Sari la conținut

Jawa


CrazYRaveN
 Share

Postări Recomandate

e ambreiaj dereglat, maricu a uitat sa spuna ca motoru se tureaza, merge rotund, nu are nici o problema, doar ii smuceste in toate vitezele.

daca era de la bujii nu mai ajungea intr-a patra cu ea sa ii smuceasca :cheers:

 

daca are asemenea probleme ii clar ca ii face figuri ambreajul.numai de acolo poate fi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Frate de suferinta, cumpara un lant primar nou, eventual musai si cele doua pinioane (ala de vine pe ambielaj si cel de pe ambreiaj, coroana...parca asa ii spun unii) si n-o sa te mai smuceasca mult timp de-acum incolo. Asta daca nu cumva sare lantul de pe pinionul ce iese din cutie, sau cel de pe pinionul rotii, lucru care ar fi trebuit sa-l vezi/simti, inca de la inceput! Hai, spor! :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frate de suferinta, cumpara un lant primar nou, eventual musai si cele doua pinioane (ala de vine pe ambielaj si cel de pe ambreiaj, coroana...parca asa ii spun unii) si n-o sa te mai smuceasca mult timp de-acum incolo. Asta daca nu cumva sare lantul de pe pinionul ce iese din cutie, sau cel de pe pinionul rotii, lucru care ar fi trebuit sa-l vezi/simti, inca de la inceput! Hai, spor! :bigstar:

corect mestere.dac vrea lant primar si pinionul de la ambielaj am eu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha, deci d-aia e corect .... :lol:

tu nu ai ce face numa sa postezi aiurea asa ca sa iti creasca postarile.eu vreau sa ajut omul si din cate vad tu vrei sa strici cam tot pe aici.daca nu ai ce face dute la coasa ca a inceput sezonul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

Coasă am, da' mi-i lene să trec munții... pîna una alta mai plivesc niÂşte buruieni pe forum, dar al naibii soiul dracului e rezistent....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult de sfaturi ,chiar si Vulpoiu care e pus pe sotii, am desfacut cu Pedros capacul de la ambreaj, e farmacie inauntru de curat, mi-a spus ca lantul primar trebue schimbat si discurile de ambreaj in viitorul apropiat, dar la faza cu uleiul nu mam gindit, era cam rece afara si parea cam gros si lipicios uleiul, dar na mam uitat (ca broasca la bariera)am vazut ca era curat si parea totul in regula ,i-am pus capac-ul la loc si cind am dat sa plec (pornit,ambreaj,bagat in viteza)a scos niste mormaituri si ciriituri de mai mare dragum, am sa verific treaba cu uleiul,inca o data multumesc tuturor de sfaturi .sal

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Coasă am, da' mi-i lene să trec munții... pîna una alta mai plivesc niÂşte buruieni pe forum, dar al naibii soiul dracului e rezistent....

......... cu coasa vrei sa "socializezi" ?..... si eu care credeam ca vom "croseta la bere" candva ......

Mai tu ai ceva contra "Albanezilor" ? :unsure: De mine te luai cu un apostrof .... ca nu iti place tie cum il foloseste un grup de cehi, si de mine, care am imprumutat sigla,

De @darkwolf ... se vede .... :what:

 

Hai ca a dat caldura, si trec toate cand pornesc motoarele !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ai lasat-o peste iarna in fata blocului, sa nu se fi suit vreun boschetar pe ea si a apasat pe schimbatoru de viteze de i-o fi strambat vreo furca prin cutie, asta in cel mai rau caz.

sa incerci si cu un ulei mai subtire decat vaselina de t90 poate se rezolva

bafta

Editat de schumydan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

......... cu coasa vrei sa "socializezi" ?..... si eu care credeam ca vom "croseta la bere" candva ......

Mai tu ai ceva contra "Albanezilor" ? :unsure: De mine te luai cu un apostrof .... ca nu iti place tie cum il foloseste un grup de cehi, si de mine, care am imprumutat sigla,

De @darkwolf ... se vede .... :what:

 

Hai ca a dat caldura, si trec toate cand pornesc motoarele !

Ai uitat de mine....si eu ma pun pe lista. If you know what I mean ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai uitat de mine....si eu ma pun pe lista. If you know what I mean ;)

stai linistit ca si tu esti de al nostru

 

motocicetele jawa au fost si in dotarea armatei cehoslovacepost-45076-0-78847500-1333401153_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stai linistit ca si tu esti de al nostru

 

motocicetele jawa au fost si in dotarea armatei cehoslovacepost-45076-0-78847500-1333401153_thumb.jpg

Si din cate stiu eu 95% e ca si romania a avut jawa 350 / 638 ca si motociclete de politie la vremea lor adica 87-95 .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si din cate stiu eu 95% e ca si romania a avut jawa 350 / 638 ca si motociclete de politie la vremea lor adica 87-95 .

da au fost si in dotarea mapn stiam 2 exemplare la craiova le foloseau pt escorta dar nu mai stiu ce sa intamplat cu ele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

...pe vremea cînd se hotăra romîneÂşte, necorupt, Poliția avea propriii specialiÂşti (buni) Âşi costurile cu piesele Âşi manoperele plus timpii de staționare erau negljabili...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut

Mi-a adus iepurasul un atas. Cel din poze. A fost montat pe o Jawa 350cmc din 58 (e si ea in poze). Din cate stiu eu Jawa facea pereche cu Velorex 560 pe vremea aia. Puteti sa imi spuneti ce atas e acesta? E din filmul Jawa? Orice informatie e binevenita. Multumesc!

 

Poze aici: /index.php?/topic/20780-topicul-atasistilor-pagina-oficiala/page__st__1080__gopid__3104058#entry3104058

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am reusit sa-mi fac putin timp si sa crap motorul impecabil de Jawa, cumparat in toamna de la Vulpoiu' si montat abia acum vreo doua saptamini, din lipsa de timp, sarbatori ortodoxe, vreme nasoala, serviciu, alte motoare si motorase din batatura care necesitau reparatii urgente fiind de real folos pentru deplasarea mea, evenimente neplacute petrecute in familie, etc...

Am si citeva poze din momentul pornirii motorului, cu martor @Sarpe la eveniment (se vede in coltul fiecarei poze data si ora), ca sa se vada ca nu aveam ce sa calaresc si sa stric eu, capra fiind descompusa pentru renovare, cauciucurile desumflate, bateria legata cu o fisie de zdreanta...si citeva poze cu parti componente sosite de la vopsit, dar nemontate inca nici acum. Motorul, uleiul din el si interiorul lui este vizibil in restul pozelor. N-am cuvinte!

Asa ca acum caut cutie de viteze, buna, inclusiv trenul de jos, pinionul de vitezometru si furcile (is uzate si nu vreau sa risc sa le montez tot pe astea). Luni dupa amiaza o sa masor pistoanele care desi sint ~noi, au intre ele si cilindri o diferenta de ~1mm, diferenta vizibila cu ochiul liber. Asa ca poate imi vor trebui si pistoane, segmenti sau alti cilindri pe cota respectiva, lantul primar freaca si el pe carter...si ce-o mai fi, fiindca m-am oprit din inspectat...se intuneca. O sa fac intre timp si sapaturi printre fiarele pe care le mai am si poate voi reusi sa imperechez ceva, fiindca si la capitolul bani nu stau pe roze ca sa-mi permit sa cumpar altele noi... :disappointed:

Primesc prin donatie sau la preturi modice cele necesare punerii Jawei din nou pe roti! Multumesc! :cheers:

La capitolul acuze, prefer sa ma autoacuz pentru alegerea facuta, fiindca exista o vorba din batrini pe care am neglijat-o, asa ca imi merit soarta! :splat:

 

Imi cer scuze fiindca pozele vad ca s-au aranjat cum au vrut ele, nerespectind ordinea cronologica, dar pentru edificare, puteti vedea data/ora in coltul fiecarei poze.

post-2215-0-04955200-1335034284_thumb.jpg

post-2215-0-02570400-1335034470_thumb.jpg

post-2215-0-01755200-1335034646_thumb.jpg

post-2215-0-96105700-1335034924_thumb.jpg

post-2215-0-89327500-1335035007_thumb.jpg

post-2215-0-71777400-1335035170_thumb.jpg

post-2215-0-01346300-1335035247_thumb.jpg

post-2215-0-47132100-1335035316_thumb.jpg

post-2215-0-86059800-1335035432_thumb.jpg

post-2215-0-41767000-1335035949_thumb.jpg

post-2215-0-74756300-1335036012_thumb.jpg

post-2215-0-27261400-1335036088_thumb.jpg

post-2215-0-39955000-1335036156_thumb.jpg

post-2215-0-34473600-1335036236_thumb.jpg

post-2215-0-70956800-1335036327_thumb.jpg

post-2215-0-32254300-1335036443_thumb.jpg

post-2215-0-42571400-1335036515_thumb.jpg

post-2215-0-24260200-1335036571_thumb.jpg

post-2215-0-50127400-1335036681_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

Pinionul ăla e chiar rupt ????? văleu...

 

E clar că problema asta a dus la altele, pentru că îmi aduc aminte exact că melcul kilometrajului era într-o stare foarte bună, l-am ales anume.

 

Cît despre pistoane, aÂşa pare, la mijlocul cursei lor nu au joc deloc, plus cît se dilată în funcționare.

 

O să caut un interior de cutie Âşi ce mai am prin lada asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cilindru si piston imperecheate noi, jocul intre piston si cilindru e maximum 5 sutimi. Atata e dilatarea pistoanelor. Mai raman cam 20-30 de sutimi de uzura cat se mananca din cilindru inainte sa ai nevoie sa treci la cota urmatoare. La cat se vede acolo, pistoanele alea clopotesc in cilindru si se pot sparge oricand, dai in altele. Cred ca si pistoanele de cota superioara clopotesc un pic in cilindrul ala. Trebuie masurati cilindri, stabilit la ce cota sunt, daca trebuie majorata cota(in caz ca nu e deja ultima cota) si daca se poate majora cota, trebuie cumparat piston nou si mers la un atelier bun, alezat-honuit si gata. E ceva de munca, de obicei se justifica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta stiu, si asta era ultimul lucru la care ma asteptam, fiindca la pornire, atit cit a mers (sub un minut) nu am auzit zgomote suspecte de la motor, ci doar cutia troncanea ca o moara hodorogita. Acum am ramas cu un ambielaj reparat, un ambreiaj cu o coroana nitel compromisa si ceva rulmenti, colivii cu ace...fiindca in rest, motorul atit de laudat seamana a fier vechi pentru REMAT. Repet, vina-i a mea fiindca am avut prea multa incredere, iar proverbul cu lenesul mai mult alearga si scumpul mai mult pagubeste si-a facut inca o data efectul...pe timpul, banii si oasele mele! :baldy: Aviz amatorilor de chilipiruri!

Declar subiectul inchis!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pinionul ăla rupt de pe ax pare să fi avut viciu de fabricație. Văd clar acolo un Âşanț care traversează mijlocul axului, Âşanț care n-avea ce să caute în "carnea" oțelului. ÂŞanțul este vizibil atât pe pinion, cât Âşi pe ax.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pinionul ala iese de pe ax, sau asa ar trebui (acum parca-i sudat fiindca s-a mers cu el asa)...nu-i tot una cu axul. Axul este cel care a cedat, producind deranjul! Pinioanele afectate is din cauza axului, ele au crapat si si-au pierdut dantura din cauza bucatelelor sarite din ax, iar restul...e cancan! :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...