Sari la conținut

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo

Postări Recomandate

Acum 7 ore, emylyo a spus:

cauciucurile (noi toate)aveau indice de viteza mai mare decat in talon :).

Poate mai mic?!? E aberant să te respingă pt un indice de viteză mai mare. Dar nu imposibil cu nguyenii de la rar...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

In talon am H si in realitate aveam 2 H si 2 V.Toate noi cu cateva zeci de km,montate in service omologat RAR si cu documente pt montaj si geometrie roti 3D.Tragea de frana de mana 1 scat si zicea ca nu tine...i-am zis ca aia e pozitia de decapotare si frana e 3 scaturi mai sus :) .Pe urma a inceput ca nu ies noxele,dar senzorul lui de temperatura indica 999grade...l-a calibrat si eu iesit mai bine decat de fabrica pt ca benzina este euro 6,motorul euro 4.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 25.06.2019 la 17:43, the mentalist a spus:

Generatia 2 are ceva posibilitate de reglaj a fasciculului luminos al farurilor stanga-deeapta, sus-jos?

Acu' am cosmaruri ca n-o sa trec RAR-ul din cauza farurilor :(

A mai fost careva cu model de Anglia la RAR?

Am făcut eu rar la busa de Anglia......nu am modificat si schimbat nimic.....si nici șpagă nu am dat.....a trecut cu brio

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Niko, te-ai programat deja la RAR? Mai e nebunie?

Daca nu, poti incerca sa iti faci programare la Giurgiu sau Dambovita, ai termene mai scurte decat in Bucuresti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Metal Heart a spus:

Niko, te-ai programat deja la RAR? Mai e nebunie?

Daca nu, poti incerca sa iti faci programare la Giurgiu sau Dambovita, ai termene mai scurte decat in Bucuresti.

Inca nu, trebuie sa traduc acte, o nebunie intreaga pana fac programarea la RAR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce nebunie? Traducerea dureaza 5 min,restul actelor inca 15 minute. Sau doar ardelenii se misca repede la birourile de facut acte in vederea inmatricularii/radierii/etc? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vaiii di miniiii, am dat vreo 450km de curbe cu Busa, sunt la orizontala! M-a cam muncit animala! Merge bine peste tot in afara de acele de par. Alea nu.i plac, plus nush daca e din cauza cauciucului dar doar pe acele de par mi.a fugit fundu de 2 ori, mi.a cam dat emotii.

In rest sta bine pe sosea.

Pozitia in schimb, zici ca nici nu am schimbat ZX10-le, ba chiar ala ca geometrie parca era mai confortabil, desi avea scarite racing!

Nu am atins cu scaritele cum ma asteptam.

Una peste alta interesanta, sa vedem cum progresam :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Niko, are 60 kg peste miarul modern(2004+) si cativa cm in plus la lungime. Adevarata fata si-o arata pe autostrada unde sta rigla la 200 kmh si inghide km cum putine mobre sunt in stare.

 

Eu vad un avantaj major in caracteristica motorului gen Dr Jekyll/MrHide. Nu balbaie, nu se incinge exagerat, te plimbi, si apoi dai o inferioara si treci pe o roata printre doi adormiti...

 

Dezavantaje? Evacuarea e scumpa iar in oras consuma cat un camion incarcat cu piatra. 

 

E normal sa plece spatele de sub tine. Asfaltul la noi e oribil, ai cuplu urias iar mobra are zero dadace electronice. :)

 

Alternativa mai comfy si mai rea e ZZR-ul.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Intrebari la Radio Erevan: voi la Busa cu ce presiune mergeti in roti? 

Am bagat 2,5 fata si un 2,6-2,7 spate si se simte ok. Mi-a scazut presiunea la 2.1 fatza si desi la ZX mergeam cu 2.1-2.2 si era ce trebuie, la Busa e moale,se innoada fatza daca e prea moale.

Am Michelin Pilot Power III pe ea.

 

Ce cauciucuri vi se pare ca se potrivesc la Busa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, robert bk350 a spus:

  tot cu duba? 

nope

 

 

Acum 3 minute, the mentalist a spus:

I voi la Busa cu ce presiune mergeti in roti? 

2,6/ 2,8

 

Acum 4 minute, the mentalist a spus:

 

Am Michelin Pilot Power III 

e OK

 

Acum 5 minute, the mentalist a spus:

Ce cauciucuri vi se pare ca se potrivesc la Busa?

sportec M7RR

battlax hypersport

 

dar si cu cauciucurile e o poveste ca si cu uleiurile...., ia-ti ce model iti place mai mult :)

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi! Fiind mai grea se pare ca joaca cu presiunile foarte mici in cauciucuri nu prea merge.

Cauciucul spate cred ca o sa se duca cam repede, poate in viitor o sa pun ceva mai touring pe spate...sau ceva mai ieftin, gen Pilot Power 2ct ala vechi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 29.06.2019 la 19:58, the mentalist a spus:

Vaiii di miniiii, am dat vreo 450km de curbe cu Busa, sunt la orizontala! M-a cam muncit animala! Merge bine peste tot in afara de acele de par. Alea nu.i plac, plus nush daca e din cauza cauciucului dar doar pe acele de par mi.a fugit fundu de 2 ori, mi.a cam dat emotii.

In rest sta bine pe sosea.

Pozitia in schimb, zici ca nici nu am schimbat ZX10-le, ba chiar ala ca geometrie parca era mai confortabil, desi avea scarite racing!

Nu am atins cu scaritele cum ma asteptam.

Una peste alta interesanta, sa vedem cum progresam :)

Daca doresti sa scapi de emotii si ai in vedere schimbarea anvelopei spate, incearca  Metzeler Roadtec 01. Sunt doua modele de Metzeler Roadtec 01- simplu si HVM. Daca vrei sa treci peste 10.000 km cu anvelopa spate, achizitioneaza modelul HVM. Singura problema este ca, cu timpul, iti ofera foarte multa incredere in abordarea virajelor asa ca....grija.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Roadtec 01 am avut si eu...ma declar multumit.Nu mi-a fugit deloc in 4500km chiar si pe ploaie.Estimez si ca tine mai multi km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 19.07.2019 la 7:47, the mentalist a spus:

Mersi! Fiind mai grea se pare ca joaca cu presiunile foarte mici in cauciucuri nu prea merge.

Cauciucul spate cred ca o sa se duca cam repede, poate in viitor o sa pun ceva mai touring pe spate...sau ceva mai ieftin, gen Pilot Power 2ct ala vechi.

 

Nu știu dacă ai ales ceva, dar pentru că conducem niște veri pe undeva :) îmi permit să îți recomand niște anvelope cu care eu m-am înțeles foarte bine. Adică performanță vs număr de km a fost imbatabil.

Pirelli Angel GT. Acum e și varianta GT 2, deci prima generație ar fi trebuit să scadă la preț deja.

Mie mi s-au părut cele mai sport anvelope dintre cele sport-touring.

 

PP 2ct ar putea fi prea moi pe laterale pentru greutatea motorului și cuplul dezvoltat.  Dar recunosc ca aici s-ar putea să vorbesc prostii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...