TNG Postat Septembrie 1, 2009 Share Postat Septembrie 1, 2009 Salutare!care din voi ati desfacut telescoapele la busa?...eu le-am desfacut insearasta si numai belele am avut...neavand sculele din care pt desfacut am improvizat si am reusit sa schimb semeringurile...dar la unul din telescoape ma mancat se desfac surubul din capat si in manual arata o cheie speciala pt strans la loc si binenteles ca nu am asa ceva...care ma poate ajuta k un sfat?..eventual un nr de telefon intr-un mesaj privat si s sun eu daca cineva ma poate ajuta Mesaj completat Revin cu imagini a ceea ce ma intereseaza poate ma puteti ajuta: -in imaginea cu telescopul este vorba de surubul D ”Damper rod bolt”, am dat sa il deesfac dece nu ma intrebati aveam gargauni, iar acum nu mai reusesc sa il infiletez la loc, adica sucesc de el si se invarte cu tot cu ceva dinauntru telescopului, inplus de asta curge ulei pe langa el, apoi mai e si ”Damping force adjuster (compression)” care nu se mai strange pana la capat. In manual arata o cheie lunga care intra in telescop si blocheaza ceva inauntru si il poti strange dar de unde asa ceva, si ma gandeam ca vre-unul dintre voi ati mai intalnit problema si ati gasit o rezolvare romaneasca - in imaginea inde este incercuit cu rosu am joc inca nu am desfacut sa vad ce este, azi urmeaza dar dupa mine nu mi se pare normal sa existe joc acolo, inplus de asta mi se pare ca se misca prea usor telescopul, joc ests si in capatul articulatiei la pivotdar aia o sa se rezolve romaneste cu ciocanul si tubulara exact ca la pivotii de dacie Bagi arcul in interior la loc,apesi pe el si stringi surubul,daca nu merge incerci cu un pistol de aer ! Teoretic daca filetul nu este stricat s-au l-ai infiletat gresit ar trebui sa mearga! Daca nu suna-ma si-ti explic ......0722537975 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scamosu_gl Postat Septembrie 2, 2009 Share Postat Septembrie 2, 2009 Bagi arcul in interior la loc,apesi pe el si stringi surubul,daca nu merge incerci cu un pistol de aer !Teoretic daca filetul nu este stricat s-au l-ai infiletat gresit ar trebui sa mearga! Daca nu suna-ma si-ti explic ......0722537975 Mersi am rezolvat problema cu telescopul, dinpacate l-am desfacut iar si am mesterit o scula, mai bine zis am improvizat am polizat un livier pana a intrat in canelurile piulitei din ineriorul telefcopului(cine a desfacut stie despre ce e vorba) si tinand cu mopsul de capaul liverului am infiletat surubul. Dar apoi am dat peste alte probleme, simteam eu un miros puternic de benzina si vorbind ieri cu capitanul mi-a spus sa verific oringurile de la rampa injectoarelor, a avut intradevar dreptate, ai o bere capitane, dar mai apoi am gasit si furtunul de la retur crapat, si se scurgea peacolo benzina, de asta nu prea imi iesea mie matematica cu bordul si cu ce puneam la pompa. Astazi sper sa reusesc sa o termin nu as mai avea decat sa ii montez carenele la loc sa verific pinionul de atac sa schimb lichidul de ambreiaj si sa modific cu un catel in jos pozitia schimbatorului de viteze pe ca din motive inca neclare mie mai reusesc sa o bag intre viteze(deobicei intre a 3-a si a 4-a). Sa speram ca deocamdata alte probleme nu mai apar. Mesaj completat uitasem de poze..nu sunt prea clare lucru pentru car eimi cer scuze Mesaj completat nu stiu dece nu merg pozele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Septembrie 2, 2009 Share Postat Septembrie 2, 2009 Salutare! care din voi ati desfacut telescoapele la busa?...eu le-am desfacut insearasta si numai belele am avut...neavand sculele din care pt desfacut am improvizat si am reusit sa schimb semeringurile...dar la unul din telescoape ma mancat se desfac surubul din capat si in manual arata o cheie speciala pt strans la loc si binenteles ca nu am asa ceva...care ma poate ajuta k un sfat?..eventual un nr de telefon intr-un mesaj privat si s sun eu daca cineva ma poate ajuta Mesaj completat scama ai stricat motoreta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 2, 2009 Share Postat Septembrie 2, 2009 (editat) Mersi am rezolvat problema cu telescopul, dinpacate l-am desfacut iar si am mesterit o scula, mai bine zis am improvizat am polizat un livier pana a intrat in canelurile piulitei din ineriorul telefcopului(cine a desfacut stie despre ce e vorba) si tinand cu mopsul de capaul liverului am infiletat surubul.Dar apoi am dat peste alte probleme, simteam eu un miros puternic de benzina si vorbind ieri cu capitanul mi-a spus sa verific oringurile de la rampa injectoarelor, a avut intradevar dreptate, ai o bere capitane, dar mai apoi am gasit si furtunul de la retur crapat, si se scurgea peacolo benzina, de asta nu prea imi iesea mie matematica cu bordul si cu ce puneam la pompa. Astazi sper sa reusesc sa o termin nu as mai avea decat sa ii montez carenele la loc sa verific pinionul de atac sa schimb lichidul de ambreiaj si sa modific cu un catel in jos pozitia schimbatorului de viteze pe ca din motive inca neclare mie mai reusesc sa o bag intre viteze(deobicei intre a 3-a si a 4-a). Sa speram ca deocamdata alte probleme nu mai apar. Mesaj completat uitasem de poze..nu sunt prea clare lucru pentru car eimi cer scuze Mesaj completat nu stiu dece nu merg pozele Super ca ai rezolvat cu suspensia! Apropo:Unde ai incercuit cu rosu la amortizorul de directie este normal sa fie "joc"prinderea se face pe o bila.deoarece amortizorul are miscare si in plan vertical si in plan orizontal. PS.Treaba cu o-ringurile de la injectoare este vina celui care le-a montat ultima data!! Editat Septembrie 2, 2009 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Septembrie 2, 2009 Share Postat Septembrie 2, 2009 trebuiesc bagate intodeauna cu vaselina sa alunece usor si nu o sa le ciupesti niciodata iar treaba cu furtunele de benzina este stiuta ca imbatransc si crapa repede deaceia cred ca au bagat apoi pompa de benzina in rezervor eu schimb furtunele 1 la 2 ani bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 2, 2009 Share Postat Septembrie 2, 2009 trebuiesc bagate intodeauna cu vaselina sa alunece usor si nu o sa le ciupesti niciodata Corect! Mesaj completat Vine cineva pe la arc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scamosu_gl Postat Septembrie 2, 2009 Share Postat Septembrie 2, 2009 (editat) Da credeam ca am rezovat treaba cu amortizorul dar se pare ca am ciupit un semering, acum iar trebuie sa iau de la capat. Nui bai acum stiu ce si cum si inainte sa ma apuc o sa merg la un meserias sa imi fac scule pt detensiunat. Asta e omul cat traieste invata si mai ales din greselile pe care le face. Mesaj completat Super ca ai rezolvat cu suspensia!Apropo:Unde ai incercuit cu rosu la amortizorul de directie este normal sa fie "joc"prinderea se face pe o bila.deoarece amortizorul are miscare si in plan vertical si in plan orizontal. PS.Treaba cu o-ringurile de la injectoare este vina celui care le-a montat ultima data!! da am vazut ce am incercuit ca e cu bila si trebuie sa se miste...incercuisem imaginea inainte sa desfac sa vad despre ce este vorba...mersi orikm Editat Septembrie 2, 2009 de scamosu_gl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Septembrie 2, 2009 Share Postat Septembrie 2, 2009 au fost mai multe ca niciodata hayabuse azi la arc super tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Septembrie 3, 2009 Autor Share Postat Septembrie 3, 2009 trebuiesc bagate intodeauna cu vaselina sa alunece usor si nu o sa le ciupesti niciodataiar treaba cu furtunele de benzina este stiuta ca imbatransc si crapa repede deaceia cred ca au bagat apoi pompa de benzina in rezervor eu schimb furtunele 1 la 2 ani bafta Acesta este unul dintre motivele principale pentru care am fost sfatuit sa imi iau modelul de dupa 2000 care are pompa in rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 corect ce spui emile dar asta nu inseamna ca ai scapat de probleme vezi ce a patit capitanul dar in schimb astea din 2000 au 350 pe bord si sunt mai salbatice din nascare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Septembrie 3, 2009 Autor Share Postat Septembrie 3, 2009 (editat) Te contrazic aici.Dupa delimitarea cu Ivan Tre am testat si sunt identice.As spune ca a mea e un pic mai fasneata.Am mers cu una din 99,dar era de serie tot pe ea si avea si 65000km.Modelul meu este o ciudatenie.Este SUZUKI gsx1300rX!Nu are sonda lambda-senzor de oxigen sau catalizator si am inteles ca PC3 merge doar la modelul 2002-2007!La mine nu merge pc3?Ma bate un gand sa iau un pc3 si sa o pun apoi pe Dyno fara delimitator,fara kn,fara pc3 si apoi cu fiecare in parte sa vad diferentele.Capitane ce poti sa imi spui despre aceste necunoscute?Nasule poate ne gasim pe undeva candva cu mobrele sa o incerci sa vedem cum ti se pare.Ar mai fii un pc marca Yoshimura.Sa nu va spun ca am un amic cu un smart busit si care ma tot atata sa ai punem turbina de la puiul de Smart! Editat Septembrie 3, 2009 de emylyo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 E mult de lucru ca sa pui o turbina... bre... nu-i asa usor... o gramada de modificari. ============= Asa... deci ptr ca nu am vazut pe aici trebuie sa ne amintim ca azi e ziua de nastere a bunului nostru prieten Inox. La Multi Ani soimule... sa ne traiesti si sa ai parte de ce-i mai bun in viata... Ptr cei care nu au avut sansa sa-l cunoasca... pe Adi ... o fiinta controversata, dintr-o bucata, cu o inima Mare... Off record: A obtinut Best Aerograf 3 ani la rand la Tulcea... si locul 3 parca Anul trecut la Ravena in Italia... Sunt mandru de tine Soimule! Cam atat pentru Azi... God Speed! Busa Rules! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 (editat) La Multi Ani MAN ! Sa ne traiesti mult si bine ! Editat Septembrie 4, 2009 de Reaper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 LA MULTI ANI! p.s. parca e din star wars poza nr. 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 Ptr cei care nu au avut sansa sa-l cunoasca... pe Adi ... o fiinta controversata, dintr-o bucata, cu o inima Mare... La multi ani, Adi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Septembrie 4, 2009 Autor Share Postat Septembrie 4, 2009 La multi ani Inox! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 se pare ca toti suntem nascuti vara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XCS911 Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 La multi ani Adi! Vezi ca trec pe la tine, te gasesc oriunde te-ai ascunde! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Septembrie 4, 2009 Autor Share Postat Septembrie 4, 2009 (editat) Pe 18 septembrie vrem sa dam o tura pe Cheia ,evantual Sighisoara,Targu Mures cu posibilitatea ramanerii noaptea pe la o cazare si intoarcere pe 19.Vedeti care si cum vreti si poate ne gasim mai multi.Pana acum ar fii un r6,un k1 mic si unul mare si bineinteles eu.Care se baga?Stiu si ceva cazari ieftine si bune-la Targu Mures 60-70 camera si piscina in dotare. Editat Septembrie 4, 2009 de emylyo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 Imi pare rau Bajieti... eu am drum de mare. De luni incep niste cursuri de reconfirmare a Brevetului in Constanta... Asa ca... Asfalt uscat... God Speed. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 Te contrazic aici.Dupa delimitarea cu Ivan Tre am testat si sunt identice.As spune ca a mea e un pic mai fasneata. in linii mari este acelasi motor, diferentele fiind facute din electronica<daca e delimitata ar trebuii sa fie identica cu cea nelimitata> oricum adevarul este pe stand dyno, dar vad ca pana acum nu s-a inghesuit nimeni acum vin si io cu o rugaminte la voi; are cineva un disc de frana spate care nu-i mai trebuie?<uzat, nu conteaza> mi-am schimbat sistemele de franare iar pe spate m-am procopsit cu un disc oval Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 fratilor....nu merge...si nu stiu ce sa-i fac azi am schimbat furtunele de alimentare..si cu mari sperante am iesit pe autostrada....initial mi s-a parut ca au disparut problemele si ca nu mai intrerupe, dar dupa vre-o 4 ture de centura a Pitestiului ( in care am topit juma de rezervor ) a inceput sa intrerupa din nou.. absolut in aceleasi conditii adica mobra foarte fierbinte si benzina putina in rezervor... ar mai fi urmatoarele variante...senzorul de aer, pompa de benzina si filtrele ( pe care le-am desfacut si mi se par ok, sau cum dracu se numeste ala de presiune din capatul pompei ca imi scapa acum... alte idei....are cineva heellllp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 am toti senzorii asa ca atunci cand ai timp vino pana la bucursti si vedem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cucu bau Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 SAL ALL, LA MULTI ANI INOX! si maine va spun ce am patit cu trotineta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MIRELHAY Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 salutare daca cineva are piese originale de busa din 2000 m-ar interesa senzorul de viteza (cel de la capacul lantului)si de asemenea oasele originale spate (cele de la telescop) 0724898079 mirel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.