Sari la conținut

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Le multumesc pe aceasta cale celor care si-au sacrificat cate ceva si au reusit sa faca posibila desfasurarea celei de-a 3-ea editie a inchiderii de sezon a posesorilor de buse. Sa ne revedem cu bine si anul viitor si poate reusim sa realizam mai multe lucruri impreuna decat am reusit in acest an ! :mexicanwave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Si un proiect finalizat la sfarsit de sezon!

 


Engine/Turbo Related:
RCC Stage 1 w/ Blow Off Valve on 7 PSI (Current Turbo Kits : 1999-2007 250HP Hayabusa Stage One Kit)
-Tial BOV
APE Heavy Duty Springs
PowerCommander V
AutoTune (thumb switched on and off)
LCD Display linked to PowerCommander and Realtime Wideband readings etc.
Muzzy Replacement Fan for Stock Fan
Secondary Fan, operated from thumb toggle
Two toggle Bar mounted switch (for autotune on and off, and fan operation on and off)
AEM DIGITAL BOOST AND FUEL PRESSURE GAUGES
-Fuel Pressure model 30-4407
-Boost Pressure model 30-4406
-tiger racing triple tree mount
GI PRO ATRE (Gear indicator)

 

 

post-15340-0-87060200-1414693438_thumb.jpg

post-15340-0-16464300-1414693449_thumb.jpg

post-15340-0-64138800-1414693463_thumb.jpg

post-15340-0-25413000-1414693474_thumb.jpg

post-15340-0-78851300-1414693492_thumb.jpg

post-15340-0-96452100-1414693505_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si un proiect finalizat la sfarsit de sezon!

 

 

Engine/Turbo Related:

RCC Stage 1 w/ Blow Off Valve on 7 PSI (Current Turbo Kits : 1999-2007 250HP Hayabusa Stage One Kit)

-Tial BOV

APE Heavy Duty Springs

PowerCommander V

AutoTune (thumb switched on and off)

LCD Display linked to PowerCommander and Realtime Wideband readings etc.

Muzzy Replacement Fan for Stock Fan

Secondary Fan, operated from thumb toggle

Two toggle Bar mounted switch (for autotune on and off, and fan operation on and off)

AEM DIGITAL BOOST AND FUEL PRESSURE GAUGES

-Fuel Pressure model 30-4407

-Boost Pressure model 30-4406

-tiger racing triple tree mount

GI PRO ATRE (Gear indicator)

 

 

 

 

 

😱😱😱😱

 

 

Nu cred. F Tare! fericitari!!

» Post actualizat in 30 Oct 2014 18:55

Cat ar costa sa transformi încă unu sa fie la fel?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e cineva interesat, am pe stoc un lant EK pt dragracing, 530, pt utilizari pina in 400cai. Il dau ieftin, 50euro. E nou in cutie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si un proiect finalizat la sfarsit de sezon!

 

 

Engine/Turbo Related:

RCC Stage 1 w/ Blow Off Valve on 7 PSI (Current Turbo Kits : 1999-2007 250HP Hayabusa Stage One Kit)

-Tial BOV

APE Heavy Duty Springs

PowerCommander V

AutoTune (thumb switched on and off)

LCD Display linked to PowerCommander and Realtime Wideband readings etc.

Muzzy Replacement Fan for Stock Fan

Secondary Fan, operated from thumb toggle

Two toggle Bar mounted switch (for autotune on and off, and fan operation on and off)

AEM DIGITAL BOOST AND FUEL PRESSURE GAUGES

-Fuel Pressure model 30-4407

-Boost Pressure model 30-4406

-tiger racing triple tree mount

GI PRO ATRE (Gear indicator)

Apoi....acum trebuie sa faci iar scoala ca sa mergi pe ea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai facut un video cu ea? :rolleyes:

Din pacate nu,am fost foarte ocupat cu informatiile de pe bord .

Fiind si foarte frig nu am apucat sa merg foarte mult cu ea.o sa rog proprietarul la primavara sa faca o filmare cu ea

In plus data ce incepe sa intre boost-ul nu prea iti mai arde sa te uiti in alta parte, de cat in fata ta si sa te tii bine de ghidoane.. :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da o motocicleta de show si poze. In rest total inutila ! Si va spun ca am facut destule in peste 70.000 km cu ea( aici ma refer strict la motocicleta mea model 2000). Evident pentru sunet mi-am dorit sa pun si eu turbo pe a mea. Dar dupa ce mi-au explicat altii ca pe curbe devine pistol cu apa cand se pune bascula marita , ca sa nu stric ciclistica motocicletei am spus, pas mai ales dupa ce am fost pe circuit in Italia la Vallelunga si toata motocicleta avea carene de carbon inclusiv rezervorul !

Editat de GINO_xxx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cit crezi ca o sa reziste motorul pina se toaca cuzinetii? Adica, la cite boost-uri golite?

Sa stii Bogdan ca in state sunt foare multe hayabusa turbo,fiind cea mai pretabila motocicleta pentru aceasta transformare,si au la bord multi km.

Hayabusa nu a avut niciodata probleme la cuzineti,in plus stagiul 1 turbo nu solicita motorul deloc fiind nemodificat nimic la internale,merge doar in 0.5bar.

 

Gino cine face aceasta modificare la hayabusa nu o face pentru a merge cu "genunchii pe jos" pe viraje sau pe circuite,pentru asa ceva sunt alte modele de moto,de fapt ea si stok nu este dedicata acestor lucruri.

O face pentru a simti acea acceleratie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,posibil Bogdan,linia este foarte fina intre performanta after market turbo si dezastru.

 

Partea cu genunchii a fost dedicata lui Gino care a adus in discutie aceasta latura cu circuite etc,pe hayabusa.

Nu am spus niciodata ca o hayabusa nu poate intra pe un circuit,dar trebuie sa recunoastem ca nu este construita pentru asa ceva.In afara de linia dreapta in care poate face o impresie buna..in rest un 125 cu un pilot destoinic o sa-i dea un tur de circuit pe putin,intr-o cursa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc frumos!

Este ok kitul daca nu este replica chinezeasca gen MS.Turbo calitatea sudurilor la airbox ma face sa-mi pun intrebari..asta pare sa fie cu geometrie variabila. Ce nu vad la acest kit sunt valvele de eliberarea presiuni din airbox si waste gate-ul

Hayabusa gen 2 se preteaza mult mai usor la modificare turbo datorita celor 2 injectoare pe cilindru,si managementul injectiei.Pentru stagiul 1 pana in 250hp nu este nevoie de multe modificari se foloseste aceasi pompa benzina, cu suplimentarea de fuel din resoftarea hartilor pe randul 2de injectoare la boost.. cel putin teoretic asa se spune :)

La gen 1 ai nevoie de o alta pompa benzina cu presiune mai mare 150psi si un regulator de presiune variabil in functie de boost. Asta pentru ca ai doar un rand de injectoare si singura metoda de a suplimenta cu fuel in boost este sa-i cresti presiunea injectata.. o bataie mate de cap cu stabilirea amestecului carburant.

Turbina are si ea dezavantajele ei,cred ca mult mai tare ar fi un compresor dependent de turatia motorului ar fi mai usor de setat amestecul carburant..vezi Kawa H2.

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...