kelu 265 Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 salut kelu, vad ca esti prin zona.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 am si eu o intrebare pentru cei care au schimbat simeringurile de la furca la busa ,cati km v-au tinut cel mai mult simeringurile de la furca ???? ati observat ceva diferente intre cele de pe luis si cele de la reprezentanta ? au tinut mai mult cele de la reprezentanta ? Va multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Iunie 11, 2009 Autor Share Postat Iunie 11, 2009 La mine dupa 8 ani si aproape 17000km se prezinta bine.Cele de pe Louis sunt ordinare-Saito parca.Am schimbat la fireblade unele luate de la Cotroceni si dupa 3 ani de dat pe o roata rezista cu stoicism inca.Ariette sau ceva de genul. 70-80 de ron si testat,deci merita.Cele de la reprezentanta teoretic sunt originale suzuki si bune,dar mult mai scumpe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 sa inteleg ca ai folosit si simeringuri de furca de pe luis si nu au tinut mult ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cucu bau Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 Sal all, azi am montat carenele.........si cred ca merge! Vreau sa i schimb antigelul din instalatie....astept indicatiii.....! Va rog......! Multumesc...! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 vrei sa schimbi antigelul bravo desfa carenele laterale desfa furtunele alea groase ce ies din radiator,desfa busonul la radiator,salta vasul de expansiune si goleste instalatia apoi strange inapoi ce ai desfacut si pe la gura de umblere baga inapoi lichidul de racire antigel cu apa distilata,umple vasul de expansiune pana la maxim si porneste motorul mai completezi dup ce se raceste motorul daca mai este nevoie si la radiator si la vas apoi montezi carenele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinionunebun Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 asa arata Botox-ul ) eu am unul original... le dau jos si facem matrita ca sa-l multiplicam. Cele bune. din alte 2 pozitii.... Dap... Ce face?!... Botoxul?! Studies have shown that the ram air design of the Hayabusa becomes ineffectual at higher speeds. The contours of the nose actually produce negative pressure around the air intakes at speeds up to 140 mph. Our scoops remedy that problem and look good doing it, adding an aggressive styling to the king of sportbikes. Our Power Scoops help pressurize the airbox more effectively, making a smoother, more predictable power curve. There is a pressure increase as soon as you start to move with notable increases at high speeds. Power Scoops are quick and easy to install. The entire job takes less than 10 minutes. Everything is included; all you need is an electric drill. These scoops are easily attached to the stock air intakes on the front fairings of any year Hayabusa. Noticeable gains are made on stock bikes, or a highly modified Hayabusa. The Fish's Custom 'Busa was equipped with these on it's 213.27 mph blast at the Maxton Air Strip. Ps: Cine nu le are cu Engleza... ii dau o mana de ajutor... sa-mi scrie un mesaj. Weekend placut. A I U R E L I Ce naivi is unii. NU ma pot abtine su nu ma bag. INCA O DATA: aiureli. Aia de la suzuki au studiat in suflerii formele si veni firma lu' peste si zice ' tre' sa va vindem noi inca ceva sa mearga bine'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cucu bau Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 vrei sa schimbi antigelulbravo desfa carenele laterale desfa furtunele alea groase ce ies din radiator,desfa busonul la radiator,salta vasul de expansiune si goleste instalatia apoi strange inapoi ce ai desfacut si pe la gura de umblere baga inapoi lichidul de racire antigel cu apa distilata,umple vasul de expansiune pana la maxim si porneste motorul mai completezi dup ce se raceste motorul daca mai este nevoie si la radiator si la vas apoi montezi carenele 1.Sal; 2.SMF IN ELE DE CARENE( i am spus sotiei ca o sa le mai desfac o data ca imi place/ si mare dreptate am avut) 3.La radiator unde muschii mei sa mai completez daca ii pun carenele? Numai in vas cred ca o sa completez....... 4. AAAAA montez carenele after....pai spune asa..... 5.Nu sint lamurit cu radiatorul( mi ar place sa nu mai umblu la el si sa completez numai in vas daca se poa'); 6. Deja incep sa ma enervez!!!!!!!!! 7. Nu l mai schimbbbbb......!!!!!!!! Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 A I U R E L ICe naivi is unii. NU ma pot abtine su nu ma bag. INCA O DATA: aiureli. Aia de la suzuki au studiat in suflerii formele si veni firma lu' peste si zice ' tre' sa va vindem noi inca ceva sa mearga bine'. eu nu le pun pentru ca o sa aibe nu stiu cati cai in plus ci pur si simplu arata criminal am foarte mare incredere in inginerii care dezvolta un proiect fie auto sau moto ei fac cel mai bun compromis intre performante ,fiabilitate design etc. dar asta nu inseamna ca producatorii de produse aftremarket nu pot si ei sa continue dezvoltarea acelui produs gen k&n, power commander etc. si credema stiu ce vorbesc si nu sunt deloc naiv,si chiar daca acel produs nu face ce zice de stricat nu strica nimik si arata mult mai bine 1.Sal;2.SMF IN ELE DE CARENE( i am spus sotiei ca o sa le mai desfac o data ca imi place/ si mare dreptate am avut) 3.La radiator unde muschii mei sa mai completez daca ii pun carenele? Numai in vas cred ca o sa completez....... 4. AAAAA montez carenele after....pai spune asa..... 5.Nu sint lamurit cu radiatorul( mi ar place sa nu mai umblu la el si sa completez numai in vas daca se poa'); 6. Deja incep sa ma enervez!!!!!!!!! 7. Nu l mai schimbbbbb......!!!!!!!! Multumesc ba o sa te apuci de treaba cat de curand ,odata ce samanta a fost sadita numai exista cale de intoarcere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinionunebun Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 eu nu le pun pentru ca o sa aibe nu stiu cati cai in plus ci pur si simplu arata criminalam foarte mare incredere in inginerii care dezvolta un proiect fie auto sau moto ei fac cel mai bun compromis intre performante ,fiabilitate design etc. dar asta nu inseamna ca producatorii de produse aftremarket nu pot si ei sa continue dezvoltarea acelui produs gen k&n, power commander etc. si credema stiu ce vorbesc si nu sunt deloc naiv,si chiar daca acel produs nu face ce zice de stricat nu strica nimik si arata mult mai bine da, daca privim asa lucrurile , de ce nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 (editat) A I U R E L ICe naivi is unii. NU ma pot abtine su nu ma bag. INCA O DATA: aiureli. Aia de la suzuki au studiat in suflerii formele si veni firma lu' peste si zice ' tre' sa va vindem noi inca ceva sa mearga bine'. http://www.carpenterracing.com/power_scoops.htm Zici ce vrei Bre'... esti si tu vreun inginer... priceput... Ai vrea tu sa lucrezi la Carpenter... dar mai viseaza... auzi... firma lu peste... http://www.carpenterracing.com/automotive.htm http://www.carpenterracing.com/index.htm Editat Iunie 13, 2009 de CaptainBusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 Sal all, azi am montat carenele.........si cred ca merge!Vreau sa i schimb antigelul din instalatie....astept indicatiii.....! Va rog......! Multumesc...! Vezi pe aici Cucu-le... poate te ajuta cu ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cucu bau Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 Maine fiind duminica cred ca dimineata ma apuc de ea! un pic si cred ca o sa i dau si radiatoarele jos DAR nu prea am instrumentele alea mai Capitane! Fratele meu e mecanic la BMW si a vrut sa vina sa bage putina presiune dar nu prea se potriveste aparatul la gura vasului....! So wtf can I do? Cred ca o sa mai merg un pic cu ea sa vad daca mai dispare antigelul din vas si daca dispare ma apuc serios de ea! CE MA FRAMANTA PE MINE E CA AM PUS VREO 2 FELURI DE ANTIGEL SI MI AU SPUS UNII CA NU PREA E BINE SA LE AMESTECI....! Voi ce spuneti de asta? Daca e oke il mai las un pic si o sa l schimb ca ma enerveaza! Mai intai ma duc sa i schimb harta la power commander ca nu prea sint ma satisface! Apoi voi vedea...! Numa' bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Iunie 14, 2009 Share Postat Iunie 14, 2009 Mai intai ma duc sa i schimb harta la power commander ca nu prea sint ma satisface! am intels ca doar masinuta scrie harti ok fiinca o face cu mobra pe dyno<tu unde o faci? daca o pui de stand sa ne spui si cati caluti are<printuri nu povesti > Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cucu bau Postat Iunie 14, 2009 Share Postat Iunie 14, 2009 am intels ca doar masinuta scrie harti ok fiinca o face cu mobra pe dyno<tu unde o faci? daca o pui de stand sa ne spui si cati caluti are<printuri nu povesti > Ms de info, o sa tin minte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Iunie 14, 2009 Autor Share Postat Iunie 14, 2009 sa inteleg ca ai folosit si simeringuri de furca de pe luis si nu au tinut mult ? Personal nu am folosit,dar cunosc cativa care au facut-0o si nu prea au iesit in toamna cu ele. am intels ca doar masinuta scrie harti ok fiinca o face cu mobra pe dyno<tu unde o faci?daca o pui de stand sa ne spui si cati caluti are<printuri nu povesti > Mai este la UM Masinuta ca ma bate un gand de un test si pe mine?Nu este problema daca ai amestecat antigelul-se suporta intre ele maiales daca sunt de acelasi tip.Nu conteaza daca este firma diferita.Teoretic se schimba la 2 ani,dar eu l-am schimbat pana acum de 2 ori intr-un an jumate.Poate din lipsa de ocupatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 da mai lucreaza la united motors - mashintza si faza tare este ca au si sculele necesare daino si softul necesar reglarii si configurarii motocicletei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cucu bau Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 da mai lucreaza la united motors - mashintza si faza tare este ca au si sculele necesare daino si softul necesar reglarii si configurarii motocicletei Salut, Nasule nu ai fost tu cu ea la united?\ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 Personal nu am folosit,dar cunosc cativa care au facut-0o si nu prea au iesit in toamna cu ele. Mai este la UM Masinuta ca ma bate un gand de un test si pe mine?Nu este problema daca ai amestecat antigelul-se suporta intre ele maiales daca sunt de acelasi tip.Nu conteaza daca este firma diferita.Teoretic se schimba la 2 ani,dar eu l-am schimbat pana acum de 2 ori intr-un an jumate.Poate din lipsa de ocupatie. antigelul se amesteca doar daca este de acelasi tip.exemplu organic cu organic.Cel anorganic are de obicei culoarea verde sau albastra iar cel organic galben-portocaliu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Iunie 15, 2009 Autor Share Postat Iunie 15, 2009 Am scris dupa cum se vede ca se potriveste doar de acelasi tip. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cucu bau Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 Pai vedeti mai baeti al meu era alb inainte si eu am mai completat cu verde! O sa l schimb cat de curand! Multam! Recomandari ceva, care e mai potrivit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 (editat) am intels ca doar masinuta scrie harti ok fiinca o face cu mobra pe dyno<tu unde o faci? daca o pui de stand sa ne spui si cati caluti are<printuri nu povesti > Ms de info, o sa tin minte! ======================= Pai de ce nu-ti dai jos de pe site-ul Dyno ... Harta ptr configuratia ta...?!... tre sa-ti scrie cineva harta... Au o chestie buna... eu pe ea merg... Full Muzzy/stoc or aftermarket airfilter...asta e id-ul hartii... M312-010.djm Merge Bine... nu ma plang... Oricum i-am scris unui priceput de la PCM... si mi-a zis ca pot merge si pe configuratia Full Yoshimura / stoc or aftermarket airfilter... Asta mi-a raspuns dupa ce i-am prezentat setarile Motorului meu... PCM-ul e al lor... nu al nostru... din pacate... ===================== "Map 312-521 is the closest map that we have to your setup. If you have any other questions please let us know. Thanks." Dustin Schaller Technical Support Manager Dynojet Research 800-992-4993 www.powercommander.com www.dynojet.com ================ Antigelul il poti combina doar cu produsi care au aceeasi compozitie... asta daca sti ce s-a folosit inainte... daca nu mai bine schimba tot Lichidul sau pune doar apa distilata pana in toamna cand mai scad temperaturile... si mai faci rost de "Bistari" PS: Daca ai PCM 3 si nu ai softul... ti-l incarc eu ca am tot ce trebuie... Editat Iunie 15, 2009 de CaptainBusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 cand aveam un injector infundat avea vreo 90 de cai acum o sa o duc dupa ce vine noul injector care se lasa asteptat,deocamdata decat l-am curatat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 (editat) nu plange Naselu' ca se face la loc... ) Ma gandeam sa o pun si eu pe Dyno... sa vad ce zice... asa e cu tobe stoc si in 3 injectoare.... nu are fata de unde... o sa ma gandesc sa trag si eu un Dyno... dar mi se par ciudati cei de la United... nu'stiu de ce da mi se par... un pic increzuti... inafara celor de la vanzari din magazin... nu par ceea ce vor sa fie... cel putin ptr mine... am fost de vreo doua ori pe acolo... de fiecare data mi-au dat aceeasi impresie... in afara de echipamente ... nop... nu-i ce trebuie. Tare as vrea sa ma insel... Editat Iunie 15, 2009 de CaptainBusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 nu stiu ce sa zic eu am fost de cca 3 ori pe acolo 1 sa echilibrez roata fata si ultima data sa fac dyno test in drum a inceput sa faca figuri mashinuta a pus-o pe dyno si cand sa inceapa a vazut ca nu merge un cilidru si nu a mai fortzat-o si tot au iesit 90 de cp la roata nu mi-au luat cat trebuia pentru ca nu au facut testul pana la capat ci doar o constatare frumos si profesional din partea lor eu unul nu am ce sa reprosez acum astept sa vina la b&s injectorul, sa fac rost de banii si sa-mi pun si eu pc3 pe busa si apoi hopa sus pe dyno Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.