Kustom Postat Ianuarie 10, 2010 Share Postat Ianuarie 10, 2010 vreau si eu una cun e pe nepra aia rosie faine motoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrescu_alex Postat Ianuarie 10, 2010 Share Postat Ianuarie 10, 2010 scuze, nu am fost atent. am vrut sa zic pe suzuki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Ianuarie 12, 2010 Share Postat Ianuarie 12, 2010 nipru made by klausMesaj completat suzuki gsx550 ef '84 facut de mine ce janta are nipra pe spate, ma intereseaza cercul ca butucul stiu ca e de M dimensiuni si de pe ce a fost luata si ce dimensiuni are cauciucul de pe ea, asa ceva as pune fata spate pe nipra mea si n-am gasit inca asa cercuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 ce janta are nipra pe spate, ma intereseaza cercul ca butucul stiu ca e de M dimensiuni si de pe ce a fost luata si ce dimensiuni are cauciucul de pe ea, asa ceva as pune fata spate pe nipra mea si n-am gasit inca asa cercuri Daca nu ma insel se vede si in poza cercul este de masina pe 15 de broasca sau dacie 1100 tin minte ca exact asa am facut si eu pe simson, mers la srot cumparat janta de masina pe 15 taiat interiorul, dat gauri pt spite si am pus cauciuc de 150.60-15 metzeler.. cu butucul de simson latit cu flansa de 10 cm...uitate la mine pe pagina vezi roata... salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Ianuarie 15, 2010 Share Postat Ianuarie 15, 2010 Daca nu ma insel se vede si in poza cercul este de masina pe 15 de broasca sau dacie 1100 tin minte ca exact asa am facut si eu pe simson, mers la srot cumparat janta de masina pe 15 taiat interiorul, dat gauri pt spite si am pus cauciuc de 150.60-15 metzeler.. cu butucul de simson latit cu flansa de 10 cm...uitate la mine pe pagina vezi roata... salut mersi mult de informatii........ s-ar putea totusi sa am o problema cu grosimea, ca eu vreau sa pun pe nipra fata spate sa fac un bobber destul de simplu cu o tenta de exilecycles da nu cu roti imens de mari sa fie in talon mare si cat de cat groasa dar nah mai e bascula si cardanu care incurca destul de mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Ianuarie 15, 2010 Share Postat Ianuarie 15, 2010 mersi mult de informatii........ s-ar putea totusi sa am o problema cu grosimea, ca eu vreau sa pun pe nipra fata spate sa fac un bobber destul de simplu cu o tenta de exilecycles da nu cu roti imens de mari sa fie in talon mare si cat de cat groasa dar nah mai e bascula si cardanu care incurca destul de mult fara a interveni cu flexul in bascula nu bagi mai mare de 130 spate, si la cel de 130 ai sansa sa dea in cardan si tre facut un distantier in grup care sa arunce roata in lateral plus realiniere roata fata. merge 130 -90 -17 sau 120-80-18 chiar si mai mici in inel, eu spun doar din cele testate de mine, fara a modifica nimic la bascula. cu doua inele de IJ pe 18" guma de 120-80 ( 90 nu se gasesc), ar da bine! inelul find mai ingust talonul gumei va fi mai voluminos. putem contiuna pe PM daca vrei, desigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Ianuarie 17, 2010 Share Postat Ianuarie 17, 2010 ca tot aveam pana fata, am pus roata de 17-130-90 sa-ti faci o ideea cum arata! cred c-o voi lasa un timp dau o tura sa vad cum se comporta la drum pe viraje....,(trebuie sa-mi fac alt distantier), nu e urita deloc linia, defapt chiar am uitat ca asa au inceput mie sa-mi placa Bobberele, roti butucanoase. Mesaj completat ca tot aveam pana fata, am pus roata de 17-130-90 sa-ti faci o ideea cum arata!cred c-o voi lasa un timp dau o tura sa vad cum se comporta la drum pe viraje....,(trebuie sa-mi fac alt distantier), nu e urita deloc linia, defapt chiar am uitat ca asa au inceput mie sa-mi placa Bobberele, roti butucanoase. acel gol din butuc se inchide cu capac de roata de IJ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Ianuarie 17, 2010 Share Postat Ianuarie 17, 2010 ca tot aveam pana fata, am pus roata de 17-130-90 sa-ti faci o ideea cum arata!cred c-o voi lasa un timp dau o tura sa vad cum se comporta la drum pe viraje....,(trebuie sa-mi fac alt distantier), nu e urita deloc linia, defapt chiar am uitat ca asa au inceput mie sa-mi placa Bobberele, roti butucanoase. Mesaj completat acel gol din butuc se inchide cu capac de roata de IJ fain arata ms de poze, de la ce e cercul de 17??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nixes76 Postat Ianuarie 17, 2010 Share Postat Ianuarie 17, 2010 Salut,am un Dragstar 1100 si vreau sa pun un filtru de aer asemanator cu asta: ce parere aveti nu absoarba apa in carburatoare?Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kustom Postat Ianuarie 17, 2010 Share Postat Ianuarie 17, 2010 dak il dai cu sprei special de uns filtrul nu intra apa.... eu pe toate motoarele am avut filtru exterior si nu am avut treaba niciodata... numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Ianuarie 18, 2010 Share Postat Ianuarie 18, 2010 ca tot aveam pana fata, am pus roata de 17-130-90 sa-ti faci o ideea cum arata!cred c-o voi lasa un timp dau o tura sa vad cum se comporta la drum pe viraje....,(trebuie sa-mi fac alt distantier), nu e urita deloc linia, defapt chiar am uitat ca asa au inceput mie sa-mi placa Bobberele, roti butucanoase. si pe spate nu te gindesti sa modifici nimic? acum ai roata mai groasa pe fata, parerea mea nu prea pusca roata mai lata pe fata ca si pe spate, e un nou stil de a modifica ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Ianuarie 18, 2010 Share Postat Ianuarie 18, 2010 (editat) si pe spate nu te gindesti sa modifici nimic? acum ai roata mai groasa pe fata, parerea mea nu prea pusca roata mai lata pe fata ca si pe spate, e un nou stil de a modifica ?? dapoi nu tu ai spus ca merita incercat si altceva sa nu copiem pe alti sa creem alte linii :lol: arata ca Pamela Anderson spatele mai ingust si fata lata colac peste pupaza, m-am uitat atent si e de 120 si ceea pe 17 balonul e mai inalt insa,dimensiunile in circumferinta inaltimea roti puse una linga alta e aceeasi, daca-o fi sa ramana (dupa ce testez cum stape drum) o voi pune pe spate ceea de 17 si ceea de 18 pe fata, cum am zis in inaltime rotile sunt de-o seama, mare difenta nu va fi, atita doat ca voi gauri butuci sa pun discu, nu tumna sanatos! om vedea! Mesaj completat fain arata ms de poze, de la ce e cercul de 17??? acu ani buni cind am luat roata completa inel-butuc, omul a zis ca a modificat inelul de 19" , la taiat,roluit si l-a facut pe 17".e treaba de meserias,de la ce mobra s-ar putea lua inel de 17" nu am idee?! cu 18" e mai usor, se gases de IJ, ramine 1 gaura de spita libera in butuc pentru fiecare parte, la ceea de 17" raman doua. asta pe butuc original de Nipru. Editat Ianuarie 18, 2010 de mas oyama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darch Postat Ianuarie 18, 2010 Share Postat Ianuarie 18, 2010 (editat) Salutare! Din pacate nu am poze, dar voi face o scurta descriere (cu cuvintele mele) a unui chopper "made in Roamania". Motocicleta de baza a fost, cum nu se putea altfel la vremea aceea, un DNEPR. ROATA SPATE: Janta Mercedes-taiat interiorul-ramas doar cercul-dat gauri pentru spite-dusa la cromat; Spite DNEPR-taiate si facut din nou filet la fiecare; Butuc-spite-centrat roata-adaugat cauciuc de 200 latime. ROATA FATA: Aceleasi operatii-pus cauciuc 180?! FURCA: S-au faut niste juguri speciale pe strung-late-pastrate telescoapele de DNEPR. CADRU: Mici modificari-putin lungit-bascula latita. REZERVOR: Rezervor de M72-taiat pe jumatate-latit-renuntat la cutia pentru scule-renuntat la busonul de pe mijloc-adaugate doua busoane. ARIPI: Aripa pentru spate a fost taiata pe jumatate, latita si facuta sa imbrace roata pana la pamant, urmand linia cauciucului (mai mult a cercului). Acelasi lucru s-a intamplat si cu aripa fata, doar ca aceasta nu a imbracat in totalitate roata. MOTOR: S-au facut cateva experimente... La inceput s-a pus un motor de masina, foarte asemanator cu cel de DNEPR, de DAMAS mai exact-2 cilindri boxer, 700cc?! De mentionat ca s-a folosit si cutia de viteze, cu schimbator la mana. Din anumite motive de ordin tehnic, s-a renuntat la acest motor si s-a trecut la cel de DNEPR. TRANSMISIA: Ca sa se poata ajunge cu cardanul la roata spate, trebuia sa se ocoleasca acel cauciuc de 200. S-a facut o cutiuta, prinsa de cadru, in care se aflau doua pinioane unite intre ele printr-un lant. Cardanul, alcatuit din doua segmente, iesea din cutia de viteze, intra in aceasta cutiuta in dreptul unuia dintre pinioane (primul segment) si iesea in dreptul celuilalt (al doilea segment). CULOAREA: Negru lucios, simplu si frumos. Cam aceasta este povestea (spusa cu cuvintele unuia care nu este prea priceput) cu chopperele ce se faceau in Bucuresti prin anii '99-2000 si ceva... Au existat mai multe, dar am ales doar unul pe care sa-l descriu. Si ca o curiozitate, unele dintre aceste motociclete inca mai strabat si azi drumurile Patriei. Editat Ianuarie 18, 2010 de Darch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 18, 2010 Share Postat Ianuarie 18, 2010 Al cui a fost mah chopperu asta de il descrii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darch Postat Ianuarie 18, 2010 Share Postat Ianuarie 18, 2010 Al cui a fost mah chopperu asta de il descrii? Domnule, nu ma luati asa tare... Nu vorbesc despre motorul ala de va imaginati, ci despre altul, facut tot de cel la care va ganditi. Vad aici mult entuziasm si incantare pe marginea unor choppere care, dupa umila mea parere, nu se ridica nici macar la 40% din gradul de ingeniozitate si executie al lucrarilor efectuate de (stim noi cine) prin anii '99-2000 si un pic. Sistemul ala despre care vorbesc eu, adica acea cutiuta cu pinioane si lant intre ele, am vazut-o acum, pe un Harley de curand modificat, prezentata ca o mare gaselnita inginereasca. Stim bine ca nenea despre care vorbesc eu, inca de prin anii '90 taia la fiare, ca mai tarziu, prin 2000, deja sa ajunga la un nivel destul de inalt de executie. Acum, cand vad anumite lucrari asemanatoare, dar la aproape 10 ani distanta, mi se pare ca si cum unii incearca sa reinventeze roata. Imi pare rau ca nenea n-a mai continuat cu chopperele, pentru ca acum ar fi fost foarte departe si cred ca ar fi castigat mult mai mult de pe urma acestor lucrari. Nu spun ca este rau ce fac ceilalti sau ca ar trebui sa se opreasca, ci am vrut sa scot in evidenta faptul ca, lucrari de calitate s-au facut inca de pe vremea cand nu vedeam la Discovery "Orange County Choppers" sau "Biker Build Off". Sanatate multa tuturor si spor la chopperit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Ianuarie 18, 2010 Share Postat Ianuarie 18, 2010 Domnule, nu ma luati asa tare... nu te ia nimeni tare aici la coltul chopperistilor, doar vrem sa stim cine si mai ales sa vedem ce a construit.cat despre chopperele ce le-ai vazut pe aici, despre care spui ca nu ar fi originale sau revolutionare,eu zic ca nici nu conteaza originalitatea,stilul,gradul de tehnologizare s.a.m.d, cat conteaza sa iti construiesti o motocicleta unica, care sa fie pe gustul tau, fara sa conteze parerea altora. P.S.- poate gasesti ceva poze. te salut,cristi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 18, 2010 Share Postat Ianuarie 18, 2010 Tu zici de al lu Profesoru sau al cui? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darch Postat Ianuarie 18, 2010 Share Postat Ianuarie 18, 2010 nu te ia nimeni tare aici la coltul chopperistilor, doar vrem sa stim cine si mai ales sa vedem ce a construit.cat despre chopperele ce le-ai vazut pe aici, despre care spui ca nu ar fi originale sau revolutionare,eu zic ca nici nu conteaza originalitatea,stilul,gradul de tehnologizare s.a.m.d, cat conteaza sa iti construiesti o motocicleta unica, care sa fie pe gustul tau, fara sa conteze parerea altora.P.S.- poate gasesti ceva poze. te salut,cristi Iti dai seama ca eu vorbesc acum din amintiri. Cu una dintre motociclete stiu sigur ca se mai merge, deoarece am vazut-o cu ochii mei si daca mai dau de ea ii voi face si niste poze. Una stiu sigur ca nu mai exista. Mai era una, dar... Si nu ma intelegeti gresit, n-am vrut sa jignesc pe nimeni. Am vrut sa spun ca s-a cam facut tot ce se putea in materie de "home made". Acum nu facem decat sa repetam iar si iar niste idei deja puse in practica, dar care pe noi ne satisfac sufleteste, lucru care conteaza, dupa cum ai spus si tu, cel mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nixes76 Postat Ianuarie 18, 2010 Share Postat Ianuarie 18, 2010 dak il dai cu sprei special de uns filtrul nu intra apa.... eu pe toate motoarele am avut filtru exterior si nu am avut treaba niciodata... numai bine Multumesc mult Mesaj completat ca tot aveam pana fata, am pus roata de 17-130-90 sa-ti faci o ideea cum arata!cred c-o voi lasa un timp dau o tura sa vad cum se comporta la drum pe viraje....,(trebuie sa-mi fac alt distantier), nu e urita deloc linia, defapt chiar am uitat ca asa au inceput mie sa-mi placa Bobberele, roti butucanoase. Mesaj completat acel gol din butuc se inchide cu capac de roata de IJ Ami place furca springer ce ai facut nota Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Ianuarie 18, 2010 Share Postat Ianuarie 18, 2010 Mas, bestial arata motoruasul!!! Felicitari! Nu te-ai gandit la o vopsea stil WLA... de armata... poate o stea pe lateralele rezervorului... Oricum cred ca merita si un cauciuc mai inalt si mai mare pe spate. Beton barbate, distractie faina impreuna! Darch... "cutiuta su pinioane si lant intre ele" ... hahahahah... aia e pe Harley de prin 03... 1903, si se numeste primary transmission . da oricum beton daca ati inventat-o voi! Oricum nu vad de unde vine tonul asta superior?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darch Postat Ianuarie 18, 2010 Share Postat Ianuarie 18, 2010 Mas, bestial arata motoruasul!!! Felicitari! Nu te-ai gandit la o vopsea stil WLA... de armata... poate o stea pe lateralele rezervorului... Oricum cred ca merita si un cauciuc mai inalt si mai mare pe spate. Beton barbate, distractie faina impreuna! Darch... "cutiuta su pinioane si lant intre ele" ... hahahahah... aia e pe Harley de prin 03... 1903, si se numeste primary transmission . da oricum beton daca ati inventat-o voi! Oricum nu vad de unde vine tonul asta superior?! Nu vorbesc despre transmisia primara si ti se pare ca am un aer de superioritate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 TRANSMISIA: Ca sa se poata ajunge cu cardanul la roata spate, trebuia sa se ocoleasca acel cauciuc de 200. S-a facut o cutiuta, prinsa de cadru, in care se aflau doua pinioane unite intre ele printr-un lant. Cardanul, alcatuit din doua segmente, iesea din cutia de viteze, intra in aceasta cutiuta in dreptul unuia dintre pinioane (primul segment) si iesea in dreptul celuilalt (al doilea segment). CULOAREA: Negru lucios, simplu si frumos. Cam aceasta este povestea (spusa cu cuvintele unuia care nu este prea priceput) cu chopperele ce se faceau in Bucuresti prin anii '99-2000 si ceva... Au existat mai multe, dar am ales doar unul pe care sa-l descriu. Si ca o curiozitate, unele dintre aceste motociclete inca mai strabat si azi drumurile Patriei. nu-ti inteleg mesajul? Mesaj completat nu te ia nimeni tare aici la coltul chopperistilor, doar vrem sa stim cine si mai ales sa vedem ce a construit.cat despre chopperele ce le-ai vazut pe aici, despre care spui ca nu ar fi originale sau revolutionare,eu zic ca nici nu conteaza originalitatea,stilul,gradul de tehnologizare s.a.m.d, cat conteaza sa iti construiesti o motocicleta unica, care sa fie pe gustul tau, fara sa conteze parerea altora.P.S.- poate gasesti ceva poze. te salut,cristi exact! sti ce m-a distrat cel mai tare la forum asta, ca mi-a dat tot timpu idei noi, legat de contructia mobrei mele, pune-am poze si ascultam parerile fiecaruia,care erau pe unda mea le receptionam, analizam, de multe ori chiar aplicam in practica, restul le-am ignoram. asa-mi place asa o faC, altfel esti lipsit de personalitate! Mesaj completat Multumesc mult Mesaj completat Ami place furca springer ce ai facut nota multam consatene! Mesaj completat Mas, bestial arata motoruasul!!! Felicitari! Nu te-ai gandit la o vopsea stil WLA... de armata... poate o stea pe lateralele rezervorului... Oricum cred ca merita si un cauciuc mai inalt si mai mare pe spate. Beton barbate, distractie faina impreuna! Darch... "cutiuta su pinioane si lant intre ele" ... hahahahah... aia e pe Harley de prin 03... 1903, si se numeste primary transmission . da oricum beton daca ati inventat-o voi! Oricum nu vad de unde vine tonul asta superior?! ba da! vroiam mai tare pin strimping, dar tinuta care o are, ar merge mai bine stele voi inversa roatele! Mesaj completat si le-am inversat! om nebun! n-am ce face! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Niku Chopper Postat Ianuarie 23, 2010 Share Postat Ianuarie 23, 2010 (editat) fiuuuuu, sa nu mai pui roata ingusta pe utilaj niciodata! Editat Ianuarie 23, 2010 de Niku Chopper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Februarie 16, 2010 Share Postat Februarie 16, 2010 daaaa; cred ca aici trebuia sa postez eu dilemele mele..... il am pe intruderu de 400 din avatar. doua chestii as vrea sa-i fac - mai multe dar la astea nu am raspuns - una e ca vreau sa-i fac frana pe fata mai eficienta si a doua e ca as vrea sa-i pun filtre k&n - nu pentru performanta ci .....de lene.( sa nu mai caut filtre pe la deleri; asa mai bine iau si cateva kit-uri de curatare si cativa ani buni nu mai am nici-o treaba ). ce parere aveti ? mobra acum este stock. merci pentru rabdare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 Salut ! Am schimbat tevile la telescoapele fata, si jugurile, o Yamaha Virago xv535 2yl '94, un accident. Jugurile vechi au o diferenta mica intre planuri la ochelari ~2grd, fiind turnate si nu forjate, oare nu se pot indrepta ? Ar fi pacat sa le arunc ! Zi buna sa aveti ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.