RoC Postat Octombrie 26, 2007 Share Postat Octombrie 26, 2007 (editat) "Busa", gata de drum: Editat Octombrie 26, 2007 de rocristea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Octombrie 26, 2007 Share Postat Octombrie 26, 2007 Misto sculele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Octombrie 26, 2007 Share Postat Octombrie 26, 2007 Mmmmmm robert incepi sa ma uimesti cu bijuu`u tau vad ca pe zii ce trece devine ma mumuoasa dar acum intrbare : vad capacul de la motor pare putin zgariat sau cel putin asa se vede in poza e inainte de crash preotectorii sau dupa sau doar e murdara ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RoC Postat Octombrie 26, 2007 Share Postat Octombrie 26, 2007 Mmmmmm robert incepi sa ma uimesti cu bijuu`u tau vad ca pe zii ce trece devine ma mumuoasa dar acum intrbare : vad capacul de la motor pare putin zgariat sau cel putin asa se vede in poza e inainte de crash preotectorii sau dupa sau doar e murdara ? Inainte sa pun protectiile de motor, datorita neatentiei mele ( ), am scapat-o de pe cric. Am reusit sa o tin pana la un punct dar .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Octombrie 26, 2007 Autor Share Postat Octombrie 26, 2007 Frumoase exemplare!Ma gandesc serios sa renunt la aripa spate si semnaleleaferente si sa-i pun un sistem de rabatare a nr si semnale look carbon.Aveti idei despre modificare?Poze? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
racheta Postat Octombrie 26, 2007 Share Postat Octombrie 26, 2007 rocristea, de unde ai luat husele de sa? am mai vazut ce asemanator si pe un r1, nu stiu sigur daca era husa sau saua schimbata complet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RoC Postat Octombrie 26, 2007 Share Postat Octombrie 26, 2007 (editat) rocristea, de unde ai luat husele de sa? am mai vazut ce asemanator si pe un r1, nu stiu sigur daca era husa sau saua schimbata complet. www.bagster. com http://www.bagster.com/en/moto/catalogue-m...hp?id_moto=4932 Daca vreti ceva de aici, va recomand magazinul si persoana care le aduce. Mie trebuie sa-mi soseasca tank cover-ul asta: Alte accesori, aici: http://store.58cycle.com/SearchResults.asp Priviti si baliti! Editat Octombrie 26, 2007 de rocristea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Octombrie 27, 2007 Share Postat Octombrie 27, 2007 Super tare site-ul imi trimiti numele si nr de tel al persoanei de contact? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kpax Postat Octombrie 27, 2007 Share Postat Octombrie 27, 2007 Cât ai dat pe tank cover? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eszes Postat Octombrie 27, 2007 Share Postat Octombrie 27, 2007 Frumoase exemplare!Ma gandesc serios sa renunt la aripa spate si semnaleleaferente si sa-i pun un sistem de rabatare a nr si semnale look carbon.Aveti idei despre modificare?Poze? sa renunti la aripa spate paate fi pacatos..iti intra apa la releu si apar probleme. mai mult in codita are un singur orificiu de aerisire, pe stg e de recomandat sa se faca si pe dreapta pt circulatia aerului. iar in cazul semnalizarii spate recomand inlocuirea stopului stok cu unul pe leduri cu semnalizare incorporata...vezi imaginea atasata bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RoC Postat Octombrie 27, 2007 Share Postat Octombrie 27, 2007 (editat) Cât ai dat pe tank cover? in jur de 100 euro: http://www.pashnit.com/hayabusa-mods.htm#bra <small>--- Mesaj completat în 27 Oct 2007 17:02 -------------</small><br/> Super tare site-ul imi trimiti numele si nr de tel al persoanei de contact? Multumesc! E valabil doar pt. "Bagster.com", lucian-ID mass: lucianrita <small>--- Mesaj completat în 27 Oct 2007 17:04 -------------</small><br/> sa renunti la aripa spate paate fi pacatos..iti intra apa la releu si apar probleme. mai mult in codita are un singur orificiu de aerisire, pe stg e de recomandat sa se faca si pe dreapta pt circulatia aerului. iar in cazul semnalizarii spate recomand inlocuirea stopului stok cu unul pe leduri cu semnalizare incorporata...vezi imaginea atasata bafta Poti te rog sa-mi spui ce marca e stopul, eventual cat costa si cum se aud frumusetile ale de "microane"??? Alt site: http://www.pashnit.com/hayabusa-mods.htm Editat Octombrie 27, 2007 de rocristea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eszes Postat Octombrie 27, 2007 Share Postat Octombrie 27, 2007 in jur de 100 euro: http://www.pashnit.com/hayabusa-mods.htm#bra <small>--- Mesaj completat în 27 Oct 2007 17:02 -------------</small><br/> E valabil doar pt. "Bagster.com", lucian-ID mass: lucianrita <small>--- Mesaj completat în 27 Oct 2007 17:04 -------------</small><br/> Poti te rog sa-mi spui ce marca e stopul, eventual cat costa si cum se aud frumusetile ale de "microane"??? Alt site: http://www.pashnit.com/hayabusa-mods.htm stop poti comanda la mymoto..au adus o singura bucata din cate stiu, vorbesti cu Thomas microanele tot de la ei....din cate stiu tot o singura pereche au avut...de auzit...vis.. cu toate ca sunt doar finalele schimbate , nimic altceva scos.....duce catre termignioni de pe un ducati...tremura capota masinii pe langa care treci M. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RoC Postat Octombrie 27, 2007 Share Postat Octombrie 27, 2007 stop poti comanda la mymoto..au adus o singura bucata din cate stiu, vorbesti cu Thomas microanele tot de la ei....din cate stiu tot o singura pereche au avut...de auzit...vis.. cu toate ca sunt doar finalele schimbate , nimic altceva scos.....duce catre termignioni de pe un ducati...tremura capota masinii pe langa care treci M. A ta era in service la Thomas la inceputul lunii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eszes Postat Octombrie 27, 2007 Share Postat Octombrie 27, 2007 a mea e acolo din iulie..din pacate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Octombrie 27, 2007 Share Postat Octombrie 27, 2007 Si speram sa poata rezolva eszes problemele mai repede sa plece pe 2 roti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eszes Postat Octombrie 27, 2007 Share Postat Octombrie 27, 2007 asigurarile astea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Noiembrie 1, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 1, 2007 Vreau un suport de nr rabatabil.Pe unde a-ti vazut asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RoC Postat Noiembrie 1, 2007 Share Postat Noiembrie 1, 2007 Vreau un suport de nr rabatabil.Pe unde a-ti vazut asa ceva? Da-i un PM lui ianachim, sigur te poate ajuta cu un sfat. Vezi ca ai in josul paginii si un filmulet cu ce a montat el: /index.php?...43427&st=40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Noiembrie 1, 2007 Share Postat Noiembrie 1, 2007 fara suparare , dar daca te-ai mai ``antrena ``putin nu ti s-ar mai parea asa grea si nici ca vireaza greu, iar mie mi se pare destul de manevrabila chiar si in oras si in trafic aglomerat, totul tine de obisnuinta si de ceea ce ti se potriveste si iti si place. si de gazu ala nu ai tras asa tare pt ca are limitator, asa ca nu mai incerca sa compari banditu de 1200 cu busa , ca ma ma umfla risu Ii pun pinion de enduro la B12 pe spate si de 13 pe fatza sa va fac... la repriza. Am zis clar: senzatia (mea) "subiectiva". Prin faptul ca stai "pe burta" comparativ cu un naked... se pierde mult din efectul acceleratiei asupra corpului. Normal ca obiectiv, asa, ca si idee, un 7,5 sau 12 sec nu s tot una pt o acceleratie de la 0-200. Daca am zis ca mi-a placut mai mult pe B12 nu inseamna ca Banditul "face" Busalau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Noiembrie 1, 2007 Share Postat Noiembrie 1, 2007 Nu cred ca se pune problema de ''facut'' care pe care.Eu spun ca pe un B12 poti tine ritmul lejer cu o Busa,pe soselele noastre.Asa cred eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Noiembrie 3, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 3, 2007 Depinde de sosea-cand spun asta ma gandesc bineinteles la A1 si A2.As vrea sa te vad cum fluturi in vant la 200+ in timp ce eu cred ca as putea sa imi aprind tigara sub carenaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Noiembrie 3, 2007 Share Postat Noiembrie 3, 2007 Prea putine sosele precumA1 si A2 in Romania.Mai ales in partea de sus... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Noiembrie 4, 2007 Share Postat Noiembrie 4, 2007 Oricine poate visa la una...cumparati-va una si apoi o sa o vedeti cu alti ochi ...nu cred ca o vaca se poate compara cu ea... Oricum...motorul e...mai mult decat...cool Motricitatea...beton...trage aproape in orice treapta la drum intins, indiferent de inclinarea soselei sau de faptul ca ai pe cineva la dubla.Nu te lasa la nevoie... Franarea ok... Aerodinamica... Busa...ha... In trafic...desi grea si mare...totul este sa se roteasca roata...stabila la viteze mici...iar la cele mari...depinde "de Cohones"...americanii ii spun "tempered madness" asa ca ptr soselele lor viata incepe de la 200km/hr. Busa ride faster...e un slogan deja cunoscut Ptr mine...Busa...e o fiinta de venerat...un mod de a fi...o replica impotriva celor care nu stiu ce inseamna 2 roti. Daca esti bland cu ea...zbori...daca esti brutal...devine o Bestie... Sa auzim de bine... Always wear proper Gear when Riding! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Noiembrie 4, 2007 Share Postat Noiembrie 4, 2007 Ptr mine...Busa...e o fiinta de venerat...un mod de a fi.... Sunt de acord cu aproape tot ce ai spus tu aici.Si eu imi iubesc motorul,am grija de el,simt fiori de-a lungul coloanei cand incalec in sa,iubesc puterea exploziva pe care mi-o ofera cand ma ''infig''in acceleratie si senzatia de dupa descalecare ,atunci cand tremur usor si inima imi pompeaza adrenalina prin artere ca o nebuna...dar nu pot considera busa o fiinta.Nu cred ca daca nu o asez bine intr-un viraj sau imi iese un bou in fata se cabreaza si sare peste masina sa ma protejeze.Este ca si arma unui soldat:o curata,o ingrijeste,voreste cu ea in noptile lungi de garda,ii pune chiar si un nume...dar daca ajunge in mana unui inamic il gaureste la fel ca si pe o bucata de carton.Tot un fier rece ramane...la fel ca si Busa >Bine,cum spui tu,asta este doar parerea mea insanatosire grabnica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Noiembrie 4, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 4, 2007 Stie cineva in ce consta limitarea la busa de dupa 2001 si cum se poate delimita? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.