Sari la conținut

Accident Mortal Pe Kisselef - Bucuresti - 11.08.2007


H3llriderr
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 324
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Casca ... era legata. Era un probike

 

sunt curios cand a fost ultimul accident cu arai/shoei care sa zboare din cap desi e legata.

sunt curios ce e in mintea motociclistilor care dau jdemii pe motor si 100$ pe casca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

P.S. Multumesc anticipat celor ce vor comenta cele spuse de mine legandu-se de faptul ca sunt incepator.

 

 

 

 

<small>--- Mesaj completat în 12 Aug 2007 16:41 -------------</small><br/>

De PANA ce zici? ....pentru ca asta se pare ca a fost

Nu va suparati baieti dar chiar sunteti incepatori !Din pacate incepatori dotati cu niste rachete mortale!

Acum poate o sa intelegeti de ce niste idioti au pus restrictia de putere pentru primi doi ani!

Multi dintre acesti rachetei va inchipuiti ca totul este sa ai bani sa-ti cumperi aceste motoare iar cei care merg pe motoare mai mici sau mai blinde sunt niste saraci frustrati ,invidiosi pe voi :lol: !

Insa ingrijorator este faptul ca apar din ce in ce mai multi indivizi care se dadeau tare cu masinutele pe strada si acum cred ca pot face acelasi lucru cu rachetelele , neintelegand ca pe motor nu poti fi smecher ,ca nu te protejeaza nimic inafara de mintea ta si cu timpul poate experienta!

P.S.-Si nu mai exagerati cu echipamentul care i-ti salveaza viata!Te protejeaza pina la o limita care in opinia mea este destul de mica restul depinde de mintea ta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Radeon, nu stiu unde erai tu, dar stiu unde eram eu. Mai bine taci.

Nu era nicio tentativa de mers pe o roata. Nu iti mai da tu cu presupusul care erai pe acasa pe undeva sau cine stie pe la ce terasa. Eu eram primul in spatele lui. Tu nu.

Hellriderr, tu crezi prost. N-ai fost acolo sa imi zici mie ce viteza aveam eu sau ce viteza avea el cand a trecut pe langa mine. Inteleg ca aveti o placere fantastica sa dezbateti, sa presupuneti, sa aruncati parerile in stanga si in dreapta, ca avea, ca mergea, ca 200 km/h, ca wheelie, ca ... dar mai bine ...

 

pai pot presupune pt k eu am avut accident frontal la 60 , si pot sa fac o comparatzie . si am vazut accident frontal zx10r frontal la 130 si iar pot face o comparatzie. la cum arata R6 , nu pot sa concluzionez k viteza era mai mare decat cea pe care u o spui. pot sa spun k nu avea nici 120 , da nici sub 80.

si in cele 10 sec despre care vb pot sa itzi spun k acea moto trece de 180 poate chiar mai bine , deci timp era destul.

adevarat ghinion , politzia sa scos repede , viteza excesiva caz inchis. io tot pot sa cred k se intra asa repede in voblaj la 80. am mers cu gs cu furca stramba cu 170 si nu a dat nici un semn de voblaj.

Pana la unul din cauciuc ar fi mai plauzibil da nu a confirmat nimeni asta , deja daca deja apare si varianta asta e prea tarziu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu va mai certati atat. Aici se discuta despre accidentul de pe "Chiselev" care e kiseleff, despre yamaha neagra care s-a dovedit a fi albastra, despre pustiul de 25 de ani care de fapt avea 27, despre casca ieftina care ba era legata/ ba nu era legata ( fiecare scrie cum vrea) si implicit despre viteza de 60-70-80-90 si peste, dar care sigur nu depasea 120. Si sa nu uitam de ridicatul pe o roata. Sau poate a fost pana?!! Who knows ...

 

 

Interesant topic si cu siguranta incepatorii s-au lamurit cum sta treaba cu viteza, casca, ridicatul pe o roata si pana.

DOH!!!

Editat de naughty
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Comentarii rautacioase?

Ce-ai zice de comentarii critice si la obiect? Dig this:

 

- 3 luni de permis categ. A

 

- Yamaha R6 2003 - cititi cat scoate motorul ala la o greutate de doar 162 kg, si raportul power/weight

 

- Casca Probiker - brand de casti la nivel de scutere chinezesti (care, mai rau, cica era legata!) - cum dracu de a primit omologare?

 

- Tricou si blugi (for crying out loud...e deja tipic)

 

rezultatul = voi chiar nu vreti sa va invatati minte decat cand va moare un prieten?????

 

Deschideti ochii ca nu v-ati nascut piloti!!

 

 

A trebuit sa moara inca un om pentru ca

- sa se trezeasca incepatorii din betzia vitezanelor

- sa va arate cosmarul nepurtarii echipamentelor

- sa vedeti de ce casca ieftina de tot = probleme garantate.

 

 

D-zeu sa-l odhineasca in pace. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu compara RR`u la voblaje cu R6 ...e o diferenta foarte mare , RR`u are un ghidon rigid foarte bine strans si rareori intra in voblaj.

 

Hai sa nu mai mancam toti cac_at cu lopata despre viteza ,nebunie si alte tampenii mai ales ca nu am fost niciunu de fata .Singurul lucru cert este ca baiatul avea o casca de proasta calitate prinsa/neprinsa si poate cu ceva de top in cap si bine asigurat nu s-ar fi intamplat ce s-a intamplat....in rest , nu mai macaniti ca niste babe pe marginea santului mai ales ca multi dintre cei care comenteaza ies o data pe luna cu motoreta sau au motoreta doar pe pereti sub forma de afis.

Imi permit sa vorbesc despre R6... pana acum o luna am avut R6 si am mers 3 ani cu el. Pana la urma si pe o motocicleta fake nu ai voie sa voblezila 60 kmh si pe drum drept.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am cateva nelamuriri tehnice: R6-urile n-au din fabrica amortizor/compensator de directie? Sau cumva modelul din anul respectiv n-avea? Sau n-a fost setat destul de rigid?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oare cit o sa mai treaca pina o sa priceapa lumea?

- carnet de 3 luni (deci incepator)

- R6 prima motocicleta (comparabila cu masina pe care o conducea)

- casca zburata (i-o n-am vazut casca sa se desfaca la 60km/h, oricit de proasta; da' nici nu am asistat la multe accidente. Singurul caz de casca zburata e acelasi cu cel cu casca NELEGATA)

- membru NSL (al treilea pe anul asta); cu siguranta sh-a luat R6 sa se dea cu 50/ora prin oras :lol:

 

sa-i fie tzarina usoara.

 

PS: poate nu mai faceti zerouri la Moshioros

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu va suparati baieti dar chiar sunteti incepatori !Din pacate incepatori dotati cu niste rachete mortale!

Acum poate o sa intelegeti de ce niste idioti au pus restrictia de putere pentru primi doi ani!

Multi dintre acesti rachetei va inchipuiti ca totul este sa ai bani sa-ti cumperi aceste motoare iar cei care merg pe motoare mai mici sau mai blinde sunt niste saraci frustrati ,invidiosi pe voi :moto: !

Insa ingrijorator este faptul ca apar din ce in ce mai multi indivizi care se dadeau tare cu masinutele pe strada si acum cred ca pot face acelasi lucru cu rachetelele , neintelegand ca pe motor nu poti fi smecher ,ca nu te protejeaza nimic inafara de mintea ta si cu timpul poate experienta!

P.S.-Si nu mai exagerati cu echipamentul care i-ti salveaza viata!Te protejeaza pina la o limita care in opinia mea este destul de mica restul depinde de mintea ta!

 

Oare de ce trebuie de fiecare data sa cautam vinovati si cauze?Avem mereu raspunsurile alaturi,doar trebuie sa le vedem si in sinea noastra sa le acceptam!Atit!Ce viteza putea avea un R6 la 8000 rotatii/min,in oricare din trepte?Sub 60,sub 80....?Hai si nu fiti copii!Si eu bag mina in gaz si tu si cel de alaturi,dar experienta spune multe!E drept ca de multe ori cauze nebanuite ne stopeaza avintul si chiar viata,dar daca ne-am vedea putin musca de pe caciula,nu am mai improsca cu noroi in toate partile!Nu fac pe lupul moralist,am cazut de multe ori si nu cred ca fac vreun drum pe doua roti sa nu trec mai mult sau mai putin milimetric pe linga "doamna cu coasa",dar cert este ca cel care a impus acea restrictie de putere pentru incepatori nu a fost un timpit!Iar cei care incalca acea regula se vede clar ca se imputineaza pe zi ce trece!Hai sa lasam prietenii si apropiatii sa isi plinga odorul pierdut si sa incercam sa nu repetam astfel de intimplari,sa invatam sa ne aparam pielea fiindca nici cel mai sofisticat echipament din lume nu te poate scapa atunci cind tu nu vrei! :lol:

Dumnezeu sa-i ajute si sa-l primeasca in trupa de motociclisti in care ne va primi pe toti la rindul nostru! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am cateva nelamuriri tehnice: R6-urile n-au din fabrica amortizor/compensator de directie? Sau cumva modelul din anul respectiv n-avea? Sau n-a fost setat destul de rigid?

 

R6 2003 nu are amortizor de directie din fabrica !

Turometrul era oprit la fix 8 mii rot/min, la impact, ceea ce la R6 2003 inseamna fix in treapta a 2-a viteza de 80 km/h si in treapta a 3-a viteza de 100 km /h , asta la impact. Cifrele astea sunt 100% reale nu teorie!

 

Oricum e pacat ca a murit , si greseala asta i-a fost fatala, cum spuneam e de ajuns o mica greseala sau necunoastere a motorului si e posibil sa nu mai scapi ! Aviz incepatorilor care spun ca pot struni un motor de 600 la inceput, si ca e doar un 600 nu un miar.

 

RIP !

 

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

rezultatul = VOI CHIAR NU VRETI SA VA INVATATI MINTE DECAT CAND VA MOARE UN PRIETEN?????

DESCHIDETI OCHII CA NU V-ATI NASCUT PILOTI!

A trebuit sa moara inca un om pentru ca

- sa se trezeasca incepatorii din betzia vitezanelor

- sa va arate cosmarul nepurtarii echipamentelor

- sa vedeti de ce casca ieftina de tot = probleme garantate.

D-zeu sa-l odhineasca in pace. :lol:

 

Ne scuzi "espertule","maistre","gurule". Dai meditatii ? Nu de alta dar sunt curios ce-ti vad tie ochii aia limpezi !? Nu cred ca e nici locul si nici momentul sa ne "ciondanim". Vezi-ti tu de ale tale si lasa-i p-aia care crezi tu ca au de invatat. Sunt curios ce-au avut de invatat cei care au murit striviti de copac in masina in drum spre casa. Ai putea sa arati putin respect pentru cel ce-a fost Mihai. Cand iti suna ceasul nu ai cum sa te ascunzi. Si cu asta am incheiat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io unu nu caut nici un vinovat , poate doar un motov plauzibil. eroare de pilotaj sau defectiune la motor? chiar crede cineva de aici k la o plimbare linistita cu 80 km pe drum drept , o motocilceta intra in voblaj , este redresata , apoi intra iar de data asta fiind fatal. loveste borduta , motoru zboara mai departe 15 m iar motocilstul are creierii imprastiatzi in casca?

daca chiar e asa cum sa spus asta inseama k posesorii de R6 dupa viteza de 60 sunt in pericol.

tragic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.. inca o data condoleante familiei si prietenilor :lol: :)

... oricare ar fi fost cauzele acestui accident ..deznodamantul este tragic ..motivele probabil ca nu le vom sti niciodata ...dupa parerea mea ..sunt un lant de evenimente succesive, simultane ..care au condus sau au favorizat in mod clar producerea accidentului.. categoric NU doar VITEZA UCIDE ...nu am fost de fata nu pot avea nici o convigere a modului cum au decurs lucrurile ... si daca as fi fost de fata si as fi fost martor LIVE de pe motor ... sa fie un cunoscut de-al meu si nu neaparat ... sa fie un motociclist in fata mea ... apoi in cateva secunde mort .. nu stiu in ce stare de soc as fi ..sau cat de rational as putea reda firul evenimentelor .. in situatiile astea totul se intampla repede ... categoric viteza mare iti scade logaritmic sansele de supravietuire in cazul unui accident; echipamentul de protectie doar te protejeaza intr-o mult mai mare masura decat fara ..... ce nu inteleg eu este daca a avut casca pe cap cum de sa desprins legatura si a zburat ?! Nu ar fi trebuit sa ramana pe cap ?!? asta e o mare problema ... si daca era una mai ieftina nu avea voie sa se desprinda ...eventual se crapa sau ceva de genul ... dar sa cedeze legatura ... sa ma corecteze cineva daca gresesc..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Naughty Girl nu mai comenta aiurea ca de obicei, TACI !

 

 

Dragul meu Laur Balaur, daca te uitai mai bine un post mai sus...cuvintele acelea apartin vecinului. Si daca ar fi sa analizez posturile astea de pe aici 95 % sunt balarii, inclusiv al tau! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Comentarii rautacioase?

Ce-ai zice de comentarii critice si la obiect? Dig this:

 

- 3 luni de permis categ. A

 

- Yamaha R6 2003 - cititi cat scoate motorul ala la o greutate de doar 162 kg, si raportul power/weight

 

- Casca Probiker - brand de casti la nivel de scutere chinezesti (care, mai rau, cica a fost legata!) - cum dracu de a primit omologare?

 

- Tricou si blugi (for crying out loud...e deja tipic)

 

rezultatul = voi chiar nu vreti sa va invatati minte decat cand va moare un prieten?????

 

Deschideti ochii ca nu v-ati nascut piloti!!

A trebuit sa moara inca un om pentru ca

- sa se trezeasca incepatorii din betzia vitezanelor

- sa va arate cosmarul nepurtarii echipamentelor

- sa vedeti de ce casca ieftina de tot = probleme garantate.

D-zeu sa-l odhineasca in pace. :lol:

SHOEI, PROBIKER, NOLAN, SHARK, MTR ai putea face o clasificare la brandurile ..astea .. ? care sunt mai bune ... la preturi asemanatoare ? ... categoric diferenta calitativa exista ... acea diferenta intre 100 ...400 ...600 EUR ...care cateodata face si diferenta intre viata si moarte .... asa ca nu am citit niciunde ce fel de model de casca Probiker avea ...poate stie vreun prieten deal lui .. si ne poate spune ... mi se pare foarte grav faza cu casca sa zboare de pe cap ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ne scuzi "espertule","maistre","gurule". Dai meditatii ? Nu de alta dar sunt curios ce-ti vad tie ochii aia limpezi !? Nu cred ca e nici locul si nici momentul sa ne "ciondanim". Vezi-ti tu de ale tale si lasa-i p-aia care crezi tu ca au de invatat. Sunt curios ce-au avut de invatat cei care au murit striviti de copac in masina in drum spre casa. Ai putea sa arati putin respect pentru cel ce-a fost Mihai. Cand iti suna ceasul nu ai cum sa te ascunzi. Si cu asta am incheiat.

 

 

 

Las-o tu mai incet, ca in primul rand topicul asta nu e de ciondaneli, ci sa luam aminte de greselile altora. Daca avea o casca buna pe cap si o jacheta cu protectii/armura, astazi ar fi fost in viata. Pana la urma fierul se repara, vanataile si juliturile se vindeca, oasele se sudeaza la loc (ce-i drept mult mai greu). Insa o viata o ai si numai una.

Tocmai asta e tragicul situatiei, lipsa de echipament sau echipamentul prost pot sa aiba urmari fatale.

 

Think about it. Si in mod sigur nu cred ca-i venise timpul sa-i sune ceasul.

 

 

@CDCriss - eu acolo mi-am pus deja problema daca acea casca intr-adevar respecta normele de omologare. E grav daca a zburat de pe cap, legata fiind. N-as vrea sa ma gandesc ca a cedat legatura baretei...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voblaj la 60-70 de km/h si la mers linistit cred ca doar cu o motoreta chinezeasca facuta din plastic se poate face dar si aici am serioase dubii. Cu siguranta a fost altceva dar voblaj sub nici o forma.

 

Dumnezeu sa-l odihneasca!

 

Acolo soseaua e perfect neteda fara gropi si alte hazards. Voblaj a facut mai mult ca sigur dintr-o tentativa de wheelie nereusita, pus fatza jos cu ghidonul putin sucit si gata. Reechilibrat, scapat iar mana in gaz si puf. Cel putin asa mi-a spus un gabor pe motor care tocmai mi-a tras o amenda mai devreme, in zona, si care a vorbit cu cei din spatele victimei, prieteni de-ai lui. Iar o tentativa stupida de bravada la experienta zero. . Pacat de el. . Asa ca vrajelile astea mai baieti, cu "mergea cu 60 in linie dreapta si a intrat in voblaj asa din senin, au venit niste varcolaci si spirite pacatoase care i-au zgaltaiit de roata si si i-au desfacut si casca, si era o dunga de bitum mai nou, etc. astea spuneti-le la copiii de 12 ani, da nici aia nu va mai cred.

 

RIP

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca casca nu e de marimea potrivita zboara si legata . daca e pro bike mai rau . da io am intzeles de la un prieten care a fost acolo k avea creieri in casca . asta inseamna k lui prin casca i sa spart capul. cea ce duce la un impact violent

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...