cascavalu' Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 da chiuloasa se poate repara asa mi au spus si cei de la firma unde am dus piesele la recon.dar acum problema e axu sa vad cum ma descurc mai bine imi iau un alt motor decat sa il vad pe piese si ma gandesc serios la un drz 400 dar nu ma grabesc cred ca mai rezist pana la primavara oricum prioritate are dr da cine stie ce nebunie imi vine in cap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Septembrie 11, 2011 Share Postat Septembrie 11, 2011 da chiuloasa se poate repara asa mi au spus si cei de la firma unde am dus piesele la recon.dar acum problema e axu sa vad cum ma descurc mai bine imi iau un alt motor decat sa il vad pe piese si ma gandesc serios la un drz 400 dar nu ma grabesc cred ca mai rezist pana la primavara oricum prioritate are dr da cine stie ce nebunie imi vine in cap Se poate face chiuloasa (ca si principiu) dar nu se recomanda daca este dus mai mult de un palier. cat despre axul cu came ... s-a dus tot... Eu am avut probleme cu chiuloasa acum 3,5 ani respectiv s-a dus palierul dinspre bujie (s-a infundat canalul de ungere cu un dop de silicon). Mai exact s-a blocat axul pe palier urmata de forfecare ax. Rezultat ----> ax cu came nou 280 euro (original) plus manopera + cuzinetul + plus refacut tachetii (am platit cca 350 euro). de atunci doar ulei bun si grija.... sfatul meu este sa il faci cu piese bune (chiar daca sunt second) nu motor intreg.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cascavalu' Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 salutare in sfarsit am reusit am gasit un ax cu came ,dar dureaza 7-12 zile pana vine,USA SI CU TOT CU TRANSPORT MA COSTA 600RON NU CAT CER INFOMETATII NOSTRI DE INTERMEDIARI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 (editat) Daca te costa 600 ron, adauga 24% TVA. Tot ce trece de ~100euro se impoziteaza. In general o axa cu came noua, fara nimic (decomp, pinion, rulmenti), e vreo 100 dolari plus 20 transport, la care se adauga TVA (practic, in loc de 120$ dai 120euro). Editat Septembrie 13, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viosss Postat Septembrie 17, 2011 Share Postat Septembrie 17, 2011 (editat) Salutare. De o luna mi-am luat un DR350. Am facute cateva ture cu el si l-am bagat in revizie. Am gasit cativa rulmenti si simeringuri pe la furca spate si la roata care trebuiesc schimbati. Eu am comandat piesele din America www.cycle-parts.com. Saptamana viitoare trebuia sa imi vina. Voi de pe site-uri luati piese? As mai avea nevoie si de un disc de frana spate, dar nou e cam scump, stiti pe undeva un s.h. ? Editat Septembrie 17, 2011 de viosss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 (editat) Salutare. De o luna mi-am luat un DR350. Am facute cateva ture cu el si l-am bagat in revizie. Am gasit cativa rulmenti si simeringuri pe la furca spate si la roata care trebuiesc schimbati. Eu am comandat piesele din America www.cycle-parts.com. Saptamana viitoare trebuia sa imi vina. Voi de pe site-uri luati piese? As mai avea nevoie si de un disc de frana spate, dar nou e cam scump, stiti pe undeva un s.h. ? De aici mi-am luat eu disc de frana spate pt. DR350S la super pret. Total cu transport m-a costat 31$. 12$ discul (make offer) + 19 transport. Este exact ca cel din poza si se potriveste perfect. Pachetul a ajuns in 2 saptamani cu tracking nr. Recomand 100%. Editat Septembrie 23, 2011 de CazyRO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cascavalu' Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 salutare vreo impresie ceva despre baieti de la KEDYMOTO din BRASOV a colaborat careva cu ei sunt oameni seriosi sau mai bine nu ma intereseaza fiindca vreau sa comand ceva piese de la ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 salutare vreo impresie ceva despre baieti de la KEDYMOTO din BRASOV a colaborat careva cu ei sunt oameni seriosi sau mai bine nu ma intereseaza fiindca vreau sa comand ceva piese de la ei ce anume te intereseaza ??? eu am fost cu un amic acum vreo 2 luni sa isi ia ceva echipament si se cam mutase ... mai aveau ceva la preturi exorbitante undeva intr-un stand cat o camara de bloc. fata de anul trecut s-au dus rau la vale... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cascavalu' Postat Octombrie 2, 2011 Share Postat Octombrie 2, 2011 pai am comandat ceva piese de la ei dar ma tot amana cum ar fi ca maine vine si tot maine dar de o saptamana si inca nu a venit ,si din cauza asta am pierdut timp pretios sunt cam revoltat pe ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 2, 2011 Share Postat Octombrie 2, 2011 pai am comandat ceva piese de la ei dar ma tot amana cum ar fi ca maine vine si tot maine dar de o saptamana si inca nu a venit ,si din cauza asta am pierdut timp pretios sunt cam revoltat pe ei deh ... s-au cam stricat vremurile... incearca la alte magazine din zona BV poate ai mai mult noroc. nu dau nume ca nu vreau sa fac reclama. scuze de OFF-TOPIC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nisda Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 Salut! Imi cer scuze pentru faptul ca sunt un pic pe langa dar am nevoie de un carburator Mikuni TM 33-801 sau daca stiti pe cineva care dezmembreaza un DR 350 sau 250! Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 Salut! Imi cer scuze pentru faptul ca sunt un pic pe langa dar am nevoie de un carburator Mikuni TM 33-801 sau daca stiti pe cineva care dezmembreaza un DR 350 sau 250! Multumesc cat de complet sa fie - sau starea lui? te intereseaza ca si donator sau direct unul complet si functional? ce probleme are al tau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nisda Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 Salut! Am cumparat kit de reparatie din SUA insa nu am putut sa ii dau afara cuiul de reglaj la aer.Am incercat prin toate metodele stiute(sunt mecanic inst navale) dar nu a vrut,cineva il fortase inainte si i-a fost stricat santul pt surubelnita.Nu reusesc sa il reglez sa functioneze fara soc la 1/2 si cand se incalzeste se opreste singur.De asemenea daca daca bag mana brusc in acceleratie se opreste.Cred ca de la raportul aer/combustibil Cred ca numai corpul mi-ar fi de folos dar daca gasesc unul functional nu ma dau deoparte.Te deranjeaza daca mai intreb cate ceva pe PM despre DR? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 Salut! Am cumparat kit de reparatie din SUA insa nu am putut sa ii dau afara cuiul de reglaj la aer.Am incercat prin toate metodele stiute(sunt mecanic inst navale) dar nu a vrut,cineva il fortase inainte si i-a fost stricat santul pt surubelnita.Nu reusesc sa il reglez sa functioneze fara soc la 1/2 si cand se incalzeste se opreste singur.De asemenea daca daca bag mana brusc in acceleratie se opreste.Cred ca de la raportul aer/combustibil Cred ca numai corpul mi-ar fi de folos dar daca gasesc unul functional nu ma dau deoparte.Te deranjeaza daca mai intreb cate ceva pe PM despre DR? Multumesc! nici o problema... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aplesa Postat Octombrie 8, 2011 Share Postat Octombrie 8, 2011 Salut! Am cumparat kit de reparatie din SUA insa nu am putut sa ii dau afara cuiul de reglaj la aer.Am incercat prin toate metodele stiute(sunt mecanic inst navale) dar nu a vrut,cineva il fortase inainte si i-a fost stricat santul pt surubelnita.Nu reusesc sa il reglez sa functioneze fara soc la 1/2 si cand se incalzeste se opreste singur.De asemenea daca daca bag mana brusc in acceleratie se opreste.Cred ca de la raportul aer/combustibil Cred ca numai corpul mi-ar fi de folos dar daca gasesc unul functional nu ma dau deoparte.Te deranjeaza daca mai intreb cate ceva pe PM despre DR? Multumesc! Mai bine mai fa incercari ca tot se poate scoate surubul afara. Sunt tot felul de scule, exemplu tarod pe stg dedicat pt scos suruburi. Sau cauta un tehnician dentar si cu freza sa itzi constuiasca un canal nou pt a putea folosi surubelnita din nou, sau gaureste-l pe vreo 5 mm si introdu o cheie torx in el, fortat. Cred ca vei iesi mai ieftin asa decat sa iei un carburator. Spor la munca!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nisda Postat Octombrie 9, 2011 Share Postat Octombrie 9, 2011 (editat) Salut! Astazi am incercat sa ies un pic dar nu s-a dat pornit decat foarte greu. La carburator am incercat inclusiv cu gaurire precisa plus disp de scos prezoane rupte...faza este ca s-a rupt ala in surub si astfel am fost nevoit sa il las asa .Problema este ca i-a stricat si filetul si are pas fin .Pana in primavara trebuie sa il pun la punct . Dan Editat Octombrie 9, 2011 de nisda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aplesa Postat Octombrie 9, 2011 Share Postat Octombrie 9, 2011 La carburator am incercat inclusiv cu gaurire precisa plus disp de scos prezoane rupte...faza este ca s-a rupt ala in surub si astfel am fost nevoit sa il las asa .Problema este ca i-a stricat si filetul si are pas fin . Pacat ca s-a intamplat asa. Ar mai fi varianta sa gauresti si sa bucsezi gaura dar trebuie MESERIAS. Greu de gasit in ziua de azi. Cred ca mai bine iesi cu un corp de carburator. Poate gasesti la vreun motor mai mare care are 2 buc sau 4 legate in paralel si poti adapta corpul. Altfel difera destul de mult componentele din ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cascavalu' Postat Octombrie 12, 2011 Share Postat Octombrie 12, 2011 salutare in sfarsit a sosit axu cu came deseara o sa pun ceva poze cu el intre timp merg sa imi comand segmentii hai numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viosss Postat Octombrie 12, 2011 Share Postat Octombrie 12, 2011 De aici mi-am luat eu disc de frana spate pt. DR350S la super pret. Total cu transport m-a costat 31$. 12$ discul (make offer) + 19 transport. Este exact ca cel din poza si se potriveste perfect. Pachetul a ajuns in 2 saptamani cu tracking nr. Recomand 100%. Merci pt. link. Intradevar foarte convenabil. In primavara o sa-l comand.Pana atunci mai am 1 mm pe placute si sa-l pap si pe ala. Am terminat revizia la partea spate si am invatat cum sa reglez supapele si carburatorul. Apoi am invatat si pornirea la rece dupa ce am facut febra la picior (eu apasam prea incet pe kick - cu apasare ferma care produce turatie cat mai mare porneste in max 5 pedale la rece - bineinteles pozitia o caut cu decompresorul). Am dat si o tura prin gradina, care mi-a mers la suflet. Acum as vrea sa bag in revizie partea fata. (roata, furca, cablu vitezometru, turometru) Cum verific daca ar trebui sa schimb uleiul din furca sau nu (in manual nu am gasit limita de schimb)? Daca schimb uleiul trebuie sa mai schimb si altceva (simeringuri)daca ele sunt OK ? Exista vreo chichita de care sa tin cont inainte sa ma apuc? De asemenea cum verific "steering stem" daca trebuie ceva schimbat? Pana in primavara vreau sa pun totul la punct mai putin motorul care se pare ca merge destul de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cascavalu' Postat Octombrie 12, 2011 Share Postat Octombrie 12, 2011 salutare din pacate nu am rezolvat nimic azi cu segmentii fiinca dureaza cam mult pana mi aduce si ca sa rectific chiuloasa iara dureaza undeva la sfarsitul lui noiembrie e gata toata treaba si am ajuns la concluzia ca trebuie sa o las moale am vrut sa mai prind unpic de sezon dar na nu tot timpu se poate face ce iti propui asta e .Acum mam decis daca e careva din voi care vare nevoie de un ax cu came sunt decis sa il vand la pretul la care am ajuns eu cu el adica 830 RON .nu are rost sa ma grabesc sa il fac caci tot nu rezolv nimic eu nu merg iarna cu el si asa mai bine astept pana la anu si il fac atuncea nu are rost sa il fac si sa stea in garaj .Mam grabit fiindca am avut un gram de speranta ca e gata pana la jumatea luni octombrie dar asta e si nu e gata acuma daca vrea careva din voi axul il dau daca nu il tin si pana la anul e gata si motocicleta mea numai bine am uitat axul e nou azi a venit si e original SUZUKI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GiovaNNi_HyRox Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 Salutare ! Intr-o duminica am bagat aer in carburator la vulcanizare. De atunci imi picura benzina pe la preaplin, chiar si in mers cate putin (cand e oprit trebuie sa inchid din robinet numaidecat). Motorul merge bine, nu se ineaca...dar consuma cand e oprit:)) Ce trebuie sa urmaresc cand desfac carbu' ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aplesa Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 Ce trebuie sa urmaresc cand desfac carbu' ? Sa pui exact totul inapoi in ordinea in care le-ai desfacut!!!! Picuratul se opreste daca reglezi nivelul din carburator, respectiv sa il micsorezi. Spor la munca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 si cuiul poantou daca inchide bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 si vezi daca tot desfaci, pune-i un ventil, sa-ti fie mai usor cind mergi la vulcanizare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GiovaNNi_HyRox Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 Sa pui exact totul inapoi in ordinea in care le-ai desfacut!!!! Picuratul se opreste daca reglezi nivelul din carburator, respectiv sa il micsorezi. Spor la munca Nu am desfacut carburatorul, am bagat aer prin furtunu' de alimentare (la sfatu' unui cunoscator ...) se tot oprea motorul. E adevarat ca de atunci nu a mai facut probleme, doar ca picura pe la preaplin. O sa'l desfac si sa curat corespunzator. (eu cred ca e blocat cuiul ponto sus). Va multumesc pt. promtitudine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.