G B V Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Apreciez gestul,dar sti(cred) ca nu prea ma mai intereseaza genul asta de motocicleta... Una peste alta,tot imi sustin ideea ca e doar o mobra de weekend care sta cam prost cu fiabilitatea,consuma destul de mult si are o ciclistica asemanatoare cu o mobra de 250... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Depinde ce vrei sa faci in weekend Ca asa putem generaliza la nesfarsit. Cat despre fiabilitate, ma indoiesc totusi ca sunt asa pacatoase. Afara sunt foarte apreciate - vezi UK. Cred ca doar cele incapute pe mana alor nostri au ajuns niste cazaturi ordinare... Sunt curios a lui MotoRocker cum o sa reziste in timp - motor adus de afara, stare destul de ok, proprietar in Romania destul de grijuliu si cu capul pe umeri. In afara de consumabile nu cred ca ar trebui sa ii faca alte lucruri. Si referitor la consum, eu zic ca e decent pentru o motocicleta de 1000 pe carburatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 Apreciez gestul,dar sti(cred) ca nu prea ma mai intereseaza genul asta de motocicleta... Una peste alta,tot imi sustin ideea ca e doar o mobra de weekend care sta cam prost cu fiabilitatea,consuma destul de mult si are o ciclistica asemanatoare cu o mobra de 250... Depinde ce vrei sa faci in weekend Ca asa putem generaliza la nesfarsit. Cat despre fiabilitate, ma indoiesc totusi ca sunt asa pacatoase. Afara sunt foarte apreciate - vezi UK. Cred ca doar cele incapute pe mana alor nostri au ajuns niste cazaturi ordinare... Si referitor la consum, eu zic ca e decent pentru o motocicleta de 1000 pe carburatie. Cam despre asta e vb.... Majoritatea motoristilor romani nu-si intretin mobrele cum trebe! Cand cautam in toamna V2 1000cc numai cazane gaseam, de la VTR la TL si SV....si daca nu erau cazane aveau cate o buba ce costa o gramada s-o repari si te facea sa te indoiesti de cum era intretinuta in rest. Ce era ok, era la preturi maricele si pt IT/DE/UK. E cunoscut ca motoristii romani cumpara mobre, merg cu ele pana incep sa ceara bani si atunci le vand, urmatorul posesor tragand si mai tare de ea, cand incepe sa ceara si mai multi bani la fel, o vinde si tot asa...pana ajunge un cazan infect, cu consumabile varza, gume de cand era mamaia fata mare duse la sarme, lichidele daca nu curg sunt varza, "apa" inloc de DOT4, mâl in furci, ulei mai negru ca abanosul schimbat acum 3 ani, antigel H2O 100%, , placute fer-pe-fer cu etrieri semiblocati, deci ce sa mai vb de supape/pastile, bujii, carburatii si distributii...mai sunt si trantite pe toate partile si reparate d-ampulea, eventual doar sa arate bine, nu si sa fie bine. Care nu sunt asa (si majoritatea sunt intr-un procent sau altul), trebuie ori sa le cauti/astepti mult, ori abia aduse, ori nu la vanzare. Si atunci cum sa judeci un model de mobra cand la noi sunt numai cazaturi? te uiti pe afara si vezi ce zice lumea, sau citesti un review bine facut (gen MCN) VTR-ul nu-i chiar o mobra slaba pt genaratia '98-'06...mai ales daca mergi pe una buna. In UK sunt f cautate si-n afara de intinzatoare (care-i buba la TOATE Hondele) nu prea se plang de altceva... Cred ca tre' sa stii sa te dai fff bine ca sa "scoti untu'" dintr-un VTR bun si sa zici "Ciclistica e praf, suspensia naspa, frana de 2 lei" ....si nu prea cred ca e cazul. Pt mine cel putin, comparat cu TL si SV1000 e mult mai manevrabila si fasneata. Apropos, ciclistica la o mobra de 250 mereu va fi mai buna ca la o mobra de 1000 din aceasi categorie: sa luam un CBR 250R, un 600 RR si un Fireblade: - intre Brasov si Poiana cel mai rapid va fi 250R - intre Brasov si Sighisoara cel mai rapid va fi Blade-ul - 600RR-ul e media intre cele doua... Cat despre a mea, adusa intr-adevar din IT, a fost fost oarecum ingrijita si intretinuta, cred ca a fost alergata de cateva ori si pe un circuit de viteza mare, si data tare pe strada, a venit cu guma spate "topita" pe margini, mansoane de spuma, dynojet+filtru sport+tobe sport si suspensiile tzapene, adica f tari, spatele era intarit la maxim (7/7), fata cred ca are ceva arcuri schimbate, ca desi am schimbat uleiul si simeringurile, pe setarea standard de fabrica tot mi se pare (prea) tare/sportiva pt DN-uri....spatele l-am pus la 4/7 si e mai ok.... dar a venit si ea cu niste bube mai "romanesti" asa: - am un surub la capacul de ambreiaj cam ciudat, cred ca e fwtut filetul acolo si alezat ceva, voi vedea/remedia daca e cazul cand uumblu la amreiaj, deocamdata ambreiajul e giugiuc. - toba stanga a frecat binisor de bascula la un moment dat (probabil cand au fost montate prima data) italianul a observat si a remediat, nu a mai frecat dar a ramas frecatura aia pe bascula si e urata...bine ca nu prea se vede (buba strict estetica) - am mai marit eu luftul cu niste saibe, sa fiu sigur) - a venit cu un semghidon de model 1998 (mobra a fost cazuta pe stanga, s-a schimbat totul cu chestii bune <scarita. maneta, pedala. toba>)...sa zicem ca nu-i pot imputa asta fostului prop, putini stiu ca sunt diferite semighidoanele intre '98 si '01 + ca se simte doar la mana, vizual f greu iti dai seama...am gasit la dezmembrari semighidon de 2001 si l-am pus, se simte! - carena de codita a venit cu una dintre prinderi rupta si prinsa cu soricel, la fel si in partea opusa, nu-i rupta prinderea dar inloc de clips a fost folosit soricel. - oglinzile aftermarrket, aleia de pe dreapta nu-i mergea semnalul si avea geam de bricolaj decupat pe forma si lipit (ciudat, ca mobra pe dreapta n-a fost tavalita) astea pe langa: zornaiala distributie (rezolvat), un etrier blocat pe fata (reparat amandoi cu kit nou), furca plansa peste placute (rezolvat) Ce ma incanta e ca: - mobra nu-i hartanita si daca e sa fi fost forjata a fost forjata cu cap - din 2009/2010 pana in 2014 a cam stat - a venit guma spate DOT 2008 (70%) si fata DOT 2009 (90%), ceea ce explica si etrieru/furca plansa ...pe langa asta, e fab 2001 dar prima inmatric e 2003. (samsaru imi spusese ca e fab 2003) - trage bine, consuma bine, nu e obosita Patrick a zis cand a servisat-o ca dupa pastile si starea motorului are maxim 50.000 (32.000 pe ceas) si a stat pe bara in ultimii ani... Ce nu ma incanta (dar mi-a trecut) e ca la cat am dat pe ea si cat am mai bagat dupa, imi luam un exemplar mai nou si mai bine intretinut din UK/IT/DE...dar trebuia sa merg eu dupa ea sau sa vb cu niste oameni care sa verifice bine, gen fratii Biris...dar asta e, acum stiu ce si cum pe viitor.... oricum, am pus-o la punct din toate punctele de vedere, toate consumabilele sunt noi sau in stare buna/f buna (inclusiv gume si lichide), am accesorizat-o pe gustul meu si de acum aduce doar zambate in casca, mai ales pt curbe. nici daca as vrea n-as putea s-o vand...valoarea ei reala se apropie de 3000 euro, dar piata e la maxim 2.000, d-aia il cert pe Metal ca o da "la pret de CB500", ca si el a turnat bani in a lui. si i-as mai lua crashpaduri ca ale lu Metal da' negre, si o baterie YTX12 (10-12 Ah) ca ea a venit cu un YTX9 (8-9 Ah) no name, cre'ca pusa de samsar... intre timp, conserva cere bani (si sunt si putini) dar nu-mi vine sa-i bag in ea desi va trebui » Post actualizat in 27 May 2015 14:10PS: Eu sper sa nu le vindeti : P ...ca raman singur p-aici : ( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 Nu compara VTRu tau cu tlu,ca nu exista grad de comparatie.... Cu toate ca avea furca servisata,tot era nasoala.Probabil din cauza arcurilor si a semeringurilor. Sa nu mai zic de amortizorul spate. Motorocker,nu ma intelege gresit.Mai sunt eu hater asa cand fac cate o "remarca",dar vtru e o mobra care stie sa faca de toate:de la dat pe roata si mers haotic pana la touring relaxat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 Imi lipsesc: cheie inelara 10-12, imbus 6 si 8 si cheia de bujii. Daca de inelara si imbusuri fac rost usor, cheia de bujii de VTR/Varadero carburat/ Africa Twin se gaseste greu sau deloc SH. Noua e 85 de lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 De acord cu MotoRocker (desi sunt hater de Honde), nu e chiar prafu' prafului. Cum spunea si Metal, depinde si la ce o folosesti si cum o intretii. Rocker, e bine ca te-ai uitat la aspectele mecanice inaintea celor estetice, pentru ca majoritatea isi iau mobre considerand taman invers. Si-apoi vin pe forum si se plang ca-s modele de rahat, ca gasesc bucati de cuzineti in baie, ca-s franele sau furcile nu stiu cum ... a mea cand am luat-o era foarte neglijata, dar mecanic vorbind, fara probleme. La cum am servisat-o probabil ca nu va mai avea nevoie de interventii mult timp de acum incolo, deci daca n-o vand (asa cum ne-ai urat tu ) ) nu vad de ce m-as plange de ea. Mai nou i-am facut CCT-uri manuale pe care sper sa le montez weekend-ul asta si cam asta ar fi. Daca nu am omis ceva la revizia pe care am facut-o mai mult decat batraneste, cred ca mobra asta o sa mearga mult si bine. Plus ca am schimbat tot ce nu mi-a placut cum era facut de fabrica Cred ca fiabilitatea superioara a HONDA e un mit de c%$@t care vinde fraierilor. Mi se pare la fel de fiabila ca si alte marci japan, cu conditia sa fie intretinuta/exploatata corespunzator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 Gata si asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 Treaba rau de tot cu topcase. Cat te-a costat toata distractia si pune linkuri si aici, sa ramaie. Daca n-o vand pana la jumatatea lui iulie, cand vin din concediu, ii pun si eu ca vreau sa fac niste drumuri vara asta si parca nu m-as chinui cu rucsacul in spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 Pt ca aveam deja topcase + placa ramase de la Bandit am cautat doar suport, si cel mai ok mi s-a parut asta http://www.polo-motorrad.com/en/monorack-f-topcasetrager-honda-vtr-1000-f-ohne-querplatte.html normal ca suportul nu era ca in poza, se termina fara prinderile alea cu gauri, doar cioturile...asa ca a trebuit sa comand si asta http://www.polo-motorrad.com/en/verbindungs-set-z890-f-trager-fur-monorackplatte-m2-m3.html ....dar daca nu ai topcase si placa, sau ai topcase Givi, e mai bine sa comanzi direct asta: http://www.polo-motorrad.com/en/monorack-f-topcasetrager-honda-vtr-1000-f-fur-monokey.html e acelasi suport cu ale meu, numai ca vine cu tot cu prinderi si placa in acelasi pachet, pregatit pt Givi topcaseul si placa lui le-am luat in 2011 cu 260 de lei si sunt Moto Detail/SHAD... cumva asta e urmasul lui: https://www.louis.de/artikel/moto-detail-top-case-inkl-adapterplatte-48l/10029200?list=34590388 iti recomand sa-l iei pregatit pt Givi, ca topcase Givi gasesti SH la greu la noi... adica asta http://www.polo-motorrad.com/en/monorack-f-topcasetrager-honda-vtr-1000-f-fur-monokey.html + un topcase Givi SH de la noi » Post actualizat in 29 May 2015 21:04PS: Le-am comdandat prin MyMoto, s-au miscat repede bajetii » Post actualizat in 30 May 2015 08:33 Motorocker: am avut-o la vanzare in 2013 chiar si la 1800. Functiona impecabil, si se pisa pe VTR , TL si SV din orice unghi (culmea,chiar si la consum). De frana,ciclistica, nu mai zic, n-are rost. In afara de niste zgarieturi pe carene si pe bot, in rest tehnic n-aveai ce sa-i reprosezi... Si tot nu se dadea. Ca lumea cauta VTR sau TL (si nici pe alea nu se dadeau bani)... (era fabricatie 2002 cu motor 2003 (practic identic), injectie,2 harti pe EPROM (in ECU),etc etc etc) Da ma, da RSV-ul e din alta categorie....VTR/TL/SV sunt sport touring....RSV-ul e sport pur, cam din aceeasi gama cu SP1/SP2 si Ducatele mari. Cre'ca a ta nu s-a dat, sau se dadea pe bani putini pt ca lumea la noi fuge de italience. Cred ca fiabilitatea superioara a HONDA e un mit de c%$@t care vinde fraierilor. Mi se pare la fel de fiabila ca si alte marci japan, cu conditia sa fie intretinuta/exploatata corespunzator. Nu e un mit...sau cel putin, nu a fost, pe vremea cand se cauta fiabilitate mobrele Honda erau fiabile (din anii '60 pana spre sfarsitul anilor '90). Acum se fac mobre sa tina maxim 10 ani, cu materiale proaste, electronica la greu si marketing din plin. Daca te uiti la CBR-urile vechi, la CB500 / CB750 / CB1000, Africa Twin/Transalp, Dominator, Goldwing etc...toate mobrele astea au fost f fiabile...nu neaparat mult mai fiabile restul ....ca toate mobrele vechi japoneze erau fiabile (si aici am in minte motorul SACS de la Suzuki, care chiar e bullet-proof)...numai ca Honda folosea materiale mai bune, mai scumpe si finisarile erau mai atente + ca nu fortau motoarele cum facea Kawa de ex... Si BMW era privit ca un monument de fiabilitate...dar acum au dat chix la greu, sa faci recall la modelele 1200 fabricate in perioada 2004-2014 din cauza unui rulment e de chacat dar asa se intampla cand 80% din mobra e ansamblata din piese facute in China. Ca top al fiabilitatii din ce am observat eu la japoneze facute pana in 2000: 1. Honda/Yamaha 2. Suzuki 3. Kawasaki dar depinde si de model si categorie...si mai ales de utilizator. dupa 2000 toate sunt la fel de stricacioase si fiabile iar la europence inainte era: 1. BMW 2. Ducati/Triumph/Ktm 3. Restul italiencelor. iar acum e 1. Ducati/Triumph/Ktm 2. Bmw/restul italiencelor. Oricum, sunt sigur ca daca a fi luat ORICE mobra de noua (japoneza sau europeanca) si intretinuta strict cum zice manualul (chiar si aberatiile) si nu o "trageai prin coor" nu existau diferente de notat in fiabilitatea lor. Asta toamna cand cautam mobra am fost sa vad un SV1000S, fabricat in 2007, luat de nou de la reprezentanta Suzuki din Romania, primul proprietar, accesorizat binsor (parbriz, suport+topcase, suporturi+genti laterale, bricheta etc) facut pt touring cu 20.000 de km pe bord.... mobra aia arata JALNIC!!!! cred ca avea uleiul in ea din 2008-2009, pisa pe la simeringul schimbatorului, ii batea ambreiajul in draci, zornaia distributia, placute pana la fier, etrierii pareau blocati, plangeau furcile, lantul era intins la maxim si fff larg, gumele vai mama lor...iar TOT ce era de plastic, daca dadeai cu unghia pe ele, se crapaceau/dezintegrau. Era asa de pacat incat imi venea sa-l sunt pe individ si sa-l injur de morti la cum a tras prin kur mobra aia (o vindea printr-un gigi-intermediar)...cre'ca timp de 7 ani, a stat numai in ploaie/zapada/soare si dupa garantie n-a mai pupat service nici macar pt ulei...doar forja si batjocorire. Acum...cum pot sa judec eu SV1000S-ul ca model dupa ce am vazut mobra aia, n-am cum, factorul "uman" cantareste f mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 Nu e un mit...sau cel putin, nu a fost, pe vremea cand se cauta fiabilitate mobrele Honda erau fiabile (din anii '60 pana spre sfarsitul anilor '90). Acum se fac mobre sa tina maxim 10 ani, cu materiale proaste, electronica la greu si marketing din plin. Daca te uiti la CBR-urile vechi, la CB500 / CB750 / CB1000, Africa Twin/Transalp, Dominator, Goldwing etc...toate mobrele astea au fost f fiabile...nu neaparat mult mai fiabile restul ....ca toate mobrele vechi japoneze erau fiabile (si aici am in minte motorul SACS de la Suzuki, care chiar e bullet-proof)...numai ca Honda folosea materiale mai bune, mai scumpe si finisarile erau mai atente + ca nu fortau motoarele cum facea Kawa de ex... Si BMW era privit ca un monument de fiabilitate...dar acum au dat chix la greu, sa faci recall la modelele 1200 fabricate in perioada 2004-2014 din cauza unui rulment e de chacat dar asa se intampla cand 80% din mobra e ansamblata din piese facute in China. Ca top al fiabilitatii din ce am observat eu la japoneze facute pana in 2000: 1. Honda/Yamaha 2. Suzuki 3. Kawasaki dar depinde si de model si categorie...si mai ales de utilizator. dupa 2000 toate sunt la fel de stricacioase si fiabile iar la europence inainte era: 1. BMW 2. Ducati/Triumph/Ktm 3. Restul italiencelor. iar acum e 1. Ducati/Triumph/Ktm 2. Bmw/restul italiencelor. Oricum, sunt sigur ca daca a fi luat ORICE mobra de noua (japoneza sau europeanca) si intretinuta strict cum zice manualul (chiar si aberatiile) si nu o "trageai prin coor" nu existau diferente de notat in fiabilitatea lor. I've got stucked to the '90s )) Remarca mea la fiabilitate este strict legata de faptul ca nu mi se pare Honda mai fiabila decat alte marci japan, iar daca au ales sa le faca mai putin fiabile, macar sa nu se mai prevaleze de chestii pe care le faceau in trecut si nu le mai fac acum. In alta ordine de idei, mi-am vopsit carenele si-n 2 sapt sper sa fiu la Seawolves; se mai baga cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 poze!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 poze!!! n-au iesit asa cum ne asteptam dar, soon to be pics. Am tras tare ca anul asta chiar vreau sa ajung pe la ceva intalniri e si vremea mai promitatoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 In alta ordine de idei, mi-am vopsit carenele si-n 2 sapt sper sa fiu la Seawolves; se mai baga cineva? Hai cu pozele alea sau iti place sa ne tii in suspans!?!?!?1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 greu se mai unge/spala lantul la mobra asta...desi merita sa ai 2 tobe tre' sa-mi iau un stander Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 (editat) Hai cu pozele alea sau iti place sa ne tii in suspans!?!?!?1 ) hai sa vad ce asamblez maine la ea; sper sa nu ploua Daca nu o vand (ca se tot roaga un prieten la dzeu sa nu gasesc cumparator ca s-o cumpere el ca-i place ) ) si voi avea timp si chef, o voi modifica intr-un fel de viziune a mea » Post actualizat in 06 Jun 2015 21:44 dupa cum am promis niste imagini cu scroafa proaspat coafata: before and after Editat Iunie 4, 2015 de Roni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 8, 2015 Share Postat Iunie 8, 2015 Mama-mama, Roni, daca mai insisti un pic pe ea ai putea sa o faci ca scoasa din MadMax Cred ca ar merge bine cu niste textila din aia termoizolanta pe galerii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Iunie 8, 2015 Share Postat Iunie 8, 2015 (editat) gand la gand. M-am conversat cu Garcya pe tema benzii thermo dar din pacate am avut o perioada full si n-am apucat sa-l sun (scuze Garcya, sun cat pot de repede) Culoarea e calumea, e facuta la comanda, doar ca la carene ar mai fi de facute ceva retusuri. we shall see de mers merge ceas acum; nush cati sunt mandri de mine la mecanica da mie-mi creste inima cand ma vad in oglinda ))) TIPS - pentru CCT-ul cilindrului din fata, ca alea crapa primele mai des din cauza lipsei de ungere: eu am desfacut surubul-capac si am turnat o seringa de ulei pana a dat pe dinafara. Poate ajuta, eu cred ca prelungeste viata intinzatorului. Editat Iunie 8, 2015 de Roni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 8, 2015 Share Postat Iunie 8, 2015 Imi poate spune cineva ce diametru are electroventilatorul la Vtr ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Iunie 8, 2015 Share Postat Iunie 8, 2015 cat de mult/greu e de desfacut pentru o simpla verificare a intinzatoarelor de la distributie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Iunie 8, 2015 Share Postat Iunie 8, 2015 Imi poate spune cineva ce diametru are electroventilatorul la Vtr ? ochiometric, cam 20-25 cm cat de mult/greu e de desfacut pentru o simpla verificare a intinzatoarelor de la distributie? spatele e simplu ca ai loc si e vizibil. Pe fata cam ai de demontat daca nu te descurci prin lateral Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 9, 2015 Share Postat Iunie 9, 2015 3 zile + 1.100 km intre care vreo jumate pe curbe ...spre sfarsit se resimteau bucile si incheiturile la maini...mai ales la viteza mica - in rest, giugiuc: manevrabilitate, putere, confort la vant, topcase+tankbag nici nu se simt. Consum: 6/100 (A : 150-170/h, DN/E - 110-140/h, Loc:70-90/h) mai vreau! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iunie 9, 2015 Share Postat Iunie 9, 2015 3 zile + 1.100 km intre care vreo jumate pe curbe ...spre sfarsit se resimteau bucile si incheiturile la maini Pentru dos,merge refacuta saua:latita,inaltata si adaugat niste gel pe partea superioara iar pentru maini,poti sa anulezi semighidoanele si sa pui unu asemanator fazerului(spre exemplu) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 9, 2015 Share Postat Iunie 9, 2015 Eu am bagat azi vreo 60 km prin oras. Credeam ca mi se topesc bucile! » Post actualizat in 09 Jun 2015 15:10MotoRocker, hai cu poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Iunie 9, 2015 Share Postat Iunie 9, 2015 » Post actualizat in 09 Jun 2015 15:10 MotoRocker, hai cu poze subscriu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 nu am cine stie ce poze....pun ce s-a facut cu telefoanele, mai am cateva pe o sapuniera dar inca nu le-am copiat traseul a fost: Buc - Pitesti - Rm Valcea - Sibiu - Copsa Mica - Blaj - Jidvei - Blaj - Jidvei - Salina Turda - Blaj - Jidvei - Tarnaveni - Medias - Sighisoara - Brasov - Cheia - Buc A fost ok organizarea la Blaj aLive, cea mai ok de la cate festivaluri am fost pana acum, nu se statea deloc la cozi misto concertul Dubioza Kolektiv si Manu Chao Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.