Sari la conținut

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo

Postări Recomandate

of topic?

 

e cineva dintre busisti care a trecut de la sport de 1000 la busa?

de ce a trecut la busa?

 

 

vb de cei care si-au luat busa sa se dea singuri, aia care si-au luat pt conf pasager nu se pun!

astept sa ma convingeti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut, am si eu 5 intrebari:

1.Locul pasagerului este mai generos/confortabil sesizabil fata de carenatele de 1mie (R1,Gixxer etc...)?

2.Se simte inertia maselor in mod deranjant in curbe, datorita greutatii mai mari fata de modelele de mai sus...?

3.Are cineva idee cand si daca :friends: vor pune ABS pe ea?

4.A mers cineva si cu Kawasaki-ul ZZR1400 sa poata face o paralela de drive-test reala?

5.Are vreul posesor gabaritul/ inaltimea in jur de 2metrii?Cum se simte pe ea, dupa 100-200 de km de mers?

 

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am trecut de la 954

am decis pt busa pentru ca este mai mare

distanta dintre roti mai mare si de aici confort

numai salta nasul ca proasta

cuplu mai mare

etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am si eu 5 intrebari:

4.A mers cineva si cu Kawasaki-ul ZZR1400 sa poata face o paralela de drive-test reala?

5.Are vreul posesor gabaritul/ inaltimea in jur de 2metrii?Cum se simte pe ea, dupa 100-200 de km de mers?

 

Da, eu, am facut drive test cu Busa '08 si ZZR 1400 '08. Am ramas la ZZR, imi pare mai manevrabila. Busa isi ia avant mai repede si parca mai frumos, dar si-o ia la top speed. Pana una alta, sunt cam acelasi drac amandoua. Poti sa faci o alegere bazata strict pe estetica, si nu faci neaparat o greseala. Amandoua sunt niste motoare superbe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am si eu 5 intrebari:

1.Locul pasagerului este mai generos/confortabil sesizabil fata de carenatele de 1mie (R1,Gixxer etc...)?

2.Se simte inertia maselor in mod deranjant in curbe, datorita greutatii mai mari fata de modelele de mai sus...?

3.Are cineva idee cand si daca :friends: vor pune ABS pe ea?

4.A mers cineva si cu Kawasaki-ul ZZR1400 sa poata face o paralela de drive-test reala?

5.Are vreul posesor gabaritul/ inaltimea in jur de 2metrii?Cum se simte pe ea, dupa 100-200 de km de mers?

 

:crack:

 

 

tytyus.... ti-e ti-ar trebui un excavator :bounce: . pune o poza la baieti sa vada cat esti de inalt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa va faceti o idee cat e de mare tytus.... :friends: sper ca nu te superi ca pun pozele. si daca vrei tytus poti merge la NASU sa te urci pe motoreta sa iti dai seama cum este, cum e cu, confortul, dpar avem toti Bmw-euri. :crack: traiasca NASU

 

P1070708.jpg

P1070732.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am vreo 190 cm si busa este ideala pt inaltimi si greutati mai mari.Nu salta pe o roata?Sa fim seriosi.Nu salta asa usor ca altele ,dar te asigur ca salta chiar si in treapta a 3-a.Se aseaza bine pe curbe chiar daca este mai grea.Pasagerul este ca pe scaun la tv si nu simte deloc curent.Este un moto ok din multe puncte d e vedere.Abs nu cred ca pupa curand daca ei nu au schimbat macar pompa la modelul nou.Si daca nu salta pe o roata risti s afuga in lateral de spate daca sunt caucioacele reci si scapi mana in gaz.Eu nu bag niciodata mana in gaz la maxim in ture joase si trepte mici pt ca invarte caucioaca in loc pana la fum la schimbarea primelor trei trepte de viteza.Recomand sincer mai mult o busa decat un 954 sau r1 sau zx10 care sunt moto mult prea usoare si rele pt sosea.Are cuplu si stabilitate.Daca mergi cu ea te indragostesti iremediabil si nu mai vrei altceva.Agreez in acelasi sens si xx,bmw k1200rs,zzr1400,zx12r sau zx9r 1999-2003!

 

of topic?

 

e cineva dintre busisti care a trecut de la sport de 1000 la busa?

de ce a trecut la busa?

 

 

vb de cei care si-au luat busa sa se dea singuri, aia care si-au luat pt conf pasager nu se pun!

astept sa ma convingeti!

Eu am trecut si daca vrei iti spun diferentele si iti pot arata ce poate pt ca esti din zona iar motorul meu actual sigur il stii.Te pot lua si ca pasager,dar la stilul meu de mers sigur nu o sa mai vrei busa dupa aceea.Am trecut la busa pt confort,putere,cuplu,look,performanta,elasticitate,legenda,posibilitate de personalizare si tunning si multe altele-pt anu ma mai da pe o roata,dar am gresit ca merge si asta... :friends:

Editat de emylyo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suzuki lanseaza editii limitate Hayabusa si GSX-R 750

Ca raspuns la cererile fanilor seriei GSX-R, faimosul constructor japonez va produce serii limitate Hayabusa si GSX-R 750 2008 in culori deosebite. Editiile speciale vor fi disponibile in cel mai scurt timp contactandu-va dealerii dumneavoastra Suzuki locali.

 

Pentru Hayabusa a fost ales un colorit majoritar alb similar celui folosit in luna mai pe Suzuki GSX-R 1000. Se vor produce 200 de exemplare care se asteapta sa se vanda extrem de repede. Suzuki GSX-R 750 va beneficia de o combinatie minunata de culori compusa din portocaliu si negru, dar trebuie sa va grabiti in achizitionarea acestui model deoarece numai 175 vor fi disponibile.

post-7727-1213380133_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

top speed :crack:

a mea este nelimita si chiar daca ar fi se poate scoate limitarea si atunci zzr :friends:

 

te asigur ca atat Busa '08 cat si ZZR 1400 '08 sunt limitate la 300. La ambele se poate scoate limitarea, si poti sa studiezi nitel youtube sa vezi ce se poate intampla :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te asigur ca atat Busa '08 cat si ZZR 1400 '08 sunt limitate la 300. La ambele se poate scoate limitarea, si poti sa studiezi nitel youtube sa vezi ce se poate intampla :crack:

 

:friends: ))) plug and play...Man...

no problem... sky is the limit...

Editat de CaptainBusa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

evident :bigstar: Nu exista ceva de nehackerit pe lumea asta

 

:) de ce "nehackerit" sunt TRE - urile sunt facute de firma autorizata... ca nu se respecta termenii de garantie dati de fabricant e clar... chiar te avizeaza... inainte de a le folosi produsul... Hackereala e ceva copiat... spart sau etc... astea sunt produse facute de o companie autorizata...

 

oricum cine vrea garantii se adreseaza pietei de dealeri... ca dhe... au garantii... m-am lamurit cu garantiile si cu venitul pieselor... astepti cu saptamanile...

din pacate... :cheers:...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) de ce "nehackerit" sunt TRE - urile sunt facute de firma autorizata... ca nu se respecta termenii de garantie dati de fabricant e clar... chiar te avizeaza... inainte de a le folosi produsul... Hackereala e ceva copiat... spart sau etc... astea sunt produse facute de o companie autorizata...

 

oricum cine vrea garantii se adreseaza pietei de dealeri... ca dhe... au garantii... m-am lamurit cu garantiile si cu venitul pieselor... astepti cu saptamanile...

din pacate... :cheers:...

 

cred ca fabricantii celor doua super motorete cand au pus limitatorul la 300 nu aveau cu certitudine in cap garantii si alte alea, ci pur si simplu sa nu te dai cu mai mult din cauza reglementarilor legale :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca fabricantii celor doua super motorete cand au pus limitatorul la 300 nu aveau cu certitudine in cap garantii si alte alea, ci pur si simplu sa nu te dai cu mai mult din cauza reglementarilor legale :cheers:

 

Oricum conform legii esti ilegal la orice viteza deasupra 50/90/130... asa ca ce mai conteaza deasupra lui 300... :))

 

ce sa mai zici... TRE-ul e doar o optiune... nimeni nu cred ca ajunge sa cunoasca aceste viteze pe soselele de cacao ale tarii... iar daca cineva o face... o face pe riscul si pe pielea lui...

 

Nu avem noi infrastructura si nici nu cred ca o sa avem vreodata... la cata furaciune e prin tara aceasta... dhe au inceput o autostrada in 1993... si inca nu au terminat-o... 15ani nici macar 200de km... sa fim seriosi...

Editat de CaptainBusa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de unde cumpar niste semnale albe pe fata?

si la ce bani?

inca mai vand power comanderul 2 cu 100 euro

Gasesti asa ceva pe led cu tot cu releu fix pt Suzuki INDLED29.jpg http://bikeit.co.uk/indicators_product.asp?ID=152

la MyMoto in Sos. Cotroceni 19.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...