Sari la conținut

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo

Postări Recomandate

dai jos rulmentii si pui SKF ..super buni :laugh: ii gasesti la firmele specializate

 

mi-a mai zis cineva de SKF dar nu stiu ce sa spun.Parca nu as vrea sa ma trezesc cu roata blocata pe la vreo 200 si daca tot imi dau bani baietii de la asigurari vreau sa pun originali. :lol:

sau intrebi la id-ul asta de mess si te rezolva ieftin si repede orice vrei: dilodilly daca esti interesat iti dau si un nr de telefon

Multumesc,cum sunt in bani te contactez. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ma duceam azi in parc

cand aud un sunet frumos pe kisselef

era CAPITANUL plin de bagaje se intorcea acasa

bine ai venit acasa ,asteptam povesti

 

Sal all, am avut o saptamana de foc la serv, sper ca sinteti bn ca eu am delucru o gramada......da asteptam sa ne intalnim Capitane, cand ai timp......! Cat despre povesti are Capitanu' cate ceva...aprinse rau....!

:makeout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Am venit dupa ceva peregrinari prin tara... Va zicea Reaper de ceva aventuri...

 

La plecare mea din Bucuresti catre Bistrita, era sa iau foc (la Propriu) un colier din rampa nu a fost clipsat bine... siguranta a sarit si m-am trezit ca a inceput motorul sa o ia razna... din 7000rpm brusc in 1600...iar la 4000...iar jos in 1000 si am inceput sa fumeg...rau de tot... din spate un Audi a inceput sa claxoneze... la 110 am pierdut aderenta pe spate... am reusit sa tai gazul cu ambreajul tras mi-am tinut cumva echilibrul precar... am intins o dunga de benzina de vreo 150 metri. Incet guma s-a curatat si am inceputa sa franez... Eram pe undeva inainte de Tancabesti... am reusit sa intru pe dreapta undeva unde s-a deschis un hotel sau cam asa ceva... e o intrare betonata acolo. M-am dat jos am scos sticla de apa minerala din rucsac ... am agitat-o bine si am gaurit dopul cu cutitul din dotare... si da-i pe sub carena... Buna apa Borsec...pana la capat.

Am reusit sa opresc flama de pe deflectorul de sub motor unde se adunase niste benzina iar cand m-am oprit datotita faptului ca nu mai era curent de aer se aprinsese.

Norocul a fost ca am avut esapamentul izolat cu banda ceramica si de aluminiu ca probabil ca luam foc mai rau...

In timp ce stateam si asteptam sa se raceasca motorul sa pot constata ce mama zmeilor s-a intamplat, m-am gandit sa povestesc cu Inox la telefon... La un moment dat am vazut intr-un Sprinter care tragea dupa el un grajd mobil piciorul unui cal tras dizgratios pe asfalt. I-am facut omului semn sa opreasca... iar acesta in excess de zel a crezut ca ii fac semn sa ma ajute... a coborat omul cu extinctorul sa ma ajute sa sting focul (Busa inca mai fumega).

I-am zis de cai... norocul lui ca am avut eu ghinion. Habar nu avea ca Lipitanul care-l cara era sa ramana fara picior. Cand a deschis grajdul mobil a gasit ca nu mai avea o bucata de podea.

Asa ca a scos caii si i-am pazit alaturi de Busa pana a reparat grajdul mobil... m-am simtit bine ... :makeout:)) aveam 4 cai frumosi in plus...

Eu m-am apucat de lucru... am gasit problema am remediat-o si am pornit mai departe. Uff... ce inceput de calatorie... tocmai facusem plinul in Otopeni... am pierdut aproape un sfert de tanc pe drum...

In rest drumul pana la Bistrita a fost ok.

Metzlerul de 200 a fost tras pana la capat pe serpentinele de dupa Brasov-Sighisoara-Targu Mures. Aderenta excelenta... presiuni fata 2,2 si 2,4 spate.

=======

De la Reghin - Bistrita - Nasaud drumul nu e asa de bun... e asfaltat pe bucati...

=======

Am fost si la adunarea de la Radauti... Draguta atmosfera... iar drumul de la Bistrita-Tihuta-Vatra Dornei-Sucevita- Radauti... e nemaipomenit... acolo am sacmosat Metzlerul pe serpentine... am fost la dubla cu Inox... ne-am distrat nitel... la un moment dat Adi mangaia asfaltul cu manusa in curbe :wink:))... Salutari si Italienilor Luca si Silvia... Sper ca ati ajuns bine in Italia...

=======

La intoarcere din Nasaud...aveam Casca cu vreo trei numere mai mici... :D petrecusem cam mult printr-un club (Insomnia...parca) aveam o gramada de creier...dar a fost ok... mai ales dupa Targu Mures pana la Brasov... Valea Prahovei... precum o stiti aglomerata... bara la bara de la Predeal pana la Comarnic... si da-i pe contrasens...

In rest fun... cand am ajuns acasa miroseam a (cuvant urat) de cal... :D) mama masi de drumuri proaste. Astia trebuiau sa inceapa de multa vreme autostrada Bucuresti - Brasov... ca de acolo traficul se imparte... Da' Unde nu-i cap... vai de picioare... Conducatorii Nostrii... tule'mama lor de netoti...

 

Ce sa zic poate ne vedem Miercuri pe la Arc... si mai punem acolo tara la cale...

 

God Speed.

 

Busa Rules!

Editat de CaptainBusa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-a mai zis cineva de SKF dar nu stiu ce sa spun.Parca nu as vrea sa ma trezesc cu roata blocata pe la vreo 200 si daca tot imi dau bani baietii de la asigurari vreau sa pun originali. :)

 

Stai linistit cu SKF`ul sunt mai mult decat okei, japonezul lucreaza cu firma lor de rulmentzi acolo care o fi in tara lor ca doar nu or fi tampitzi sa importe din Eurpoa, dar pe motoretele italiene ai sa gasesti SKF oare de ce ? Pt ca dupa cate am inteles si eu sunt cei mai buni in rulemtzi !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vine cineva la ploiesti?

eu o sa plec sambata dimineata

asa ca daca sunt amatori sa zica sa nu ne trezim in ultima clipa

Mesaj completat

eu o sa plec maine la intrunirea de la ploiesti pe la 9 30 din prima benzinarie de dupa mc donaldsul din otopeni

sper sa nu fiu singurul soim

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vine cineva la ploiesti?

eu o sa plec sambata dimineata

asa ca daca sunt amatori sa zica sa nu ne trezim in ultima clipa

Mesaj completat

eu o sa plec maine la intrunirea de la ploiesti pe la 9 30 din prima benzinarie de dupa mc donaldsul din otopeni

sper sa nu fiu singurul soim

 

 

io o sa plec maine cu munca la Braila. cu masina :) . fa poze nasule si zii lu' kelu merci again de la mine. in curand sper sa intru-n card cu voi, se intipareste tot mai tare dorinta

 

 

bafta

Editat de betzigash
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva codul de corespondenta al rulmentilor rotii fata pentru SKF.

 

numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ola baieti si mai nou fete.Multumesc pentru urari.Dispar repede ca ma asteapta lumea.Maine la Mamaia la barci va astept sa vedem barcile de viteza.Pacat ca nu ma pot da si eu cu una sa vedem care pe care.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari de la Cabana Postavaru :D www.cabanapostavaru.ro

Mesaj completat

Ola baieti si mai nou fete.Multumesc pentru urari.Dispar repede ca ma asteapta lumea.Maine la Mamaia la barci va astept sa vedem barcile de viteza.Pacat ca nu ma pot da si eu cu una sa vedem care pe care.

La Multi Ani Mosule' si numai bucurii... God speed :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

care din voi ati desfacut telescoapele la busa?...eu le-am desfacut insearasta si numai belele am avut...neavand sculele din care pt desfacut am improvizat si am reusit sa schimb semeringurile...dar la unul din telescoape ma mancat se desfac surubul din capat si in manual arata o cheie speciala pt strans la loc si binenteles ca nu am asa ceva...care ma poate ajuta k un sfat?..eventual un nr de telefon intr-un mesaj privat si s sun eu daca cineva ma poate ajuta

Mesaj completat

Revin cu imagini a ceea ce ma intereseaza poate ma puteti ajuta:

-in imaginea cu telescopul este vorba de surubul D ”Damper rod bolt”, am dat sa il deesfac dece nu ma intrebati aveam gargauni, iar acum nu mai reusesc sa il infiletez la loc, adica sucesc de el si se invarte cu tot cu ceva dinauntru telescopului, inplus de asta curge ulei pe langa el, apoi mai e si ”Damping force adjuster (compression)” care nu se mai strange pana la capat. In manual arata o cheie lunga care intra in telescop si blocheaza ceva inauntru si il poti strange dar de unde asa ceva, si ma gandeam ca vre-unul dintre voi ati mai intalnit problema si ati gasit o rezolvare romaneasca

- in imaginea inde este incercuit cu rosu am joc inca nu am desfacut sa vad ce este, azi urmeaza dar dupa mine nu mi se pare normal sa existe joc acolo, inplus de asta mi se pare ca se misca prea usor telescopul, joc ests si in capatul articulatiei la pivotdar aia o sa se rezolve romaneste cu ciocanul si tubulara exact ca la pivotii de dacie

post-30706-1251752023_thumb.jpg

post-30706-1251779646_thumb.jpg

post-30706-1251779668_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...