Sari la conținut

orange county choppers!


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

Americanii sunt ansamblori de motociclete - se potriveste exact OCC-ului.

218705[/snapback]

 

:D

 

snap on ... are remorca aia, io nu inteleg dece drak o montat acea remorca cu aparatu de sudura?

218739[/snapback]

 

Motocicleta cu remorca e facuta pentru Miller, care e o firma ce produce aparate si echipament de sudura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 125
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Eu cred ca nu sunt custom-uri in adevaratul sens al cuvantului; motoarele lor seamana mai mult cu un puzzle; folosesc componente "de serie" pe care le modifica ... cu adevarat custom sunt cele facute de la 0 (ex Scotty's Choppers Australia).

218108[/snapback]

 

Yo zic sa urmaresti emisiunea mai atent si ai sa vezi ca maj. pieselor sunt unicat , iar acum te-as intreba yo pe tine , cate motoare ai modoficat personal ? , daca...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TU CATE CUSTOMURI AI SCOS DIN ATELIERUL TAU ???

218170[/snapback]

sau cite tevi ai taiat la un motor ca sal modifici......???

218171[/snapback]

cate motoare ai modoficat personal ?

218998[/snapback]

 

Io chiar nu mai inteleg, nu poti avea o parere daca nu ai facut si tu una personal?

Numiti dragilor 'Grupul constructorilor de Chopper' daca n-ai voie sa-ti dai cu parerea, decat daca ai facut si tu una.

 

Prin analogie - voi nu va dati cu parerea despre nimic, fie vorba chiar despre un pantof, ca doar ... voi n-ati facut nici una acasa la voi in atelier :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io chiar nu mai inteleg, nu poti avea o parere daca nu ai facut si tu una personal?

Numiti dragilor 'Grupul constructorilor de Chopper' daca n-ai voie sa-ti dai cu parerea.

 

Prin analogie voi nu va dati cu parerea despre nimic, fie vorba chiar despre un pantof, ca doar ... voi n-ati facut nici una acasa la voi in atelier :D

219045[/snapback]

Sa-ti dai cu parerea e una , dar sa afirmi ca cei de OCC isi fac motoarele din piese de serie pe care le modifica , asta e mai mult decat o parere , e o afirmatie si chiar o critica ash putea spune , nu crezii ...?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrati pe site la ei: http://www.orangecountychoppers.com

 

Parerea mea personala despre ei, facand comparatie cu altii cum ar fi Chip Foose (http://www.chipfoose.com), e ca sunt niste carpaci! Iar certurile alea sunt de prost gust!

 

Totusi le ies niste motoare faine!

(Dar parea tot nu mi-o schimb!!)

 

Chopperele din imagini sunt facute de ei! Sunt sigur ca va plac!

 

 

Ride Safe,

 

Bogdans

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrati pe site la ei: http://www.orangecountychoppers.com

 

Parerea mea personala despre ei, facand comparatie cu altii cum ar fi Chip Foose (http://www.chipfoose.com), e ca sunt niste carpaci! Iar certurile alea sunt de prost gust!

 

Totusi le ies niste motoare faine!

(Dar parea tot nu mi-o schimb!!)

 

Chopperele din imagini sunt facute de ei! Sunt sigur ca va plac!

Ride Safe,

 

Bogdans

219242[/snapback]

Ha ha ha ha :crack: , buna comparatia , poate ne arati tu unde sunt motoarele :D aici : http://www.chipfoose.com , nu ti-se pare ca faci o comparatie intre un elefant si o atilopa ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-ti dai cu parerea e una , dar sa afirmi ca cei de OCC isi fac motoarele din piese de serie pe care le modifica , asta e mai mult decat o parere , e o afirmatie si chiar o critica ash putea spune , nu crezii ...?

219049[/snapback]

 

Pai si nu asta fac defapt ? Crede-ma, si mie imi plac OCC, am urmarit emisiunea pe Discovery de cate ori am avut ocazia, dar consider ca nu sunt cu adevarat "custom builders", acum depinde ce intelege fiecare din asta; exista ateliere mult mai valoroase, dar care nu au parte de o astfel de mediatizare; cat despre certuri, sunt comerciale. Intr-adevar, au si motociclete mai valoroase, dar sunt putine in comparatie cu numarul total (Comanche de exemplu). Hai sa luam pe de alta parte Old School a lui Cody spre exemplu ... din ce componente e ASAMBLATA ? ... :D din componente de la "supermarket" .

 

Si piesele lor ...

rezervor - acelasi tip de cele mai multe ori, uneori modificat; de multe ori comandat la ALTE ATELIERE*

cadrele - majoritatea la fel; construite dupa acelasi tipar

aripi - majoritatea la fel, taiate cu flexul

sa - uneori facuta la comanda, dezastru cand se incearca "manufacturarea" uneia in atelier (a se vedea episodul cu fibra de sticla)

 

*a existat la un moment dat chiar o cearta pe tema asta; de ce sa faca rezervorul in alt atelier, daca il pot face in al lor (la Liberty bike)

Tot legat de certuri, cred ca la Liberty bike Paul SR a sustinut chiar el ca motocicletele lor urmeaza un anumit tipar; iar JR a motivat asta prin "stilul OCC".

 

La urma urmei, de ce nu as avea voie sa critic ? E parerea mea personala ! Imi mestec galusca, si nu o inghit pe cea pe care mi-o da Discovery !

Deci Harley, nu vorbesc chiar in necunostiinta de cauza; nu e nevoie sa te ataci asa. :crack:

 

PS: tu cate motoare ai modificat ?

Editat de wabit
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si nu asta fac defapt ? Crede-ma, si mie imi plac OCC, am urmarit emisiunea pe Discovery de cate ori am avut ocazia, dar consider ca nu sunt cu adevarat "custom builders", acum depinde ce intelege fiecare din asta; exista ateliere mult mai valoroase, dar care nu au parte de o astfel de mediatizare; cat despre certuri, sunt comerciale. Intr-adevar, au si motociclete mai valoroase, dar sunt putine in comparatie cu numarul total (Comanche de exemplu). Hai sa luam pe de alta parte Old School a lui Cody spre exemplu ... din ce componente e construita ? ...  :D  din componente de la "supermarket"  .

 

Si piesele lor ...

rezervor - acelasi tip de cele mai multe ori, uneori modificat; de multe ori comandat la ALTE ATELIERE*

cadrele - majoritatea la fel; construite dupa acelasi tipar

aripi - majoritatea la fel, taiate cu flexul

sa - uneori facuta la comanda, dezastru cand se incearca "manufacturarea" uneia in atelier (a se vedea episodul cu fibra de sticla)

 

*a existat la un moment dat chiar o cearta pe tema asta; de ce sa faca rezervorul in alt atelier, daca il pot face in al lor (la Liberty bike)

Tot legat de certuri, cred ca la Liberty bike Paul SR a sustinut chiar el ca motocicletele lor urmeaza un anumit tipar; iar JR a motivat asta prin "stilul OCC".

 

Deci Harley, nu vorbesc chiar in necunostiinta de cauza; nu e nevoie sa te ataci asa.  :crack:

 

PS: tu cate motoare ai modificat ?

219306[/snapback]

Te legi de niste chestii minore , faptul ca ei pleaca de la o anumita piesa si apoi o modifica cum ar fii aripa spate sau rezervorul , dar oare sa modifici un rezervor dupa o anumita tema nu e vorba de mai mult decat imaginatie ? , stii e usor sa judecam pe unii si pe altii , dar pune-te tu in situatia lor , ai fii in stare sa faci cel putin 10 % din ce fac ei ? , iar eu nu am spus nimic de cearta lor , nu stiu de ce ai tinut sa-mi precizezi asta , a clar ca e si show , dar lasnad la o parte show-ul si daca privesti mai atent ai sa vezi ca undeva acolo e multa imaginatie , e multa arta si mai ales e multa munca , bine inteles ca incepi sa vezi lucrurile astea dupa ce te lovesti personal de ele dupa ce pui tu caputzu si manutza ta la treaba ma intrebi cate motare am modificat eu , ei bine numai 2 : in 2000 un ij si in 2002 un dnepr , atat m-au ajutat buzunarul , spatiul si timpul , acum astept sa vina vulkanul de 1500 , la care de inceput am sa ma abtin sa modific ceva , dar oare cat timp ... ?

In rest sfatul meu e sa te bucuri de show si sa te uiti printre randuri ca sa vezi frumusetzea emisiunii si sa intelegi mesajul care-l trimit aceei oameni .

Asfalt uscat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ha ha ha ha  :crack:  , buna comparatia , poate ne arati tu unde sunt motoarele  :D aici : http://www.chipfoose.com , nu ti-se pare ca faci o comparatie intre un elefant si o atilopa ?

219262[/snapback]

 

 

Ma refeream la modul de lucru!!! Doar atat! De aceea am facut comparatia cu Chip Foose pentru ca amandoi (OCC si Foose) construiesc ceva ce merge cu benzina!

Nu era important ca unu' face motociclete si unul masini (autoturisme)! Ci modul de constructie!!

 

Acum poate e si din cauza modului in care sunt prezentati cei de la OCC la Discovery!

 

Scuza-ma daca te-am ofensat cu ceva, dar parerea tot nu mi-o schimb!

Cei de la OCC nu-mi lasa nici o impresie de profesionisti!!

Observi ca nu am spus nimic de motoarele lor! Doar de felul in care le construiesc!!!!

 

Ride Safe!

Bogdan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E ok , e ok , nu are nici un rost sa continui aceasta discutie stupida si penibila , cei de la OCC sunt cum vreti voi :D ,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faceti ceva simplu: decat sa mai va certati pe tema care , cine , cate choppere a modificat/construit/nascut pe cale naturala/cezariana/mosit/alaptat cu biberonu/dat la gradinita, mai bine scoateti un micrometru/subler/metru de tamplar/ruleta cu banda metalica, si masurati organul ala hipertrofiat care fura sangele din extremitatea cu care de obicei se mai si gandeste.

... si vedetzi care e mai mare si mai tare, asa incat o sa stiti cine are si raspunsul la intrebarea de de 64 de puncte.

succes!

bye!

 

ontopic (poate): sunt amuzanti, dar parca prea multa telenovela strica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faceti ceva simplu: decat sa mai va certati pe tema care , cine , cate choppere a modificat/construit/nascut pe cale naturala/cezariana/mosit/alaptat cu biberonu/dat la gradinita, mai bine scoateti un micrometru/subler/metru de tamplar/ruleta cu banda metalica, si masurati organul ala hipertrofiat care fura sangele din extremitatea cu care de obicei se mai si gandeste.

:crack: :blbl: :( :) esty tare mai DerVish

 

cat despre OCC io zic ca gusturile nu se discuta, mie numi plac unele motoare de la ei cai prea impodobite, la altii poate fix de asta ii plac, mie numi place ca sunt prea multe certuri, pe altii poate asta le amuza....... cum am zis avem gusturi diferite aa ca nu cred ca merita sa mai certam.

 

si intrun fel wabbit are dreptate cu piesele de serie

 

numa bine si asfalt uscat :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e multa imaginatie , e multa arta si mai ales e multa munca

219340[/snapback]

Daca tu vezi arta la proiectele OCC sau stai prost cu gusturile sau habar n-ai ce-nseamna arta.

OCC is doar simpli epigoni.

Toata istoria lor a inceput cand au facut cadou un bike directorului discovery, si el a venit cu propunerea serialului (stiu din sursa directa), de atunci si faima lor. Iar toti cei care se cred mari maestri in modelarea metalului sau au strans si ei un surub ii considera niste divinitati.

Aveti netul la dispozitie daca vreti sa vedeti arta pe 2 roti.

Stati si faceti ca_ca pe voi - vai ce inventie la gentile de pe masina de taiat iarba, pai fratilor, alea is vechi de cel putin 2 decenii jumate, daca nu mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Harley: eu nu i-am judecat pe OCC ca oameni, mi-am spus parerea despre ei ca atelier; cand faci un lucru comercial cum fac ei (constructie de motociclete, emisune tv) stii din start ca unii oameni te vor considera mai mult sau mai putin valoros (pe tine ca si constructor sau produsele tale).

Sa ma pun in situatia lor ? Nu stiu, indraznesc sa spun ca poate as reusi la fel de bine ca si ei, sau poate as esua lamentabil ... momentan nu dispun nici de cunostiintele necesare, dar mai ales de capital.

Hehe ... ciudat ca intrebi ... :D tocmai acum am intrat in casa din garaj; mi-am curatat filtrul de aer, bujia si toba la scuter si da, asta a implicat sa strang un surub; am cat de cat idee de "surubarit", de cate ori am avut ocazia am participat la desfacutul unui motor; schimbare de bascula etc. din fericire, nu la scuterul meu.

In 2002 ... visam la un scuter pe vremea aia :crack:.

Daca avem si noi o parere, care din intamplare nu coincide cu a ta, iti iei jucariile si pleci ? Eu zic ca fiecare avem dreptul la opinie si nimeni nu ne forteaza sa o acceptam pe a altora, ci doar sa o respectam.

Sa stii ca am admirat motoarele din poza pe forum, inainte sa aflu cine le-a facut. Acum ca am aflat, tin sa te felicit pentru munca ta. Imi plac foarte mult cele din poza, mai ales cel galben!

 

@DerVish: ceea ce numesti tu cearta, unii considera ca e dezbatere; e forum, avem voie sa discutam, nu !? daca nu iti place, nu esti obligat sa citesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi place emisiunea lor,si certurile alea ma distreaza.Ei primesc piesele gata facute dar oricum se chinuie putin,cel putin la motocicleta pentru Lance Amstrong si Vaduva Neagra.Mai mult imi place Jesse James :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tu vezi arta la proiectele OCC sau stai prost cu gusturile sau habar n-ai ce-nseamna arta.

219627[/snapback]

Avent ,

tu nu ai auzit de vorba asta : " gusturile nu se discuta " ?

nu stiu cat de prost stau eu sau nu cu gusturile , nu stiu cat habar am sau nu de arta si insemnatatea ei , ceea ce stiu este ca atunci cand vad ceva frumos si mai ales ceva care se construieste sub ochiii tai plecand fie si de la un cadru sau mai mult ...si cand vezi cum incepe sa prinda o oarecare forma , ei bine mie asta imi place , am trecut prin asha ceva si stiu ce inseamna , ....sa te chinui sa faci din cacao bici si sa mai si trosneasca ,

Acum bine inteles eu nu sunt un artist desavarsit ca tine bineinteles , maestre imi cer scuze daca te-am ofensat si am sa incerc pe viitor inainte sa ma uit la vre-o emisiune sa-i aflu istoria , cum a inceput , de ce si cata spaga sau orice altceva s-a dat ca sa poata fii realizata , si abia apoi am sa ma uit mai atent si la emisiune . :D .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi place emisiunea lor,si certurile alea ma distreaza.Ei primesc piesele gata facute dar oricum se chinuie putin,cel putin la motocicleta pentru Lance Amstrong si Vaduva Neagra.Mai mult imi place Jesse James  :D

219685[/snapback]

 

 

bine zis, jesse mi s-o părut mult mai artist decât occ, din câte Âştiu, îÂşi cam face singurel piesele, Âşi doar motoru vine de-a gata, da nu se mulțumeÂşte să-l pună aÂşa, mai modifică Âşi pe la ăla capacele chiuloasei, etc... alte tije împingătoare, etc...

 

dar în ultima vreme, discovery l-a cam uitat. sau nu mai vrea decât să facă fiare Âşi să se dea cu ele, nu să apară la tv.

 

P.S. jesse's diablo bike m-a dat pe spate prima oară când am văzut-o.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Ok, s-a dus in telenovele si emisiunea asta. De unde inainte mai existau portiuni care aveau legatura cu constructia motocicletei, acum totul s-a transformat intr-o saga (trista) a familiei Teutul.

 

In ultima emisiune pe care-am vazut-o, au inceput constructia unei motociclete dedicata lui Lance Armstrong. Bon, nimic rau pana acum. Cum au ei vizitele alea de documentare, hai sa mergem la fabrica de echipament pentru ciclisti. Boon. Avem parte de un moment in care unul din ei se minuneaza de un pantof cu talpa din fibra de carbon (de inteles, sa zicem c-ar avea legatura), dupa care intreaba "- pai si ce alti americani au mai obtinut tricoul galben ?", la care interlocutorul raspunde "- aa... nici unul, Armstrong e singurul"

 

Urmeaza o secventa palpitanta in care este prezentat cum urca personagiul ciopperitor din faza anterioara pe un zid artificial, si cum fratele lui pune pariu ca tipul de la fabrica il va invinge (astia doi faceau concurs), dar surprize-surprize, castiga ciopperitorul, momente de stupoare in public, felicitari, "bravo frate, nu credeam ca poti", aplauze, ura si la gara. De parca pasa cuiva.

 

In partea urmatoare, urmarim cum partea macho a echipei Orange County (adica teoretic toti, mai putin ala blond) distrug masina astuia blond (rolul lui in serial fiind se pare ciuca batailor, oaia neagra, prostul satului samd). Masina e lovita de tot ce se poate, ajunge chili con carne, iar blondul sta si priveste. Climaxul acestei secvente, orgasmul, punctul G al episodului, spuneti-i cum vreti, consta in repezirea head-on a masinii respective intr-un container d-ala de gunoi, care container cade intr-o rapa, iar batranu' Teutul, probabil din cauza ca l-au tras astia de la filmari de maneca "ce faci dom'le, poluezi padurea, nu putem sa dam asa ceva pe post", vine mandru in al sau Hummer (2) nou-nout, conducand in cel mai autentic stil "paizan du ville", cu cotul pe geam, sa tracteze tomberonul din rapa. Dupa tot acest timp de adrenalina crescuta, vine si un moment filmat probabil ca sa-l impace p-ala micu', cu mos Teutul spunand "da, stiu ca era masina lui de cand avea 16 ani, da' lasa ca are alta cu care se plimba". Din ciclul "ce [cuvantul meu urat], sa fie toate gospodinele fericite ca a fost cu happy end".

 

Alte momente palpitante au fost montarea unui kit NOS pe Prowlerul aluia de se catara pe pereti (da-o incolo de treaba, vine tot kitul pregatit, inclusiv conducte, mai ai doar de dat gaurile, si astia se lauda "ia uite ce profesionisti suntem frate, hai sa ne batem pe burta"), alt moment apoteotic al comertului capitalist, in care pentru motocicleta de mai sus soseste rezervorul comandat pe forma castii lui Armstrong, rezervor pe care tipul cu Prowler il modifica timp de o zi intreaga (adica face sabloane de hartie pentru el, ca de sudura si taieturi are cine sa se ocupe - unul din negrisorii de pe plantatie, noi suntem sefi, ce plm).

 

Stop cadru, fade to black, mos Teutul cu o remarca avantator-mobilizatoare: "hai si noi sa muncim draq 8 ore pe zi de-acum incolo, nu 5 ca pana acum".

 

Urmatoarele emisiuni vor include evident cate 50 de minute de "Familia Teutul la munte si la mare", "Familia Teutul la vanatoare", "Familia Teutul petrece impreuna Haloweenul 2005, ca am umplut o emisiune intreaga cu ala din 2004", "Familia Teutul se da cu skiurile pe partie" (a, asta a fost, am uitat) si asa mai departe. Restul de 5 minute (pana la 60 minute sunt reclamele) vor fi umplute cu "a, da, pai am comandat saua asta de 600 USD, cadrul asta de 3000 USD, ghidonul de 1500 USD, am pus si noi adaosul comercial si manopera si a iesit motoru' asta de 80k USD".

 

Pacat ca nu se mai difuzeaza seria "A car/bike is born" :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca o dovada ca americanii stiu sa-si vanda marfa!bravo lor!

noi romanii stim?

B.

242685[/snapback]

 

 

pe care in speta chair ei o confectioneaza .. oare suntem in stare sa facem asta ... ati observat orele de munca si de gandire pt o asemenea bijuterie ?... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...