darkwolf Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 e ambreiaj dereglat, maricu a uitat sa spuna ca motoru se tureaza, merge rotund, nu are nici o problema, doar ii smuceste in toate vitezele. daca era de la bujii nu mai ajungea intr-a patra cu ea sa ii smuceasca daca are asemenea probleme ii clar ca ii face figuri ambreajul.numai de acolo poate fi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 Frate de suferinta, cumpara un lant primar nou, eventual musai si cele doua pinioane (ala de vine pe ambielaj si cel de pe ambreiaj, coroana...parca asa ii spun unii) si n-o sa te mai smuceasca mult timp de-acum incolo. Asta daca nu cumva sare lantul de pe pinionul ce iese din cutie, sau cel de pe pinionul rotii, lucru care ar fi trebuit sa-l vezi/simti, inca de la inceput! Hai, spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 Frate de suferinta, cumpara un lant primar nou, eventual musai si cele doua pinioane (ala de vine pe ambielaj si cel de pe ambreiaj, coroana...parca asa ii spun unii) si n-o sa te mai smuceasca mult timp de-acum incolo. Asta daca nu cumva sare lantul de pe pinionul ce iese din cutie, sau cel de pe pinionul rotii, lucru care ar fi trebuit sa-l vezi/simti, inca de la inceput! Hai, spor! corect mestere.dac vrea lant primar si pinionul de la ambielaj am eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 Aha, deci d-aia e corect .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 Aha, deci d-aia e corect .... tu nu ai ce face numa sa postezi aiurea asa ca sa iti creasca postarile.eu vreau sa ajut omul si din cate vad tu vrei sa strici cam tot pe aici.daca nu ai ce face dute la coasa ca a inceput sezonul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 Coasă am, da' mi-i lene să trec munții... pîna una alta mai plivesc niÂşte buruieni pe forum, dar al naibii soiul dracului e rezistent.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maricughe Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 Multumesc mult de sfaturi ,chiar si Vulpoiu care e pus pe sotii, am desfacut cu Pedros capacul de la ambreaj, e farmacie inauntru de curat, mi-a spus ca lantul primar trebue schimbat si discurile de ambreaj in viitorul apropiat, dar la faza cu uleiul nu mam gindit, era cam rece afara si parea cam gros si lipicios uleiul, dar na mam uitat (ca broasca la bariera)am vazut ca era curat si parea totul in regula ,i-am pus capac-ul la loc si cind am dat sa plec (pornit,ambreaj,bagat in viteza)a scos niste mormaituri si ciriituri de mai mare dragum, am sa verific treaba cu uleiul,inca o data multumesc tuturor de sfaturi .sal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 Coasă am, da' mi-i lene să trec munții... pîna una alta mai plivesc niÂşte buruieni pe forum, dar al naibii soiul dracului e rezistent.... ......... cu coasa vrei sa "socializezi" ?..... si eu care credeam ca vom "croseta la bere" candva ...... Mai tu ai ceva contra "Albanezilor" ? De mine te luai cu un apostrof .... ca nu iti place tie cum il foloseste un grup de cehi, si de mine, care am imprumutat sigla, De @darkwolf ... se vede .... Hai ca a dat caldura, si trec toate cand pornesc motoarele ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 (editat) daca ai lasat-o peste iarna in fata blocului, sa nu se fi suit vreun boschetar pe ea si a apasat pe schimbatoru de viteze de i-o fi strambat vreo furca prin cutie, asta in cel mai rau caz. sa incerci si cu un ulei mai subtire decat vaselina de t90 poate se rezolva bafta Editat Aprilie 2, 2012 de schumydan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 ......... cu coasa vrei sa "socializezi" ?..... si eu care credeam ca vom "croseta la bere" candva ...... Mai tu ai ceva contra "Albanezilor" ? De mine te luai cu un apostrof .... ca nu iti place tie cum il foloseste un grup de cehi, si de mine, care am imprumutat sigla, De @darkwolf ... se vede .... Hai ca a dat caldura, si trec toate cand pornesc motoarele ! Ai uitat de mine....si eu ma pun pe lista. If you know what I mean Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 Ai uitat de mine....si eu ma pun pe lista. If you know what I mean stai linistit ca si tu esti de al nostru motocicetele jawa au fost si in dotarea armatei cehoslovace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Aprilie 3, 2012 Share Postat Aprilie 3, 2012 stai linistit ca si tu esti de al nostru motocicetele jawa au fost si in dotarea armatei cehoslovace Si din cate stiu eu 95% e ca si romania a avut jawa 350 / 638 ca si motociclete de politie la vremea lor adica 87-95 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 Si din cate stiu eu 95% e ca si romania a avut jawa 350 / 638 ca si motociclete de politie la vremea lor adica 87-95 . da au fost si in dotarea mapn stiam 2 exemplare la craiova le foloseau pt escorta dar nu mai stiu ce sa intamplat cu ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 Si din cate stiu eu 95% e ca si romania a avut jawa 350 / 638 ca si motociclete de politie la vremea lor adica 87-95 . ca si motociclete de politie, romania a avut 100% motociclete jawa in dotare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 ...pe vremea cînd se hotăra romîneÂşte, necorupt, Poliția avea propriii specialiÂşti (buni) Âşi costurile cu piesele Âşi manoperele plus timpii de staționare erau negljabili... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 JAWA la rusi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Mad Max varianta bolsevica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max924 Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Mad Max varianta bolsevica si mie tot de filmul ala mi a adus aminte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tonidinsibiu Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 Salut Mi-a adus iepurasul un atas. Cel din poze. A fost montat pe o Jawa 350cmc din 58 (e si ea in poze). Din cate stiu eu Jawa facea pereche cu Velorex 560 pe vremea aia. Puteti sa imi spuneti ce atas e acesta? E din filmul Jawa? Orice informatie e binevenita. Multumesc! Poze aici: /index.php?/topic/20780-topicul-atasistilor-pagina-oficiala/page__st__1080__gopid__3104058#entry3104058 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Aprilie 21, 2012 Share Postat Aprilie 21, 2012 Azi am reusit sa-mi fac putin timp si sa crap motorul impecabil de Jawa, cumparat in toamna de la Vulpoiu' si montat abia acum vreo doua saptamini, din lipsa de timp, sarbatori ortodoxe, vreme nasoala, serviciu, alte motoare si motorase din batatura care necesitau reparatii urgente fiind de real folos pentru deplasarea mea, evenimente neplacute petrecute in familie, etc... Am si citeva poze din momentul pornirii motorului, cu martor @Sarpe la eveniment (se vede in coltul fiecarei poze data si ora), ca sa se vada ca nu aveam ce sa calaresc si sa stric eu, capra fiind descompusa pentru renovare, cauciucurile desumflate, bateria legata cu o fisie de zdreanta...si citeva poze cu parti componente sosite de la vopsit, dar nemontate inca nici acum. Motorul, uleiul din el si interiorul lui este vizibil in restul pozelor. N-am cuvinte! Asa ca acum caut cutie de viteze, buna, inclusiv trenul de jos, pinionul de vitezometru si furcile (is uzate si nu vreau sa risc sa le montez tot pe astea). Luni dupa amiaza o sa masor pistoanele care desi sint ~noi, au intre ele si cilindri o diferenta de ~1mm, diferenta vizibila cu ochiul liber. Asa ca poate imi vor trebui si pistoane, segmenti sau alti cilindri pe cota respectiva, lantul primar freaca si el pe carter...si ce-o mai fi, fiindca m-am oprit din inspectat...se intuneca. O sa fac intre timp si sapaturi printre fiarele pe care le mai am si poate voi reusi sa imperechez ceva, fiindca si la capitolul bani nu stau pe roze ca sa-mi permit sa cumpar altele noi... Primesc prin donatie sau la preturi modice cele necesare punerii Jawei din nou pe roti! Multumesc! La capitolul acuze, prefer sa ma autoacuz pentru alegerea facuta, fiindca exista o vorba din batrini pe care am neglijat-o, asa ca imi merit soarta! Imi cer scuze fiindca pozele vad ca s-au aranjat cum au vrut ele, nerespectind ordinea cronologica, dar pentru edificare, puteti vedea data/ora in coltul fiecarei poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Aprilie 21, 2012 Share Postat Aprilie 21, 2012 Pinionul ăla e chiar rupt ????? văleu... E clar că problema asta a dus la altele, pentru că îmi aduc aminte exact că melcul kilometrajului era într-o stare foarte bună, l-am ales anume. Cît despre pistoane, aÂşa pare, la mijlocul cursei lor nu au joc deloc, plus cît se dilată în funcționare. O să caut un interior de cutie Âşi ce mai am prin lada asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 La cilindru si piston imperecheate noi, jocul intre piston si cilindru e maximum 5 sutimi. Atata e dilatarea pistoanelor. Mai raman cam 20-30 de sutimi de uzura cat se mananca din cilindru inainte sa ai nevoie sa treci la cota urmatoare. La cat se vede acolo, pistoanele alea clopotesc in cilindru si se pot sparge oricand, dai in altele. Cred ca si pistoanele de cota superioara clopotesc un pic in cilindrul ala. Trebuie masurati cilindri, stabilit la ce cota sunt, daca trebuie majorata cota(in caz ca nu e deja ultima cota) si daca se poate majora cota, trebuie cumparat piston nou si mers la un atelier bun, alezat-honuit si gata. E ceva de munca, de obicei se justifica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 Asta stiu, si asta era ultimul lucru la care ma asteptam, fiindca la pornire, atit cit a mers (sub un minut) nu am auzit zgomote suspecte de la motor, ci doar cutia troncanea ca o moara hodorogita. Acum am ramas cu un ambielaj reparat, un ambreiaj cu o coroana nitel compromisa si ceva rulmenti, colivii cu ace...fiindca in rest, motorul atit de laudat seamana a fier vechi pentru REMAT. Repet, vina-i a mea fiindca am avut prea multa incredere, iar proverbul cu lenesul mai mult alearga si scumpul mai mult pagubeste si-a facut inca o data efectul...pe timpul, banii si oasele mele! Aviz amatorilor de chilipiruri! Declar subiectul inchis! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 Pinionul ăla rupt de pe ax pare să fi avut viciu de fabricație. Văd clar acolo un Âşanț care traversează mijlocul axului, Âşanț care n-avea ce să caute în "carnea" oțelului. ÂŞanțul este vizibil atât pe pinion, cât Âşi pe ax. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 Pinionul ala iese de pe ax, sau asa ar trebui (acum parca-i sudat fiindca s-a mers cu el asa)...nu-i tot una cu axul. Axul este cel care a cedat, producind deranjul! Pinioanele afectate is din cauza axului, ele au crapat si si-au pierdut dantura din cauza bucatelelor sarite din ax, iar restul...e cancan! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.