Maj Postat Mai 22, 2008 Share Postat Mai 22, 2008 la mine la TL este o mufa in dreapta spate sub plastic. chestia faina e ca nu ai voie sa intrerupi alimentarea ca iti sterge eroarea. si ca sa ajungi la mufa din spate trebuie sa scoti sitzul din spate. deci sau ai cheie de rezerva la tine sau niste maini foarte mici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Mai 22, 2008 Share Postat Mai 22, 2008 (editat) de casca asta ce stiti sau ce parere aveti? este model rf 1000 Editat Mai 22, 2008 de NASU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Mai 22, 2008 Share Postat Mai 22, 2008 o am ..in varianta europeana ..adica XR 1000 ..carbon kevlar ..isi merita toti banii in dealer mode intri facand punte intre 2 fire si ti se afiseaza un cod de eroare de la C001 la Cxx ..te uiti in manual si iti dai seama ce nu merge tot asa reglezi si senzorul TPS cel care ii spune cdi'ului la cate % e deschisa acceleratia ..la mine era dereglat si l'am reglat singur in 5 minute era sa uit .in dealer mode intri doar daca ti e aprinde becul rosu de pe bord FI ..inseamna ca ai eroare ..si urmeaza sa vezi despre ce e vba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Mai 22, 2008 Share Postat Mai 22, 2008 (editat) a deci daca nu exista eroare nu nu ai cum sa vezi ceva? si de unde pot face rost de lista de coduri? si care sunt acele doua fire unde se gasesc si ce ciloare au? ma bate gandul sa iau aceasta casca Editat Mai 22, 2008 de NASU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Mai 22, 2008 Share Postat Mai 22, 2008 Salutare... Primul colet trece vama azi... maine e acasa... Luni vine cel de al doilea... Cele Bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Mai 22, 2008 Share Postat Mai 22, 2008 sa ma anunti de tank protector Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawasaki_axx Postat Mai 23, 2008 Share Postat Mai 23, 2008 Care-i cauza coxarii furtunelor de cauciuc ? Sa fiu mai explicit ...ieri cand am scos motoreta din garaj a inceput sa-mi curga benzina siroaie ,bineinteles m-am speriat si impacientat am inceput sa verific cauza .Am rabatat rezervorul si surpriza ..1 dintre cele 2 furtune de cauciuc era rupt ,coxat stiti voi .Problema si nedumerirea mea e ca sant cele originale inlocuite anul trecut ,nu au fost in tensiune si nici rasucite sau strangulate ! Le-am inlocuit cu unele speciale de benzina si mai groase .Ma gandeam ce-ar fi fost ,daca cedau in timp ce-o frigeam sau era super incinsa si luam foc ? Bulan ? E ..acum vin si va intreb care sa fi fost cauza de s-a rupt ?Ca a stat peste iarna ?Temperatura ridicata ?A mai patit careva asa ceva la busele voastre ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Mai 23, 2008 Share Postat Mai 23, 2008 da se intampla frecvent in special la masini furtunele imbatranesc relativ repede datorita benzinei,presiuni din ele si diferentei de temperatura de aceia este indicat sa se foloseasca furtune care au o insertie in ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Mai 23, 2008 Share Postat Mai 23, 2008 (editat) E normal sa imbatraneasca la mers de oras... si in special vara Busa se incinge rau... cauciucul imbatraneste odata cu trecerea anilor, nu numai de la caldura... oricum diferentele de temperatura il afecteaza cel mai mult... O solutie ar fi Izolarea evacuarilor astfel incat caldura radiata sa fie redusa... dar asta nu elimina efectul ci prelungeste viata racordurilor de cauciuc... ======== A aparut primul colet din State iar luni apar urmatoarele doua. Filtre de ulei OEM (Suzuki), Garnituri evacuare, Prize marite de aer, Admisie aer Race, Bujii NGK Iridium, Placute Frana spate, Filtre aer BMC, Filtre aer K&N, Kituri de cleaning+Oil (BMC). Pentru Inox... furtunul de radiator care a imbatranit (garnitura de chiulasa apare luni) Emylyo- Speed restrictorul e la mine... Rocristea - ventilatorul cu 6 pale apare deabia Luni. Kiturile de izolare termica o sa vina luna viitoare. In prima saptamana din iunie sunt plecat din tara ptr 7zile. Restul coletariei vine Luni cu celelalte "jucarele". detalii pe mail sau la telefon... 0755795978 / 0722806968. ========= Cele Bune Editat Mai 23, 2008 de CaptainBusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Mai 24, 2008 Share Postat Mai 24, 2008 far stanga yamaha r6 din 2000? ce pret are? si cat dureaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Mai 24, 2008 Share Postat Mai 24, 2008 Am promis niste preturi si lista de componente care vin pe stoc... urmariti link-ul Cele Bune Preturile se vor mai revizui usor cand apar si celelalte colete cand fac redistributia preturilor in functie de vama si transport... ) la unele componente o sa mearga in jos... /index.php?showtopic=214937 far stanga yamaha r6 din 2000? ce pret are? si cat dureaza? Moncher o sa-ti dau de veste... Posteaza pe linkul care l-am adaugat /index.php?showtopic=214937 Cele bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Mai 25, 2008 Share Postat Mai 25, 2008 chiar nu vrea nimeni un power comander 100 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Mai 25, 2008 Share Postat Mai 25, 2008 (editat) Salutare tuturor... M-a intrebat un prieten la telefon despre Roti... daca sunt mai usoare... au vreun efect?... Raspunsul este dat de cei de la Drag racing care isi tuneaza Busele cu parti rotative usoare... Orice parte a motorului care se pune in miscare de rotatie... cu cat e mai grea cu atat se pune in miscare mai greu... de aceea unii schimba Rotile OEM... cu unele mai usoare... schimba pinioanele OEM cu pinioane din materiale mai usoare si cu un nr diferit de dinti fata de cele standard (17/40)... Ptr obtinerea unor acceleratii mai rapide in timpi mai scurti...la cele cu ambreaj nemodificat si motor cu un minim de tunning se pot accepta pinioane de (16/41)... care la plecari de pe loc conteaza... alte pareri...? Editat Mai 25, 2008 de CaptainBusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Mai 25, 2008 Share Postat Mai 25, 2008 Salutare tuturor... M-a intrebat un prieten la telefon despre Roti... daca sunt mai usoare... au vreun efect?... Raspunsul este dat de cei de la Drag racing care isi tuneaza Busele cu parti rotative usoare... Orice parte a motorului care se pune in miscare de rotatie... cu cat e mai grea cu atat se pune in miscare mai greu... de aceea unii schimba Rotile OEM... cu unele mai usoare... schimba pinioanele OEM cu pinioane din materiale mai usoare si cu un nr diferit de dinti fata de cele standard (17/40)... Ptr obtinerea unor acceleratii mai rapide in timpi mai scurti...la cele cu ambreaj nemodificat si motor cu un minim de tunning se pot accepta pinioane de (16/41)... care la plecari de pe loc conteaza... alte pareri...? sa nu uitam ca cei de la drag lungesc si bascula pentru a nu te da pe spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Mai 25, 2008 Share Postat Mai 25, 2008 (editat) sa nu uitam ca cei de la drag lungesc si bascula pentru a nu te da pe spate. Daca vrei... se poate aduce orice... chiar si bascule mai lungi, lanturi, intinzatoare, pinioane etc... Oricum vorbeam de roti... ptr care unii erau curiosi... de ce sunt inlocuite rotile din otel ale Busei cu unele din materiale mai usoare... si daca au vreun efect. =========== Si pentru ca tot ne dam pe ele si le zapacim in traficul de cosmar... se prea poate ca in curand sa avem nevoie si de ambreaje noi... =========== Cine are probleme de inaltime cu Busa... sa-mi dea de veste ca putem sa le lasam mai Jos... No problem Producatorul zice despre - Lowering Link, Fully Adjustable, Window,Suzuki Hayabusa- Brock Please read and follow all instructions BEFORE installing links. Failure to do so could result in a dangerous situation. 1. Innovative window allows remaining thread engagement to be visually inspected. Unlike other fully-adjustable links on the market (which leave you guessing how many threads are left holding the sections together), if you cant see the threads in our windows, you may not have enough thread strength. This simple idea can prevent a potentially hazardous situation which could occur if the ends pulled out during the launch or down track. 2. Direct replacement using stock hardware, etc (Lower rear cowling/belly pan removal or modification NOT required.) Stock lengths duplicate our 3 hole adjustable links from position #TWO to an equal distance beyond position #THREE. This allows use in most lowered stock and extended swingarm applications. 3. Light weight/exceptionally strong design derived utilizing stress analysis software. (Busa link set weighs 9 oz. total. ZX-14 Links set weighs 14 oz. total.) 4. Laser etched L /Arrow shows direction to turn wrench to lower bike. Remember L = LOWER. (Links adjust LONGER to make the bike LOWER. Opposite direction to raise bike.) 5. Allows rear ride height adjustments without removing links from bike. Use stock links (and/or calipers) as a guide with equal threads showing in each window, and then count the same number of flats on the adjustment rods on each link to adjust ride height. Use the window as a final inspection. Note: Due to natural thread timing issues, not all windows will have the exact same amount of link showing in the window. Basically, if you can see threads in the window, then all is fine. If threads are NOT showing in all adjustment windows, then DO NOT OPERATE the BIKE! 6. Corrosion-free stainless steel adjustment rods and hardware. Follow your make/model service manual for torque specification on all original equipment fasteners. Standard inch (or 13mm) open end wrench required for shaft (height) adjustment. 5/8 inch (or 16mm) open end wrench required for lock nut adjustment. Also note: The L/Arrow also shows the direction to LOOSEN the lock nuts. After ride height adjustment, snug each lock nut (in the opposite direction of the L/Arrow) to prevent movement during operation of the bike. DO NOT OPERATE the motorcycle with the lock nuts loose! A drop of Loctite Threadlocker Blue should be used on all threads as an added safety measure. 7. Black anodized CNC machined billet aluminum ends designed to match the performance and look of todays sportbikes Cam atat ... Editat Mai 25, 2008 de CaptainBusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 power comander 2 are in el soft pt k&n si evacuare leovince pret100 euro cine vrea? tel 0723269456 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 (editat) Ce faci Nasule' am vazut ca ti-ai scos tobele de stoc la vanzare... Cu ce te-ai omenit? ++++++++++++++++ Astazi au trecut si restul de piese de Vama... maine lista ptr Busa Shop o sa fie completa... cine vrea si este interesat pate sa inceapa sa cumpere... shopul se deschide... de maine Cu respect Editat Mai 26, 2008 de CaptainBusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 da capitane am pus altceva dar deocamdat lucrez la ea asa ca poze pana nu e gata nu pun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawasaki_axx Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 Ce faci Nasule' am vazut ca ti-ai scos tobele de stoc la vanzare... Cu ce te-ai omenit? ++++++++++++++++ Astazi au trecut si restul de piese de Vama... maine lista ptr Busa Shop o sa fie completa... cine vrea si este interesat pate sa inceapa sa cumpere... shopul se deschide... de maine Cu respect Crezi ca-mi poti gasi o pereche de jante cromate cu spinnere ?Eu pe ce site-uri am intrat sa caut nu am gasit ! NASU-LE cand iesim ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Mai 26, 2008 Autor Share Postat Mai 26, 2008 M-ar interesa POWER COMANDER,dar este o problema.Am full sistem Yoshimura TRIOVAL TRS cu kn air flow si iridium and kn oil filter,iridium spark plugs.Putem gasi soft pt aceasta toba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 Bun pretul la PCmm,adica corect.Cand il iei nou platesti mai mult softul decat componentele electronice.L-as fi luat eu dar asta presupune sa pun un sistem de evacuare cap-coada X,filtru Y,bujii Z si apoi sa cumpar un soft XYZ.Prea complicat ptr mine.Pe de alta parte pentru tine Emi este o afacere buna.Go for it ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 nu stiu ce sa zic nu ma prea pricep la softuri sa combinatii deastea sa termin motorul de aranjat si iesim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 (editat) M-ar interesa POWER COMANDER,dar este o problema.Am full sistem Yoshimura TRIOVAL TRS cu kn air flow si iridium and kn oil filter,iridium spark plugs.Putem gasi soft pt aceasta toba? European Model with Yoshimura Tri-Oval slip-ons, 02 Sensor disconnected and stock or aftermarket air filter European model-Yoshimura Full Exhaust, Stock or aftermarket air filter Yoshimura Duplex full exhaust and stock or aftermarket air filter alege...si ti le trimit eu Le poti lua si de pe site daca ai timp... Cele Bune... =============== Azi s-a deschis Shopul. Vin cu un Update mai tarziu... ca acum sunt la Inventar... ) Crezi ca-mi poti gasi o pereche de jante cromate cu spinnere ?Eu pe ce site-uri am intrat sa caut nu am gasit ! NASU-LE cand iesim ??? Ptr ce Kawasaki... vrei rotile...? desi nu cred ca au "cu spinnere"... dar merita sa pun o intrebare... ========== Lucreaza lucreaza Nasule... ... ma gandeam sa pun pe Busa Joi pe Dyno inainte sa o incarc... sa vedem ce poate )) inainte si dupa.... Editat Mai 27, 2008 de CaptainBusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 intri pe AICI si descarci mapa ptr configuratia ta dupa ce ai selectionat motocicleta din lista. e foarte simplu. apoi cu un soft dedicat trimiti mapa la PC ..e super simplu in plus iti permite sa reglezi si TPS si multe alte chestii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
i-nox Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 Salut Capitane!!!......Au venit piesele.........ma bucur tare mult in cazu' asta si uite lista completa de nevoi: -garnitura "aia" - furtunu' -placute de frana fata-spate -garnituri pt. evacuare - kit de curatare pt. K&N -bujiile filtru de ulei ma bucur ca au venit asa repede.......nu mai am rabdare sa stau pe dreapta....jur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.