1_Q_ul Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 Vad ca s-au mai linistit spiritele si am primit si ceva declaratii de la martori oculari. Din toate astea am inteles ca nu a fost vorba de accelerare brusca, ridicat putin roata, speriat, franat...... Inseamna ca acolo a fost ceva defectiune tehnica.......... Eu chiar nu le am deloc cu tehnica dar chiar as vrea sa aflu de la cineva care poate sa-si dea cu parerea pe tema asta..... CE FEL DE DEFECTIUNE TEHNICA, CARE NU S-A MAI MANIFESTAT PANA ATUNCI, POATE CAUZA O ASEMENEA MANIFESTARE A MOTORETEI? Chiar cred ca se poate afla ceva folositor celor ramasi in viata din fiecare accident iar in cazul de fata e posibil sa avem de a face cu o defectiune care ni se poate intampla fiecaruia dintre noi oricat de experimentati am fi. Poate aflam ce trebuie sa verificam la motocicleta inainte sa plecam la drum. Un tip de defectiune tehnica pe care chiar am auzit pe cineva ca a trait-o a fost ca i s-a blocat roata fata in treapta a 3-a. Explicatia ar fi ca franarea se face prin intermediul unei duze care masoara cam 0,2-0,3 mm in diametru. Daca aceasta duza "gaseste" mizeria care sa o infunde, atunci placutele preseaza pe disc ...rezulta rotatie neconforma roata fata sau chiar blocaj ... Acum nu zic ca s-ar fi intamplat ceva de genul asta ... si in cazul lui Mihai. Am incercat sa-i raspund lui Radeon printr-o experienta reala petrecuta. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
old school Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 Pacat. F multe pareri, si mai multe RIP'uri. Probabil ca acum cateva sapt ,si 'el' era unul dintre cei ce isi dadeau cu pererea la 'necazurile' altora. Si cu ce sa ales? a invatat destul pt a preveni cea ce sa intamplat? se pare ca nu. pacat. Si acum va intreb pe voi ,cei cu 1001 de pareri ............ Ati invatat ceva din aceste 24 de pagini? din nesansa lui? din prostia lui? Sau azi va dati cu parerea ca maine sa deveniti statistici? Scrieti mult acum pt ca realizati ca nu o sa mai aveti sansa de a scrie? Va intreb : care dintre voi este urmatorul? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radeon Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 Un tip de defectiune tehnica pe care chiar am auzit pe cineva ca a trait-o a fost ca i s-a blocat roata fata in treapta a 3-a. Explicatia ar fi ca franarea se face prin intermediul unei duze care masoara cam 0,2-0,3 mm in diametru. Daca aceasta duza "gaseste" mizeria care sa o infunde, atunci placutele preseaza pe disc ...rezulta rotatie neconforma roata fata sau chiar blocaj ... Acum nu zic ca s-ar fi intamplat ceva de genul asta ... si in cazul lui Mihai. Am incercat sa-i raspund lui Radeon printr-o experienta reala petrecuta. Inseamna ca, indiferent de vechimea motocicletei, trebuie sa schimbam lichidul de frana al intervalele recomandate de producator. Incepe sa sune constructiv topicul asta!!!! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
old school Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 (editat) care este viteza limita pe Kisselef? 50km/ora? credeti ca daca mergea legal si i se bloca roata ,sau facea explozie,sau pur si simlu sarea din sa , murea? eu nu cred. ce la omorat a fost viteza si nimic altceva.nu mai cautati scuze, pt ca de fapt va scuzati pe voi pt ca faceti exact aceleasi lucruri pe care le faceu cei ce nu mai sunt printre noi acum. Editat August 13, 2007 de old school Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radeon Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 Pacat. F multe pareri, si mai multe RIP'uri. Probabil ca acum cateva sapt ,si 'el' era unul dintre cei ce isi dadeau cu pererea la 'necazurile' altora. Si cu ce sa ales? a invatat destul pt a preveni cea ce sa intamplat? se pare ca nu. pacat. Si acum va intreb pe voi ,cei cu 1001 de pareri ............ Ati invatat ceva din aceste 24 de pagini? din nesansa lui? din prostia lui? Sau azi va dati cu parerea ca maine sa deveniti statistici? Scrieti mult acum pt ca realizati ca nu o sa mai aveti sansa de a scrie? Va intreb : care dintre voi este urmatorul? Sir, Chiar incercam sa transform discutia in ceva constructiv si incepusera sa apara si rezultatele...... De ce nu vrei sa ma ajuti? omul ala a murit si nu il mai putem aduce inapoi dar daca, prin elucidarea cauzelor care au dus la accident, salvam macar un alt om, realizam un MARE LUCRU. Scuze pentru cele 2 posturi consecutive .... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1_Q_ul Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 care este viteza limita pe Kisselef? 50km/ora? credeti ca daca mergea legal si i se bloca roata ,sau facea explozie,sau pur si simlu sarea din sa , murea? eu nu cred. ce la omorat a fost viteza si nimic altceva. Nu am facut referire la cazul lui Mihai (sry...probabil trebuia sa ne mutam in alt thread) Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
old school Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 (editat) Sir, Chiar incercam sa transform discutia in ceva constructiv si incepusera sa apara si rezultatele...... De ce nu vrei sa ma ajuti? omul ala a murit si nu il mai putem aduce inapoi dar daca, prin elucidarea cauzelor care au dus la accident, salvam macar un alt om, realizam un MARE LUCRU. Scuze pentru cele 2 posturi consecutive .... Inteleg,dar sti ce ar fi cel mai constructiv? Sa nu mai scrieti NIMIC. Sa lasati familia si prietenii sa il planga pt omul care a fost si nu motociclistul care vroia sa fie si nu ia reusit.Sa intelegeti ce sa intamplat, de ce i sa intamplat ( si asta nu are legatura cu probleme tehnice ,etc) si cand iesiti la drum, mergeti in asa fel incat sa nu ajugeti sa patiti la fel. Asta ar fi constructiv. Dar oamenii spun una si fac alta. Nimic constructiv in asta. Editat August 13, 2007 de old school Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radeon Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 Inteleg,dar sti ce ar fi cel mai constructiv? Sa nu mai scrieti NIMIC. Sa lasati familia si prietenii sa il planga pt omul care a fost si nu motociclistul care vroia sa fie si nu ia reusit.Sa intelegeti ce sa intamplat, de ce i sa intamplat ( si asta nu are legatura cu probleme tehnice ,etc) si cand iesiti la drum, mergeti in asa fel incat sa nu ajugeti sa patiti la fel. Asta ar fi constructiv. Dar oamenii spun una si fac alta. Nimic constructiv in asta. Inca nu s-a stabilit ca a fost vorba despre o eroare de pilotaj, chiar daca circumstantele tind sa ne indrepte catre concluzia asta. Familia isi plange pierderea oricum, comunitatea moto in schimb, trebuie sa invete din acest accident. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
old school Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 Inca nu s-a stabilit ca a fost vorba despre o eroare de pilotaj, chiar daca circumstantele tind sa ne indrepte catre concluzia asta. Familia isi plange pierderea oricum, comunitatea moto in schimb, trebuie sa invete din acest accident. Citesc si ma uimesc. Majoritatea celor ce scriu pe forumuri deabea stau in sa ,dar la drum toti sunt Rossi. Numai experti in asteptarea inevitabilului. Cei ce vor sa invete,au invatat deja citind titlul topicului.Restul,..........la groapa unul cate unul. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nice_sun_man Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 Dumnezeu sa-l ierte ! Cateva precizari referitoare la casti PROBIKER: NU VA LUATI! Eu am varful de gama, 250 EURO, carbon, 1200g, etc, si E O PORCARIE, vajaie aerul inauntru, e facuta aiurea (o marime unica pt toate masurile, difera doar spuma din interior), are dinamica groaznica si cel mai important - desi strang chinga de langa prinderea la buton, mereu se slabeste (material prost, aluneca aiurea) In caz de accident... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rainerkrieger Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 R.I.P.,chiar nu a intrat nimeni pe forum care-l cunoaste sa ne dea detalii,cine e,cum s-a intamplat,ce varsta avea...in fine...poate prietenii sunt alaturi de familie acum... Cine era?.....Mihaita... Cum s-a intimplat?......poate numai Dumnezeu stie 27 ani.....un super baiat Dumnezeu sa-l ierte Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radeon Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 Cine era?.....Mihaita... Cum s-a intimplat?......poate numai Dumnezeu stie 27 ani.....un super baiat Dumnezeu sa-l ierte Asta e un post scris doar pentru statistica. Se pare ca super baietii au parte de super bilete free in paradis. Totusi nu asta vrem sa aflam din discutia asta Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taw Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 In concluzie, se face vreo intrunire, il conducem pe ultimul drum, etc? Postati constructiv, vorba lui old_school va rog. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1_Q_ul Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 In concluzie, se face vreo intrunire, il conducem pe ultimul drum, etc? Postati constructiv, vorba lui old_school va rog. Da, chiar si eu as vrea sa stiu. Desi nu l-am cunoscut pe baiat, nu stiu de ce m-a afectat extrem de tare acest accident (ca doar numai statistica de anul asta vorbeste de la sine). Am totusi o cunostinta comuna cu unul dintre cei care erau in coloana ....si poate de aici apropierea. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
in memoriam Mihai Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 (editat) In concluzie, se face vreo intrunire, il conducem pe ultimul drum, etc? Postati constructiv, vorba lui old_school va rog. Funeraliile vor avea loc la Biserica Balaneanu la ora 11.45, astazi 14.08.2007 Editat August 13, 2007 de in memoriam Mihai Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dita Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 A fost vorba despre un R6, albastru. Nu a fost vorba despre intrat pe contrasens, intrat in altcineva sau chestii de genul. A fost pur si simplu vorba despre o viteza maxima de 60-70 km/h, despre drum uscat, despre voblaj, redresare, iar voblaj si impact. Si cedeti-ma, pentru ca eram cu el <small>--- Mesaj completat în 12 Aug 2007 14:53 -------------</small><br/> Cand e vorba de viata unui om si, mai ales de a unui prieten, nu cred ca stai sa te mai gandesti cum sa te scoti basma curata. Eu eram pe unul din cele 4 motoare. Si nu, nu eram la liniute sau alte tampenii de genul. El nu a avut mai mult de 60-70km/h. Era prima motocicleta din colana. Totul s-a produs in mai putin d 40 sec, totul incepand cu primul voblaj, cu redresarea, din nou voblaj si impactul. Nu era genul de smecheras, care sa incerce fel de fel de faze sa impresioneze, asa ca, incercati sa lasati deoparte comentariile care nu-si au rostul. Il chema Mihai, avea 27 ani, lucra intr-adevar la Porsche Vest. Casca, ca sa nu mai existe iar comentarii aiurea, era legata. Era un probike. Proasta sau nu.....nu i-a folosit la absolut nimic. Dumnezeu sa-l odihneasca!!! Imi pare nespus de rau pentru cele intamplate cu prietenul tau... si eu mi-am pierdut un prieten intr-un accident de motocicleta, avea si el doar 31 de ani... si precum si in cazul tau... toti din jur vociferau ba ca avea 170 ba ca avea "doar" 150.. cand colo el avea abia 60 - 70 ... ;( Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 condoleante familiei ... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Placid Demon Postat August 14, 2007 Share Postat August 14, 2007 (editat) Pe bruma de experienta acumulata in 25mii km de A. B'ul nu se pune, multi incepatori fac eroarea sa judece ca daca au zeci de mii de km pe 4 roti au experienta. Faptul ca mergi pe ideea ca "oricum nu se va afla ce s'a intamplat" e dezamagitor, orice copil de peste 3 ani incepe sa intrebe DE CE? Daca nu ne punem probleme nu vom gasi niciodata raspunsuri. Raspunsuri care poate vor salva cateva vieti in viitor daca vor fi citite si procesate (bagate la cap). Iar atunci nenorociri ca cea de sambata noaptea nu se vor fi intamplat chiar in van. Incercand sa lansam anumite supozitii sau scenarii referitoare la ce s-a intamplat, intuim si putem fixa in minte contexte legate de un anume eveniment, care s-ar putea ca la un anumit moment dat, intr-o situatie delicata, sa realizeze conexiunea pe "firul scurt" intre mintea noastra si reflexe si asta sa ne scoata din impas sau chiar sa ne salveze viata. Mai repede iti aduci aminte de ceva care e legat emotional de un anumit eveniment decat de un paragraf citit intr-o carte sau auzit la un curs. E o chestie mai subtila, nu o simtim, dar, in fine, nu asta conteaza si nu asta trebuie explicat aici. Pana si pentru atat, e util sa incercam sa aflam ce s-a intamplat, sau macar sa incercam sa intuim, daca nu avem ... sau nu ni se dau detaliile necesare pentru a afla. Intelegeti ca nu e vorba de a acuza pe cineva, de a arata cu degetul. Din pacate nu mai e pe cine sa aratam, dar e util pentru noi, ceilalti, sa reusim sa evitam repetarea unor greseli care pe altii i-au costat atat de mult. Cine ia in brate iarasi (personal, fac alergie !!!!) ideea fatalitatii ("nu vom afla niciodata" , etc., etc.) risca sa repete aceeasi greseala ca si cea facuta de cel decedat si mai mult decat atat, sa nu afle niciodata ca ar fi putut sa evite acest lucru. INCEPETI SA INTELEGETI CA ANALIZA FIECARUI EVENIMENT ARE CA PRINCIPAL SCOP EVITAREA REPETARII LUI SI NU PUNEREA LA ZID A CELUI CARE A FOST IMPLICAT IN EL !!!! Numai bine, tuturor !!!! Editat August 14, 2007 de Placid Demon Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thot Postat August 14, 2007 Share Postat August 14, 2007 Ar fi bine sa se faca si o expertiza tehnica a motocicletei, sunt atatea motoare SH pline de probleme. Asta vad ca era cumparat de curand, cine stie ce probleme putea avea. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octav_air Postat August 14, 2007 Share Postat August 14, 2007 plecand de la premisa ca trebuie sa invatam din nenorocirea unora pentru a o evita pe a noastra o sa imi dau si eu cu parerea. in primul rand eu consider ca a avut un ghinion teribil, dupa cum spuneau prietenii lui de tura a ajuns cu mobra lipita de bordura si a mers asa 20m dupa care a cazut si a intrat direct in copac. concluziile lansate de foarte multii detectivi ahtiati dupa genul asta de posturi sunt de de tot kak..tul. ca si incepator nu este foarte greu sa ajungi in situatia asta nefiind necesara o problema mecanica ; legat de lipsa echipamentului scump putea saracul sa aiba si casca de titan daca intri la 40-50 km cu capu intru-un copac sau stalp nici Dumnezeu nu te mai scapa. (diferenta la echipament se vede la cazaturi fara impact direct) se poate ca multi sa nu fi auzit de decelerare si de efectele ei mai ales de ce sa intampla cu oraganele interne in momentul in care te opresti brusc (impact frontal). la noi oricum gasesti echipament foarte scump si nu de cea mai buna calitate eu va recomand sa cumparatzi din state la super pretzuri mai nou oricine din romania care are un card bancar poate cumpara online si participa la licitatii in sua. www.ebay.com www.paypal.com totul este scandalos de avantajos (dupa transport si asigurare) in comparatie cu ce vand talharii astia la noi. spunea cineva ca ar trebui sa avem o comisie tehnica specializata pentru solutionarea accidentelor in care se banuieste un viciu tehnic lucru bun zic eu da asta nu va schimba cu nimic jigodiile care vand mobre de viteza cu cadru sudat in nu stiu cate locuri, cu furci praf si alte nereguli care itzi pun viata in pericol. mai repede sa prevenim situatiile astea prin infiintarea unui service de expertiza unde oricine poate verifica orice cazan cap coada. dumnezeu sa il odihneasca Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackman Postat August 14, 2007 Share Postat August 14, 2007 Sincere condoleante familiei,prietenilor si celor care l-au cunoscut... Odihneasca-se in pace! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teddy Postat August 14, 2007 Share Postat August 14, 2007 Doamne, Doamne ce nenerociri! Nu o sa-mi iau niciodata ss! RIP Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanchez Postat August 14, 2007 Share Postat August 14, 2007 Am auzit ca aseara a oprit politia rutiera prin oras multi motociclisti, cu mobre de toate tipurile. S-au pus pe verificat sistematic acte si restrictia aia cu 25 kW pentru primii 2 ani de permis? Teoretic, daca n-ai vechimea stabilita e ca si cum n-ai avea permis pentru categoria respectiva. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liberate_m3 Postat August 14, 2007 Share Postat August 14, 2007 (AK_Raptor @ Aug 12 2007, 07:19 PM) Acolo soseaua e perfect neteda fara gropi si alte hazards. Voblaj a facut mai mult ca sigur dintr-o tentativa de wheelie nereusita, pus fatza jos cu ghidonul putin sucit si gata. Reechilibrat, scapat iar mana in gaz si puf. Cel putin asa mi-a spus un gabor pe motor care tocmai mi-a tras o amenda mai devreme, in zona, si care a vorbit cu cei din spatele victimei, prieteni de-ai lui. Iar o tentativa stupida de bravada la experienta zero. . Pacat de el. . Asa ca vrajelile astea mai baieti, cu "mergea cu 60 in linie dreapta si a intrat in voblaj asa din senin, au venit niste varcolaci si spirite pacatoase care i-au zgaltaiit de roata si si i-au desfacut si casca, si era o dunga de bitum mai nou, etc. astea spuneti-le la copiii de 12 ani, da nici aia nu va mai cred. RIP mare dreptate ai. pacat. mare pacat...chiar mi-era frica sa ma uit la rubrica accidente, dar am sperat ca nu au mai existat evenimente neplacute...dzeu sa-l ierte Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yaz-Ninja Postat August 14, 2007 Share Postat August 14, 2007 Teoretic, daca n-ai vechimea stabilita e ca si cum n-ai avea permis pentru categoria respectiva. Mda, DOAR teoretic ca Romania este plina de pustani care nu au nici o treaba cu motocicletele dar ii vezi calare pe R1, CBR 1000 RR si asa mai departe. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate