Sari la conținut

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo

Postări Recomandate

Vizitator goe 75

poate se gaseste cineva cu capacitati de explicare mai bune. cu limbajul meu de lemn pot doar sa spun ca orice motor cu patru cilindri are nevoie de un sistem de contrabalansare a pistoanelor in miscare . dintr-o asimetrie creata prin conceptie aceste motoare creeaza o vibratie secundara de nivel dublu fata de turatia motorului. cel mai de baza sitem de eliminare al acelor vibratii contine doua contrabalansoare care se invirtesc in sens invers la dublu viteza motorului. singurul motor in 4 cilindri care nu sufera de aceasta problema este boxerul din motive evidente de asezare a pistoanelor si a ordinii de aprindere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Servus!

Diferentele tehnice si mecanice sunt atat de mici ca le cosider neglijabile.

Sunt enorme!

Dar asta este alta poveste....

Succes in decizia pe care o vei lua,o sa ai nevoie.

Cu respect TNG!

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am tendinta sa fac drumuri lungi . Cind pleci de la bucuresti catre timisoara nu o sa poti sa mergi tot drumul in stil sportiv oricit ai vrea. Mai sunt si momente de respiro. Din punctul meu de vedere asta este singurul motiv pentru careastfel de motor este ineresant si anume sa te poti bucura de putere de motor de circuit cind ai chef dar sa te poti bucura de linistea fantastica oferita de protectia la vint ,confort relativ,si stabilitate atunci cind ai chef sa mergi linistit.

 

ca si parere personala, cred ca ar trebui sa largesti plaja de cautare, pentru ca sunt alte motociclete mai potrivite pentru ce vrei tu. Ex: vfr1200, gtr1400, k1200-1300gt, fjr1300.

Editat de danutu_m
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca si parere personala, cred ca ar trebui sa largesti plaja de cautare, pentru ca sunt alte motociclete mai potrivite pentru ce vrei tu. Ex: vfr1200, gtr1400, k1200-1300gt, fjr1300.

de k1200/1300 gt vroiam sa zic si eu. ai 152 cai (175 cai la k1300gt), set de cutii, cardan, abs, xenon, esa, tc, parbriz reglabil, ghidonul reglabil, manere incalzite, sa incalzita reglabila, tempomat, tire pressure monitoring, etc...

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Servus! Multam fain pentru sugestii dar am trecut deja de faza in care am considerat madelele respective. Mai degraba as vrea sa stiu de ce nu ar trebui sa consider zzr1400.



Cind vine vorba de posibilitatea de a monta ba gaje cel mai fain setup pe care lam gasit pina cuma este in poza atasata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca si parere personala, cred ca ar trebui sa largesti plaja de cautare, pentru ca sunt alte motociclete mai potrivite pentru ce vrei tu. Ex: vfr1200, gtr1400, k1200-1300gt, fjr1300.

 

Si eu sunt de aceeasi parere.

Am avut Busa (fantastica motocicleta), insa stilul de mers, m-a indreptat catre un 1200rt.

 

Dupa vara viitoare, vad daca revin la Hypersport :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Si eu sunt de aceeasi parere.

Am avut Busa (fantastica motocicleta), insa stilul de mers, m-a indreptat catre un 1200rt.

 

Dupa vara viitoare, vad daca revin la Hypersport :)

TRADATORULE!

O sa-mi dai tu dreptate daca nu la vara,anul urmator sigur!

Tradatorule!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vaai, ai parasit frumusetea portocalie?

Tu stii mai bine ;) Sa o stapanesti sanatos pe noua ta "partenera" de drum! si trebuie sa o vad si eu la primavara :)

 

Spor la alegarea lui Ghita si sarbatori cu multe bucurii tuturor!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Sigur o vezi, daca nu mai devreme, la traditionala intalnire de buse, din primavara. :alcy:

Pai nu primim tradatori cu motociclete d'alea cu cilindri aruncati in lateral, mai se apleaca si intr-o parte cand accelerezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Man... No Offence... hobby-ul necesita niste cunostinte.

Eu nu sunt mecanic de profesie, desi la baza am un certificat care imi atesta acest lucru... dar am pus mana pe un manual de mecanica acu 24 de ani cand am luat respectivul certificat. ;)

Iar de atunci lucrurile au evoluat.

 

Toate motoatele de turatie mare au o asa zisa "balansina" inclusa in design-ul motorului.

La Busa...inca din 1999 inginerii de la "Susuki" s-au gandit si la lucrul acesta.

Daca ai citit topicul de mai sus, cu privire la ''turatia critica'' atunci cand mai multe piese aflate in miscare de rotatie isi creeaza un moment de inertie...momente care atunci cand nu sunt sincronizate produc Vibratii.

S-a observat ca unele piese in motor (datorita miscarii lor de rotatie in diferite directii respectiv axe) creeaza momente inetriale care duc la aparitia unor efecte negative in interiorul unui motor.

Facand suma a tuturor acestor momente (care produc respectivele efecte)... s-a observat ca anumite vibratii si efecte negative produse de masele puse in miscare,pot fi diminuate considerabil prin rectificari, ajustari si implementarea anumitor angrenaje, cum ar fi respectica "balansina" de care povesteam mai sus.

 

Datorita masei mari a "arborelui cotit" (in raport cu celeleate piese), s-a observat ca de la o anumita turatie, efectul giroscopic produs de acesta si inertia(catre "inainte"), duce la uzura marita a lagarelor pe care acesta sta asezat. In timp cresterea uzurii duce la o deplasarea a bieletolor in ax longitudinal si la marirea gradului lor de libertate. (grad care duce la marirea vibratiilor in regiunea turatiei critice)

Ca sa reduca acest efect, s-a intordus o greutate suplimentara, numita "crank Balancer" (vezi manualul de intretinere "Busa 1999-200"). greutate care se roteste in sens opus arborelui cotit si produce o compensare a acestui "efect giroscopic" respectiv o diminuare a vibratiei in motor la turatii mari.)

 

Partea cu Tehnica... te depaseste... cumpara Busa.

Roata nu am descoperit-o noi... (din pacate)

Noi doar o folosim.

 

Ps: - consecintele respectivului efect l-am luat la cunostinta in 1997 cand am avut la indemana un Mitsubishi Lancer 2.0 GTI si niste "nepriceputeni" mi-au schimbat in service curelele de distributie si pompa ulei. Desi erau semnele pe fulii marcate...ei habar nu aveau...ca semnele sunt de la "balansina" si nu de la pompa de ulei cum sustineau. Vibratiile aparute la turatii de 8k-9k rpm erau devastatoare... toata masina tremura.

-concluzia... mea este ca ai luat "Zero" la mecanica... la fel ca si priceputii care mi-au schimbat cureaua de distributie. Balansina a fost "inventata" cu multi ani in urma...

 

Zile Bune.

 

poate se gaseste cineva cu capacitati de explicare mai bune. cu limbajul meu de lemn pot doar sa spun ca orice motor cu patru cilindri are nevoie de un sistem de contrabalansare a pistoanelor in miscare . dintr-o asimetrie creata prin conceptie aceste motoare creeaza o vibratie secundara de nivel dublu fata de turatia motorului. cel mai de baza sitem de eliminare al acelor vibratii contine doua contrabalansoare care se invirtesc in sens invers la dublu viteza motorului. singurul motor in 4 cilindri care nu sufera de aceasta problema este boxerul din motive evidente de asezare a pistoanelor si a ordinii de aprindere.


Am uitat sa mentionez... Masina era facuta in 1994 si avea balansina.


Ma gandeam sa va arat un motor...

in jur de 52.000cm3, 7 pistoane, cursa pistonului in jur de 3,20mtr, carcasa turbochargerului are in jur de 2,30 in diametru...

motorul dezvolta aprox 28.000 bhp la 73 rpm. Turatie maxima aprox 76 rpm.

 

Sarbatori Fericite Tuturor.

 

 

 

 

 

 


 

 

Eh...iaca si Turbochargerul de care povesteam.


.

Editat de CaptainBusa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

Ma gandeam sa va arat un motor...

in jur de 52.000cm3, 7 pistoane, cursa pistonului in jur de 3,20mtr, carcasa turbochargerului are in jur de 2,30 in diametru...

motorul dezvolta aprox 28.000 bhp la 73 rpm. Turatie maxima aprox 76 rpm.

 

Sarbatori Fericite Tuturor.

 

attachicon.gifWartsila-engine new builds1.jpg

 

 

 

 

attachicon.gif2013-11-22-606.jpg

 

Eh...iaca si Turbochargerul de care povesteam.

 

.

Cum se porneste un astfel de motor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aaa...e naspa ca scrie hyundai!!!

bajetii adevarati se dau numai cu pemveuri!!!

...

bafta capitane !!!

Craciun fericit tuturor!!!

Hyundai e doar cranicul cu care s-a construit. :) Motorul e Vartsila...pemveul nu face asa ceva ca nu stie ;)

 

Cum se porneste un astfel de motor?

 

Se lanseaza cu aer comprimat. dupa ce incepe sa se roteasca arborele cotit iar pistoanele se pun in miscare, se injecteaza pacura la 120-140C...

O zi buna... in continuare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Multi Ani cu sanatate si plimbari pe saturate!!! :)

Va doresc toate cele bune pentru Anul Nou si sa ne vedem cu bine in primavara!

 

La Multi Ani!... tuturor, sanatate si vitrute... sa-avem ce bea... si ce manca.

 

Aici in China se face de An Nou!

 

Zile frumoase tuturor in Noul An!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...