Sari la conținut

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo

Postări Recomandate

Pentru generatia 2 Givi face si suportul metalic.

Pentru gen 1 nu vrea sa faca givi..a fost un scandal si de atunci givi nu a mai acoperit gen 1..de aceea am fost nevoit sa fac suportul.

Daca vrei, vii si te uiti real,si intelegi mai bine totul cand il ai in fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Deci am comiso azi, am facut pana prostului :) primul plin consumat de tot se pare dar partea "buna" a lucrurior este ca nu mi s`a aprins martorul de benzina, acul pe ceas intradevar era undeva la sfertul rezevorului dar martorul la benzina nu s-a aprins si fix la 318,5 km motocicleta s`a oprit :) si nu a mai pornit decat cand am lasat`o pe circ apoi a mai mers 30 de sec si gata....sa nu va ma povestesc ca la 290 km rulati tocmai o laudam unui prieten ce consum poate scoate cand acul la benzina era un pic sub jumatea rezervorului...in fine s`a oprit motorul pe loc in stationare si fiind in Ciolpani si speriat l-am sunat pe TNG care de fapt sa ma lamureasca ca nu mai am benzina la km parcursi :) eu fiind obisnuit cu alta autonomie de fapt de la motocicleta trecuta ...Am ajuns la concluzia se pare ca sonda mea nu indica/masoara bine ca martorul de benzina se aprinde la punera contactului. In fine toate bune la venirea unui amic cu 2 L de benzina am elucidat misterul care sincer pe moment imi daduse un pic de spaima si durere de cap ....

post-14727-0-77288800-1425136662_thumb.jpg

post-14727-0-31774800-1425136887_thumb.jpg

Editat de smok3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@smok3: apoi colegu, i-ai dat in ''zgura'' bine de tot.... ma gandesc ca sub 150 nu l-ai lasat,

....asa ca de inceput de sezon :)

bine ca s-a rezolvat!

 

numai bine!


» Post actualizat in 02 Mar 2015 10:30

....aiaiai.... de as reusi si eu sa consum odata benzina...... din septembrie n-am mai fost cu ''soimul'' :(

dar daca totul decurge conform planului de recuperare, din aprilie I'll be back :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci am comiso azi, am facut pana prostului :) primul plin consumat de tot se pare dar partea "buna" a lucrurior este ca nu mi s`a aprins martorul de benzina, acul pe ceas intradevar era undeva la sfertul rezevorului dar martorul la benzina nu s-a aprins si fix la 318,5 km motocicleta s`a ......... cu 2 L de benzina am elucidat misterul care sincer pe moment imi daduse un pic de spaima si durere de cap ....

 

Sa fie intr-un ceas bun Andrei... nu cu patania, cat cu achizitia. Sa te bucuri de ea.

=============

Iar pentru ceilalti.... o primavara buna sa aveti cu totii... :) vedeti pe unde va puneti ghioceii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prin 2007 cand am ramas fara permis mi-am luat busa.Zilele acestea o sa donez iar permisul pt ca o dna Judecator nu s-a sfiit sa citeasca macar dosarul(cred ca nu aveanici permis la ce procese a ...solutionat...a incercat de fapt).De suparare cred ca o sa imi iar busa... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@smok3: apoi colegu, i-ai dat in ''zgura'' bine de tot.... ma gandesc ca sub 150 nu l-ai lasat,

....asa ca de inceput de sezon :)

bine ca s-a rezolvat!

 

numai bine!

» Post actualizat in 02 Mar 2015 10:30

....aiaiai.... de as reusi si eu sa consum odata benzina...... din septembrie n-am mai fost cu ''soimul'' :(

dar daca totul decurge conform planului de recuperare, din aprilie I'll be back :)

nu nici gand de "zgura" la autonomia de 318 km motocicleta a fost folosita cred ca aproape jumatate din km prin Bucuresti in trafic si restul un drum la Giurgiu si unul la Snagov unde nu am mers mai mult de 130km/h afara la drum intins .... una peste alta facand un calcul raportat la realitate DA sunt multumit de consum. Vreau sa fac din ea o motocicleta de Touring(inca nu au venit accesoriile) deci trebuie sa se comporte ca una de touring atat ca mers cat si ca, consum.

O Intrebare pt cunoscatori/detinatori ... ? Am vazut ca la generatia 2 au reusit in sfarsit sa monteze 2 ventilatoare pe radiator fata de generatia 1 care avea numai unul avand in vedere ca se apropie vara si locuiesc in "minunatul" Bucuresti sa inteleg ca pe capitolul racire generatia 2 sta ma bine ?, sunt constient ca se incing in oras ca toate se incing dar nu toate au aceleasi sisteme de racire, dupa cate am inteles de la colegi cu generatia 1 se incingeau asa de tare incat se si opreau din cauza temeperaturii, aceias problema si la generatia 2 cu opritul sau al doilea ventilator chiar face diferenta ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca se rescrie temperatura de pornire a ventilatoarelor cu 5grade mai putin..nu o sa ai probleme.

Stok moto are temp de pornire la 105 si se opreste la 100.

Deci un start la 100 si stop la 95 face diferenta.😉

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da sunt SW Motech si le cumparam eu daca mergea pe ce genti vroiam eu sa pun, dar din pacate nu merg decat anumite genti de la Givi pe el si Hepco&Beker.

Dupa cate stiu eu de la Givi merge model : Givi E 360N side case, Givi E 460 N si Givi E41 N si din alea model patratate ca la enduro-touring dar astea sincer mie personal mi s`au parut prea mari si am fost direct interesat de model sidecase Givi V35 sau Kappa 33 cu sistem de prindere PLX. De la Hepco modelul Junior si inca unul parca...

Ca tot veni vorba de genti aproape am terminat si eu cu a mea cu tot kitul de touring, mai trebuie sa iau topcaseul si chiar si le`am facut o proba de aproape 600 km uichendul asta Bucuresti-Varna Bulgaria si retur, am optat pana la urma de un sistem original Givi de Topcase la care am adaptat si modificat un sistem Givi PLX de Yamaha Tenere, mai am de pus bara dintre ele din spate dar pt moment vorba Romanului merge si asa.

post-14727-0-92216600-1427047573_thumb.jpg

post-14727-0-04542700-1427047598_thumb.jpg

post-14727-0-22774400-1427047608_thumb.jpg

post-14727-0-61344500-1427047618_thumb.jpg

Editat de smok3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

@mariucojo

Am facut acum cateva poze:

 

post-12743-0-93730700-1427133267_thumb.jpgpost-12743-0-04231700-1427133275_thumb.jpgpost-12743-0-37812300-1427133278_thumb.jpgpost-12743-0-48747900-1427133281_thumb.jpgpost-12743-0-59170900-1427133284_thumb.jpgpost-12743-0-57647400-1427133287_thumb.jpgpost-12743-0-26195800-1427133290_thumb.jpg

 

La pret ne intelegem, ma gandeam la jumatate din pretul lor de noi.

Am si cheia pe undeva prin casa :)

 

 

@smok3

foarte frumoase cutiile, sa le umpli de cat mai multe ori la cat mai multe drumuri :)

Editat de IceCube
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc IceCube asa sa fie cat despre tine Captain parca spuneai ca urmaresti ceva V4 nu bicicleta :)

Intre timp au venit si chinezariile(priza 12 V si protectie capac alternator) de pe ebay care sincer sa fiu sunt multumit calitate-pret, am reusit sa adaptez si gps-ul de la masina construind un suport din teflon la strung cu bila care intra in gaura de la jug si rezultatele le vedeti in poze .

Urmeaza si comand si un voltmetru, a mai montat cineva ? si daca da unde ma pot lega pe instalatie dupa contact sa imi arate/masoare voltajul cat mai real care ajunge la baterie, de obicei diferenta dintre o masura pe baterie direct si una pe instalatie (cu consumatori ) arata o diferenta de -1V poate si mai mult pe instalatie dupa contact, de asta intreb unde ma pot lega cu voltmetrul cat mai aproape de baterie sa ajung cat mai aproape de valoarea reala care apropo la Haybusa este singura motocicleta care am avut-o si incarcarea este de 14,2-14,4 V la relantiu si 15 V @ 5000 rpm....sincer prima impresie a fost ca este destul de mult 15 V dar dupa ce am studiat manualul m`am linsitit.

post-14727-0-57081500-1427485695_thumb.jpg

post-14727-0-67508700-1427485707_thumb.jpg

post-14727-0-04895900-1427485722_thumb.jpg

post-14727-0-20262100-1427485731_thumb.jpg

post-14727-0-76038100-1427485741_thumb.jpg

post-14727-0-91449400-1427485751_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Smoke tata, un sfat, niste banda 3M, pe capac, apoi pui suruburile... nu se zgarie capacul, da rezistenta in caz de cazatura la deformarea celor 3 suruburi in care sta prins. Poti rupe blocul.

Capacul de Carbon care l-am avut eu era lipit cu silicon rosu. Asa ai rezistenta marita la frecarea cu asfaltul. ;)

Editat de CaptainBusa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...