MotoRocker Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 Pt ca aveam deja topcase + placa ramase de la Bandit am cautat doar suport, si cel mai ok mi s-a parut asta http://www.polo-motorrad.com/en/monorack-f-topcasetrager-honda-vtr-1000-f-ohne-querplatte.html normal ca suportul nu era ca in poza, se termina fara prinderile alea cu gauri, doar cioturile...asa ca a trebuit sa comand si asta http://www.polo-motorrad.com/en/verbindungs-set-z890-f-trager-fur-monorackplatte-m2-m3.html ....dar daca nu ai topcase si placa, sau ai topcase Givi, e mai bine sa comanzi direct asta: http://www.polo-motorrad.com/en/monorack-f-topcasetrager-honda-vtr-1000-f-fur-monokey.html e acelasi suport cu ale meu, numai ca vine cu tot cu prinderi si placa in acelasi pachet, pregatit pt Givi topcaseul si placa lui le-am luat in 2011 cu 260 de lei si sunt Moto Detail/SHAD... cumva asta e urmasul lui: https://www.louis.de/artikel/moto-detail-top-case-inkl-adapterplatte-48l/10029200?list=34590388 iti recomand sa-l iei pregatit pt Givi, ca topcase Givi gasesti SH la greu la noi... adica asta http://www.polo-motorrad.com/en/monorack-f-topcasetrager-honda-vtr-1000-f-fur-monokey.html + un topcase Givi SH de la noi » Post actualizat in 29 May 2015 21:04PS: Le-am comdandat prin MyMoto, s-au miscat repede bajetii » Post actualizat in 30 May 2015 08:33 Motorocker: am avut-o la vanzare in 2013 chiar si la 1800. Functiona impecabil, si se pisa pe VTR , TL si SV din orice unghi (culmea,chiar si la consum). De frana,ciclistica, nu mai zic, n-are rost. In afara de niste zgarieturi pe carene si pe bot, in rest tehnic n-aveai ce sa-i reprosezi... Si tot nu se dadea. Ca lumea cauta VTR sau TL (si nici pe alea nu se dadeau bani)... (era fabricatie 2002 cu motor 2003 (practic identic), injectie,2 harti pe EPROM (in ECU),etc etc etc) Da ma, da RSV-ul e din alta categorie....VTR/TL/SV sunt sport touring....RSV-ul e sport pur, cam din aceeasi gama cu SP1/SP2 si Ducatele mari. Cre'ca a ta nu s-a dat, sau se dadea pe bani putini pt ca lumea la noi fuge de italience. Cred ca fiabilitatea superioara a HONDA e un mit de c%$@t care vinde fraierilor. Mi se pare la fel de fiabila ca si alte marci japan, cu conditia sa fie intretinuta/exploatata corespunzator. Nu e un mit...sau cel putin, nu a fost, pe vremea cand se cauta fiabilitate mobrele Honda erau fiabile (din anii '60 pana spre sfarsitul anilor '90). Acum se fac mobre sa tina maxim 10 ani, cu materiale proaste, electronica la greu si marketing din plin. Daca te uiti la CBR-urile vechi, la CB500 / CB750 / CB1000, Africa Twin/Transalp, Dominator, Goldwing etc...toate mobrele astea au fost f fiabile...nu neaparat mult mai fiabile restul ....ca toate mobrele vechi japoneze erau fiabile (si aici am in minte motorul SACS de la Suzuki, care chiar e bullet-proof)...numai ca Honda folosea materiale mai bune, mai scumpe si finisarile erau mai atente + ca nu fortau motoarele cum facea Kawa de ex... Si BMW era privit ca un monument de fiabilitate...dar acum au dat chix la greu, sa faci recall la modelele 1200 fabricate in perioada 2004-2014 din cauza unui rulment e de chacat dar asa se intampla cand 80% din mobra e ansamblata din piese facute in China. Ca top al fiabilitatii din ce am observat eu la japoneze facute pana in 2000: 1. Honda/Yamaha 2. Suzuki 3. Kawasaki dar depinde si de model si categorie...si mai ales de utilizator. dupa 2000 toate sunt la fel de stricacioase si fiabile iar la europence inainte era: 1. BMW 2. Ducati/Triumph/Ktm 3. Restul italiencelor. iar acum e 1. Ducati/Triumph/Ktm 2. Bmw/restul italiencelor. Oricum, sunt sigur ca daca a fi luat ORICE mobra de noua (japoneza sau europeanca) si intretinuta strict cum zice manualul (chiar si aberatiile) si nu o "trageai prin coor" nu existau diferente de notat in fiabilitatea lor. Asta toamna cand cautam mobra am fost sa vad un SV1000S, fabricat in 2007, luat de nou de la reprezentanta Suzuki din Romania, primul proprietar, accesorizat binsor (parbriz, suport+topcase, suporturi+genti laterale, bricheta etc) facut pt touring cu 20.000 de km pe bord.... mobra aia arata JALNIC!!!! cred ca avea uleiul in ea din 2008-2009, pisa pe la simeringul schimbatorului, ii batea ambreiajul in draci, zornaia distributia, placute pana la fier, etrierii pareau blocati, plangeau furcile, lantul era intins la maxim si fff larg, gumele vai mama lor...iar TOT ce era de plastic, daca dadeai cu unghia pe ele, se crapaceau/dezintegrau. Era asa de pacat incat imi venea sa-l sunt pe individ si sa-l injur de morti la cum a tras prin kur mobra aia (o vindea printr-un gigi-intermediar)...cre'ca timp de 7 ani, a stat numai in ploaie/zapada/soare si dupa garantie n-a mai pupat service nici macar pt ulei...doar forja si batjocorire. Acum...cum pot sa judec eu SV1000S-ul ca model dupa ce am vazut mobra aia, n-am cum, factorul "uman" cantareste f mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 Nu e un mit...sau cel putin, nu a fost, pe vremea cand se cauta fiabilitate mobrele Honda erau fiabile (din anii '60 pana spre sfarsitul anilor '90). Acum se fac mobre sa tina maxim 10 ani, cu materiale proaste, electronica la greu si marketing din plin. Daca te uiti la CBR-urile vechi, la CB500 / CB750 / CB1000, Africa Twin/Transalp, Dominator, Goldwing etc...toate mobrele astea au fost f fiabile...nu neaparat mult mai fiabile restul ....ca toate mobrele vechi japoneze erau fiabile (si aici am in minte motorul SACS de la Suzuki, care chiar e bullet-proof)...numai ca Honda folosea materiale mai bune, mai scumpe si finisarile erau mai atente + ca nu fortau motoarele cum facea Kawa de ex... Si BMW era privit ca un monument de fiabilitate...dar acum au dat chix la greu, sa faci recall la modelele 1200 fabricate in perioada 2004-2014 din cauza unui rulment e de chacat dar asa se intampla cand 80% din mobra e ansamblata din piese facute in China. Ca top al fiabilitatii din ce am observat eu la japoneze facute pana in 2000: 1. Honda/Yamaha 2. Suzuki 3. Kawasaki dar depinde si de model si categorie...si mai ales de utilizator. dupa 2000 toate sunt la fel de stricacioase si fiabile iar la europence inainte era: 1. BMW 2. Ducati/Triumph/Ktm 3. Restul italiencelor. iar acum e 1. Ducati/Triumph/Ktm 2. Bmw/restul italiencelor. Oricum, sunt sigur ca daca a fi luat ORICE mobra de noua (japoneza sau europeanca) si intretinuta strict cum zice manualul (chiar si aberatiile) si nu o "trageai prin coor" nu existau diferente de notat in fiabilitatea lor. I've got stucked to the '90s )) Remarca mea la fiabilitate este strict legata de faptul ca nu mi se pare Honda mai fiabila decat alte marci japan, iar daca au ales sa le faca mai putin fiabile, macar sa nu se mai prevaleze de chestii pe care le faceau in trecut si nu le mai fac acum. In alta ordine de idei, mi-am vopsit carenele si-n 2 sapt sper sa fiu la Seawolves; se mai baga cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 poze!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 poze!!! n-au iesit asa cum ne asteptam dar, soon to be pics. Am tras tare ca anul asta chiar vreau sa ajung pe la ceva intalniri e si vremea mai promitatoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 In alta ordine de idei, mi-am vopsit carenele si-n 2 sapt sper sa fiu la Seawolves; se mai baga cineva? Hai cu pozele alea sau iti place sa ne tii in suspans!?!?!?1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 greu se mai unge/spala lantul la mobra asta...desi merita sa ai 2 tobe tre' sa-mi iau un stander Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 (editat) Hai cu pozele alea sau iti place sa ne tii in suspans!?!?!?1 ) hai sa vad ce asamblez maine la ea; sper sa nu ploua Daca nu o vand (ca se tot roaga un prieten la dzeu sa nu gasesc cumparator ca s-o cumpere el ca-i place ) ) si voi avea timp si chef, o voi modifica intr-un fel de viziune a mea » Post actualizat in 06 Jun 2015 21:44 dupa cum am promis niste imagini cu scroafa proaspat coafata: before and after Editat Iunie 4, 2015 de Roni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 8, 2015 Share Postat Iunie 8, 2015 Mama-mama, Roni, daca mai insisti un pic pe ea ai putea sa o faci ca scoasa din MadMax Cred ca ar merge bine cu niste textila din aia termoizolanta pe galerii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Iunie 8, 2015 Share Postat Iunie 8, 2015 (editat) gand la gand. M-am conversat cu Garcya pe tema benzii thermo dar din pacate am avut o perioada full si n-am apucat sa-l sun (scuze Garcya, sun cat pot de repede) Culoarea e calumea, e facuta la comanda, doar ca la carene ar mai fi de facute ceva retusuri. we shall see de mers merge ceas acum; nush cati sunt mandri de mine la mecanica da mie-mi creste inima cand ma vad in oglinda ))) TIPS - pentru CCT-ul cilindrului din fata, ca alea crapa primele mai des din cauza lipsei de ungere: eu am desfacut surubul-capac si am turnat o seringa de ulei pana a dat pe dinafara. Poate ajuta, eu cred ca prelungeste viata intinzatorului. Editat Iunie 8, 2015 de Roni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 8, 2015 Share Postat Iunie 8, 2015 Imi poate spune cineva ce diametru are electroventilatorul la Vtr ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Iunie 8, 2015 Share Postat Iunie 8, 2015 cat de mult/greu e de desfacut pentru o simpla verificare a intinzatoarelor de la distributie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Iunie 8, 2015 Share Postat Iunie 8, 2015 Imi poate spune cineva ce diametru are electroventilatorul la Vtr ? ochiometric, cam 20-25 cm cat de mult/greu e de desfacut pentru o simpla verificare a intinzatoarelor de la distributie? spatele e simplu ca ai loc si e vizibil. Pe fata cam ai de demontat daca nu te descurci prin lateral Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 9, 2015 Share Postat Iunie 9, 2015 3 zile + 1.100 km intre care vreo jumate pe curbe ...spre sfarsit se resimteau bucile si incheiturile la maini...mai ales la viteza mica - in rest, giugiuc: manevrabilitate, putere, confort la vant, topcase+tankbag nici nu se simt. Consum: 6/100 (A : 150-170/h, DN/E - 110-140/h, Loc:70-90/h) mai vreau! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iunie 9, 2015 Share Postat Iunie 9, 2015 3 zile + 1.100 km intre care vreo jumate pe curbe ...spre sfarsit se resimteau bucile si incheiturile la maini Pentru dos,merge refacuta saua:latita,inaltata si adaugat niste gel pe partea superioara iar pentru maini,poti sa anulezi semighidoanele si sa pui unu asemanator fazerului(spre exemplu) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 9, 2015 Share Postat Iunie 9, 2015 Eu am bagat azi vreo 60 km prin oras. Credeam ca mi se topesc bucile! » Post actualizat in 09 Jun 2015 15:10MotoRocker, hai cu poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Iunie 9, 2015 Share Postat Iunie 9, 2015 » Post actualizat in 09 Jun 2015 15:10 MotoRocker, hai cu poze subscriu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 nu am cine stie ce poze....pun ce s-a facut cu telefoanele, mai am cateva pe o sapuniera dar inca nu le-am copiat traseul a fost: Buc - Pitesti - Rm Valcea - Sibiu - Copsa Mica - Blaj - Jidvei - Blaj - Jidvei - Salina Turda - Blaj - Jidvei - Tarnaveni - Medias - Sighisoara - Brasov - Cheia - Buc A fost ok organizarea la Blaj aLive, cea mai ok de la cate festivaluri am fost pana acum, nu se statea deloc la cozi misto concertul Dubioza Kolektiv si Manu Chao Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 Roackere, cum te descurci cu folia mata? Nu se pateaza/intinde/rupe? Cat costa pe la voi un colantat moto? In poze arata fain ambele motoare, in realitate arata la fel de bine folia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 nu-i bre folie, sunt vopsite ambele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 Pe VTR stiu ca a fost vopsea standard negrul mat la modelele de dupa 2001. Nu merita sa pui colant pe ea, mai mult te chinui, cred ca iesi mai bine cu vopsitul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 Pe VTR stiu ca a fost vopsea standard negrul mat la modelele de dupa 2001. Nu merita sa pui colant pe ea, mai mult te chinui, cred ca iesi mai bine cu vopsitul. mai ales ca daca te pricepi catusi de putin si mobra nu are are defecte (indoituri, crapaturi, rugina, etc), ai nevoie doar de cateva foi de smirghel de apa si 3-4 sprayuri de negru mat, doar sa fie de calitate si sa stii sa dai cat ce cat cu fâsu.... ai de facut carenele, codita si rezervorul, negru mat nu-i o culoarea greu de dat, riscul sa "gazezi" e aproape inexistent si 2-3 maini sunt de ajuns peste vopseaua veche, dar repet, tre' sa fie spray/vospea de calitate, nu d-ala la 15 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 Da-mi te rog un exemplu de vopsea buna, am o mica reparatie de facut la aripa din fata iar cu ocazia asta incerc si o vopsea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 In Tg, Mures vad ca nu aveti Standox... http://www.standox.ro/5/despre-standox.html Astia fac vopsele bune, de calitate si ti le pun la spray. Stiu de la cineva care si-a vopsit un pinten asa, pinten albastru Rizla Suzuki. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Iunie 15, 2015 Share Postat Iunie 15, 2015 Acum vin si eu sa ma laud: weekend-ul trecut, 523 km dus-intors, Seawolves biker's fest, vreme superba si voie buna, scroafa a rontait kilometrii toti fara sa gafaie catusi de putin si a fatat caluti tot drumul. Contrar aparentelor, mecla aia e a unui om multumit ca merge feru' ceas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.