Sari la conținut

Enduristi Din Cluj


Vlad S
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare,

 

sunt Mihai din Cluj-N.Proaspat posesor al unui Dominator mic...:unsure:

Daca organizati ceva iesire , plz spuneti-mi si mie.Eu ma gandeam weekendul vii tor,mai exact in 11.04.2009 sa fac un traseu Cluj-Dabaca-Darja-Paglisa-Vultureni-Fundatura-Dabaca.Subscriu ca motoru' mi-e la tara (Dabaca), cel putin deocamdata...Sunt incepator dar invat repede, daca se inscrie careva, plz dati un semn la id de mess: azaghorth sau tel 0744.734.724

 

Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

sunt Mihai din Cluj-N.Proaspat posesor al unui Dominator mic...:unsure:

Daca organizati ceva iesire , plz spuneti-mi si mie.Eu ma gandeam weekendul vii tor,mai exact in 11.04.2009 sa fac un traseu Cluj-Dabaca-Darja-Paglisa-Vultureni-Fundatura-Dabaca.Subscriu ca motoru' mi-e la tara (Dabaca), cel putin deocamdata...Sunt incepator dar invat repede, daca se inscrie careva, plz dati un semn la id de mess: azaghorth sau tel 0744.734.724

 

Merci.

 

Adica de 250?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:laugh: Africana am culcat-o o singura data anul trecut, dar bine. Facusem greseala sa cobor pe malul lacului Belis intr-o zona mlastinoasa pe un mal destul de abrupt. La urcare cind mai aveam cam 5 m pina la drum, desi guma heidenau scurma vitejeste nu a mai putut impinge africana care s-a culcat din pacate pe partea dinspre vale. Daca nu eram cu Darius trebuia sa caut pe cineva in regiune sa ma ajute. In anumite pozitii si mai ales daca solul e moale pur si simplu nu poti ridica singur africana cazuta. E un motor minunat, dar astea sint limitele utilizarii sale. Pentru ceea ce faceti voi mi-ar trebui un motor mai usor, sub 200kg. asta nu inseamna ca nu vin cu voi anul asta, dar doar la ture mai soft. :rolleyes:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:laugh: Africana am culcat-o o singura data anul trecut, dar bine. Facusem greseala sa cobor pe malul lacului Belis intr-o zona mlastinoasa pe un mal destul de abrupt. La urcare cind mai aveam cam 5 m pina la drum, desi guma heidenau scurma vitejeste nu a mai putut impinge africana care s-a culcat din pacate pe partea dinspre vale. Daca nu eram cu Darius trebuia sa caut pe cineva in regiune sa ma ajute. In anumite pozitii si mai ales daca solul e moale pur si simplu nu poti ridica singur africana cazuta. E un motor minunat, dar astea sint limitele utilizarii sale. Pentru ceea ce faceti voi mi-ar trebui un motor mai usor, sub 200kg. asta nu inseamna ca nu vin cu voi anul asta, dar doar la ture mai soft. :rolleyes:

 

salut Galen

 

sa stii ca nici eu nu pot ridica singur motoru de jos, mai ales cu bagaje, cu toate ca avem motoare cu 50 de kg mai usoare decat africa. Dar alegerea drumurilor noastre este facuta in asa fel incat sa ne duca cat mai in natura, in general 2 persoane si bagaje, pentru cat mai mult timp si cat mai departe de grupul celor 3m (mici, manele si masini puternice), astfel incercand sa legam cat mai multe zone faine pe asa drumuri. Iar dupa cum cred ca bine stii si tu, drumurile noastre sunt figurate, pe harta, cu linii subtiri sau punctate, nestiind ce te asteapta in zonele inalte si neavand pe cine intreba de starea drumului. Asa ca inevitabil ajungem sa fim nevoiti sa impingem motoarele sau sa le luam pe sus, lucru de la care nu ne-am dat niciodata inapoi, placerea fiind maxima. De asemenea, de multe ori am lasat motoarele si am mers pe creasta sau pana pe varf, muntele fiind o alta pasiunea de-anoastra, poate mai veche decat cea moto.

Si ca rasplata seara ne lafaim cu un dormit la cort in miros de fum de foc.

Si deci prin aceste randuri nu vreau sa fac filozofia celor mai frumoase drumuri, am vrut doar sa explic cum alegem noi.

Asa ca sper sa ne intalnim si sa facem niste drum pe viitor

numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

faine pozele si plimbarile astea a voastre

cand stai mai bine cu timpu.. pune si-o scurta povestioara printre poze, sa putem sa le privim mai in context :rolleyes:

Editat de hoozit
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine v-am gasit! ma poate ajuta cineva cu o informatie, de unde as putea cumpara frai-ul, bendix, sprag clutch sau cum se numeste de la Pegaso 650 model 95 sau daca cineva s-a mai confruntat cu problema, unii spun ca ar merge de la KTM, etc. Are cineva idee? Mersi anticipat.

Duminica mai organizam iesiri in teren la Gherla, cine vrea sa mai schimbe peisajul va asteptam pe la noi :rolleyes:

post-46872-1239271652_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

da potriveste de la ktm..modelul e lc4 625..poti sa iti iei linistit..chiar saptamana asta si-a cumparat un prieten pt un pegaso..dar tin sa te anunt ca nu e prea ieftina...nu stiu in ce masura te intereseaza ,dar am vrut sa te anunt..bafta..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!Iar vin cu o intrebare.Care ar fi cea mai buna optiune pt mentinerea lantului si a foilor in stare cat mai buna.Momentan folosesc spray de lant motul si nu sunt impresionat,in sensul ca tre sa dau tot odata la doua zile si la o saptamana trebuie sa-l curat cu peria de sarma ca se aduna "mîzgă" de aia,praf combinat cu lubrifiantul din spray.Nu stiti cumva ceva smecherii??va rog,help!Acuma a venit vremea buna si ma dau si io mai des, de fapt...foarte des si imi place sa mentin"sculele" in stare foarte buna si chestia cu lantul ma nemultumeste!Mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca dupa fiecare iesire pe deal il cureti cat de cat si il ungi te tine ceva timp..dar fiind un motor cucare iesi mai mult in teren..il schimbi destul de des..bine acum depinde de fiecare..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!Iar vin cu o intrebare.Care ar fi cea mai buna optiune pt mentinerea lantului si a foilor in stare cat mai buna.Momentan folosesc spray de lant motul si nu sunt impresionat,in sensul ca tre sa dau tot odata la doua zile si la o saptamana trebuie sa-l curat cu peria de sarma ca se aduna "mîzgă" de aia,praf combinat cu lubrifiantul din spray.Nu stiti cumva ceva smecherii??va rog,help!Acuma a venit vremea buna si ma dau si io mai des, de fapt...foarte des si imi place sa mentin"sculele" in stare foarte buna si chestia cu lantul ma nemultumeste!Mersi!

 

Problema cel mai probabil la tine este ca spray-ul Motul pe care-l ai e pt Road, nu pt Offroad. Alea pt Road sunt mai cleioase si fac acea pasta, lucru care e f daunator daca mergi pe off, pt ca se face ca o pasta abraziva.

 

Cu peria de sarma!??! Asa iti strici lantzul de nu te vezi, ca rupi O-ringurile. Lantzul se spala ori cu solutie (spray) special de curatat lantzul, ori ... cu ceva ce nu ataca cauciucul de la O-ring-uri, oricum nu cu peria de sarma sau jetul de apa. Vezi ca sunt si ceva ustensile speciale de curatat lantzul pe louis, care se pun pe el si baga solutie si si periaza in acelasi timp.

 

Referitor la cat tine ... vad ca ai XR, deci banuiesc ca faci enduro cu el, atunci te tine fix o iesire, maxim :huh: Dupa ce vii din tura, cureti lantzu, dai cu spray de uns si-l lasi asa, nu-l ungi inainte de tura. Eventual in timp ce ... daca e mai lunga.

 

Dar oricum, ce-o zis si pitzi, enduro inseamna ca totul se uzeaza mai repede, tre sa te obisnuiesti cu ideea :P

 

Noah, spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam tarziu intrebarea mea, dar noah, acuma numa m-am hotarat.

 

Ideea e ca vreau sa ma duc de azi pana maine seara la munte. Deci trebe un motor enduro, gume cat de cat dual, pt ca o sa fie zapada si noroaie, sac de dormit bun si eventual cort daca o sa fim mai multi.

 

Pana acum, 100% sunt doar eu, dar oricine care se incadreaza cat de cat in descriere e bine venit. Vreau sa merg spre Valea Ierii, si sa ajung in Padis, habar n-am pe unde sau cati km is sau exact ce traseu va fi ...

 

Io merg cu XT-ul, si am pe el guma asta pe spate: http://www.motorcycle-superstore.com/Produ...ont_Tire_--.jpg si e cam la limita pt ce aproximez eu ca va fi.

 

Evident, exista si sansa sa fie prea multa zapada in unele locuri si sa nu putem trece ... dar asta e, riscul meseriei.

 

Vreau sa plec azi la 18 cel tarziu, sa dorm diseara la aer curat si sa fac foc.

 

 

Anyone? (tel meu: 0745189329)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca dupa fiecare iesire pe deal il cureti cat de cat si il ungi te tine ceva timp..dar fiind un motor cucare iesi mai mult in teren..il schimbi destul de des..bine acum depinde de fiecare..

Mersi baieti!!!Nu-i problema de schimbat,ca oricum cand decid ca e gata il schimb,dar nu ma simt eu bine sa stiu ca e cleios si murdar.Treaba cu road si offroad nici nu mi-a trecut prin cap,intradevar e de road al meu,de unde dumnezeu sa stiu.Dar la solutia aia de curatat cum ii zice??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam tarziu intrebarea mea, dar noah, acuma numa m-am hotarat.

 

Ideea e ca vreau sa ma duc de azi pana maine seara la munte. Deci trebe un motor enduro, gume cat de cat dual, pt ca o sa fie zapada si noroaie, sac de dormit bun si eventual cort daca o sa fim mai multi.

 

Pana acum, 100% sunt doar eu, dar oricine care se incadreaza cat de cat in descriere e bine venit. Vreau sa merg spre Valea Ierii, si sa ajung in Padis, habar n-am pe unde sau cati km is sau exact ce traseu va fi ...

 

Io merg cu XT-ul, si am pe el guma asta pe spate: http://www.motorcycle-superstore.com/Produ...ont_Tire_--.jpg si e cam la limita pt ce aproximez eu ca va fi.

 

Evident, exista si sansa sa fie prea multa zapada in unele locuri si sa nu putem trece ... dar asta e, riscul meseriei.

 

Vreau sa plec azi la 18 cel tarziu, sa dorm diseara la aer curat si sa fac foc.

 

 

Anyone? (tel meu: 0745189329)

 

 

foarte tarziu am vazut postul tau

 

in cazul in care nu ai plecat inca, pentru ca pe accuweather anunta thunderstorm, hai sa combinam ceva maine. Noi intentionam sa mergem in tibles, daca va vrea si vremea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi baieti!!!Nu-i problema de schimbat,ca oricum cand decid ca e gata il schimb,dar nu ma simt eu bine sa stiu ca e cleios si murdar.Treaba cu road si offroad nici nu mi-a trecut prin cap,intradevar e de road al meu,de unde dumnezeu sa stiu.Dar la solutia aia de curatat cum ii zice??

Te rog sa nu ma cataloghezi ca fiind nesimtit.

Dar am auzit povestea asta de mii de ori.

Cat costa un kit de lant?100 E?

Cate sprayuri "profesionale" cu "teflon","talc","levantica" si alte aloe vera cumperi din banii astia? 3 seturi-4?cat tin?un sezon....cat tine kitul?tot un sezon.....

Se spala la spalatorie(daca obisnuiesti si iti permite bugetul) iti da nenea cu solutie de motor si cu spuma activa pe lant si daca are aparat karcher din ala "profi" nu vor mai ramane nici bacterii pe lant.

Daca speli acasa,putina motorina,chiar benzina(si sa se abtina cei cu comentarii ca:se deterioreaza o ringurile,fiindca eu asa am procedat 10000km la un miar si inca nu schimbasem lantul,mai aveam unde sa il intind) si il ungi cu cel mai ieftin spray posibil(am gasit la 12 RON).

 

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se curata foarte bine si cu ulei lampant(am gasit la praktiker cu 13 lei/litru). a iesit lantul ca nou. mi-a luat cam 15 minute sa il curat si dintr-o sticla de un litru il cureti de vreo 10 ori cel putin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte tarziu am vazut postul tau

 

in cazul in care nu ai plecat inca, pentru ca pe accuweather anunta thunderstorm, hai sa combinam ceva maine. Noi intentionam sa mergem in tibles, daca va vrea si vremea

 

Da, pai tarziu m-am hotarat si eu. Am vorbit cu Vlad si mi-o zis ca mereti incolo, dar eu weekendul asta trebuia sa fiu in Cluj duminica dimineata. Ar fi fain daca am face weekend-ul viitor o iesire, asta daca nu vreti musai de Paste sa fiti cu familia (eu nu vreau). Oricum, asteptam poze din tura de Tibles, sunt curios cata zapada este...

 

Ideea era sa plec cu Kirk, vineri dupa-masa, dar motorul lui nu o fost gata la timp din varii motive, asa ca decat sa ma duc singur, am zis fuck it, merem amandoi cu XT-ul :huh:. Asa am si facut, am ajuns numa pe Valea Ierii mai sus unde-i barajul ala pe stanga si acolo am si pus cortul, chiar inaite sa inceapa zapada. Scopul de a frige un carnat si a bea o bere la aer curat vineri seara in loc sa fim in oras a fost atins :P

 

De trecut pana in Campeni, urcand pe Valea Ierii peste Dumitreasa n-am putut, ca era zapada neatinsa pe drumul de Campeni, asa ca am coborat spre Racatau, dar si acolo am avut vreo 3,4 km de zapada de juma de metru, noroc ca erau 2 urme de taf unde era un pic mai inghetata. In rest drumul o fost f greu mai ales cu 2 pe motor, gheata pe jos in multe locuri si fata de cum era toamna trecuta (curat, uscat), acuma era si plin de noroaie si crengi de la exploatarile forestiere. Am facut numa niste poze puscate cu telefonu ca n-am avut aparat foto cu noi, dar o sa le descarc alea mai incolo.

 

Tura a fost scurta in total, doar 130 de km, dar a meritat.

 

Astia am fost:

 

post-24812-1239461839_thumb.jpg

post-24812-1239461848_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recunosc ca Vineri am avut mari dubii in privinta acestei ture....mai ales ca e prima data cand ma duc ca si pasager :huh:

 

Totul a iesit super fain pana la urma...si chiar a fost super aventura pe unele portiuni, spre bucuria lui Ekkemu care se bucura ca un copil (mai ales pe kilometrii aia in care am dat de zapada de juma' de metru) unde era greu si sa mergi pe jos....dar Ekkemu era cel mai fericit om din lume calare pe XT.

A mai fost o portiune super nasoala (de cativa km) unde a inceput si ploaia si unde era doar noroi, pietre, gheata, balti uriase si crengi de copac pe jos si unde eu am strans din buci...si unde eu personal as fi avut mari probleme sa trec cu motorul, dar spre norocul meu...azi am fost doar pasager :P

 

Concluzii: carnatul prajit a fost delicos...berea in jurul focului a fost minunata, traseul superb, soare, aer curat, noroaie, zapada, gheata, un motor care si-a facut treaba excelent si un "sofer" (care desi e dus un pic de acasa)....mi-a demonstrat ca stie "meserie" chiar daca il asteapta vreo 3 zile de febra musculara.

 

O zi faina!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faina plimbarea :huh:

 

De azi si eu sunt pregatit de ture. Da mai soft pana imi iau cauciucuri pt ca Anakee'u actual ii aproape "chel".

Si eu am avut o iesire pana la Sf. Ion si retur prin zorilor si manastur ca nu mi-o permis vremea mai mult... Sper ca maine sa fie ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, imi cer scuze ca motorul lui kirk a trebuit retinut pana saptamana ce vine...promit sa nu se mai repete..asa ca vlad tre sa dai niste beri ca sa fi iertat..schumy ma bucur ca ai reusit sa iesi in sfarsit azi cu motorul..dupa atatea asteptari..bafta..data ce vine mergem toti..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...