoi Âşi le dezarhivează. Asta-i tot! Succes! Mesaj completat Să spui Âşi ce arhivator ai folosit, mai ales dacă este un program mai nou. Editat Aprilie 18, 2010 de cicloburu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
panaitepaul Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 Fă volumele aÂşa cum ai zis, sub 2MB, dar apoi schimbă denumirea fiÂşierelor, adică extensia în .doc de exemplu, pentru că pe astea le acceptă forumul. Spune exact care este extensia corectă Âşi după ce-Âşi descarcă fiecare fiÂşierele, îÂşi schimbă fiecare denumirea înapoi Âşi le dezarhivează.Asta-i tot! Succes! Mesaj completat Să spui Âşi ce arhivator ai folosit, mai ales dacă este un program mai nou. M-am gandit la asta. Voiam chiar sa le pun extensia .jpg dar exista 2 probleme: 1. Mi-e teama ca vor fi multi care nu se vor descurca sa le modifice extesia deci ... 2. mi-e ca-mi fac rost de vre-un ban pe IP si chiar imi place forumul. Nu as vrea sa ma "scuipe" afara. Mai bine rugam administratorul sa modifice regulamentul. Oricum, pana una alta, am gasit cu ajutorul cuiva alta varianta care cred ca e mai buna:Descarca Manualul tradus in romana Pentru cei care vor versiunile .docx, .doc, .odt ca sa le modifice, astept mesaj privat. Admit ca traducerea este perfectibila din mai mute motive: - nu am tradus prima parte, legata de unelte si scule, date tehnice, etc. - engleza mea in ceea ce priveste termenii de mecanica lasa de dorit - engleza lor in traducerea din ceha lasa de dorit - franceza lor asemeni - exista multe diferente intre textul in engleza si cel in franceza Din aceste motive, daca sunt doritori sa corecteze varianta mea, le-as fi recunoscator daca mi-o trimit si mie. P.S. Am adaugat in manualul original si alte imagini si scheme pe care le aveam. Sper sa fie de folos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 Nu iei ban pentru aÂşa ceva. Eu am mai folosit această soluție, era cea mai la îndemînă în acel moment pentru mine. Cu schimbări de regulament, mă îndoiesc. Îmi pare rău, dar nu pot să dau jos manualul din link-ul tău... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 cine vreo idee cu problema la cutia de viteze ca nu-i dau de cap..? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
panaitepaul Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 Nu iei ban pentru aÂşa ceva. Eu am mai folosit această soluție, era cea mai la îndemînă în acel moment pentru mine. Cu schimbări de regulament, mă îndoiesc. Îmi pare rău, dar nu pot să dau jos manualul din link-ul tău... Nu inteleg. Am verificat din nou si link-ul merge. Click pe el si cauta apoi in partea de jos a paginii care se deschide Save file to your PC: click here Mesaj completat salutam revenit cu intrebarile... am desfacut motorul sa vad care e treaba la cutia de viteze, de ce nu intra sau iese din viteza cand e motorul cald complicata intrebare si cam neclara. Spui pe de o parte ca atunci cand este motorul cald nu intra si nu iese din viteze iar mai tarziu ca sare din viteze. Daca spui ca ai desfacut cutia si piesele nu par uzate atunci poate uleiul din cutie nu este cel recomandat de producator: PP Gearoil 80 EP Castrol ST 90 Shell Spirax EP 90 MOBIL 6X 80 SAE 80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 merge de downloadat f bun manualul, explicit multum frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 OK, a mers Âşi la mine, mulțam! Îmi prinsesem urechile prin pagina aia, prea multe alte chestii mi se deschideau aiurea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 poate fi uleiul de vina...am pus ceva de la lukoil nu mai stiu.. iar mecanismul de actionare al ambreijului in loc sa fie prins in 3 suruburi era prins in 2(rupt). acuma il schimb ma rog. am sa schimb furcile si rulmentul respectiv sa fiu multumit ) sper sa nu mai faca probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 Uleiul nu poate fi de vina...singura belea este de la ambreiaj! Verifica bine si regleaza-l cum trebuie si eventual verifica furcile si sectorul ("harta") ca sa lucreze cu baladoarele usor si fara smucituri sau cramponari (incercare la rece, cu motorul "cracanat"). Jocurile la rulmenti sau bucsi is inerente pentru motoare in doi timpi si nu prea afecteaza grav mersul...doar cind acele jocuri provin de la uzuri mari. @panaitepaul- felicitari pentru gestul de a posta manualul de reparatie in limba romana! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 esti al 2lea care da vina pe ambreiaj...inseamna ca e ceva in neregula cu el... de harta ce sa zic. e in regula, canalele nus largi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorucioby Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 Cat trebuie sa fie nivelul de benzina in carburator la Jawa? Jumatate de cuva? Ma mult> mai putin? Nu am gasit informatia asta nicaieri sau nu stiu sa o caut. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
panaitepaul Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 (editat) Cat trebuie sa fie nivelul de benzina in carburator la Jawa? Jumatate de cuva? Ma mult> mai putin? Nu am gasit informatia asta nicaieri sau nu stiu sa o caut. Multumesc In carte zice ca trebuie sa fie de 10 - 11mm intre planul care separa carburatorul de camera de nivel si nivelul lichidului. Cu alte cuvinte, de la fata lichidului si pana la garnitura sa fie 10 - 11 mm. iar mecanismul de actionare al ambreijului in loc sa fie prins in 3 suruburi era prins in 2(rupt). acuma il schimb In postul initial nu ai spus nimic de ambreiaj sau nu am vazut eu. Normal ca daca nu-ti debreiaza merge greu cutia. Dar daca este sau nu el de vina iti dai seama astfel: cand bagai in viteza mai statea pe loc sau trebuia sa tii mana / piciorul pe frana? Cu alte cuvinte ambreia corect? Editat Aprilie 19, 2010 de panaitepaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 de ambreiaj nu era vreo problema; mi l-a reglat un amic si mergea bine...avea cursa putin lunga sa nu plece de sub fund dar ambreia corect; nu patinare nu accelerare in gol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristy31 Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 Salutare, Azi ma duc sa vad o Jawa si as vrea sa stiu si eu in mare ce costuri de intretinere sunt pt. ea. 1 - kit de lant 2 - ambreiaj (tot) 3 - saboti 4 - restul de piese care pica regulat Este vreun posesor de Jawa in zona Griviei - Chitila - Bucurestii Noi ? Bafta si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C devil Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 de ambreiaj nu era vreo problema; mi l-a reglat un amic si mergea bine...avea cursa putin lunga sa nu plece de sub fund dar ambreia corect; nu patinare nu accelerare in gol pune mana pe cheie, surubelnita si ciocan si apucate de treaba nu mai PLANGE pe forum motorul de jawa e simplu, piesele (subansamblurile) sunt puse in asa fel incat nu poti sa le montezi altfel ai si carte tehnica ...... asa ca lasa vrajeala si LA TREABA !!!! 11-13 IUNIE Intrunirea de la Bacau in iulie e la Iasi nu mai ai mult kinguh - CRY BABY Mesaj completat poate fi uleiul de vina...am pus ceva de la lukoil nu mai stiu..iar mecanismul de actionare al ambreijului in loc sa fie prins in 3 suruburi era prins in 2(rupt). acuma il schimb ma rog. am sa schimb furcile si rulmentul respectiv sa fiu multumit ) sper sa nu mai faca probleme ULEIUL NU E PROBLEMA am sa ti dau o carte di '61 sa vezi ce puneau atunci in cutia de viteze -VALVOLINA NIVELUL E PROBLEMA CU 500 Gr IN CUTIE ASA O SA TI MEARGA MEREU tu tre sa ai 800-900 gr nu mai stiu exact ai un surubel acolo unde poti vedea nivelul in cutie daca as fi coleg cu tine la mecanica TE AS BATE IN FIECARE ZI acu te cred ca esti incepator .....PRACTICA TE OMOARA LA MUNCA BAAAAA!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 )) ce sa fac ...pana mai strang un 10 mii pana sa fac comana..ma plang pe aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C devil Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 de ambreiaj nu era vreo problema; mi l-a reglat un amic si mergea bine...avea cursa putin lunga sa nu plece de sub fund dar ambreia corect; nu patinare nu accelerare in gol mai SPUNE LA OAMENI ca problema e in felul urmator : distanta mare intre trepte se simte la pedala POATE TE AJUTA CINEVA Mesaj completat mai SPUNE LA OAMENI ca problema e in felul urmator : distanta mare intre trepte se simte la pedala POATE TE AJUTA CINEVA si daca ma gandesc mai bine cred ca era pedala reglata naspa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.