Sari la conținut

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Salutare...donez un suport custom pt. placuta inmatriculare pt busa generatia 2 din inox (in a doua poza placuta de inmatriculare este pusa aiurea pentru ca a fost prinsa prost cu o singura piulita, mi-a cazut pe drum si am legat-o inapoi cu 2 soricei stramb).

Livrare doar personal in Pantelimon (sat) sau zona Trapezului (statia de metrou 1 Dec).

https://imageshack.com/a/img922/7535/S9Mot6.jpg

https://imageshack.com/a/img921/103/IJA0P9.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Va salut!

 

Revin si eu cu o problema la busa mea gen1, 2007, ~25k km.

Am incercat ieri sa o pornesc dupa aproximativ o luna de stat pentru a ii face revizia (deoarece a trecut un an de la ultimul schimb si vreo 3000km).

In prima faza motocicleta s-a comportat ca si cum nu ar avea destula baterie desi bateria este aproape noua, nu are mai mult de 2 luni.

Dupa ce am mai incercat, cu greu am reusit sa o pornesc insa merge foarte prost - se aude ca un motor cu 2 cilindrii in linie si nu merge rotund, iar in bord imi apare si dispare martorul FI - si pe display-ul ceasului imi aparae FI.

Am incercat sa dau o tura scurta cu ea sa vad daca isi revine in vr-un fel dar nimic.

 

De asemenea am remarcat ca nu imi mai indica pozitia neutral - nu se mai aprinde becul si nu pot sa o pornesc decat daca am cricul tras - dar banuiesc ca nu are legatura cu problema de mai sus.

 

Va rog sa ma ajutati cu un sfat daca cunoasteti problema sau daca aveti vreo idee. Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cautat un pic mufa in care trebuie bagat firul acela - cum arata baietii pe internet pt a intra in modul de diagnoza dar nu am gasit-o. Am s-o mai caut o data.

La airbox nu am umblat - urma sa umblu pt a curata filtrul de aer.

Sunt soareci intradevar in curtea in care sta moto - m-am gandit ca au umblat ei pe acolo :(.

» Post actualizat in 08 Aug 2018 17:54

La mufa din clipul asta ma refer -

» Post actualizat in 09 Aug 2018 08:55

Revin:

 

Am reusit azi sa dau de acea mufa.

Cand pun contactul nu-mi da nicio eroare dar dupa ce incerc sa o pornesc imi apare eroarea C44.

» Post actualizat in 09 Aug 2018 09:29

Revin inca odata - am dat carena jos sa vad unde este sezorul de oxigen pt eroarea c44 si am descoperit intradevar cabluri rontaite :( un soarece incerca sa-si faca adapost intre rezervor si motor. Am sa revin cu niste poze cand ajung la pc. Multumesc pentru ajutor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor, apelez la voi pentru un sfat referitor la frana de fata pentru o busa 2001.

La agregatul din dotare i-am cumparat pompa radiala Brembo noua, furtune metalice individuale, servisat etrieri ( demontat, curatati si inlocuit toate garniturile ) si am o cursa "moarta " la levier foarte mare comparat si cu o pompa normala. Dupa indelungi cercetari si probe ( alta pompa noua, discuri de frana noi )am ajuns la concluzia ca face la fel si ca "free-play-ul" mare al levierului este din cauza faptului ca atunci cand este actionata frana etrierii imping cumva in lateral discul de frana inainte sa il "prinda" intre placute si sa inceapa franarea propriu-zisa. Pistonasele din etrier arata impecabil, garniturile noi, in gol nu pare sa fie blocat vreun pistonas. Pur si simplu am ramas in pana de idei;

In afara de o conversie la etrieri radiali cu adaptoare ( nu prea sunt adeptul unor piese "home-made" pe la franare ) , aveti idee ce alte variante de etrieri sunt mai ok decat cei Tokico cu 6 pistonase ( spre ex. merg de Yamaha R1 an xxxx ) ? Oare daca montez unii cu 4 pistonase de gsxr 600/750 k1-k3 ( ar trebui sa se potriveasca ) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este ceva in neregula cu urechile de prindere de pe jamba,sau distantierele de la roata daca se deformeaza discul cand apesi frana.

Ca si etrieri merg cei de R1 R6 cu adaptoare radiale..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar chiar daca discul nu ar pica exact pe mijlocul eteierului, nu ar trebui sa se centreze din pistonase placutele? Spre ex daca ai o plăcută mai uzata decat cealalta nu are fenomenul acesta ci ies pistonasele mai mult pe o parte, cel putin eu asa gandesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,asta daca este in plan vertical sau orizontal corect etrier/disc

In schimb daca sunt,urechile dezaxate de prindere,trage de disc.si asta este vizibil daca te uiti atent cand cineva strange frana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am demontat etrierii din nou de pe motocicleta si se pare ca aveau cateva pistonase care lucrau greu chiar după curatare si garnituri noi, le-am facut cateva curse complete in gol si dupa ce i-am montat la loc totul este ok, cursa moarta foarte mica; sa vedem daca ramane asa, daca incep iar sa faca figuri ii inlocuiesc. Ms pt sfat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da..discutia a plecat de la informatia pe care am considerat-o corecta:

 

"La agregatul din dotare i-am cumparat pompa radiala Brembo noua, furtune metalice individuale, servisat etrieri ( demontat, curatati si inlocuit toate garniturile"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pune etrierii aia intr-o cutie...sa poti spune cand o vinzi fraza aia tare....ca ai toate piesele originale...

ia-ti prinderi pentru etrieri de R 1 sau Brembo monobloc de pe orice miar.....

etrieri gasesti...mobre busite sunt multe...

eu as miza pe aia de r1 cu 6 pistoane si 4 placute :eek: ...sau orice brembo monobloc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,asta daca este in plan vertical sau orizontal corect etrier/disc

In schimb daca sunt,urechile dezaxate de prindere,trage de disc.si asta este vizibil daca te uiti atent cand cineva strange frana.

» Post actualizat in 17 Aug 2018 22:08

Da,asta daca este in plan vertical sau orizontal corect etrier/disc

In schimb daca sunt,urechile dezaxate de prindere,trage de disc.si asta este vizibil daca te uiti atent cand cineva strange frana.

» Post actualizat in 17 Aug 2018 22:08

Da,asta daca este in plan vertical sau orizontal corect etrier/disc

In schimb daca sunt,urechile dezaxate de prindere,trage de disc.si asta este vizibil daca te uiti atent cand cineva strange frana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...