Sari la conținut

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo

Postări Recomandate

Bine a revenit CAPITANE, cit de curind o sa itzi vizitez shop-ul. NASHULE multumesc de informatii privind consumul era asa cum ai zis in Km/l am citit si eu cartea si l-am dat pe normal in l/100km si acum sta la 6.00 sau 6.2 eu zic ca este ok.

Legat de problema geamului - pe moto am acum un geam MRA RACING - am intentionat sa il schimb cu un Givi touring dar cind am vazut ca este mai jos ca asta m-am speriat si am renuntat (idee e ca la cum pare geamul - desi e mai mare in gabarit - aerul imi va ajunge in gat. Legat de inaltime am 1.80 si 72 kg asa ca nu is fff mare incat asta sa fie problema. Crd ca idee cea mai buna ar fi poza 3.

Ro - multam de idei - coburile sunt o necesitate din ce in ce mai mare, si o sa vad ce decizie voi lua cit mai curind. Sa merg cu ghiozdanul in spate nu ma deranjeaza dar cind sunt obiecte ce nu incap...ce te faci, basca ca tre sa car casca pe mana tot timpul.

Pe de alta parte am fost miercuri la ARC si buse pauza ... cum alta data ma uitam cu coada ochiului in coltul de Busa, acum era singurul ...

 

Numai bine si ne mai auzim

post-8035-1224252582_thumb.jpg

post-8035-1224252590_thumb.jpg

post-8035-1224252600_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai nu prea am poze dacat cu el pe mine :D Da,este dintr-o bucata,nu este zgariat,cazut(ura,am scapat anul asta)am inlocuit sliderele cu altele vannuci,dar pot sa fac rost si de slidere Arlen Ness. pret...cam pana in 230 de euro..Negociabil,normal :)

 

Paracios mai esti, mai Andrei :)

 

 

spune-mi te rog ce greutate si ce gabarit ai ca sa stiu daca intru in costum sau nu....si eu am 1.94m dar sunt cam mare in gabarit , am si 110 kg.... ca sa-ti dau niste repere....latimea umerilo 60 cm si circumferinta la nivelul pieptului 125 cm....acum depinde,nici nu imi dau seama din poze cum arati, eu am mai probat combinezoane si la nici unul nu ma puteam inchide pana sus pt ca era stramt la spate, ma strangea groaznic si riscam sa-l rup.... :P ...daca ar fi bun sper sa ne intelegem.... :)

 

Of topic... se redeschide Busa Shop de luni...

 

 

Salutare si bine ai revenit in tara....si daca tot se deschide Busa Shop , ma intereseaza daca poti aduce o protectie din piele care imbraca rezervorul...si la ce pret?

 

 

Of topic... se redeschide Busa Shop de luni...

 

Salutare si bine ai revenit in tara....si daca tot se deschide Busa Shop , ma intereseaza daca poti aduce o protectie din piele care imbraca rezervorul...si la ce pret?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi ii incerc varianta touring, daca nu merge nici cu asta o sa ii cumpar acea extensie. Daca e frumos poate ne vedem miercuri la Arc.

 

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) mai avem pe stoc:

KN-filtru aer - 3Buc.

KN-kit de curatare/ungere filtre - 5buc

BMC-filtru aer - 3Buc.

BMC-kit curatare/ungere - 5buc

Bujii NGK iridium- 4seturi

Filtre ulei OEM(Suzuky)- 6buc

Garnituri Evacuare: 2 seturi

Becuri cu leduri (Stop spate -2faze -13leduri-360grade visibilitate- 3seturi (6 "bece")

Esapamentul Muzzy e inca la vanzare... da nu ptr mult timp...

Ventilator Muzzy aluminium - si el la fel

Surub baie ulei (cu magnet) - 2 bucati

PCM 3 - pe cale de disparitie... :D

Velocity Stacs - short 2buc.(prt.cilindru -2,3)

Prize aer Carpenter - 2buc.

Placute frana Fata -2set.

Placute frana Spate -2set.

------------

 

Cam asta este:

Daca se hotaraste cineva ptr ceva...sa zica... :)

 

O sa ma apuc sa fac comanda ptr TankCovers... sunt in jur de 55eur/buc Aprox. cine vrea...PM.

orice alt gadjet... sau accesoriu... sau piesa... se poate comanda...

 

Ps: :) take your time...

 

God Speed

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Seara buna, CAPITANE - daca potzi fa-mi te rog o oferta pt un geam "SUPER TOURING" sau un WINDSTOPPER ca tot nu iam dat de cap. Astazi iam montat geamul touring si am iesit la un test - mare lucru nu am obtinut, viteza de la care incepe vantul a ajuns de la 120 la 130 max 135 .. off.. imi pare rau de o asemenea bijuterie dar nici sa am tot pieptul inghetat nu-mi convine. Ideea e poate stie cineva vreun producator de geamuri care face vreun geam muult mai ridicat - fata de GIVI si MRA. - pozele 1 si 2 - Sa fie chiar mai ridicat decit cel din poza 3 postata de mine mai sus daca se poate.

Hmm nu stiu ce sa fac....

 

numai bine

Editat de Morrisson
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Seara buna, CAPITANE - daca potzi fa-mi te rog o oferta pt un geam "SUPER TOURING" sau un WINDSTOPPER ca tot nu iam dat de cap. Astazi iam montat geamul touring si am iesit la un test - mare lucru nu am obtinut, viteza de la care incepe vantul a ajuns de la 120 la 130 max 135 .. off.. imi pare rau de o asemenea bijuterie dar nici sa am tot pieptul inghetat nu-mi convine. Ideea e poate stie cineva vreun producator de geamuri care face vreun geam muult mai ridicat - fata de GIVI si MRA. - pozele 1 si 2 - Sa fie chiar mai ridicat decit cel din poza 3 postata de mine mai sus daca se poate.

Hmm nu stiu ce sa fac....

 

numai bine

SALUT EU AM UN PARBRIZ TOURING DE LA R-MAX . E TRANSPARENT SI POT SPUNE CA PROTEJEAZA BINE.DAR VREAU SA-TI SPUN CA LA 320 KM/H L-AM FISURAT UN PIC IN ZONA UNDE SE PRINDE CU SURUBUL DE CARENA. EU ACUM AM UN PARBRIZ SPORT DE LA PUIG. ACUM NU MAI AM PROBLEME SI NICI NU VREAU SA COMENTEZ PREA MULT. EU AM 1.85 INALTIME SI NU AM PROBLEMA CU VANTUL SI PRECIZEZ CA NU-MI PLACE SA STAU LIPIT DE REZERVOR. LA BATRANETE DACA VOI SCHIMBA MOTORUL CATEGORIC VOI ACHIZITIONA UN B-KING. DAR PANA ATUNCI STAU BINE PE BUSA [NU AM AVUT ALTCEVA INAINTE SI NICI NU MA INTERESEAZA CUM E PE ALTE MOTOCICLETE]. ANUL ASTA AM REUSIT SA NU CAD SI SPER CA AM TRECUT PERIOADA DE ACOMODARE CU SUCCES. 6000KM FARA EVENIMENTE CA INCEPATOR PE BUSA E BINE[PAREREA MEA!] SPER SA NE VEDEM LA URMATOAREA INTRUNIRE DAR CU MOTOARE DE VITEZA INDIFERENT CA VA FI LA ANU SAU ANUL ACESTA

 

SALUT EU AM UN PARBRIZ TOURING DE LA R-MAX . E TRANSPARENT SI POT SPUNE CA PROTEJEAZA BINE.DAR VREAU SA-TI SPUN CA LA 320 KM/H L-AM FISURAT UN PIC IN ZONA UNDE SE PRINDE CU SURUBUL DE CARENA. EU ACUM AM UN PARBRIZ SPORT DE LA PUIG. ACUM NU MAI AM PROBLEME SI NICI NU VREAU SA COMENTEZ PREA MULT. EU AM 1.85 INALTIME SI NU AM PROBLEMA CU VANTUL SI PRECIZEZ CA NU-MI PLACE SA STAU LIPIT DE REZERVOR. LA BATRANETE DACA VOI SCHIMBA MOTORUL CATEGORIC VOI ACHIZITIONA UN B-KING. DAR PANA ATUNCI STAU BINE PE BUSA [NU AM AVUT ALTCEVA INAINTE SI NICI NU MA INTERESEAZA CUM E PE ALTE MOTOCICLETE]. ANUL ASTA AM REUSIT SA NU CAD SI SPER CA AM TRECUT PERIOADA DE ACOMODARE CU SUCCES. 6000KM FARA EVENIMENTE CA INCEPATOR PE BUSA E BINE[PAREREA MEA!] SPER SA NE VEDEM LA URMATOAREA INTRUNIRE DAR CU MOTOARE DE VITEZA INDIFERENT CA VA FI LA ANU SAU ANUL ACESTA

 

 

SALUT EU AM UN PARBRIZ TOURING DE LA ERMAX. E TRANSPARENT SI POT SPUNE CA PROTEJEAZA BINE.DAR VREAU SA-TI SPUN CA LA 320 KM/H L-AM FISURAT UN PIC IN ZONA UNDE SE PRINDE CU SURUBUL DE CARENA. EU ACUM AM UN PARBRIZ SPORT DE LA PUIG. ACUM NU MAI AM PROBLEME SI NICI NU VREAU SA COMENTEZ PREA MULT. EU AM 1.85 INALTIME SI NU AM PROBLEMA CU VANTUL SI PRECIZEZ CA NU-MI PLACE SA STAU LIPIT DE REZERVOR. LA BATRANETE DACA VOI SCHIMBA MOTORUL CATEGORIC VOI ACHIZITIONA UN B-KING. DAR PANA ATUNCI STAU BINE PE BUSA [NU AM AVUT ALTCEVA INAINTE SI NICI NU MA INTERESEAZA CUM E PE ALTE MOTOCICLETE]. ANUL ASTA AM REUSIT SA NU CAD SI SPER CA AM TRECUT PERIOADA DE ACOMODARE CU SUCCES. 6000KM FARA EVENIMENTE CA INCEPATOR PE BUSA E BINE[PAREREA MEA!] SPER SA NE VEDEM LA URMATOAREA INTRUNIRE DAR CU MOTOARE DE VITEZA INDIFERENT CA VA FI LA ANU SAU ANUL ACESTA

post-38435-1224533733_thumb.jpg

post-38435-1224534523_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Seara buna, CAPITANE - daca potzi fa-mi te rog o oferta pt un geam "SUPER TOURING" sau un WINDSTOPPER ca tot nu iam dat de cap. Astazi iam montat geamul touring si am iesit la un test - mare lucru nu am obtinut, viteza de la care incepe vantul a ajuns de la 120 la 130 max 135 .. off.. imi pare rau de o asemenea bijuterie dar nici sa am tot pieptul inghetat nu-mi convine. Ideea e poate stie cineva vreun producator de geamuri care face vreun geam muult mai ridicat - fata de GIVI si MRA. - pozele 1 si 2 - Sa fie chiar mai ridicat decit cel din poza 3 postata de mine mai sus daca se poate.

Hmm nu stiu ce sa fac....

 

numai bine

 

Sa vad ce se gaseste... iti dau de veste...

 

vreun... doritor...Nitrous Junk... :)

 

 

 

:))

 

Ceva nou ptr Bajetii... Bad Ass Busa...

 

 

 

The Hayabusa fuel system with the help of an enrichening device such has a Power Commander can only support a maximun of 230 rwhp. This means if you have a slighly built motor (1397cc) with a dry shot of nitrous, or a heavily built motor (stroker/piston kti),you can be subjecting your motor to a harmful lean condition.

 

With the big motor and power adders available today, this fuel system is a must for your project.

 

This system works with RC injectors.

 

Fuel System Features:

 

Increased fuel pressure up to 70 psi

9/16" fuel rail has more volume than any other on the market

Supplies huge consistent fuel volume

Accepts stock, S-2000, and RC injectors

Supports up to 500 horsepower on gasoline

Includes all hardware and fittings to accept 3/8" push-lok line

If using a stock fuel tank, you will need to remove the stock fuel pump and purchase a DBD1007tank plate listed below.

 

Tuning: We recommend starting at 60 psi of pressure for most applications with stock injectors. Dyno Tuning is recommended with any fuel system upgrade. Adjusting the fuel pressure to allow Power Commander mapping numbers to be around '0' show best results and allow fine tuning. This also works well for Dry Nitrous Kit users

Editat de CaptainBusa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa vad ce se gaseste... iti dau de veste...

 

vreun... doritor...Nitrous Junk... :rusinica:

 

 

 

:D)

 

Ceva nou ptr Bajetii... Bad Ass Busa...

 

 

 

The Hayabusa fuel system with the help of an enrichening device such has a Power Commander can only support a maximun of 230 rwhp. This means if you have a slighly built motor (1397cc) with a dry shot of nitrous, or a heavily built motor (stroker/piston kti),you can be subjecting your motor to a harmful lean condition.

 

With the big motor and power adders available today, this fuel system is a must for your project.

 

This system works with RC injectors.

 

Fuel System Features:

 

Increased fuel pressure up to 70 psi

9/16" fuel rail has more volume than any other on the market

Supplies huge consistent fuel volume

Accepts stock, S-2000, and RC injectors

Supports up to 500 horsepower on gasoline

Includes all hardware and fittings to accept 3/8" push-lok line

If using a stock fuel tank, you will need to remove the stock fuel pump and purchase a DBD1007tank plate listed below.

 

Tuning: We recommend starting at 60 psi of pressure for most applications with stock injectors. Dyno Tuning is recommended with any fuel system upgrade. Adjusting the fuel pressure to allow Power Commander mapping numbers to be around '0' show best results and allow fine tuning. This also works well for Dry Nitrous Kit users

 

 

Astept un semn.

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un raspuns la o problema...mai veche... Ptr...RoCristea... busa se incinge la trafic greu in oras...

 

La oras... recomandare...ventilator de 03~04 gixxer facut ptr partea dreapta a radiatorului...

 

 

 

 

Alimentare o tragi separat si iti montezi un intrerupator de comanda...

Cand nu face fata ventilatorul 1 ii dai drumul si la cel de al 2-lea. :rusinica:

nu uita sa-ti montezi si o siguranta fuzibila in serie cu ventilatorul... be Safe...

 

Cele Bune

 

cateva mici modificari sunt necesare... dar nu imposibile... Se anunta o iarna lunga... :D

Editat de CaptainBusa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesanta idee. Ideal ar veni si cu un pret pt ventilatorul propus.

 

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ventilatorul nou... se poate comanda... far de griji... manopera... e artizanala... fiecare poate sa o faca... daca nu...vedem ce putem face... cunosc niste mecanici...

 

o sa ma uit de niste preturi ptr ventilator... ;)

 

ca optiune extra... ventilatorul poate sa se cuplaze direct pe Baterie... si printr-ul releu sa ia semnalul de la termocupla cand sa porneasca si cand sa se opreasca... asta ptr confortul motociclistului... in rest... este doar...munca de Fit-ingaraie...

 

 

God Speed

 

Ptr GINO_xxx

 

Salutare in legatura cu becurile de Stop/Frana cele cu 10000ore functionare/13 leduri

 

 

 

 

 

Lumina este ff clara... si dublata de reflexia oglinzii din Stop.

Becurile arata asa...

Se monteaza direct in Socul de bec normal si nu Necesita nici o Modificare.

 

Cam atat

 

God Speed.

 

Pozele sunt facute cu telefonul... da sunt elocvente...

Editat de CaptainBusa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor! Azi am facut si eu schimbul de lichide la motoreta.

Am o intrebare... e vreo problema daca nivelul lichidului de la ambreiaj sau de la frane, e mai sus decat fereastra de verificare a nivelului? intreb asta pentru ca azi dupa ce am facut schimbul, am dat o tura si am observat ca la plecarea de pe loc, ambreiajul incepe sa cupleze cu maneta aproape de capat, cand ii dau drumul (adica cu pedala sus, facand o comparatie cu masina)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai daca si carne pe ferodouri...la frana nu... ca o sa scada odata cu cresterea uzurii placutelor...

 

la ambreaj... schimba si tu cama de pe Ambreaj la alta pozitie...1, 2, 3, 4... si atunci o sa schimbi si pc de cuplare...

 

dupa bunul plac

 

La frane...daca ai placute vechi... cacnd o sa impingi pistonasele in spate ca sa pui placute noi... nu o sa ai spatiu suficient sa bagi si discul de frana intre ele.

 

cam atat...

Editat de CaptainBusa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-a rugat un Flacau...ptr un Parbriz Touring de Busa

 

touring... de la ZeroGravity

 

 

 

asta e diferenta dintre Standard, Double Bouble si Touring...

 

cele bune...

 

Se pregateste o comanda... infunctie de ce comandam... o sa le avem mai devreme sau mai tarziu...

 

lista a inceput...

 

God Speed

 

 

Editat de CaptainBusa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hayabusa e o motocicleta extrordinar de puternica

am avut onoarea saptamana trecuta

bestiala

;) Un mare compliment pt. Hayabusa, daca vine de la tine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hayabusa e o motocicleta extrordinar de puternica

am avut onoarea saptamana trecuta

bestiala

WoW ! :D Bei pe ascuns? :blbl: Sau ai avut un moment de sinceritate ;) Oricum...ai dreptate ! ;)

Editat de Reaper
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Morrisson : ....NASHULE multumesc de informatii privind consumul era asa cum ai zis in Km/l am citit si eu cartea si l-am dat pe normal in l/100km si acum sta la 6.00 sau 6.2 eu zic ca este ok."

 

Sal, ziceti-mi si mie va rog cum sau daca se poate schimba l/100km sau in cazul meu l/ mile ?

 

A mea e din 2000 si am bordul in mile.

 

mersi ! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...