apriliacluj Postat Octombrie 15, 2014 Share Postat Octombrie 15, 2014 mersi mult TNG maine la control o sa aflu dc raman in ghips sau trebuie si o interventie chirurgicala.... sper sa fie varianta A numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GINO_xxx Postat Octombrie 19, 2014 Share Postat Octombrie 19, 2014 Le multumesc pe aceasta cale celor care si-au sacrificat cate ceva si au reusit sa faca posibila desfasurarea celei de-a 3-ea editie a inchiderii de sezon a posesorilor de buse. Sa ne revedem cu bine si anul viitor si poate reusim sa realizam mai multe lucruri impreuna decat am reusit in acest an ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragStar Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 Multumim Gino ! Ca intotdeauna ai fost la inaltime ! Ma bucur ca l-am cunoscut pe Scama. Punki sper ca esti Ok ! Ne vedem la primavara ca de auzit ne auzim pe aici . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Octombrie 20, 2014 Autor Share Postat Octombrie 20, 2014 Multumim pt primire Gino. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scamosu_gl Postat Octombrie 21, 2014 Share Postat Octombrie 21, 2014 fara numar fara numar ...si la mai multa miere data viitoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 30, 2014 Share Postat Octombrie 30, 2014 Si un proiect finalizat la sfarsit de sezon! Engine/Turbo Related:RCC Stage 1 w/ Blow Off Valve on 7 PSI (Current Turbo Kits : 1999-2007 250HP Hayabusa Stage One Kit)-Tial BOVAPE Heavy Duty SpringsPowerCommander VAutoTune (thumb switched on and off)LCD Display linked to PowerCommander and Realtime Wideband readings etc.Muzzy Replacement Fan for Stock FanSecondary Fan, operated from thumb toggleTwo toggle Bar mounted switch (for autotune on and off, and fan operation on and off)AEM DIGITAL BOOST AND FUEL PRESSURE GAUGES-Fuel Pressure model 30-4407-Boost Pressure model 30-4406-tiger racing triple tree mountGI PRO ATRE (Gear indicator) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hlehel Postat Octombrie 30, 2014 Share Postat Octombrie 30, 2014 Si un proiect finalizat la sfarsit de sezon! Engine/Turbo Related: RCC Stage 1 w/ Blow Off Valve on 7 PSI (Current Turbo Kits : 1999-2007 250HP Hayabusa Stage One Kit) -Tial BOV APE Heavy Duty Springs PowerCommander V AutoTune (thumb switched on and off) LCD Display linked to PowerCommander and Realtime Wideband readings etc. Muzzy Replacement Fan for Stock Fan Secondary Fan, operated from thumb toggle Two toggle Bar mounted switch (for autotune on and off, and fan operation on and off) AEM DIGITAL BOOST AND FUEL PRESSURE GAUGES -Fuel Pressure model 30-4407 -Boost Pressure model 30-4406 -tiger racing triple tree mount GI PRO ATRE (Gear indicator) Nu cred. F Tare! fericitari!! » Post actualizat in 30 Oct 2014 18:55 Cat ar costa sa transformi încă unu sa fie la fel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 31, 2014 Share Postat Octombrie 31, 2014 http://rccturbos.com/index.php?option=com_virtuemart&view=productdetails&virtuemart_product_id=147&virtuemart_category_id=10&Itemid=307 http://www.thompsonscustomcycles.com/ etc etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doru.tanasoiu Postat Octombrie 31, 2014 Share Postat Octombrie 31, 2014 Salut, Stie cineva daca difera capacul monopost la o Hayabusa 2006 model de America fata de una normala?Am luat un capac monopost pentru Busa si nu vine la linie cu codita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 31, 2014 Share Postat Octombrie 31, 2014 http://rccturbos.com/index.php?option=com_virtuemart&view=productdetails&virtuemart_product_id=147&virtuemart_category_id=10&Itemid=307 http://www.thompsonscustomcycles.com/ etc etc... Daca e cineva interesat, am pe stoc un lant EK pt dragracing, 530, pt utilizari pina in 400cai. Il dau ieftin, 50euro. E nou in cutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hlehel Postat Octombrie 31, 2014 Share Postat Octombrie 31, 2014 Am inteles. Nu e puțin dar mag gândesc ca pana 7-8 mii de EUR se poate ajunge la acest rezultat. Spune te rog daca gresesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Octombrie 31, 2014 Share Postat Octombrie 31, 2014 Si un proiect finalizat la sfarsit de sezon! Engine/Turbo Related: RCC Stage 1 w/ Blow Off Valve on 7 PSI (Current Turbo Kits : 1999-2007 250HP Hayabusa Stage One Kit) -Tial BOV APE Heavy Duty Springs PowerCommander V AutoTune (thumb switched on and off) LCD Display linked to PowerCommander and Realtime Wideband readings etc. Muzzy Replacement Fan for Stock Fan Secondary Fan, operated from thumb toggle Two toggle Bar mounted switch (for autotune on and off, and fan operation on and off) AEM DIGITAL BOOST AND FUEL PRESSURE GAUGES -Fuel Pressure model 30-4407 -Boost Pressure model 30-4406 -tiger racing triple tree mount GI PRO ATRE (Gear indicator) Apoi....acum trebuie sa faci iar scoala ca sa mergi pe ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Octombrie 31, 2014 Share Postat Octombrie 31, 2014 Si un proiect finalizat la sfarsit de sezon! Ai facut un video cu ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Octombrie 31, 2014 Share Postat Octombrie 31, 2014 da..da...sa auzim cum respira monstrul ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 31, 2014 Share Postat Octombrie 31, 2014 Ai facut un video cu ea? Din pacate nu,am fost foarte ocupat cu informatiile de pe bord . Fiind si foarte frig nu am apucat sa merg foarte mult cu ea.o sa rog proprietarul la primavara sa faca o filmare cu ea In plus data ce incepe sa intre boost-ul nu prea iti mai arde sa te uiti in alta parte, de cat in fata ta si sa te tii bine de ghidoane.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 31, 2014 Share Postat Octombrie 31, 2014 (editat) Cit crezi ca o sa reziste motorul pina se toaca cuzinetii? Adica, la cite boost-uri golite? Editat Octombrie 31, 2014 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GINO_xxx Postat Octombrie 31, 2014 Share Postat Octombrie 31, 2014 (editat) Da o motocicleta de show si poze. In rest total inutila ! Si va spun ca am facut destule in peste 70.000 km cu ea( aici ma refer strict la motocicleta mea model 2000). Evident pentru sunet mi-am dorit sa pun si eu turbo pe a mea. Dar dupa ce mi-au explicat altii ca pe curbe devine pistol cu apa cand se pune bascula marita , ca sa nu stric ciclistica motocicletei am spus, pas mai ales dupa ce am fost pe circuit in Italia la Vallelunga si toata motocicleta avea carene de carbon inclusiv rezervorul ! Editat Octombrie 31, 2014 de GINO_xxx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 1, 2014 Share Postat Noiembrie 1, 2014 Cit crezi ca o sa reziste motorul pina se toaca cuzinetii? Adica, la cite boost-uri golite?Sa stii Bogdan ca in state sunt foare multe hayabusa turbo,fiind cea mai pretabila motocicleta pentru aceasta transformare,si au la bord multi km.Hayabusa nu a avut niciodata probleme la cuzineti,in plus stagiul 1 turbo nu solicita motorul deloc fiind nemodificat nimic la internale,merge doar in 0.5bar. Gino cine face aceasta modificare la hayabusa nu o face pentru a merge cu "genunchii pe jos" pe viraje sau pe circuite,pentru asa ceva sunt alte modele de moto,de fapt ea si stok nu este dedicata acestor lucruri. O face pentru a simti acea acceleratie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 1, 2014 Share Postat Noiembrie 1, 2014 Am pus intrebarea asta deoarece au mai facut-o si altii prin RO, si nu au tinut propulsoarele. Nu era vorba de genunchi pe jos, ci de liniute, power maxim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 1, 2014 Share Postat Noiembrie 1, 2014 Da,posibil Bogdan,linia este foarte fina intre performanta after market turbo si dezastru. Partea cu genunchii a fost dedicata lui Gino care a adus in discutie aceasta latura cu circuite etc,pe hayabusa. Nu am spus niciodata ca o hayabusa nu poate intra pe un circuit,dar trebuie sa recunoastem ca nu este construita pentru asa ceva.In afara de linia dreapta in care poate face o impresie buna..in rest un 125 cu un pilot destoinic o sa-i dea un tur de circuit pe putin,intr-o cursa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Noiembrie 1, 2014 Share Postat Noiembrie 1, 2014 Arata grozav. Felicitari pentru munca depusa. Banuiesc ca este exclusiv pentru drag racing, nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Noiembrie 1, 2014 Share Postat Noiembrie 1, 2014 @TNG: felicitari si tie si proprietarului, e superba! deci e primul turbo-busa din tara? » Post actualizat in 01 Nov 2014 10:46@TNG: de asta ce parere ai: http://www.proboost.fi/EN/tk_GSXR1300_gen2.html mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 1, 2014 Share Postat Noiembrie 1, 2014 (editat) Multumesc frumos! Este ok kitul daca nu este replica chinezeasca gen MS.Turbo calitatea sudurilor la airbox ma face sa-mi pun intrebari..asta pare sa fie cu geometrie variabila. Ce nu vad la acest kit sunt valvele de eliberarea presiuni din airbox si waste gate-ul Hayabusa gen 2 se preteaza mult mai usor la modificare turbo datorita celor 2 injectoare pe cilindru,si managementul injectiei.Pentru stagiul 1 pana in 250hp nu este nevoie de multe modificari se foloseste aceasi pompa benzina, cu suplimentarea de fuel din resoftarea hartilor pe randul 2de injectoare la boost.. cel putin teoretic asa se spune La gen 1 ai nevoie de o alta pompa benzina cu presiune mai mare 150psi si un regulator de presiune variabil in functie de boost. Asta pentru ca ai doar un rand de injectoare si singura metoda de a suplimenta cu fuel in boost este sa-i cresti presiunea injectata.. o bataie mate de cap cu stabilirea amestecului carburant. Turbina are si ea dezavantajele ei,cred ca mult mai tare ar fi un compresor dependent de turatia motorului ar fi mai usor de setat amestecul carburant..vezi Kawa H2. Editat Noiembrie 1, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
punki Postat Noiembrie 1, 2014 Share Postat Noiembrie 1, 2014 Frumos lucrat TNG!!! In alte ordine de idei....mai sunt si altii cu Hayabusa science fiction care la intrunirea de la Sovata au venit cu autobuzul(BMW) ...:-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 1, 2014 Share Postat Noiembrie 1, 2014 Hahaha..da sa convertit la alta religie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.