cicloburu Postat Ianuarie 20, 2012 Share Postat Ianuarie 20, 2012 Aș putea să zic, în atare condiții, că rUralele sînt cele mai bune! Acolo e cea mai puțină activitate forumistică, lumea doar se plimbă cu ele! Cei trei care este ei plimăreți (cu două motoare) Toate bune! P.S. Acest post NU este un pamflet! Este cea mai parșivă diversiune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Ianuarie 20, 2012 Share Postat Ianuarie 20, 2012 Nu pot sa contest cele spuse de tine, chiar daca-i vorba despre un motor rusesc! Ce-i bun, e bun! Si se vede ca merge! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danikon Postat Ianuarie 24, 2012 Share Postat Ianuarie 24, 2012 de vanzare http://www.pro-bike.ro/forums/topic/85599-de-vanzare-jawa-350/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danikon Postat Ianuarie 27, 2012 Share Postat Ianuarie 27, 2012 Periculoasa lucrare chiar sa vezi si sa nu crezi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Ianuarie 29, 2012 Share Postat Ianuarie 29, 2012 inadmisibl asa ceva la mecanismul biela manvela Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat Ianuarie 29, 2012 Share Postat Ianuarie 29, 2012 Pai se pare ca a functionat asa o buna perioada de timp....si bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Ianuarie 29, 2012 Share Postat Ianuarie 29, 2012 avand azi ceva timp liber,m-am pus sa desfac un motor de jawa 125 ca sa pun deoparte organele pentru cz-ul meu,cand colo.. mare-mi fu mirarea am trait ca s-o vad si p'asta,nu stiu cat de priceput e nea spirica al vostru dar al meu 'da clasa' voiam sa-l pun la bursa [la fel ca toate celelalte organe de jawa ce nu-mi vor face trebuinta]joc nu are absolut deloc,biela se invarte fluent,da'.. sau lasa. posibil sa-l desfac si sa pastrez doar boltul,rolele si bucsa de bronz,restul la fier vechi Am vazut biela facuta din platband de 6 mm asa ca ce ai tu acolo e boboc ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Ianuarie 29, 2012 Share Postat Ianuarie 29, 2012 adaptarile astea merg; dar tin pana in Arad la Mures sunt calculate motoarele astea la biela sudata e posibil sa inlocuiesti rulmentii din mecanism mai des astea sunt abateri de la proiect se modifica rezultatele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Ianuarie 29, 2012 Share Postat Ianuarie 29, 2012 ...am trait ca s-o vad si p'asta... Biela este din otel, se poate suda si chiar poate sa mearga asa mult si bine(dupa cum vezi)! Problema este alta! Sudura nu poate fi polizata (isi pierde rezistenta, in zona sudurii materialul se detensioneaza), de aici porneste beleaua, biela devine mai grea iar la turatie 5 gr insemna zeci de kg ceeace face sa dezechilibreze ambielajul echilibrat dinamic pe vechea biela. Gandestete ce inseamna 5 gr la o roata care se invarte cu 2-300 rot/min, o simti in volan. Batranii meseriasii cand schimbau biele le cantareau la micron, cantareau tot ansamblul(pistom/bolt/secmenti biela/sigurante). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Ianuarie 30, 2012 Share Postat Ianuarie 30, 2012 Biela este din otel, se poate suda si chiar poate sa mearga asa mult si bine(dupa cum vezi)! Problema este alta! Sudura nu poate fi polizata (isi pierde rezistenta, in zona sudurii materialul se detensioneaza), de aici porneste beleaua, biela devine mai grea iar la turatie 5 gr insemna zeci de kg ceeace face sa dezechilibreze ambielajul echilibrat dinamic pe vechea biela. Gandestete ce inseamna 5 gr la o roata care se invarte cu 2-300 rot/min, o simti in volan. Batranii meseriasii cand schimbau biele le cantareau la micron, cantareau tot ansamblul(pistom/bolt/secmenti biela/sigurante). esti sigur ca le cantareau la micron? Poate la gram, dar la micron ma indoiesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 Sunt convins că a mai fost postat filmulețul ăsta pe forum. ÂŞi chiar dacă nu, vizionare plăcută! http://www.youtube.com/watch?v=j7L3-rWq_VM&feature=related ÂŞi sunt vreo două scene în care lucrează suspensia față de spui că nu-i adevărat! Subscriu, chiar aÂşa de frumos amortizează! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 ...te mănîncă... am zis io că te bat... Hai vară hai! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 Batranii meseriasii cand schimbau biele le cantareau la micron, cantareau tot ansamblul(pistom/bolt/secmenti biela/sigurante). Si ce faceau daca le cantareau? Daca doar le cantareau, aia e egal cu zero. Si eu le-am cantarit, sunt diferente f. mari, si totusi merg bine. Ce faceau daca era biela mai grea 5g? o gaureau, slefuiau? Ce faceau daca era pistonul cu 10gr mai mare? ce taiau? Dar daca era cu 5g mai usor? lipeau o guma de mestecat in el? Poate la fabrica, unde se stiau toti parametrii de proiect si erau aparatele de testare si echilibrare acolose facea. Dar asta cu "meseriasii batrani" care ajustau la grame ca sa aiba echilibru dinamic, in conditiile in care atunci cand faceai reparatia capitala aveai o biela si un piston nou si nu aveau de unde sa aleaga. Prin asta nu neg meseriasii care faceau munca buna la RK, centrau bine ambielajul, lucrau cu atentie si tinea treaba. In MZ Racing Cup se fac tot felul de mici modificari gen usurare de ambielaj samd, dar nu oricine are echipamentele si cunostintele pt asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 ... biele le cantareau la micron, ... Micron = unitate de măsură pentru lungimi, a mia parte dintr-un milimetru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 evident, dar sarim peste, greseala de tipar(sa intelegem micro-kg :-) = mg). Problema de baza ramane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
best_biker09 Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 Salut, Ma alatur si eu posesorilor de JAWE cu modelul 350/638. L-am cumparat sambata din Galati cu 400lei. Are acte, numar nou. Nu e pornita de 6 ani si arata cum o vedeti in poze..... Astept sa se mai incalzeasca putin si sa ma apuc de surubarit. P.S. Multumesc pentru manualul tradus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 Da daa.. vezi că-ți trimit de lîngă tine niÂşte repere recondiționate care îți trebuie: carenaje vopsite viÂşiniu, Âşa retapițată... furcă față.... dacă eÂşti curios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tonidinsibiu Postat Februarie 1, 2012 Share Postat Februarie 1, 2012 Sunt convins că a mai fost postat filmulețul ăsta pe forum. ÂŞi chiar dacă nu, vizionare plăcută! http://www.youtube.com/watch?v=j7L3-rWq_VM&feature=related ÂŞi sunt vreo două scene în care lucrează suspensia față de spui că nu-i adevărat! Subscriu, chiar aÂşa de frumos amortizează! Absolut superb! Personal nu as face enduro cu Jawa pentru ca tin la ea. Dar spiritul e fantastic! JawaPower! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maricughe Postat Februarie 4, 2012 Share Postat Februarie 4, 2012 salutare, am nevoie de cablu de ambreaj cu tot cu camase pentru jawa 350ts, cablu de frina fata tot pentru jawa 350ts ,un releu de semnal pe 12v,un senzor de frina spate si un robinet de rezervor de ij cu tot cu reductiea care il atasaza de rezervor,in caz ca are careva............ bineinteles nu moca,astept mesaje de la voi sau 0727699925 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Februarie 4, 2012 Share Postat Februarie 4, 2012 Da' un senzor de paraÂşută nu vrei? Se numeÂşte contact. ÂŞi pe toate le găseÂşti la piese de scutere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Februarie 4, 2012 Share Postat Februarie 4, 2012 maricule uite aici ce cauti, in mare parte /index.php?/topic/673396-lichidare-stocpiese-pttoate-buzunarele/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max924 Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 noroc oameni buni,de azi sunt si eu posesor de jawa ts,eu am avut dnepre si ijuri asa ca nu ma prea pricep ce bujii se folosesc la jawa? mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 (editat) Jawa are un motor simplu, care nu-i pretentios, asa ca se preteaza si la bujii romanesti, de Dacia. Poti pune bujii cu cifra termica de la 225 la 280, in functie de anotimp (cele calde, 225, in anotimp rece si cele mai reci, adica de la 240 in sus, in anotimp cald). Daca stai bine cu banii si vrei s-o dezmierzi, gasesti pe aici manualul Jawa in format PDF unde gasesti exact prescriptiile constructorului. S-o stapinesti sanatos si sa ne vedem cu bine pe coclaurile tarii, calare! Editat Februarie 5, 2012 de ivan_pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max924 Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 Jawa are un motor simplu, care nu-i pretentios, asa ca se preteaza si la bujii romanesti, de Dacia. Poti pune bujii cu cifra termica de la 225 la 280, in functie de anotimp (cele calde, 225, in anotimp rece si cele mai reci, adica de la 240 in sus, in anotimp cald). Daca stai bine cu banii si vrei s-o dezmierzi, gasesti pe aici manualul Jawa in format PDF unde gasesti exact prescriptiile constructorului. S-o stapinesti sanatos si sa ne vedem cu bine pe coclaurile tarii, calare! mersi pt urare,tot binele din lume azi am luat o si merge mai mult intr un piston,imediat m am gandit la platina sau avans numai ca pe vremuri am avut jupiter,asa ca am schimbat si la jawa bujiile intre ele si s a inversat situatia,celalalt cilindru merge bine (stangul)si dreptul intrerupe bujia care merge bine este f65ps,nu se intelege numele producatorului,iar pe celalalt cilindru am incercat brisk ngk si bosh ramase de la bmw,porneau dar in 2 3 minute se inecau credeam ca sant bujii speciale pt 2 timpi cum erau prin 90 alea negre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 Mergi miine la orice farmacie sau alimentara care comercializeaza si bujii, cere un Sinterom de 225 (sau bine ar fi sa iei doua) si o sa vezi ca merge unsa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.