larry Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 Am fost la Bistrita la intrunire, super frumos iar drumul de intoarcere a fost de vis(multumiri ghidului),nu prea mai tin minte orasele pe unde am umblat,poze si amanunte pe(/index.php?showtopic=39112&pid=1195291&st=540entry1195291),ca sa nu fie totul perfect de la Petrosani Busyca mea nu a mai vrut.In decelerare sau in frana de motor,se opreste.. nu va mai zic ce frumusete sa iei Defileul Jiului si Dealu Negru fara frana de motor si in curbele mai grave sa se si opreasca motoru Benzina am bagat la fel 3 motoare-probleme numai io am verifica(de fapt Ro a verificat) filtru de aer-curat De azi noapte fierb,nu stiu incotro sa o apuc,parca nici nu as lasa pe oricine sa-si faca de lucru la busyca mea,mecanicu meu nu raspunde...fierb. A mai avut cineva asa probleme? De la ce o fii?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 nasoale probleme,chiar nu stiu ce poate fi? ce stiti de shoei xr 1000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 nasule zi detalii de casca ce-o ai de vanz. nu de alta, dar daca se potrivea la fosta ta, inseamna ca s-o potrivi si la noua mea. desi strang si eu pt ceva shoei, dar momentan.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
punki Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 nasoale probleme,chiar nu stiu ce poate fi?ce stiti de shoei xr 1000 Eu port rx 1000,inainte am avut raid 2 nu observ mare diferenta. Sunt adept Shoei amandoua sunt perfecte din orice punct de vedere. (cumparate de la Polo) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Mai 20, 2008 Share Postat Mai 20, 2008 Am fost la Bistrita la intrunire, super frumos iar drumul de intoarcere a fost de vis(multumiri ghidului),nu prea mai tin minte orasele pe unde am umblat,poze si amanunte pe(/index.php?showtopic=39112&pid=1195291&st=540entry1195291),ca sa nu fie totul perfect de la Petrosani Busyca mea nu a mai vrut.In decelerare sau in frana de motor,se opreste.. nu va mai zic ce frumusete sa iei Defileul Jiului si Dealu Negru fara frana de motor si in curbele mai grave sa se si opreasca motoru Benzina am bagat la fel 3 motoare-probleme numai io am verifica(de fapt Ro a verificat) filtru de aer-curat De azi noapte fierb,nu stiu incotro sa o apuc,parca nici nu as lasa pe oricine sa-si faca de lucru la busyca mea,mecanicu meu nu raspunde...fierb. A mai avut cineva asa probleme? De la ce o fii?? Jos pompa de benzina si la verificat cu ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Mai 20, 2008 Share Postat Mai 20, 2008 am vandut nolan-ul si vreau shoei xr 1000 daca ziceti ca e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Mai 20, 2008 Share Postat Mai 20, 2008 Jos pompa de benzina si la verificat cu ea Vezi de injectoare si bujii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RoC Postat Mai 20, 2008 Share Postat Mai 20, 2008 Vezi de injectoare si bujii Din fericire s-a rezolvat la reprezentanta Suzuki. Au pus baietii calculatorul pe instalatia electrica si a aparut ,,buba". Are sub sea un senzor de inclinare care la un unghi mai mic de 45 grade fata de pamant, intrerupe motorul pt. a nu lua foc in caz de cazatura. Era stricat. Busa rules.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat Mai 20, 2008 Share Postat Mai 20, 2008 Din fericire s-a rezolvat la reprezentanta Suzuki. Au pus baietii calculatorul pe instalatia electrica si a aparut ,,buba". Are sub sea un senzor de inclinare care la un unghi mai mic de 45 grade fata de pamant, intrerupe motorul pt. a nu lua foc in caz de cazatura. Era stricat. Busa rules.... ah, pana sa termin de citit deja se zburlise pielea, ma gandeam "mama da o mai fi avut loc picioru' intre el si asfalt...?" da se pare k era doar stricat bine k ai rez,, bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Mai 21, 2008 Share Postat Mai 21, 2008 aha, e bine de stiut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Mai 21, 2008 Share Postat Mai 21, 2008 cred ca are nevoie de mai mult de 45 grade ptr a taia alimentarea si injectia. oricum ptr a afla erorile puteti intra in dealer mode facand punte intre 2 fire aflate sub sa. daca vreti sa stiti mai multe just ask. astfel gasiti orice eroare afisata pe bord..cand se aprinde becul rosu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Mai 21, 2008 Share Postat Mai 21, 2008 (editat) Din fericire s-a rezolvat la reprezentanta Suzuki. Au pus baietii calculatorul pe instalatia electrica si a aparut ,,buba". Are sub sea un senzor de inclinare care la un unghi mai mic de 45 grade fata de pamant, intrerupe motorul pt. a nu lua foc in caz de cazatura. Era stricat. Busa rules.... Told-ya ca diagnoza ii da raspunsul Editat Mai 21, 2008 de Thomas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
larry Postat Mai 21, 2008 Share Postat Mai 21, 2008 Vad ca ati aflat.Un (cuvant urat) de senzor m-a chinuit juma de drum.Bine ca s-a rezolvat,ca eram distrus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Mai 21, 2008 Share Postat Mai 21, 2008 zi mai multe despre firele acelea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
larry Postat Mai 21, 2008 Share Postat Mai 21, 2008 zi mai multe despre firele acelea Nu am frate ce sa mai zic v-a povestit Ro.Nu e nici un fir e un senzor de inclinare care la mine era stricat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Mai 21, 2008 Share Postat Mai 21, 2008 nu eu il intrebam pe MAC cum se intra in dealer mode? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maj Postat Mai 22, 2008 Share Postat Mai 22, 2008 la mine la TL este o mufa in dreapta spate sub plastic. chestia faina e ca nu ai voie sa intrerupi alimentarea ca iti sterge eroarea. si ca sa ajungi la mufa din spate trebuie sa scoti sitzul din spate. deci sau ai cheie de rezerva la tine sau niste maini foarte mici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Mai 22, 2008 Share Postat Mai 22, 2008 (editat) de casca asta ce stiti sau ce parere aveti? este model rf 1000 Editat Mai 22, 2008 de NASU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Mai 22, 2008 Share Postat Mai 22, 2008 o am ..in varianta europeana ..adica XR 1000 ..carbon kevlar ..isi merita toti banii in dealer mode intri facand punte intre 2 fire si ti se afiseaza un cod de eroare de la C001 la Cxx ..te uiti in manual si iti dai seama ce nu merge tot asa reglezi si senzorul TPS cel care ii spune cdi'ului la cate % e deschisa acceleratia ..la mine era dereglat si l'am reglat singur in 5 minute era sa uit .in dealer mode intri doar daca ti e aprinde becul rosu de pe bord FI ..inseamna ca ai eroare ..si urmeaza sa vezi despre ce e vba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Mai 22, 2008 Share Postat Mai 22, 2008 (editat) a deci daca nu exista eroare nu nu ai cum sa vezi ceva? si de unde pot face rost de lista de coduri? si care sunt acele doua fire unde se gasesc si ce ciloare au? ma bate gandul sa iau aceasta casca Editat Mai 22, 2008 de NASU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Mai 22, 2008 Share Postat Mai 22, 2008 Salutare... Primul colet trece vama azi... maine e acasa... Luni vine cel de al doilea... Cele Bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Mai 22, 2008 Share Postat Mai 22, 2008 sa ma anunti de tank protector Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawasaki_axx Postat Mai 23, 2008 Share Postat Mai 23, 2008 Care-i cauza coxarii furtunelor de cauciuc ? Sa fiu mai explicit ...ieri cand am scos motoreta din garaj a inceput sa-mi curga benzina siroaie ,bineinteles m-am speriat si impacientat am inceput sa verific cauza .Am rabatat rezervorul si surpriza ..1 dintre cele 2 furtune de cauciuc era rupt ,coxat stiti voi .Problema si nedumerirea mea e ca sant cele originale inlocuite anul trecut ,nu au fost in tensiune si nici rasucite sau strangulate ! Le-am inlocuit cu unele speciale de benzina si mai groase .Ma gandeam ce-ar fi fost ,daca cedau in timp ce-o frigeam sau era super incinsa si luam foc ? Bulan ? E ..acum vin si va intreb care sa fi fost cauza de s-a rupt ?Ca a stat peste iarna ?Temperatura ridicata ?A mai patit careva asa ceva la busele voastre ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Mai 23, 2008 Share Postat Mai 23, 2008 da se intampla frecvent in special la masini furtunele imbatranesc relativ repede datorita benzinei,presiuni din ele si diferentei de temperatura de aceia este indicat sa se foloseasca furtune care au o insertie in ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Mai 23, 2008 Share Postat Mai 23, 2008 (editat) E normal sa imbatraneasca la mers de oras... si in special vara Busa se incinge rau... cauciucul imbatraneste odata cu trecerea anilor, nu numai de la caldura... oricum diferentele de temperatura il afecteaza cel mai mult... O solutie ar fi Izolarea evacuarilor astfel incat caldura radiata sa fie redusa... dar asta nu elimina efectul ci prelungeste viata racordurilor de cauciuc... ======== A aparut primul colet din State iar luni apar urmatoarele doua. Filtre de ulei OEM (Suzuki), Garnituri evacuare, Prize marite de aer, Admisie aer Race, Bujii NGK Iridium, Placute Frana spate, Filtre aer BMC, Filtre aer K&N, Kituri de cleaning+Oil (BMC). Pentru Inox... furtunul de radiator care a imbatranit (garnitura de chiulasa apare luni) Emylyo- Speed restrictorul e la mine... Rocristea - ventilatorul cu 6 pale apare deabia Luni. Kiturile de izolare termica o sa vina luna viitoare. In prima saptamana din iunie sunt plecat din tara ptr 7zile. Restul coletariei vine Luni cu celelalte "jucarele". detalii pe mail sau la telefon... 0755795978 / 0722806968. ========= Cele Bune Editat Mai 23, 2008 de CaptainBusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.