Pierrooradea Postat Iulie 29, 2009 Share Postat Iulie 29, 2009 hohohhooho provocariiiii ) no ma baieti! dupa ce va dovediti intre voi veniti la GODFATHER sa va scoleasca! io la 120 in curba marg fara roata de pe fata... ... la mountain bike! ))))))) hahahhahahaa si normal numa cand is ... batoc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Iulie 29, 2009 Share Postat Iulie 29, 2009 Mda....nu vreau eu sa dovedesc pe nimeni si nimic......mi se rupe........de tata lumea care gaseste ceva urat la mine!!! pac pac! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kuz Postat Iulie 29, 2009 Share Postat Iulie 29, 2009 Intrebare:-in cazul achiziotionarii unui oldtimer(gen cb750,1000,xj,gs1000,gsx1100...etc,anii 80`),ce sanse am sa gasesc piese de schimb pentru asa ceva? Exista inca producatori,sau as putea avea probleme chiar si in privinta consumabilelor??? Care aduceti piese? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motoadventures.ro Postat Iulie 29, 2009 Share Postat Iulie 29, 2009 In general se gasesc piese. Vorbesc in mod special pt japoneze. Consumabile se gasesc fara probleme. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TAndi Postat Iulie 31, 2009 Share Postat Iulie 31, 2009 Ati auzit de prima intalnire a Hornetistilor? Care se tine weekendul viitor(7-8-9)... in Brasov intrarea 13 Ron. Cei care aveti Hornet veniti???? Eu m-as baga sigur! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaitaMC Postat August 1, 2009 Share Postat August 1, 2009 6 cai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbh Postat August 1, 2009 Share Postat August 1, 2009 6 cai DA Baaaaaaaaaaaaaa venis bronzat din vacanta si acuma futzi toate topicurile ????? cu caii tai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tud0r Postat August 1, 2009 Share Postat August 1, 2009 (editat) cred ca e la menstruatie de aia e necajit ) Editat August 1, 2009 de tud0r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MJR Postat August 1, 2009 Share Postat August 1, 2009 DA Baaaaaaaaaaaaaa venis bronzat din vacanta si acuma futzi toate topicurile ????? cu caii tai si-o fi vandut motoru sa poata mere in concediu si a ramas cu caii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cutit cu Luneta Postat August 2, 2009 Share Postat August 2, 2009 (editat) fu buna a ta Tudor Editat August 2, 2009 de Cutit cu Luneta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aleck Postat August 16, 2009 Share Postat August 16, 2009 TIME MACHINE Cine zice ca masina timpului nu exista? Derbi GP 125 Racing ar fi un partener de distractie perfect pentru insusi Marty McFly, chiar daca cu ajutorul lui ar ajunge mai mult in viitor decat in trecut. Cel putin in ce priveste motorul. Caci in acest 125, un propulsor in doi timpi, dotat cu carburator cu suber, este responsabil cu mersul vioi. La fel ca in vremurile de odinioara, pornirea la rece necesita actionarea manuala a socului, urmata de o perioada lunga de gandire a demarorului, pana cand din toba incepe sa se auda sunetul atat de caracteristic motoarelor in doi timpi. Urmeaza o pornire timida de pe loc, situatie in care, daca nu esti hotarat, sunetul si miscarea de rotatie a vilbrochenului dispar complet. In lipsa unei turatii minime necesare, motorul pur si simplu nu merge. ... ...daca pedala schimbatorului este manevrata cu spor, se reuseste mentinerea acului in aceasta zona (chiar daca schimbarea in sine nu ofera prea multa placere). Schimbatorul subtire, din plastic, si parghia lunga sunt insa dusmanii preciziei, iar treapta a sasea, prea lunga, poate fi folosita doar foarte rar. Vibratiile sesizabile si consumul de 4,7 l arata clar ca mai este loc pentru dezvoltare. ... Frana fata nu-i sperie pe incepatori, iar forta necesara pentru actionare ar putea fi ceva mai mica. Pe bordul electronic se pot citi cele mai importante informatii, dar oglinzile ar putea avea brate ceva mai lungi. Nu ca acest detaliu l-ar deranja pe Marty McFly, el fiind interesat doar de ceea ce ii rezerva viitorul. ... Sursa: UniversMoto, Nr. 1-2/2009 Nu prea seamana cu a ta capra, ida? Deci ar trebui sa-l vinzi usor, dat fiind faptul ca mobra ta nici nu se compara cu asta, si daca sunt din categorii diferite...dar macar sunt produse sub acelasi brand. De renume chiar!. In orice caz, pe mine unu, nu m-ar descuraja descrierile din acel articol, ba dimpotriva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Repsolica Postat August 17, 2009 Share Postat August 17, 2009 (editat) k si a mio niciunu )) Editat August 17, 2009 de Repsolica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zozo88 Postat August 18, 2009 Share Postat August 18, 2009 k si a mio niciunu )) atat de zgomotos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Repsolica Postat August 18, 2009 Share Postat August 18, 2009 (editat) zozo aia`i linia de lux de la akrapovic daia se aude asa de pista Editat August 18, 2009 de Repsolica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbh Postat August 19, 2009 Share Postat August 19, 2009 _|_ Ti am mutat postul erai OFF TOPIC ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silviu_rs_125 Postat August 19, 2009 Share Postat August 19, 2009 Dupa o pauza bine-meritata de 4 luni,din 19 august dau startul la sezonul moto 2009 ( numai pentru mine).IN aceste 4 luni multe lucruri am auzit si multi bani am bagat in zxr-u ala verde...abia astept sa vad cum ma descurc din nou prin orash...faceti loc!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tud0r Postat August 19, 2009 Share Postat August 19, 2009 Ti am mutat postul erai OFF TOPIC ! da vad ca te bucuri ) Mesaj completat ...abia astept sa vad cum ma descurc din nou prin orash...faceti loc!!!! da ce` ati patit ? v-ati ingrashat si tu si motoru de la atata sedere ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TAndi Postat August 20, 2009 Share Postat August 20, 2009 (editat) In weekendul trecut uite si un filmulet... unde se vede ca nu se mai termina coloana motociclistilor.. si si eu sunt printre ei Iar in 30 august va fi in Debrecin o zi de pista(650m) pt incepatori si avansati cu 3000 Ft intrarea, mai ales pt cei care iubesc curbele unde tre sa-ti folosesti si tehnica proprie. De la scotteristi pana la chopperisti cu ori ce motocicleta se poate participa. Eu ma duc sa mai vinacine vrea http://www.hbmotorosok.hu/index.php?option...=3&Itemid=2 Editat August 20, 2009 de TAndi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat August 23, 2009 Share Postat August 23, 2009 paulie... multi dintre motocislitii care chiar se pricep sa mearga pe motoare au inceput pe motociclete mai slabe.Nu e rusine sa incepi pe un cb500, motocicleta aia te invata multe si iarta multe.Pe cand o sportiva e mai greu de stapanit.Desi gazul e la tine in mana si tu il controlezi dupa ce ai sa te inveti putin ai sa incepi sa tragi.A fi un bun motocislist nu inseamna doar liniute.Tu stii cel mai bine ca iti doresti.Incearca sa iti alegi motocicleta potrivita si anturajul potrivit care sa te mustre daca gresesti si faci prosti.In multe cazuri de accidente in care sunt implicati motociclisti incepatori cauza a fost incepatorul care vrea sa mearga tare precum cel experimentat.Daca vrei sa te bucuri de motocicleta ta trebuie sa o cunosti si sa te duci relaxat pe ea.Dupa ce o sa iti alegi motocicleta indiferent care o sa fie ea, te iei si iesi singur.Iti impui sa mergi cat se poate de safe.Mergi intr-o parcare si iti incerci reactia de franare si evitare a unui obstacol imaginar, ca sa poti sa iti cunosti limitele tale si ale motocicletei la momentul respectiv.Un motociclist adevarat o sa te respecte indiferent de ce motocicleta iti alegi tu.Sa mai fi atent si la anturajul care ti-l alegi.Multe dintre accidentele in care sunt implicati incepatorii se intampla din cauza ca au incercat sa mearga in ritmul celor care merg destul de tare. Experienta nu o sa o capeti aici pe forum sau din spusele altcuiva.Am inteles ca ai destul km pe 4 roti... sper sa faci la fel de multi si pe 2 roti. bafta la alegerea motocicletei si echipamentului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pauliee Postat August 23, 2009 Share Postat August 23, 2009 Mersi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kpax Postat August 23, 2009 Share Postat August 23, 2009 (editat) Nu-mi place sa dau sfaturi daca nu sunt expert in domeniu. Dar parerea mea personala este: Cel care viseaza la R1 de 1000CP si viteza 300km/h, chiar daca are prima motocicleta un CBR 125 (cu pretextul, sa ma obisnuiesc), are mari sanse sa devina donator de organe, cand schimba pe mult doritul R1. Problema nu cu viteza este, ca de acceleratie trage si un orangutan. Problema apare cand trebuie sa opresti!!! Daca ai capul pe umeri, poti sa-ti iei si un goldwing. Daca esti prost, poti muri si peste varsa de 30 ani pe un 125cmc. (in acest caz, mai trebuie sa iei lectii de wheeling pe trotuar sau forjatul motorului dupa ora 00:00, iti spun eu ca gasesti profesori in oras) Editat August 23, 2009 de kpax Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pauliee Postat August 23, 2009 Share Postat August 23, 2009 kpax ..eu nu risc nici pe conserva..crezi ca ma risc pe 2 roti? ..si prin asta nu vreau sa intelegi ca o sa ma duc cu 40 la ora cu motoru,dar nici n-o sa ma vezi facand burnouturi si wheelie-uri pe trotuare si pe corso.Pur si simplu trebuie sa cunosti bine pe cineva,ca pe urma sa poti sa-ti dai cu parerea intr-un un mod obiectiv despre acea persoana..nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monster madness Postat August 23, 2009 Share Postat August 23, 2009 kpax ..eu nu risc nici pe conserva..crezi ca ma risc pe 2 roti? ..si prin asta nu vreau sa intelegi ca o sa ma duc cu 40 la ora cu motoru,dar nici n-o sa ma vezi facand burnouturi si wheelie-uri pe trotuare si pe corso.Pur si simplu trebuie sa cunosti bine pe cineva,ca pe urma sa poti sa-ti dai cu parerea intr-un un mod obiectiv despre acea persoana..nu? nu te mai chinui sa le mai explici, nu are rost Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2 Psycho Postat August 23, 2009 Share Postat August 23, 2009 GED Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat August 23, 2009 Share Postat August 23, 2009 In weekendul trecut uite si un filmulet... unde se vede ca nu se mai termina coloana motociclistilor.. si si eu sunt printre ei Iar in 30 august va fi in Debrecin o zi de pista(650m) pt incepatori si avansati cu 3000 Ft intrarea, mai ales pt cei care iubesc curbele unde tre sa-ti folosesti si tehnica proprie. De la scotteristi pana la chopperisti cu ori ce motocicleta se poate participa. Eu ma duc sa mai vinacine vrea http://www.hbmotorosok.hu/index.php?option...=3&Itemid=2 o locatie exacta a evenimentului? (ca nu ma stiu asa bine cu maghiara) As vrea sa merg ca specator....poate mergem mai multi!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.