M.I.B. Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 Din plastic nu este omologat, este ca si cum ai circula cu unul de carton scris cu pixul. mai bine il tai, cel putin este original (reflectorizant). Singura problema cu politia este de a ridica numarul, ceea ce ma indoiesc, decat daca este pornit agentul pe acest lucru, dar cel de plastic atrage atentia si sigur il va ridica. Daca vrei sunt firme care confectioneaza numere de inmatriculare si pe late dimensiuni, din tabla si reflectorizante, dar nu sunt originale. (cele originale au un fel de timbru). Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 O sa fie OK, pana-ti retine numarul si talonul. Cod Rutier art 96, alin. 5 lit. c, art. 112 alin. 1 lit. o si alin. 3. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 (editat) multumesc de reply-uri O sa fie OK, pana-ti retine numarul si talonul. Cod Rutier art 96, alin. 5 lit. c, art. 112 alin. 1 lit. o si alin. 3. multumesc bogdane hai ca nu-s oligofren....ete ce-am gasit : ''c) placutele cu numarul de inmatriculare sau inregistrare care nu corespund standardelor in vigoare si care sunt montate pe vehicule;'' o) placutele cu numerele de inmatriculare sau de inregistrare nu sunt conforme cu standardul sau au aplicate dispozitive de iluminare, altele decat cele omologate; 3. In situatiile prevazute la alin.(1) lit., o), p), r) si s), odata cu retinerea certificatului de inmatriculare, politistul rutier retrage si numerele de inmatriculare sau de inregistrare. Editat Septembrie 24, 2012 de ->Bullet<- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 (editat) da ,cred ca varianta cea mai buna e sa-ti faci unul la comanda,reflectorizant. oricum,nu esti ok,decit daca poti dovedi ca ai omologat la RAR motoru cu suport din ala mic(USA),dar nici atunci nu e clara treaba,te vei certa/judeca cu ei. dar wtf,cine poate sa fie 100% legal,in zona custom?! ps:jesse james a luat amenzi retroactiv,pt ca a fabricat si vindut customuri care nu indeplineau normele de mediu,erau poluante...inca se mai judeca cu ei... Editat Septembrie 24, 2012 de TheFatBob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 mersi TFB ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 chestia cu politia depinde de mai multi factori: cresc sansele sa ai probleme daca combini numarul lateral cu niste tobe foarte zgomotoase, daca dai blana cand treci pe langa agent, daca arati m*uie spre masina de politie, etc a mea saraca ii praf la capitotlul "conform cu legea", si INCA nu am fost oprit niciodata da sunt convins ca ma paste p.s. eu am pus numarul intreg, dar pe verticala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 (editat) Eu l-am taiat pe linga scris,am dat si ro_ul jos si partea alba din dreapta.Cred ca e un pic mai bine decat sa merg fara. Editat Septembrie 25, 2012 de lantz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 Bullet, poti sa-l indoi la 90 grade sau chiar de tot (pana pe spate), exact de unde se termina partea albastra (pui o scandura ceva, si-l indoi frumos, drept) , daca te opreste garcea faci si tu pe prostu', zici ca n-ai observat si probabil ti-a lovit careva mobra in in numar si s-a indoit... ai sanse mai mari sa te lase in pace decat daca e taiat.... enduristii si-l impacheteaza in jurul aripii de abia se vede textul, mai sunt cu mobre de strada sau viteza care indoaie marginile cat sa se vada doar textul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R.O.A. Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 Salutare!! Ma poate ajuta cineva cu o LAMURIRE: Unde scrie (lege, regulament) unde (pe aripa, pe spatarul pasagerului, lateral stanga/dreapta) se monteaza ca pozitie (orizontal vertical) placuta de inmatriculare pentru motociclete??? Detin un chopper custom si vreau sa imi invat lectia inainte sa ies pe sosea. Vreau sa inteleg exact care este regula in Romania! Multumesc anticipat!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 (editat) Salutare!! Ma poate ajuta cineva cu o LAMURIRE: Unde scrie (lege, regulament) unde (pe aripa, pe spatarul pasagerului, lateral stanga/dreapta) se monteaza ca pozitie (orizontal vertical) placuta de inmatriculare pentru motociclete??? Detin un chopper custom si vreau sa imi invat lectia inainte sa ies pe sosea. Vreau sa inteleg exact care este regula in Romania! Multumesc anticipat!! Din cate stiu eu scrie ca in locul omologat de constructor cu mentiuna sa fie iluminat si orizontal. Posibil sa gresesc, alti cunoscatori sa suna ce si cum! Eu in toamna am facut asa ceva - Editat Ianuarie 31, 2013 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 eu din cate stiu, nu se precizeaza ca trebuie pus orizontal. se precizeaza ca trebuie pus la spatele motocicletei si iluminat . Asa ca eu l-am pus ca IceLord, pe verticala, dar cu scrisul invers dceat il are el. In 4 ani, nu s-a legat nimeni de mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 O prima conditie necesara sa nu ai probleme cu nr lateral,vertical sau orizontal pozitionat,este ca el sa fie luminat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mowglyh Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 la cat ajunge un suport de numar cu stop? mai ntereseaza pt un intruder de 800. multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R.O.A. Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 Poti sa il faci custom .....si poti il faci cum ti-l imaginezi tu mowglyh. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emyemil Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 O prima conditie necesara sa nu ai probleme cu nr lateral,vertical sau orizontal pozitionat,este ca el sa fie luminat. Hmmm... cum a zis si colegul "locul omologat de constructor cu mentiuna sa fie iluminat"...dar la motoare in romania nu omologheaza nimeni de la registru pozitia nr de inmatriculare. Orice modificare adusa pozitie palcutei este ilegala. Ca sa fie legala ar trebuie sa ai o foicica de la un service moto autorizat de RAR, si cu ea sa mergi la registru si ei sa treaca in Cartea de identitate la mentiuni noua pozitie. Asa ca tot ce tine de custom in Romania este putin ilegal si tine de cel care te opreste daca vrea sau nu sa-ti dea amenda. Cat timp TU nu ai cum sa-i demonstrezi cu acte ca ai omologare pe schimbari... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 daca va cumparati un motor custom de afara,prima data cind mergi la RAR,ti-l vor omologa asa cum este,deci cu modificarile deja existente.(furca lunga,nr lateral,apehanger etc).deci,prima inmatriculare este esentiala.dupaia,modificarile aduse sint facute pe barba fiecaruia. daca motorul e stock,il vor cauta in grila de modele si il vor inmatricula ca atare....aici se mai fac si greseli/abuzuri de incadrare,atentie cind iese CI,cititi atent ce au scris acolo(model,serii,roti,putere,etc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 daca va cumparati un motor custom de afara,prima data cind mergi la RAR,ti-l vor omologa asa cum este,deci cu modificarile deja existente.(furca lunga,nr lateral,apehanger etc).deci,prima inmatriculare este esentiala.dupaia,modificarile aduse sint facute pe barba fiecaruia. daca motorul e stock,il vor cauta in grila de modele si il vor inmatricula ca atare....aici se mai fac si greseli/abuzuri de incadrare,atentie cind iese CI,cititi atent ce au scris acolo(model,serii,roti,putere,etc) I agree. Mie in C.I. mi-au scris in loc de xvs 1100 xv s1100 .....dar nici ca ma duc sa-i bat la cap ca ma pun sa fac toate hartiile din nou si desigur alti bani alta distractie! Important e sa nu-ti greseasca seria de sasiu si bloc motor ca atunci ai dat de naiba. Cat vine vorba de nr.modificate si adaptate dupa propriul gust fiecare merge pe propria raspundere. Eu personal inca n-am avut probleme! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 eu va spun din experienta mea,am adus harley modificat,si cum era asa l-am omologat...adica roata 21"( normal 19"),nr lateral,apehanger si guma de 150 spate(normal e 130). da,atentie la detaliile din CI( eu am vazut honda shadow600 trecuta ca CBR 600 si serie cadru gresita!!!),cazuri in care,trebuie mers din nou la RAR,altfel riscati sa nu fiti despagubiti in caz de accident sau mai rau,confiscata motoreta daca va prind nemtii de ex. suportul pt nr de inmatriculare la un motor stock,se pozitioneaza in locul omologat de producator. mai exact,daca te opreste militia si te trimite la RAR,aia verifica in tabel,dupa modelul motorului si cauta poza,unde se vede clar unde este pozitionat nr...daca nu-l ai unde trebuie,nu iei RAR-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emyemil Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 eu va spun din experienta mea,am adus harley modificat,si cum era asa l-am omologat...adica roata 21"( normal 19"),nr lateral,apehanger si guma de 150 spate(normal e 130). da,atentie la detaliile din CI( eu am vazut honda shadow600 trecuta ca CBR 600 si serie cadru gresita!!!),cazuri in care,trebuie mers din nou la RAR,altfel riscati sa nu fiti despagubiti in caz de accident sau mai rau,confiscata motoreta daca va prind nemtii de ex. suportul pt nr de inmatriculare la un motor stock,se pozitioneaza in locul omologat de producator. mai exact,daca te opreste militia si te trimite la RAR,aia verifica in tabel,dupa modelul motorului si cauta poza,unde se vede clar unde este pozitionat nr...daca nu-l ai unde trebuie,nu iei RAR-ul. La un motor custom...pozitia nr de inamtriculare nu e trecuta nicaeri in CIV..deci in caz de esti oprit si esti trimis la rar se ia dupa modelul stock.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 la noi,normal ca nu e trecuta in CIV( in vest insa,da)... asta zic,daca motorul vine cu numar lateral,va fii omologat asa,doar daca apare in acte(al meu de ex., avea in acte trecute modificarile)sau daca i-se va face omologare individuala. daca ai motor modificat dar,stock el avea numarul pozitionat in alt loc ,la RAR se va compara cu poza facuta la omologare....(asta se face si pt serii,culoare,roti,orice alte modificari vizibile si care ar putea afecta ciclistica...daca pui alt ghidon,sa zicem,putin mai larg,nu au treaba)....si vei fii respins. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 (editat) nedumerire... v-rodu asta n-are iluminare la placuta de inm. laterala, doar stopul din codita... hmmmm ?! (poza de la smaeb) Editat Aprilie 17, 2013 de ->Bullet<- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 o fi doar de show?sau ii pune si lumina la un moment dat...avea nr de Buc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guzmanelu Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 (editat) tocmai ce am modificat si eu suportul numarului si de abia acum citesc si eu topicul asta. acum daca se poate as vrea un update, pentru ca in august imi expira ITP-ul. Initial numarul de inmatriculare era pozitionat central, iar acum bineinteles - lateral. Ideea este - trec ITP-ul? (e luminat cu o lampa artizanala din leduri, 12 la numar, pe toata partea superioara a numarului, deci este vizibil) Editat Mai 19, 2014 de guzmanelu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 Daca ai lampa ce bate pe nr este ok. Eu am facut de 4 ori ITP-ul cu nr lateral fara sa am vre-o data probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guzmanelu Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 om trai si om vedea. mersi de raspuns, m-am mai linistit un pic.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.