Sari la conținut

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo

Postări Recomandate

TRE-ul cel destept e bun pt Gen II. Arata treapta de viteza. Nu dauneaza motorului. O spun niste baieti din Anglia ce tuneaza Hayabusa de ceva ani,sursa e sigur de incredere.

Apropos, costa aprox 71 Euro in Ungaria. Urmatorul drum la Budapesta cu motorul mi-l montez si eu,am sunat baietii de acolo.

 

http://www.agomotors.hu/webshop/product.php?id_product=667

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

TRE-ul cel destept e bun pt Gen II. Arata treapta de viteza. Nu dauneaza motorului. O spun niste baieti din Anglia ce tuneaza Hayabusa de ceva ani,sursa e sigur de incredere.

Apropos, costa aprox 71 Euro in Ungaria. Urmatorul drum la Budapesta cu motorul mi-l montez si eu,am sunat baietii de acolo.

 

http://www.agomotors...?id_product=667

faza cu TRE-ul e la fel ca power box-ul la auto diesel<pacalesti prin diferite rezistente calculatorul de motor >. e adevarat ca se simnte o diferenta dar nu se compara cu o softare integrala facuta cineva priceput.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TRE-ul cel destept e bun pt Gen II. Arata treapta de viteza. Nu dauneaza motorului. O spun niste baieti din Anglia ce tuneaza Hayabusa de ceva ani,sursa e sigur de incredere.

Apropos, costa aprox 71 Euro in Ungaria. Urmatorul drum la Budapesta cu motorul mi-l montez si eu,am sunat baietii de acolo.

 

http://www.agomotors.hu/webshop/product.php?id_product=667

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TRE-ul cel destept e bun pt Gen II. Arata treapta de viteza. Nu dauneaza motorului. O spun niste baieti din Anglia ce tuneaza Hayabusa de ceva ani,sursa e sigur de incredere.

Apropos, costa aprox 71 Euro in Ungaria. Urmatorul drum la Budapesta cu motorul mi-l montez si eu,am sunat baietii de acolo.

 

http://www.agomotors...?id_product=667

 

Ce arati tu acolo nu arata si treapta de viteza pentru ca nu are unde. Treapta o arata Gipro-Watre pe care-l gasesti pe Healtech Electronics si are pozitia 5 si pentru Hayabusa. Adica modifica avansul la aprindere in treptele 1-4 si -i da un zvac motociletei. Pretul este undeva la 120 Euro.

 

Completare: Cred ca ai vrut sa spui " o arata corect in continuare". Se pare ca e vorba de Hayabusa de dupa 2007 care au din fabrica indicarea treptei de viteza.

M-am grabit , apoi am ralizat ca e vorba de Hayabusele cele noi. Scuze!

Poti primi respectivul dispozitiv prin posta iar montarea este foarte simpla. Explicatii exhaustive sunt pe site-ul Healtech Electrnics.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am spus ca se ridica la 150 E max cu transport,el simuleaza harta de avans trepta 5, cu un avans mai mare,si pentru cel care conduce se traduce printr-un zvac" mai bun al moto.

Dar la treptele inferioare s-ar putea ca motorul sa intre in detonatie,cu acel avans!

Atata timp cat moto este stok putin probabil,dar exista posibilitatea cu benzina noastra de buna calitate.

Ideea este ca Suzuki nu are senzor de detonatie sa reduca avansul asa ca...

Dar na,fiecare stie ce este mai bun pentru moto lui!

Ca si instalare se ridica rezervorul se indentifica conectorul speed sensor,si se mufeaza cu el ,mufa mama mufa tata.

Cu respect TNG!

 

 

 

Daca ceri 50 E pentru softare TRE se spune ca este mult...asa ca este mai bine sa cumperi o cutiuta cu 5 rezistente de 150 E...

Sa nu mai zic daca se sparge motorul....te duci la healtech sa faci scandal?

Dar la mine la poarta ar fi revolutie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am delimitator de la Ivan Tre adus de Capitan din State si gear indicator universal de la Biketronix si imi indica toate cele 6 trepte functionand ireprosabil.Dupa instalarea Tre mersul motorului s-a schimbat,parca merge mai rotund,evacuarea finala nu mai e afumata ca inainte,consumul a scazut simtitor,bujiile arata superb de parca ar merge cu gpl,pornirea dupa luni de pauza este instantanee.Primul propietar a luat de pe un moto din 99 un Cdi si a incercat sa il il porneasca,dar nu a pornit.Posibil sa nu fie pe 16 biti cel de pe motorul meu?

 

Eu am delimitator de la Ivan Tre adus de Capitan din State si gear indicator universal de la Biketronix si imi indica toate cele 6 trepte functionand ireprosabil.Dupa instalarea Tre mersul motorului s-a schimbat,parca merge mai rotund,evacuarea finala nu mai e afumata ca inainte,consumul a scazut simtitor,bujiile arata superb de parca ar merge cu gpl,pornirea dupa luni de pauza este instantanee.Primul propietar a luat de pe un moto din 99 un Cdi si a incercat sa il il porneasca,dar nu a pornit.Posibil sa nu fie pe 16 biti cel de pe motorul meu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Alin!

TRE-ul cel destept care arata si treapta costa undeva pe la 150E ,,si nu este cel mai bun lucru pentru motor.

Cu resoftare se poate face fara probleme unificarea hartilor :hug:

Daca vrei ne auzil la primavara! ;)

Pai pun si eu o poza ...stii ca mi-a placut moto a ta

 

Facem in primavara tot ce ne permite bugetul :) in mod special resoftarea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa inteleg ca cei 2 trec de la Radler la nefiltrata?La ultima am venit si cu un amic cu Kawa si i-a placut chiar daca mobra a avut-o aproape inhamata la caruta din decor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TRE-ul cel destept e bun pt Gen II. Arata treapta de viteza. Nu dauneaza motorului. O spun niste baieti din Anglia ce tuneaza Hayabusa de ceva ani,sursa e sigur de incredere.

Apropos, costa aprox 71 Euro in Ungaria. Urmatorul drum la Budapesta cu motorul mi-l montez si eu,am sunat baietii de acolo.

 

http://www.agomotors...?id_product=667

 

Coane... tu fiind in Timisoara doar treci granita si mergi la vecinii unguroci...ca si cum am merge noi din Bucuresti pana la Ploiesti...

Noi pe aici... avem alte treburi... ne descurcam dupa cum putem... sa mergem de prin Bucuresti pana in Ungaria mananci 3 paini si 3 plinuri...

Ma rog Emil mananca 6 paini ca e mai mare... si face 4 plinuri ca vine mai de departe...

 

Drum Bun!... si sa ne aduci niste gulas de la unguri.

 

O gramada de opinii noi pe aici... cati soimi avem inscrisi pe forum?...

 

Ps: referitor la cele zise mai sus, imulteste-le cu doi... (x2) si o sa iti scoti 'serviceul si TRE-ul doar din banii dati pe benzina, mancare-dus/intors... fara a mai pune la socoteala cazarea ... asa ca local TNG -Rules... ;)

Editat de CaptainBusa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti, va pot onfectiona eu un TRE cu doar 80 euro, pe mine rezistentele ma costa 0 lei, sint citeva bucati. Cum dreacu sa dai 150 euro pe 5 rezistente si 2 mufe????????? Intrati pe forumul GSXR, sint mii de moto resoftate cu feedback-urile de rigoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Tuturor... va cer o opinie voua celor care stiti ce este o BUSA... nu altor motociclisti...pot sa posteze si ei ca e un site " aproximativ" Liber...in exprimarea opiniei.

 

Ma bate gandul din motive de sanatate sa schimb motorul... cred ca motorul il stiti deja... asa ca ma gandeam sa sugerati un pret corect care l-as putea cere ptr ea.

 

Carenajul de Carbon m-a costat 1550 - e complet nou

discurile din otel carbon au costat 800

pompa Brambo a fost 250

vasul la pompa si racorduri vreo 50

Racordurile de frana/ambreaj Spigler au fost si ele 150

toba Muzzy cap coada a costat 750

filtre aer BMC 100(filtrele sunt refolosibile la 1 000 000km)

filtru ulei race 120 (... e o bijuterie...magnetica )

Power commander III - 350

TRE Ivan - 120

Parbrizul PUIG 100

Crashpadurile 100

Disc frana spate cu inscriptie 350

ventilator muzzy 100

schimbatul recent al furtunelor de radiator si lichid racire 100

schimbatul furtunului din pompa/rampa de injectie 75

maneta ambreaj de la PUIG + adaptor 75

bordul Lumiglio 100

cutie aer race cu 4 prize aer joase - race 50

Suruburi de stander 30

filtru evacuare gaze din baie ulei 30

protectie tank Bagster 120

 

Nu mai discut de consumabile care sunt aptoximativ noi...

oricum una peste alta mai mult de 5470 sunt enumarate mai sus bani care nu-i recuperezi asa usor.

 

Am avut si eu un fetish cu motorul asta... sunt primul proprietar, am preluat un leasing avea 1170km, l-am inchis... numai eu l-am condus... am 2 chei la el... km are 30 000 si e modelul Iunie 2005.

 

poate va ganditi si imi sugerati o continuare a discutiei... ma gandesc sa-l dau si sper sa achizitionez un alt motor...

 

La Multi Ani...Tuturor Romanilor din sectiunea noastra si celor care posteaza pe aici... de ziua Romaniei.

Editat de CaptainBusa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...