Sari la conținut

CHOPPER,CUSTOM,RAT SI BOBBER-fabricate in RO


Klaus
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

+1. si rusine romanului pt pretul cerut ! :crack:

Nu inteleg chestia asta cu rusinea.

Mi se pare un comentariu rautacios.

Customul costa si nu e pt totata lumea, si ar trebui sa inceapa sa coste si la noi(candva).

Omul e liber sa ceara cat vrea, mai ales ca e lucrat.

Uite aici un custom cam piperat la pret: http://exchange.abnormalcycles.com/pop.php?id=685

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... piperat pretul Sportsterului, dar il inteleg.

In schimb motorul din ultimul link e un 42 WLA celebru... pentru ala pretul e chiar mic in comparatie cu alte motoare construite in ultimul timp. A avut mai multe coperti de reviste decat Elvis ... hehehehehh... si arata demential!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg chestia asta cu rusinea.

Mi se pare un comentariu rautacios.

 

este realist, dpmdvd... hai sa-l disecam un pic... : motor de buell (90% sigur) , cadru stock tot de la buell , roata de 300 spate. furca fata intradevar merita laude. dar mai mult ca sigur nu e home made ci cumparata.

revervorul imbraca cadrul...nu e SF. si tevile vin ''pachet'' sub sha...urat.

 

deci un pret corect justificat la motoreta aia ar fi 20.000de coco, cu tot cu ''spaga'' vanzatorului.

 

 

ala pus de tine octave, e altceva. intradevar super scump. dar stiu motorul ala. cam tot de pe motorul ala e one off. unde mai pui ca vine si cu atas... + ca are WLA intr-nsul.

 

octave...zau asa ! :)))

 

parerile, ca si poponetele, fiecare avem cate una !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-a venit ideea asta, facem un topic cu asa ceva? Bagati-va toti si puneti poze cu choppere, customuri, raturi, bobbere fabricate in Romania, mie i-mi merge ca dracu netul azi si nu sunt in stare sa bag poze.

La fiecare motor puneti locatia unde a fost fabricat si numele cioplitorului.

Eu vad in faza asta o chestie cu scopul de a ne cunoaste mai bine.

Cred ca topicul asta s-ar incadra foarte bine la teme importante, deoarece nu trebuie sa dispara niciodata din forum, asta-i esenta de fapt, chopperim, customizam, maltratam motoare dar nu ne cunoastem.

Gata va las bagati poze!!!! romanesti.

poate nu ati citit ce scrie mai sus.

Bullet,esti offtopic...nu stim daca e "fabricat" la noi....dar ia arata-ne tu unul facut de tine,care e si evaluat "corect"...

ca si noi,si tu te incadrezi aici:"parerile, ca si gaura de kur, fiecare avem cate una !

pina una alta,fiecare isi evalueaza munca cum crede el.

ps:in Ro,inca e subevaluata munca customizer-ilor.

Editat de TheFatBob
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la ps-ul tau ...da si nu. si faza asta cu offtopicurile mi se pare jenanta.parca unii sunt la gradinita. lasati-o mai moale cu sefia. nu stim daca e facut in ro, deci chill out. ''lucrez'' acum la ceva. nu ca ar fi problema altora. dar bine zici, fiecare face si cere cum si cat crede el ca-i de cuviinta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

In ideea de a avea un ghidon mai "curat",vreau sa mut instalatia electrica care vine la maneta de acceleratie. Problema este ca maneta este prinsa de carcasa in care intra inst electrica.In concluzie,unde as putea gasi o acceleratie precum cea din a doua poza?

 

 

post-60281-0-87288600-1362841497_thumb.jpg

post-60281-0-42020900-1362841506_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am cumparat eu asa ceva de curand dupa ebay pentru Raduprint...a costat parca 120 ron si a avut si mansoanele incluse, tot cauciucate ca in poza 2 .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super! Cum ramane cu semnalizarile de pe stanga? Eu am la acceleratie si al doilea cablu,cu sistemul asta inseamna sa raman cu unul. Nu-i problema .Frumos arata si chiar nu este scump

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super solutii mi-ati dat. Voi monta comenzile simple,problema este ca mai trebuie sa am rabdare. Am motorul de peste un an si inca nu i-am facur rar-ul,nu am obtinut porcaria aia de hartie fiscala de la vanzator. Si asa am emotii ca am tot taiat din mobra...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aseara, intr-un acces de sinceritate si ajutat de doua beri, am facut poze prin garaj....

 

Plictiseala de peste iarna m-a impins la acte necugetate. Si m-am apucat de bobberit ce aveam prin garaj. Un Simson.

 

post-7742-0-32711700-1363251024_thumb.jpg

 

Si dupa ceva timp a ajuns asa. Forma bruta.

 

post-7742-0-63075900-1363251081_thumb.jpg post-7742-0-75368600-1363251082_thumb.jpg

 

post-7742-0-12412400-1363251084_thumb.jpg post-7742-0-22103300-1363251085_thumb.jpg

 

 

Si o sa incerc si un rezervor de Simsoneta, Carpati ....

Am anulat semnalizarile. Pe ghidon imi va ramane doar claxonul pe care incerc sa-l cablez prin teava. Motorul nu mai are instalatia electrica originala, cu baterie and shit, fiind inlocuita cu un magnetou de Minsk. Vor fi doar doua mini-switchuri, unul Ignition ON/OFF, unul faza lunga/scurta.

 

Urmeaza vopsea, cabluri de acceleratie si ambreiaj mai lungi, evacuare invelita in banda termo, un far micut, un stop spate micut, numar de inmatriculare lateral, si multe multe alte surprize....

Editat de choppermaniac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, tocmai mi-am luat o Virago 535, si sunt inalt bine pentru ea. Pozitia de condus nu e grozava, si am nevoie sa imi schimb saua, momentan am una stock, presupun, din doua bucati. Fiind foarte lung in cotiledoane, am nevoie de una dintr-o singura bucata, ceva cam cum am vazut la unele bobere, ca sa imi pot tine fundul cu sa zic, 10 cm mai in spate. Acum merg fara saua pt pasager, si e mult nai ok, am intors suportii de ghidon ca sa imi fac coarnele mai in fata, si imi voi schimba si ghidonul cat de curand. Intrebarea mea e de unde pot face rost de o sea lunga, pe care atunci cand stau singur, sa ma pot muta unde vreau eu, dar sa am unde aseza si pasagerul, in momentul respectiv sacrificand putin din confortul meu pt a avea pasagerul loc. Cel mai mult ma intereseaza sa nu existe diferenta de nivel existenta in momentul de fata intre cele doua sei, ci una lunga continua, daca intelege careva ce zic. Pun si niste poze, in speranta ca vor fi elucidificatoare( wtf?!? daca o exista cuvantul asta ). Ca sa incap bine, as avea nevoie sa imi pun fundul chiar intre cele doua sei, de asta vreau un continua si fara diferenta de nivel. Poate imi dati careva un sfat, un link, ceva. Numai bine.

 

 

sauamea.jpg

 

si asta e ce as vrea...

 

bobll.jpg

Editat de MaimutaGalbena
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, tocmai mi-am luat o Virago 535, si sunt inalt bine pentru ea. Pozitia de condus nu e grozava, si am nevoie sa imi schimb saua, momentan am una stock, presupun, din doua bucati. Fiind foarte lung in cotiledoane, am nevoie de una dintr-o singura bucata, ceva cam cum am vazut la unele bobere, ca sa imi pot tine fundul cu sa zic, 10 cm mai in spate. Acum merg fara saua pt pasager, si e mult nai ok, am intors suportii de ghidon ca sa imi fac coarnele mai in fata, si imi voi schimba si ghidonul cat de curand. Intrebarea mea e de unde pot face rost de o sea lunga, pe care atunci cand stau singur, sa ma pot muta unde vreau eu, dar sa am unde aseza si pasagerul, in momentul respectiv sacrificand putin din confortul meu pt a avea pasagerul loc. Cel mai mult ma intereseaza sa nu existe diferenta de nivel existenta in momentul de fata intre cele doua sei, ci una lunga continua, daca intelege careva ce zic. Pun si niste poze, in speranta ca vor fi elucidificatoare( wtf?!? daca o exista cuvantul asta ). Ca sa incap bine, as avea nevoie sa imi pun fundul chiar intre cele doua sei, de asta vreau un continua si fara diferenta de nivel. Poate imi dati careva un sfat, un link, ceva. Numai bine.

 

 

sauamea.jpg

si asta e ce as vrea...

 

bobll.jpg

 

 

 

 

 

SALUT SUNA LA IASI LA GEORGE LA NR DE TEL 0728082892 EL MODIFICA SEI ACUM MODIFICA SEAUA LA VULCANUL MEU DACA VREI POZE SA VEZI CUM LUCREAZA DA UN SEMN

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faine exemplare @Csaky , pe mine Sporsterul mo impresionat, numa e cam rigid!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dintre toate Magna le bate la bu.ci pe toate, pe sportster de departe il lasa cu imaginea in umbra.......

La "suportster" in afara de coarne, filtru de aer si aripa taiata ca un c.u.r, mari modificari nu am vazut, comparand cu Magna care are destule, insemnate si foarte interesante, imi plac rotile....superbe.

Frumos.....

Editat de catas_him
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...