kawazaki Postat Iunie 12, 2014 Share Postat Iunie 12, 2014 Care este exact simpotmul cand incerci sa pornesti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovidiu_SV Postat Iunie 12, 2014 Share Postat Iunie 12, 2014 De cateva ori a avut intentia de a porni si atat.Da rateu in tobe si gazele de la rateu ies pe la imbinarea dintre cot si toba deoarece nu este bine etansata.Si imediat ancraseaza bujiile.Dar le uda de-a binelea.Benzina curge din carurator pe la iesirea dinspre filtrul de aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vene Postat Iunie 12, 2014 Share Postat Iunie 12, 2014 Salut Eu am o parere doar- deoarece e foarte greu a da un verdict sigur la astfel de simptome. Stiu ca aceste motoare "se ineaca" foarte usor, asta insemnand ca ramane benzina in carter, locul de unde intotdeauna vine amestecul carburant (la motorul in 2 timpi, benzina este aspirata prima data in carte, cand coboara pistonul amestecul de acolo este precomprimat pana cand pistonul ajunge sa deschida ferestrele de aspiratie- cand amestecul invadeaza,- fiind si precomprimat-cilindrul, facand si "spalarea " cilindrului de gazele arse ramase, o parte din amestec poate ajunge si in evacuare, nu mult dar e nevoie sa se intample asta)- deci, daca in carter in timpul acestor incercari repetate de a porni a ajuns multa benzina, ea ramane acolo si permanent va suplimenta benzina din amestecul nou, amestecul care patrunde apoi in cilindru devine foarte bogat si depaseste optimul de raport aer/benzina ce se poate aprinde, un amestec prea bogat nu se aprinde, iar scanteia nu se mai produce asa puternic in acest amestec bogat. Asta e teoria, dar ce e de facut? Nu se mai da drumu la benzina, se scot bujiile, se "alearga" putin (ori mai mult) cu acceleratia la maxim (FARA CONTACT) ca sa se evacueze acesta benzina. Apoi se pun bujiile si se incearca pornirea. Deoarece zici ca se scurge benzina pe la difuzor (acolo unde se pune filtrul) eu propun ca sa dai drumu la benzina destul de putin (pana se umple camera de nivel costant) si apoi o opresti, incerci astfel pornirea, daca reusesti, dai apoi drumul la robinet de tot, ori pe jumatate ca sa depistezi cauza. Din cate stiu eu la aceste carburatoare nu se poate regla nivelul camerei de nivel,in alta ordine de idei un plutitor nou poate sa nu inchida cu scaunul existent, de aceea am zis sa jonglezi din robinet. Pare complicat cred tot ce am zis, dar sunt doar cativa pasi de facut:- aerisire cartere, umplere cu benzina a carburatorului si oprirea apoi a benzinei, daca porneste se dozeaza benzina din robinet (ca test de evaluare). Daca merge asa, verifica apoi etanseitatea cui-scaun (cu gura, cada etanseaza bine, cand faci vacuum si pui limba va retine limba, daca nu, nu e bine si e nevoie de o "rodare" cui-scaun. (Ar mai fi ceva, nu vreau sa o iei ca jignire, dar am patit si eu asta, verifica ca sa fie pusa fisa corecta la cilidrul corect, eu am reusit sa reglez perfect momentul de aprindere, dar sa inversez fisele si astfel scanteia e data jos.) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iunie 12, 2014 Share Postat Iunie 12, 2014 Cum a spus si vene e greu de spus asa daca nu vezi si auzi, dar pe langa ce a scris mai sus verifica bobinele, respectiv contactele de fise, cele originale (daca alea le mai ai)dupa un timp se oxideaza, se rupe firu, ....jawa e foarte pacatoasa cand incepe sa iti faca probleme te doare capu.Dar din ce ai spus si mai sus cu luminile e o problema mai degraba electrica decat mecanica. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovidiu_SV Postat Iunie 12, 2014 Share Postat Iunie 12, 2014 Buna seara si va multumesc pentru promtitudine.Astazi am reglat plutitorul si am reverificat aprinderea.Am gasit un fir alb razletz in partea ambreiajului si cand l-am pus la masa(din cate am observat eu,toate firele albe sunt la masa),dadea scanteie.Este posibil ca nivelul sa fie mic,dar macar nu mai ineaca.Ciudatenia este urmatoarea:fara sa ating nimic...cand lucram la estetic toate luminile functionau,mai putin semnalizarea ca mergea fara"intermitentza".Acum....de la butonul galben cu trei pozitii de la mana dreapta si butonul de la semnalizare se petrec ciudatenii.Se aprinde semnalizarea spate dreapta cand mai tare cand mai incet.Farul nu se mai aprinde,etc.De scanteie nici vorba.Sunt cu ochii pe forum.Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Iunie 12, 2014 Share Postat Iunie 12, 2014 /index.php?/topic/262210-jawa-350-ts/ informatii despre schema electrica jawa 350 ts, banuiesc ca ai, documenteaza-te si ne tii la curent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Postat Iunie 24, 2014 Share Postat Iunie 24, 2014 Salut, de azi sunt "frate" cu voi: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iunie 24, 2014 Share Postat Iunie 24, 2014 Eheee, bun venit frate! Nu credeam ca vei actiona asa rapid si vei intra in rindul nebunilor dupa si cu fiare vechi, dar acum m-ai convins! S-o stapinesti sanatos si sa ne vedem acum si pe la balurile comuniste, calare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorucioby Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 Reglare carburator Jawa Simptomul este urmatorul: Cand trec de jumatatea acceleratiei da in nas in sensul ca ramane fara benzina. Am curatat carburatorul, am testat cuiul pontou care inchide perfect. Nivelul l am gasit undeva de mai avea cam o jumatate de centimetru si dadea afara din paharul carburatorului. Inclin sa cred ca e destul de mare daca nu prea mare. Unde nu am umblat deloc estr cuiul de dozaj cel cu mai multe caneluri de la acceleratie. Din avans nu e ca merge foarte bine cu aprinderea electronica. Porneste frumos trage bine pana la jumatatea acceleratiei dupa care da in nas. Mentionez ca i am dat drumul din surubul de la benzina cat s a putut si la fel face. Astept di parerile dvs. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jawa Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 De vanzare o JAWA de 250 din anii 60 cu numere si talon vechi,proprietar in viata. Motocicleta nu e pornita sau miscata de 30 de ani si se afla in Timisoara.Pretul este fix 500 lei fara transport cu ridicare de la garajul unde se afla. 0736869900 salut anuntul mai este inca valabil? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 (editat) Salut, de azi sunt "frate" cu voi: "motoclinica sxn" are de lucru am demontat piesa cu piesa...tot...sunt uimit, toate suruburile s-au desfacut perfect, toate aveao saiba plata saiba grover, nici urma de rugina » Post actualizat in 19 Jul 2014 07:20 work in progress Editat Iulie 16, 2014 de sorin 666 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silviu.tomica Postat Iulie 21, 2014 Share Postat Iulie 21, 2014 Ia sa pun si eu o poza cu moto ca parca mi s a facut pofta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Iulie 21, 2014 Share Postat Iulie 21, 2014 Arata bine. Face-ti-s-ar pofta de drum...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera2006 Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Am si eu ojawa din 75nu incarca sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 (editat) Bestia e gata: Editat August 1, 2014 de sorin 666 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 Jos basca! Arata bestial! S-o calaresti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinmoto Postat August 2, 2014 Share Postat August 2, 2014 Are cineva de vanzare un motor de perak de 250 sau de 500?As prefera sa fie complect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Postat August 14, 2014 Share Postat August 14, 2014 motoclinica sxn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 Inca o Jawa 350 gata de drum, in Gorj! Felicitari Dane pentru munca depusa si fiara repusa pe roti! » Post actualizat in 10 Sep 2014 18:19Ca fapt divers, priviti in a doua poza sistemul de frinare dublu pe spate, implementat de cehi inca din anii '80 (cind frinai roata fata automat frina si spatele, evitind greselile inerente manevrei, sistem preluat acum si de alti constructori moto). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 Inca o Jawa 350 gata de drum, in Gorj! Felicitari Dane pentru munca depusa si fiara repusa pe roti! » Post actualizat in 10 Sep 2014 18:19 Ca fapt divers, priviti in a doua poza sistemul de frinare dublu pe spate, implementat de cehi inca din anii '80 (cind frinai roata fata automat frina si spatele, evitind greselile inerente manevrei, sistem preluat acum si de alti constructori moto). Ivane, asta cu sistemul de franare dublu ai bagat-o pt. BMW-isti ? De abia acum au reusit sa faca un sistem sa schimbi viteza fara maneta de ambreiaj asa cum face Jawa de zeci de ani ! "sistemul dublu" la Jawa are o calitate, nu exista! Ce se vede in poza e comanda (prin cablu !!!) a intrerupatorului stopului de frana. Sa fim corecti, ca doar suntem "comunisti"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcosan Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 Iata si jawa mea » Post actualizat in 22 Sep 2014 19:38 Iata jawa mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorucioby Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Care mi da o idee de unde iau niste material de o prelata sau eventual o prelata pt pus la iernat Jawa? Pe site urile moto am vazut de la un milion in sus si e cam mult pt punga mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Cioby draga, vezi ca zicea cineva pe un alt topic ( /index.php?/topic/695573-echipament-moto-la-lidl/page-24&do=findComment&comment=3842662 ) de ceva prelate la 25 lei bucata, la Lidl. Incearca si daca gasesti, cumpara una in plus si trimite-o in Gorj contracost, plus bonus! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandru68 Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 La o mica plimbare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Septembrie 28, 2014 Share Postat Septembrie 28, 2014 ma apuca nostalgia privind imaginile... eu sunt cu jawa la vanzare.... am abandonat proiectul de restaurare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.