Sari la conținut

Comunist, De Nevoie Sau Un Compliment


draagood
 Share

Postări Recomandate

Coltul comunistilor, sunt curios cati din cei care si-au luat din prima japoneza au intrat vreodata aici. Ce si-or inchipui ei ca vor gasi aici? Poze cu motociclete bricolate, ridicari pe-o roata cu vreo comunista mai modificata, povesti cu ce a vazut vreo-unu cand era la Mc la Romana, sau ce i s-a-ntamplat in timp ce dadea o tura cu motocicleta lui de la rondu de la romana pana la ala de la universitate si inapoi?

 

Esti comunist pentru ca ai o comunista (si, vezi doamne, nu iti permiti altceva) sau pentru ca la orice ora ai curajul sa desfaci un motor in doua, indiferent ca este de comunista sau de japoneza si cu aceeasi incredere sa il faci la loc? Ai jumatate de motor desfacut in camera, iar atunci cand intri, iti dai seama ca daca vrei sa dormi acolo si sa nu te trezesti dependent de aurolac trebuie sa deschizi geamul pentru ca altfel te ia durerea de cap de la mirosul de benzina? Te trezesti noaptea ca te inteapa ceva in coaste si scoti suparat de sub tine un surub care nush cum draq a ajuns acolo? Ca o sa ai toata viata o comunista, sau si o "japoneza" sau numai o "japoneza", coltul comunistilor o sa ramana singurul loc unde o sa gasesti "inteligenta de motociclist", iar atunci cand o sa ai o problema cu adevarat complicata, aici o sa intri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 79
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Coltul comunistilor, sunt curios cati din cei care si-au luat din prima japoneza au intrat vreodata aici. Ce si-or inchipui ei ca vor gasi aici? Poze cu motociclete bricolate, ridicari pe-o roata cu vreo comunista mai modificata, povesti cu ce a vazut vreo-unu cand era la Mc la Romana, sau ce i s-a-ntamplat in timp ce dadea o tura cu motocicleta lui de la rondu de la romana pana la ala de la universitate si inapoi?

 

Esti comunist pentru ca ai o comunista (si, vezi doamne, nu iti permiti altceva) sau pentru ca la orice ora ai curajul sa desfaci un motor in doua, indiferent ca este de comunista sau de japoneza si cu aceeasi incredere sa il faci la loc? Ai jumatate de motor desfacut in camera, iar atunci cand intri, iti dai seama ca daca vrei sa dormi acolo si sa nu te trezesti dependent de aurolac trebuie sa deschizi geamul pentru ca altfel te ia durerea de cap de la mirosul de benzina? Te trezesti noaptea ca te inteapa ceva in coaste si scoti suparat de sub tine un surub care nush cum draq a ajuns acolo? Ca o sa ai toata viata o comunista, sau si o "japoneza" sau numai o "japoneza", coltul comunistilor o sa ramana singurul loc unde o sa gasesti "inteligenta de motociclist", iar atunci cand o sa ai o problema cu adevarat complicata, aici o sa intri.

 

 

hehe mare dreptate ai fratioare!!! trebe sa ne vedem la o :wave: aci noi modificam motoare!!! si cerem de la ele performantele jafonezelor!! sau macar sa mearga ca noi!! dar comunista tot comunista este si io sincer tin mult la ele

!!!! :lol: :lol: :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

:lol: MDA, CAM ASA STA TREABA... nu cred ca toti bikerii cu japoneze , stiu cam ce-i sub ei , si cum anume functioneaza TOT in motorul lor sau la o motocicleta ruseasca comunista(nu ca eu as fi "profesor" :lol: da' le nimeresc :wave: ) bun , foarte bun , " COLTUL COMUNISTELOR :agree: SI UTIL! :cheers:

CIAO! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragood nu te mai umfla in pene, ca asta nu e singurul loc unde poti gasi "inteligenta de motociclist" pe forumul motociclism. Mi se pare foarte inteligent ca unul care nu se pricepe si nu vrea sa se priceapa sa nu se arunce intr-o discutie tehnica. Pentru reparat Mobre exista "Service".Oricum compara cu orice forum strain de motociclete "comuniste" sau oldtimer si vezi ca coltul comunsitelor sta foarte prost. Asta se reflecta si in halul in care sunt majoritatea "comunistelor".

 

Termenul de "comunist" nu trebuie aplicat motociclistului, poate au convingeri politice contrare. Folosirea unei motociclete batrane nu mai are legatura cu comunismul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io,poate subiectiv dar, admiratia,respectul mi le indrept catre posesorii comunistelor si, nu catre posesorii ultimelor modele de utilaje de transport...

 

La voi ,pasiunea e pura,nealterata inca. Ma minunez la fiecare aparitie a unei comuniste...Sfideaza vremurile.

 

Pentru mine,e clar,simtiti altfel viata .Va invidiez...

 

Sanatate! :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,fratilor!

Interesant topicu' dar desi vreau sa-mi iau cu timpul un motor mai bun, comunista mea nu doresc sa o dau numai pentru a nu o avea,si nu cred ca sunt singurul ce gandeste asa!

In urma cu cateva saptamani, cand terminam cu inmatriculatul si eram in faza de a scoate numaerele de Bihor, era un domn in varsta de aproximativ 40 de ani , modest imbracat si cu mult bun-simt care inmatricula un monstru de Suzuki de 1400 CMC!!!-o vitezana super frumoasa!

Stand la rand la Biroul Inmatriculari am surprins (tras cu urechea!) ceva tare! Omu avea acasa inca un motor ,un IJ pe care spunea ca nu-l va da ,si ca mai repede va vinde japoneza decat comunista! :wave:

Am ramas uimit de ce am auzit si ,tineti cont ca personajul de care va spun nu avea nici pe departe18 sau 20 de ani,mergand pe ideea de a ajunge la un motor performant si sa fie respectat doar pentru asta in vreun anumit cerc de alti posesori!

Din chestia asta ,spun sincer ca am avut ce invata -Sincer!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu va inteleg ce va preocupa asa tare lucrul acesta , dar va intreb acum pe voi nu va streseaza gandul ca nu poti sa faci un drum de 500km fara sa pui cheia pe ea ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multi dintre cei ce ii admira pe "comunisti" o fac pt ca au rabdarea si pasiunea necesara si nervii de asemenea pt a calari o comunista...Stiti foarte bine ce probleme tehnice pot aparea si stiti f bine ca apar de obicei cand iti e lumea mai draga..Pe ij-ul meu am invatat la ce foloseste o bujie cum se schimba cum se pune un carburator, ce face el cum se regleaza cum se curata si multe alte lucruri ..Mi-a placut teribil si imi place in continuare sa stiu cum functioneaza motocicleta pe care stau calare..Nu conteaza cate unghii mi-am rupt si cate sarme mi-am scos din palme cati vapori de benzina am inhalat si asa mai departe...Ce conteaza e ca am evoluat ca om...Acum am dezmembrat ij-ul si donez piesele..Stiti foarte bine ca multe piese se gasesc greu sau le gasim la preturi prea mari ..Si aici pot spune cu mana peinima ca multi incep de la comuniste pt ca nu au bani de altceva..Pe ele inveti tot ce trebuie,,Eu am luat motorul la sacosa practic de la o tipa atata de desteapta ca bagase apa cu ulei in telescoape ca asa auzise ea ca se face..Nu stiam ce e aia bujie...M-am atasat teribil de motorul asta dar vreau sa plec la drum fara sa am inima stransa ca ma lasa cine stie pe unde..M-am saturat sa plec cu un intreg arsenal de chei si alte scule dupa mine de fiecare data...Nu mai vreau sa fiu nevoita sa trag pe dreapta si sa raman in urma sau sa tin toata gasca dupa mine ca mi-a picat mie cine stie ce la motor......Mi se rupe inima ca am dezmembrat ij-ul , dar motivul l-am spus...Nu m-am indurat sa o duc la fier vechi ...Pt ce ??Cand sunt atatia oameni la care poate pasiunea pt comuniste e mai mare sau poate posibilitatea financiara e prea mica..De ce sa nu ajut un om sa fie fericit ca si-a facut motorul???Nu consider ca IQ-ul unui om tine neaparat de motoreta pe care e calare.......Dar asta e parerea mea.....O zi buna si asfalt uscat......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt absolut sigur ca priceputii sunt si prin alte parti, insa daca vrei sa afli ceva, aici intri cam prima data. Eu nu vreau sa subliniez cat de "minunati" sunt cei care se invart pe topicul asta, vreau sa subliniez faptul ca, dintr-o conjunctura sau alta, cei de aici au apucat sa cunoasta si o alta parte a fenomenului. Deasemenea, nu am vrut sa demonstrez ca este un lucru bun sau un lucru rau, la urma urmei te poti gandi ca din moment ce ai o japoneza, ce nevoie ai sa stii mecanica.....iar treaba cu mecanica iarasi este relativa....stii ceva?, cat stii? Cat despre distantele lungi> eu am un IJ J3 cu care nu-mi este frica sa plec, dar oriunde as ajunge, urmatorul lucru pe care deabia as astepta sa-l fac ar fi drumul inapoi, sau oricare alt drum. Care este libertatea motociclistului, cand, calarindu-si motorul stie ca orice defectiune care ar putea sa apara nu-i sta in putere sa o repare, sau macar sa stie ce s-a-ntamplat? Si sa nu-mi spuneti ca la japoneze nu apar defectiuni, ca va dau repejor exemple.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu va inteleg ce va preocupa asa tare lucrul acesta , dar va intreb acum pe voi nu va streseaza gandul ca nu poti sa faci un drum de 500km fara sa pui cheia pe ea ?

 

e vorba de feeling omule nu de cate chei pui pe ea + ca dak ai reconditionat-o tu ai sa mergi mandru pe ea pt ca tu ai platit-o, nu ca japonesa ai lua-o pe gratis, dar tot tu ai si facut-o sa meraga si sa arate asa :lol: ... asa ca :cheers::P:P:P

 

 

 

Numa bine pt toti motocilistii din romania :wave: :lol: :lol:

 

... dupa ce ca suntem putini ne mai si certam ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tin minte si acum cand stateam langa bunicul meu si repara la motocicleta spunandu-mi: nepoate, calutul asta de fier m-a dus pana pe cele mai indepartate fronturi unde romanii au participat la razboi, prin cele mai ciudate si infricosatoare locuri, m-a purtat pe unde nu credeam ca mai am cale-napoi dar m-a adus si acasa intreg sa-mi vad familia si prietenii... Si nu avea japoneza ultimul tip si nici nu mergea pe cele mai bune drumuri... heh nici nu incape vorba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tin minte si acum cand stateam langa bunicul meu si repara la motocicleta spunandu-mi: nepoate, calutul asta de fier m-a dus pana pe cele mai indepartate fronturi unde romanii au participat la razboi, prin cele mai ciudate si infricosatoare locuri, m-a purtat pe unde nu credeam ca mai am cale-napoi dar m-a adus si acasa intreg sa-mi vad familia si prietenii... Si nu avea japoneza ultimul tip si nici nu mergea pe cele mai bune drumuri... heh nici nu incape vorba.

:lol: :wave: :lol:

e una cand ai calutulk tau si ii sti fiecare surubel ca doar tu l-ai strans si alta cand ramai cu japo in drum si decat sa stai 10 ore pt un diagnostic (cu cat e mai avansat moto cu atat e mai complicat)mai bine chemi o firma sa te remorcheze

 

ce motor avea bunicul tau? ai poze ceva?

Editat de magic4ce
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multi isi iau comuniste pentru ca le plac. daca nu-mi placeau nu mai aveam atatea. 72 e in capul listei. recunosc ca nu-mi dau astia bani d ela banca sa-mi iau motor nou, dar ghici la care din astea "noi" ma trage atza.. hihihi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:wave: :lol:

...daca va spun ca ,"comunista" o tin ptr duminica ma credeti?...nu se poate compara nimic,cu feeling-ul acela care il ai ,luand o comunista ,tinutaa in niste condtiti,vai de ....tabla ei,-cata mai are intreaga,sa te mncesti sa o desfaci ,daca mai ai ce ,daca nu tai,sa surubaresti un motor,sau cadru,culcand-te obosit de atata munca ,si gandindu-te "Doamne,de-as vedea-o mergand..",iar dupa zile,intregi ,dupa ce cu greu ai facut rost de piese,dupa ce cu migala le-ai asamblat sa auzi,marele final ,ca motorul duduie parca mai frumos decat la o alta"comunista" de "teapa" ei.....eu sunt de parere ca o moto"comunista" e un motor ....cu suflet !

...si hai sa fim realisti!cati dintre cei ce au numai jafoneze acum,nu au inceput pe o "comunista"?..cred ca vreo 80% din ei,iar ceilalti care au inceput cu prima fiind jafomeza,o au de fitze,de multe ori daca orgoliul ii lasa ,nemergand cu ea la ea la vreun service (ca si cel jafo,se strica),ac de ,de raparatii nu e bani,merge la un "comunist"cu ea,invatand ceva ,daca invata,ca de, in caz ca-l mai lasa motorul......

ASFALT USCAT ! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu va inteleg ce va preocupa asa tare lucrul acesta , dar va intreb acum pe voi nu va streseaza gandul ca nu poti sa faci un drum de 500km fara sa pui cheia pe ea ?

poti sa faci 500 km cu o comunista si sa nu pui pe ea decat cheia de contact.

orice motor ai avea, daca nu il pui la punct si nu il exploatezi in parametri - te lasa in drum .

 

am facut zeci de mii de km cu ijul meu din 61, majoritatea la o viteza de croaziera decenta, cu pasager sau fara, iarna sau vara - nu conteaza. A vazut mare, a vazut muntele, a arat prin nisipuri si paduri, niciodata nu m-a lasat in drum. Niciodata nu mi-a fost frica sa plec cu el la drumuri lungi, indiferent de destinatie.

Am trecut la un motor de fabricatie mai recenta pt ca e din ce in ce mai greu sa gasesc consumabilele necesare pt rusoaica si pentru ca numarul de km pe care il fac eu(anul asta am avut saptamana in care am facut 1200km cu ijul), stilul de mers mai agresiv conditiile de trafic din supa bucuresteana plina de libarci pe 4 roti impun prezenta unei moto concepute pt asa ceva.

Puteam sa imi iau moto noua de ceva vreme, banii nu mai sunt o problema de ceva timp, dar nu am gasit motivatia necesara pt a o face. Nici acum nu ma incanta o plimbare cu bmw-ul ca una cu iju'. Merge repede, trage tare, dar -- lipseste ceva.

In plus nu am incredere ca o sa pot merge peste tot si in toate conditiile in care am mers cu ijul (iarna, in zapada de 30 km sau pe polei oglinda, in viscol la -15 grade si asa mai departe)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:lol: :lol:

...daca va spun ca ,"comunista" o tin ptr duminica ma credeti?...nu se poate compara nimic,cu feeling-ul acela care il ai ,luand o comunista ,tinutaa in niste condtiti,vai de ....tabla ei,-cata mai are intreaga,sa te mncesti sa o desfaci ,daca mai ai ce ,daca nu tai,sa surubaresti un motor,sau cadru,culcand-te obosit de atata munca ,si gandindu-te "Doamne,de-as vedea-o mergand..",iar dupa zile,intregi ,dupa ce cu greu ai facut rost de piese,dupa ce cu migala le-ai asamblat sa auzi,marele final ,ca motorul duduie parca mai frumos decat la o alta"comunista" de "teapa" ei.....eu sunt de parere ca o moto"comunista" e un motor ....cu suflet !

...si hai sa fim realisti!cati dintre cei ce au numai jafoneze acum,nu au inceput pe o "comunista"?..cred ca vreo 80% din ei,iar ceilalti care au inceput cu prima fiind jafomeza,o au de fitze,de multe ori daca orgoliul ii lasa ,nemergand cu ea la ea la vreun service (ca si cel jafo,se strica),ac de ,de raparatii nu e bani,merge la un "comunist"cu ea,invatand ceva ,daca invata,ca de, in caz ca-l mai lasa motorul......

ASFALT USCAT ! :lol:

 

am incercat sa deschid si eu un topic despre jawa,sau despre motoarele in doi timpi...sau,cum li se mai zice'comuniste'. Nu prea am reusit,vad ca asta e mai evoluat decat al meu.Important e ca am reusit 'noi comunistii' sa ne adunam undeva unde sa putem vorbi cu pasiune din pasiune pentru comunistele noastre.

Ma bucur sa aflu ca mai exista oameni care stiu sa aprecieze o 'comunista'.Nu e nimic mai frumos decat sa iei un motor in stare jalnica si sa-l desfaci pana la ultima piulita iar dupa un an de zile de munca,sudoare si nopti nedormite doar sa o auzi cum toarce...:agree:.

Nu am reusit sa ajung la nicio intrunire dar sper sa ajung anul asta ca sa mai vad si eu alte creatii ale voastre pe viu nu doar cele de pe net. Asa ca dragi 'tovarasi' sa ne vedem cu bine,asfalt uscat,benzina in rezervoare,si de restu' multa bere ... :wave: O sa bag si eu pentru voi cateva poze cu iubirea mea JAWA 350 CALIFORNIA. O sa o vedeti inainte in alb si dupa in negru,sper sa va placa.Am muncit 14 luni la ea:). :cheers: post-20716-1184012479_thumb.jpgpost-20716-1184012501_thumb.jpgpost-20716-1184012554_thumb.jpgpost-20716-1184012567_thumb.jpgpost-20716-1184012611_thumb.jpgpost-20716-1184012624_thumb.jpgpost-20716-1184013127_thumb.jpgpost-20716-1184013012_thumb.jpgpost-20716-1184013324_thumb.jpgpost-20716-1184013484_thumb.jpgpost-20716-1184013584_thumb.jpgpost-20716-1184013691_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E foarte ok ideea de forum al iubitorilor de motoare clasice,de generatie veche....dar sa nu exageram la capitolul service.......ma sperii cateodata cand vad cu ce aberatii tehnice se lauda unii.......ideea e ca si un motor cat de "comunist" ar fi el nu cred ca tre sa stai chiar toata ziua sa-l desfaci si sa-l pui la loc de 3-4 ori pe vara si sa spui dupa aia ca asta e tot farmecul.....eu cred ca asta reflecta calitatea si atentia cu care isi repara unii motoarele.......am patit si eu de cateva ori chestii de genul asta si am observat ca de cele mai multe s-a intamplat sa raman cu motoru crapat din vina mea si nu a calitatii proaste a pieselor sau mai stiu eu ce "eroare de proiectare"........dak sunt offtopic scuze:) in rest numai bine si drumuri cat mai lungi si fara probleme riderilor de comuniste;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator moto_comuniste

Problema acestui topic a mai fost dicutata aici de-a lungul timpului. Fata de acum vreo 2 ani s-au mai schimbat datele problemei in sensul ca acum poti sa-ti aduci japoneza din Germania (de exemplu) la un pret comparabil cu al unei comuniste. Va asigur ca daca e sa trag linie dupa cati euro am bagat in ij-ul meu, ies la un pret mai mare decat cel dat de catre fratele meu pe o Honda CBX 550 cumparata din Austria -motocicleta care arata si merge impecabil.

Cu alte cuvine in ziua de astazi esti comunist din pasiune. Ai o astfel de motocicleta pentru ca iti place si nu pentru ca nu-ti permiti o japoneza spre exemplu. Saptamana trecuta cautam in paralel pe e-bay.de DNEPR/Ural si titratele CBR sau FZR Nu mica mi-a fost mirarea cand am vazut ca o astfel de superjaponeza e mai ieftina decat un DNEPR care nici macar nu se mai fabrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.......

si bineinteles ca valicaddy vrea sa-si ia URAAAAAAAAAAAAAAAL!!!!!!!!!

 

 

Si io, si io, I'm working in progress for Ural :wave:

Asta nu inseamna ca o sa renunt la IJ :lol:

 

@ZIDU' nota 10 pentru 'ispravile' cu '56-le :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:wave: :lol:

,sa surubaresti un motor,sau cadru,culcand-te obosit de atata munca ,si gandindu-te "Doamne,de-as vedea-o mergand..",iar dupa zile,intregi ,dupa ce cu greu ai facut rost de piese,dupa ce cu migala le-ai asamblat sa auzi,marele final ,ca motorul duduie parca mai frumos decat la o alta"comunista" de "teapa" ei..... :lol:

 

si eu am avut acest sentiment de bucurie in prima clipa dar dupa cateva zile mi-am dat seama ca dupa ce am investit o groaza de bani si pasiune, am asteptat luni de zile dupa piese, am asamblat motorul cu cea mai mare girja, am facut toate reglajele ca la carte..am constatat ca tot prost merge..si ca tot bate putin ..tot caraie putin..mai pierde si putin ulei..

M-am scarbit de comuniste dar nu am bani pt. japoneze sau macar ceva mai bun!!

 

ma uit cu invidie la scuteristi cum dau la demaror si pornesc motorul, sau ca sa imi faca mie ciuda unii dau la pedala si le pleaca din prima cu motorul rece..

Ma uit la japoneze si vad motorul cum luceste, curat, fara pete de ulei..fara urme de silicon peste tot, ca la comuniste..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.....

ma uit cu invidie la scuteristi cum dau la demaror si pornesc motorul, sau ca sa imi faca mie ciuda unii dau la pedala si le pleaca din prima cu motorul rece..

Ma uit la japoneze si vad motorul cum luceste, curat, fara pete de ulei..fara urme de silicon peste tot, ca la comuniste..

 

N-ar trebui sa uiti de vechimea motocicletelor. Majoritatea 'japonezelor' de la noi au pina in 10 - 15 ani, pe cind multe 'comuniste' se apropie de juma' de secol. E normal ca ultimile sa fie peticite cu silicon pe ici pe colo, cum la fel de normal e sa pui cheia pe ea la un anumit nr. de kilometri nu neaparat ca s-o repari, fie si numai sa mai stringi suruburile, daca nu tii neaparat sa lasi piese de schimb (pt altii) in urma... :cheers:

 

Ma rog, e normal sa se vada peticele la noi, ca mai in vest au si ei old-timere, comuniste sau nu, dar motocicletele arata de parca acum ar fi iesit din fabrica. Si proprietarii chiar merg cu ele, nu le tin doar in garaj. E vorba de alte mijloace tehnice, bani si de ce nu, pricepere.

 

Acum, cine cumpara o 'comunista' e supus hazardului: poate nimeri o motocicleta de care fostul proprietar a avut grija si are toate sansele sa detina un exemplar 'trouble free' (@Zidu e fruntas pe ramura :lol: ), ori poate da peste o motocicleta transformata intr-un hirb de catre fostul proprietar care habar n-avea de tehnica, n-avea chef sau era prea preocupat sa-si ia masina/moto 'de firma'. Daca 'fericitul' detinator nu are cunostinte si mijloace tehnice suficiente/bani/piese ca s-o puna pe roti, nu-i de mirare ca isi ia lumea in cap si nu mai vrea sa auda surubait.

 

Un lucru cred eu e sigur: 'comunistele' n-o sa dispara si nici proprietarii lor. Ei o sa se transforme in... colectionari :agree: Peste tot in lume sunt detinatori de old-timere, mai ales in tari in care nu se poate zice ca oamenii nu au destui bani ca sa-si cumpere ultima si prin urmare :10: cea mai performanta motocicleta.

Si la noi vor mai exista indivizi care o sa aibe inclinatii din astea ciudate, tehnice-cum-le-zice, si carora o sa le placa sa surubaiasca la o vechitura nepretuita pt ei.

Altminteri, ce le-ar ramine de facut? Sa-si ia o japoneza (de parca altii n-ar mai face motociclete!), 'maintenance free' :lol: sa se plictiseasca dupa un timp relativ scurt de ea, sa-si ia ceva mai mare (bigger is better) si tot asa.... eventual sa cumpere si 'noul' detergent, 'noua' sticla de bere, new world order... :wave:

 

Nu in ultimul rind, 'comunistele' sunt motivele si mijloacele care ne determina si ne ajuta sa dobindim cultura tehnica. Am zis! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Ma uit la japoneze si vad motorul cum luceste, curat, fara pete de ulei..fara urme de silicon peste tot, ca la comuniste..

Motoarele mari nu trebuie sa plece la prima pedala, motoarele de capacitate mica fac mai multe rotatii la o pedala si de aia pornesc.

Exista niste secrete la faza cu uleiul scurs, in ceea ce priveste materialul de etansare si ordinea suruburilor :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...