CaptainBusa Postat Iunie 7, 2009 Share Postat Iunie 7, 2009 Matrita ptr Botox se da in lucru Marti 10 Iunie... Cine vrea Botox ptr Busa, imbracat in Folie care imita Carbonul sa ii schie un PM. lui Andrei. /index.php?showuser=14727 In rest God Speed. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Iunie 7, 2009 Share Postat Iunie 7, 2009 Matrita ptr Botox se da in lucru Marti 10 Iunie... Cine vrea Botox ptr Busa, imbracat in Folie care imita Carbonul sa ii schie un PM. lui Andrei./index.php?showuser=14727 In rest God Speed. ce e aia botox? ieri am mers cu motorul lui emilyo.numai cuvinte de lauda despre hayabusa. pe cat e de mare pe atat e de manevrabila. cine zice ca nu e manevrabila in oras sau cand dai inapoi sau alte prostii, nu stie cu ce se mananca motociclismul. si hayabusa chiar e un motor pe care poate merge oricine. problema devine atunci cand tragi de gaz. dar daca mergi linistit.... no problem. nota 10. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Iunie 7, 2009 Share Postat Iunie 7, 2009 asa arata Botox-ul ) eu am unul original... le dau jos si facem matrita ca sa-l multiplicam. Cele bune. din alte 2 pozitii.... Dap... Ce face?!... Botoxul?! Studies have shown that the ram air design of the Hayabusa becomes ineffectual at higher speeds. The contours of the nose actually produce negative pressure around the air intakes at speeds up to 140 mph. Our scoops remedy that problem and look good doing it, adding an aggressive styling to the king of sportbikes. Our Power Scoops help pressurize the airbox more effectively, making a smoother, more predictable power curve. There is a pressure increase as soon as you start to move with notable increases at high speeds. Power Scoops are quick and easy to install. The entire job takes less than 10 minutes. Everything is included; all you need is an electric drill. These scoops are easily attached to the stock air intakes on the front fairings of any year Hayabusa. Noticeable gains are made on stock bikes, or a highly modified Hayabusa. The Fish's Custom 'Busa was equipped with these on it's 213.27 mph blast at the Maxton Air Strip. Ps: Cine nu le are cu Engleza... ii dau o mana de ajutor... sa-mi scrie un mesaj. Weekend placut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Harlequin Postat Iunie 7, 2009 Share Postat Iunie 7, 2009 Busa este o motocicleta minunata atata timp cat iti doresti sa parcurgi distante mai mari cu ea.Un demaraj fulminant,sta bine pe curbe,silentioasa cu tobele originale,comoda insa varza la manevrarea pe loc si in oras.Asta e' !Totusi, mie imi place foarte mult pt ca nu prea ma dau in oras.Pentru mine este motorul perfect ! Am si eu o curiozitate: cat consuma motorul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 5.4 - 7.2 - 8.9 .... depinde cum mergi cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 5.4 - 7.2 - 8.9 .... depinde cum mergi cu el. sa nu uitam de 4.5 la 80-100 kmh. si 11-12 la 250. asta asa arata pe busa lui emy. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 (editat) Daca zici tu....dar... auzi Bre?!... consumul dat la bord e un consum mediu... nu instantaneu... Asta spune multe. Daca ptr tine inseamna ceva atunci iti vei da seama ca ce ai citit tu acolo nu e real... cumpara-ti o Busa si fa-i plinul... baga mare si mai fa plinul odata. Apoi poti sa faci un consum mediu si sa-l compari cu computerul de bord si o sa tragi o concluzie. Mai lasa-ma cu consumul la 250km/h... Editat Iunie 8, 2009 de CaptainBusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cucu bau Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 Salutare all, am si eu niste probleme: acum vreo 2 luni nu vedeam nivelul la antigel si am pus niste antigel.Depasea nivelul maxim cu putin si vineri fara sa vreau am vazut ca era la minim....... I am completat cu antigel, am depasit putin nivelul si acum astept sa vad ce se intampla. Eu cand am pus nu am demontat carenele si cred ca a curs si pe langa si acum sa cam monzolit pe acolo(pe la cutie) si nu prea mi place. AS DORI SA STIU SI EU CUM VERIFIC NIVELUL LA ULEIUL DIN CUTIE!!!!!! Vitezele se schimba bine, nu am probleme......chiar le mai schimb si fara ambreiaj la peste 4000 de ture si e ok! O sa spal cu motorina mizeria de acolo si o sa urmaresc ce se intampla! Furtunele care pleaca de la vas sint bune.....fara scurgeri! Pun si niste poze daca reusesc...... Daca ati patit ceva asemanator........? aaaaa si cum o sa montez carenele la loc sincer nu mai stiu...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 (editat) Bre Cucule... daca vede Nasu ce ai scris... rade de nu mai poate... cum nu mai sti sa pui carenele inapoi?! partea cu mizeria de acolo este ulei de lant care s-a adunat in timp de pe pinion si s-a scurs sub ea... spala cu o pensula cu morotina toata mizeria de acolo. Ai grija sa stergi bine si sa nu ajunga pe Anvelope. In rest nivelul uleiului... in dreapta jos ai o fereastra cu nivelul de ulei...are marcaj de minim si maxim... tine motorul drept si completeaza pana ajunge la nivelul maxim. Ambreajul e umed deci el sta in acelasi ulei folosit de motor... nu-ti face grija e acelasi ulei. Ale bune. PS: Toti patim la fel Editat Iunie 8, 2009 de CaptainBusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cucu bau Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 Bre Cucule... daca vede Nasu ce ai scris... rade de nu mai poate... cum nu mai sti sa pui carenele inapoi?! partea cu mizeria de acolo este ulei de lant care s-a adunat in timp de pe pinion si s-a scurs sub ea... spala cu o pensula cu morotina toata mizeria de acolo. Ai grija sa stergi bine si sa nu ajunga pe Anvelope. In rest nivelul uleiului... in dreapta jos ai o fereastra cu nivelul de ulei...are marcaj de minim si maxim... tine motorul drept si completeaza pana ajunge la nivelul maxim. Ambreajul e umed deci el sta in acelasi ulei folosit de motor... nu-ti face grija e acelasi ulei. Ale bune. PS: Toti patim la fel Sal din nou, le pun eu pana la urma era o gluma treaba cu carenele.......intr o zi cand o sa fiu f linistit ca nu prea sint cunoscut pentru rabdarea mea.....! Dar eu ma refeream la uleiul din cutie! Si va rog sa nu radeti de mine ca asta e prima mobra si nu prea ma pricep.....! Va multumesc! Cred ca o sa i trimit si carenele la aerograf sa mi faca insemnele cu hayabusa daca tot le am dat jos! Cat despre treaba cu botox cred ca ma bag si eu un pic mai tarziu sa mai fac niste lovele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 Sal din nou, le pun eu pana la urma era o gluma treaba cu carenele.......intr o zi cand o sa fiu f linistit ca nu prea sint cunoscut pentru rabdarea mea.....!Dar eu ma refeream la uleiul din cutie! Si va rog sa nu radeti de mine ca asta e prima mobra si nu prea ma pricep.....! Va multumesc! Cred ca o sa i trimit si carenele la aerograf sa mi faca insemnele cu hayabusa daca tot le am dat jos! Cat despre treaba cu botox cred ca ma bag si eu un pic mai tarziu sa mai fac niste lovele! Da' bre ... uleiul din cutie e acelasi cu cel din motor... nu-ti face griji... completeaza-ti uleiul si da bice. In legatura cu Botoxul vorbiti cu Smoke... el o sa le faca... el face pretul... eu nu am treaba, gasesc doar solutie mai ieftine celor care vor. Da-i lui un pm. Cu aerograful e Inox in Bucuresti si daca le ai date jos.... le aerografiaza el ... daca esti interesat baga un telefon la 0743874323 Adi. Imi aerografiaza si mie o casca si carena dreapta. Cele bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cucu bau Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 Da' bre ... uleiul din cutie e acelasi cu cel din motor... nu-ti face griji... completeaza-ti uleiul si da bice. In legatura cu Botoxul vorbiti cu Smoke... el o sa le faca... el face pretul... eu nu am treaba, gasesc doar solutie mai ieftine celor care vor. Da-i lui un pm. Cu aerograful e Inox in Bucuresti si daca le ai date jos.... le aerografiaza el ... daca esti interesat baga un telefon la 0743874323 Adi. Imi aerografiaza si mie o casca si carena dreapta. Cele bune. Ms frumos pt raspuns de ulei nu eram sigur ca este intr un singur loc, e ok nivelul si ulei de calitate (cred) MOTUL! Dau o bere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 ma suna fitu si tu cand ai nevoie nu ma suni lasa ca te faci tu mare si o sa te descurci singur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Iunie 9, 2009 Autor Share Postat Iunie 9, 2009 Consumul la 80-100 este 4,4-5.Resetam de fiecare data si am facut-o si la 200 ca sa vad cam cat arata la 250-260 Si mediu da 10-11.Din plecaqre de pe loc la drum cu mers peste limita legala si varfuri de 220-250 a consumat intre 6,1 si 6,5.Sambata era sa o pun pe autostrada.Nu mi-am asigurat rucsacul si mi s-a deschis in mers la o viteza exagerata si mi-a prins o pereche de blugi cu tot cu curea la foaie si i-a infasurat.A inceput sa bata roata de spate si initial am crezut ca am facut explozie.Am reusit sa opresc nu fara emotii si un baiat de Tm cu gsx100r m-a ajutat sa tai blugii ce se infasurasera si prinsesera pe lant.Acum cred ca am lantul curat ca nou.Imi cam tremurau parantezele insa.La Bacau au fost 2 buse de Bc de 99,cea alui Adinel model nou,ROCRISTEA si eu.Am fost bine dispus si am facut un drive test cu Mertzan si Cata cui ceva emotii ca au disparut si nu mai venea sa se intoarca de placerea condusului.Am nevoie de protectia lant si foaie pentru ca a mea s-a topit-poate are cineva dupa schimbarea cu vreo aripa sau chain guard aftermarket.Cauciucul Dunlop d 208 s-a dus si el dupa aproape 7000km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Iunie 9, 2009 Autor Share Postat Iunie 9, 2009 (editat) Daca nu e cuminte am retinut-o in vederea cercetarii!Langa ea Hayabusa Adinel si Kgbista,dar bineinteles cu SiMoNa! Editat Iunie 9, 2009 de emylyo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Iunie 9, 2009 Autor Share Postat Iunie 9, 2009 .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 Consumul la 80-100 este 4,4-5.Resetam de fiecare data si am facut-o si la 200 ca sa vad cam cat arata la 250-260 Si mediu da 10-11.Din plecaqre de pe loc la drum cu mers peste limita legala si varfuri de 220-250 a consumat intre 6,1 si 6,5.Sambata era sa o pun pe autostrada.Nu mi-am asigurat rucsacul si mi s-a deschis in mers la o viteza exagerata si mi-a prins o pereche de blugi cu tot cu curea la foaie si i-a infasurat.A inceput sa bata roata de spate si initial am crezut ca am facut explozie.Am reusit sa opresc nu fara emotii si un baiat de Tm cu gsx100r m-a ajutat sa tai blugii ce se infasurasera si prinsesera pe lant.Acum cred ca am lantul curat ca nou.Imi cam tremurau parantezele insa.La Bacau au fost 2 buse de Bc de 99,cea alui Adinel model nou,ROCRISTEA si eu.Am fost bine dispus si am facut un drive test cu Mertzan si Cata cui ceva emotii ca au disparut si nu mai venea sa se intoarca de placerea condusului.Am nevoie de protectia lant si foaie pentru ca a mea s-a topit-poate are cineva dupa schimbarea cu vreo aripa sau chain guard aftermarket.Cauciucul Dunlop d 208 s-a dus si el dupa aproape 7000km. asa a fost. nu vroiam sa ma mai dau jos de pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cucu bau Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 ma suna fitu si tu cand ai nevoie nu ma suni lasa ca te faci tu mare si o sa te descurci singur Sa traiesti Nasule, stai linistit daca am nevoie nu te iert, te suna Baciu. Deocamdata am facut doar constatarea.....urmeaza spalatul cu motorina si apoi montajul! Sper sa te sun doar sa ti spun ca am montat o si merge din nou! Mersi frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 emil acum am vazut de ce nu aveau finale cele 2 buse de bacau ? dadeau concert Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cucu bau Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 emilacum am vazut de ce nu aveau finale cele 2 buse de bacau ? dadeau concert Si ce concert, am lasat o si eu o data doar cu galeria si a venit militia la mine acasa....... Am vecini de valoare...... salut kelu, vad ca esti prin zona.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 salut kelu, vad ca esti prin zona.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 am si eu o intrebare pentru cei care au schimbat simeringurile de la furca la busa ,cati km v-au tinut cel mai mult simeringurile de la furca ???? ati observat ceva diferente intre cele de pe luis si cele de la reprezentanta ? au tinut mai mult cele de la reprezentanta ? Va multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Iunie 11, 2009 Autor Share Postat Iunie 11, 2009 La mine dupa 8 ani si aproape 17000km se prezinta bine.Cele de pe Louis sunt ordinare-Saito parca.Am schimbat la fireblade unele luate de la Cotroceni si dupa 3 ani de dat pe o roata rezista cu stoicism inca.Ariette sau ceva de genul. 70-80 de ron si testat,deci merita.Cele de la reprezentanta teoretic sunt originale suzuki si bune,dar mult mai scumpe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 sa inteleg ca ai folosit si simeringuri de furca de pe luis si nu au tinut mult ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cucu bau Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 Sal all, azi am montat carenele.........si cred ca merge! Vreau sa i schimb antigelul din instalatie....astept indicatiii.....! Va rog......! Multumesc...! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.