TARZAN Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 @Pantera.....am uitat de levier,eu am Pazzo,modelul scurt......oare de aia nu-mi prind degetele? @ Cristi.....pt ca unii isi monteaza pe Busa ghidon de chopper,parbriz de 1m,crezand ca o sa se comporte ca un FJR,XX,K1200 GT,etc.Problema e ca Busa nu a fost proiectat pt asta.E ca si cum ti-ai lua Lamborghini in loc de o berlina pt taximetrie,crezand ca montatul unei firme deasupra,si colantarea cu scrisul TAXI, o face ideal pt acest lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_kake Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 Da Nasule dar tu ai pompa stock Nissin, aia are cursa mai mica si nici asa elastica nu e. Daca pun maneta ca a ta sigur raman fara degete . N-ui bai, merge bine deocamdata, vreme buna si bani de gaz sa fie..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 la mine frana este stok,nu am schimbat nimic ptr ca dupa cum spunea si Capitanul investitie mare si rezultat mic. ca nu blocheaza fata mi se pare ok dar la mine dupa o suita de franari nu mai tine la fel,frana nu mai tine in acelasi punct,maneta devine moale si cum spunea un coleg mai devreme imi pring ghearele. ce kit de lant este mai trainic? ultimul a tinut putin peste 10 000 km si ma gandesc ca nu a fost alegerea potrivita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_kake Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 @Tarzan Pai eu tocmai asta nu intelegeam de ce vor unii....... Mai degraba o sa cu gel decat semighidoane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 PANTERA are dreptate am pus manete shorty, am schimbat lichidul, facut aerisirea si am rezolvat problema.eu nu am probleme cu franele sunt multumit de ele pentru ca le stiu limitele si am adaptat stilul dar sincer nu se compara cu franele de la 954 dar iarasi comparam mere cu pere si va rog sa nu radeti de culloare Is si fomeile astea bune la ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 (editat) si va rog sa nu radeti de culloare nu radem...am ras anul trecut ...anul asta asteptam ceva nou Mesaj completat crezand ca o sa se comporte ca un FJR,XX,K1200 GT,etc.E ca si cum ti-ai lua Lamborghini in loc de o berlina pt taximetrie,crezand ca montatul unei firme deasupra,si colantarea cu scrisul TAXI, o face ideal pt acest lucru. ma bucur ca iti iubesti mobra atat de mult....dar diferentele fata de xx, zx12/14, k1200s nu sunt chiar asa radicale.. .... oricum..eu visez la franele alea... tu ai leviere pazzo - eu sper ca sutele alea de euro sa le cheltui mult mai eficient nu-mi mai spuneti aia cu adaptatul stilului ...e valabila intr-adevar..pana iti iese un tractor brusc din lateral Editat Februarie 16, 2011 de octavius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 (editat) aici cu tractorul ai dreptate ,dar la fel poate sa iasa chiar daca ai s1000rr si tot se taie filmul daca asa este scris si apropo manetele mele nu sunt PAZZO sau altceva sunt chinezesti la 3 miloane setul oricum succes in surubarit si daca gasesti solutia magica sa ne spui ca sa ne facem si noi Editat Februarie 17, 2011 de NASU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TARZAN Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 (editat) @Octavius Imi iubesc mobra,doar de aia mi-am luat-o,dar nu sunt fanatic,cum poate ai inteles (o spal cel mult o data pe sezon ).Diferente radicale nu sunt,intr-e nici o mobra,ca toate merg pe 2 roti in echilibru.Idea era ca,un motor se achizitioneaza in functie de nevoie,vrei sa faci touring,iti iei un tourer care a fost facut pt asta.Vezi Kawasaki are ZX14 care e hypersport,si paralel face GTR-u pt touring cu motorizatie identica.Vezi articolele din anii 99-01,peste tot Busa,si zx12 sunt catalogate ca hypersport si nu sport touring.Mutatia de categorie au facut-o americanii,care si-au luat Busa ca era cel mai cool motor la vremea respectiva,dar si-au dat seama ca nu ajung la ghidon din cauza burtii,asa ca au umplut piata cu ghidon inalt,parbriz de 1m,si sa de chopper cu spatar (vezi corbin).La intruniri se uita cu aer superior la ceilalti ca doar ei conduc o Hayabusa,si nu un banal Harley,ca 80% dintr-e cei prezenti,de si poate cel cu Harley ii da fum in curbe. Daca vrei sa te simti bine pe Busa,trebuie sa-ti adaptezi stilu de condus,ca ea sigur n-o sa se adapteze dupa tine,indiferent ce schimbari faci la ea,si ai mai multe sanse sa te lipesti de tractorul iesit brusc din lateral. Am leviere Pazzo,pt ca acum 3 ani vegetam in strainezia si doar aia am gasit pe piata ce-mi placea.Credema ca luam si eu chinezesti ca a lui Nasu,ca nu prea sunt diferente intre ele,nici macar estetice.Hai ,ca mi-au obosit degetele de la cat am tastat. Editat Februarie 17, 2011 de TARZAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 (editat) lasa man ca acum ne dor degetele de la tastatura si genuchii de la reumatism iar la vara o sa ne doara Gaoaza de la km Editat Februarie 17, 2011 de NASU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 Da doamne ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 (editat) daaaaa...abia astept treaba cu durerea de gaoaza ...si pantera la fel se pare !!!! acu...sa nu ma intelegeti gresit si sa incepeti cu toate mistourile din lume ...... oricum etrierii ii am ..si intr-un fel sau altul..o sa-i montez... daca nu-mi convine ii dau jos...nu-i mare lucru va tin la curent....alternativ Editat Februarie 17, 2011 de octavius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 (editat) daaaaa...abia astept treaba cu durerea de gaoaza ...si pantera la fel se pare !!!!acu...sa nu ma intelegeti gresit si sa incepeti cu toate mistourile din lume Daca dai cu ulei de bebelusi nu doare deloc E chiar foarte placut ! Editat Februarie 17, 2011 de pantera Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutu_m Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 @OctaviusImi iubesc mobra,doar de aia mi-am luat-o,dar nu sunt fanatic,cum poate ai inteles (o spal cel mult o data pe sezon ).Diferente radicale nu sunt,intr-e nici o mobra,ca toate merg pe 2 roti in echilibru.Idea era ca,un motor se achizitioneaza in functie de nevoie,vrei sa faci touring,iti iei un tourer care a fost facut pt asta.Vezi Kawasaki are ZX14 care e hypersport,si paralel face GTR-u pt touring cu motorizatie identica.Vezi articolele din anii 99-01,peste tot Busa,si zx12 sunt catalogate ca hypersport si nu sport touring.Mutatia de categorie au facut-o americanii,care si-au luat Busa ca era cel mai cool motor la vremea respectiva,dar si-au dat seama ca nu ajung la ghidon din cauza burtii,asa ca au umplut piata cu ghidon inalt,parbriz de 1m,si sa de chopper cu spatar (vezi corbin).La intruniri se uita cu aer superior la ceilalti ca doar ei conduc o Hayabusa,si nu un banal Harley,ca 80% dintr-e cei prezenti,de si poate cel cu Harley ii da fum in curbe. Daca vrei sa te simti bine pe Busa,trebuie sa-ti adaptezi stilu de condus,ca ea sigur n-o sa se adapteze dupa tine,indiferent ce schimbari faci la ea,si ai mai multe sanse sa te lipesti de tractorul iesit brusc din lateral. Am leviere Pazzo,pt ca acum 3 ani vegetam in strainezia si doar aia am gasit pe piata ce-mi placea.Credema ca luam si eu chinezesti ca a lui Nasu,ca nu prea sunt diferente intre ele,nici macar estetice.Hai ,ca mi-au obosit degetele de la cat am tastat. Tarzane, nu ma prind care este problema ta. Chiar nu intelegi ca este vorba strict de gusturi si preferinte? O fi pentru tine Hayabusa un hypersport, dar pentru altii, cu ceva modificari, este un sport-touring destul de bun. Si stii care-i faza tare cu americanii? Multe din piesele/accesoriile lor aftermarket, imbina al dracului de bine liniile Hayabusei (vezi cutiile laterale Corbin, Helibars-urile, parbriz Zero Gravity sport-touring). La urma urmei cei doi termeni "hypersport" si "sport-touring" se pot rezuma si la stiluri de mers si consider ca Hayabusa le imbina pe ambele. Uite una facuta cu bun gust. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TARZAN Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 oricum etrierii ii am ..si intr-un fel sau altul..o sa-i montez...daca nu-mi convine ii dau jos...nu-i mare lucru va tin la curent....alternativ Sper sa ai rezultatul la care te astepti,si sa ne dai peste nas la noi astia sceptici. @Pantera......le ai cu tehnologia lubrifierii,nu gluma.... Mesaj completat Tarzane, nu ma prind care este problema ta. Chiar nu intelegi ca este vorba strict de gusturi si preferinte? O fi pentru tine Hayabusa un hypersport, dar pentru altii, cu ceva modificari, este un sport-touring destul de bun. Si stii care-i faza tare cu americanii? Multe din piesele/accesoriile lor aftermarket, imbina al dracului de bine liniile Hayabusei (vezi cutiile laterale Corbin, Helibars-urile, parbriz Zero Gravity sport-touring). La urma urmei cei doi termeni "hypersport" si "sport-touring" se pot rezuma si la stiluri de mers si consider ca Hayabusa le imbina pe ambele. Uite una facuta cu bun gust. Nu am problema cu gusturile oamenilor,ci cu asteptarile lor de la acest motor.Nu am zis ca nu e bun sa faci ture lungi,ci ca nu o sa se comporte niciodata ca un touring pur sange indiferent de modificarile facute. Fiecare categorie de motor a fost creat pentru un scop anume...........asta e parerea mea personala,si chiar nu astept de la nimeni sa fie de acord cu mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 (editat) Mie nu-mi place busa aia touring sau ce e...e urata ! Editat Februarie 17, 2011 de pantera Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_kake Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 Problema cu Busa e una singura. Creeaza dependenta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tytus The VIRUS Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 "Noutati Februarie 2011" http://www.autoart.ro/pd54236637.htm?defau...p;categoryId=50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 Si cam ce stie sa faca macheta aia de 3 milioane? Asa mai bine mai astept si mi-o iau cu 30 de lei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 Mie nu-mi place busa aia touring sau ce e...e urata ! ai dreptate ...mai ales spatarul ala.... in alta ordine de idei..clasa asta hipersport mie mi se pare strict o gaselnita de marcheting clasa ar trebui sa se numeasca simplu "busa" eu sunt multumit de mobra din toate punctele de vedere...mai putin frane..pe care incerc sa-l imbunatatesc. oricum..din orice clasa ar face parte o motocicleta...pe strada eu consider ca i se adauga din oficiu "touring". chiar daca ai supersport cand o folosesti pe strada, de la bucuresti la atena, chiar daca mergi mai incet sau mai tare , ai bagaje sau monopost ea devine sport touring, iar ss nu e decat pe circuit. de fapt asta cam asta consider eu ca e ideea motociclismului ca hobby..sa te plimbi, sa vezi locuri si oameni noi cu viteza si libertate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat Februarie 18, 2011 Share Postat Februarie 18, 2011 aia e. la vara vreau sa bag o tura prin europa. una mai lunguta de unu' singur (a se citi fara pasager) si-una mai scurta, gen grecia) daca mai mai are careva planuri de drum lung sa le-arunce si p'aici poate cine stie cum ne intersectam sau chiar o ardem cateva sute de km in tandem. inca nu m am apucat de calcule gen km/benzina/timp si mai ales cost..... dar as vrea sa merg marea mare majoritate a kilometrilor pe soselele din alpi. phuuu, deja mi a sarit tot somnul...abea astept sa mi recuperez permisul si sa mi vad motoreta la nasu n garaj cum se pregateste de drum.... am auzit 2-3 povesti de o bucata de autostrada in austria (?pan european?) ce e suspendata intre varfurile muntilor cu cabluri muuuulte si picioare luuuungi si are vre-o 20 si ceva de km si se merge prin nori si etc etc, va suna la careva cunoscut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Februarie 18, 2011 Share Postat Februarie 18, 2011 Eu ma gandesc la ceva slovenia ,croatia dar sunt dispus si la alte trasee bine ca am cu cine ma combina a venit marfa 1 bucata stator gravat cu hayabusa 2 parbrize doublebouble negre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TARZAN Postat Februarie 18, 2011 Share Postat Februarie 18, 2011 (editat) Sunt convins,ca galbejitu' cand a proiectat cea mai rapida motocicleta de serie,la touring s-a gandit,doar ca sa faca economie,ne avand material destul pt ghidon inalt,i s-a aprins beculetu'n cap creand categoria hypersport,si l-a lasat pe americani sa se ocupe de dotari. Iata cateva accesori,pe care proiectantul Busei vazindu-le,se zvarcoleste de ciuda,ca nu a avut bugetul necesar. Sorry,acum vad ca s-a trecut la alta tema.....ignorati postul Editat Februarie 18, 2011 de TARZAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Februarie 18, 2011 Share Postat Februarie 18, 2011 (editat) ba nu !!! ce misto sunt scaunele ce bune sunt cand vi pe dn1 dupa un drum de 500km blana, tragi socul si mergi in ,, pilot automat " cu 110, 120 fara sa mai ti mainile pe ghidon te rezemi de spatarele scaunelor si razi de restul care vor sa faca acelasi lucru si nu au cu ce Editat Februarie 18, 2011 de NASU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TARZAN Postat Februarie 18, 2011 Share Postat Februarie 18, 2011 Da' dar distractia e la jumate fara scarite cu comenzi avansate,montate pe la radiator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Februarie 18, 2011 Share Postat Februarie 18, 2011 Pe cand crom ? Tataitzilor ! Trageti din ce in ce mai mult spre Goldwing Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.