Sari la conținut

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo

Postări Recomandate

Salutare!

care din voi ati desfacut telescoapele la busa?...eu le-am desfacut insearasta si numai belele am avut...neavand sculele din care pt desfacut am improvizat si am reusit sa schimb semeringurile...dar la unul din telescoape ma mancat se desfac surubul din capat si in manual arata o cheie speciala pt strans la loc si binenteles ca nu am asa ceva...care ma poate ajuta k un sfat?..eventual un nr de telefon intr-un mesaj privat si s sun eu daca cineva ma poate ajuta

Mesaj completat

Revin cu imagini a ceea ce ma intereseaza poate ma puteti ajuta:

-in imaginea cu telescopul este vorba de surubul D ”Damper rod bolt”, am dat sa il deesfac dece nu ma intrebati aveam gargauni, iar acum nu mai reusesc sa il infiletez la loc, adica sucesc de el si se invarte cu tot cu ceva dinauntru telescopului, inplus de asta curge ulei pe langa el, apoi mai e si ”Damping force adjuster (compression)” care nu se mai strange pana la capat. In manual arata o cheie lunga care intra in telescop si blocheaza ceva inauntru si il poti strange dar de unde asa ceva, si ma gandeam ca vre-unul dintre voi ati mai intalnit problema si ati gasit o rezolvare romaneasca

- in imaginea inde este incercuit cu rosu am joc inca nu am desfacut sa vad ce este, azi urmeaza dar dupa mine nu mi se pare normal sa existe joc acolo, inplus de asta mi se pare ca se misca prea usor telescopul, joc ests si in capatul articulatiei la pivotdar aia o sa se rezolve romaneste cu ciocanul si tubulara exact ca la pivotii de dacie

 

Bagi arcul in interior la loc,apesi pe el si stringi surubul,daca nu merge incerci cu un pistol de aer !

Teoretic daca filetul nu este stricat s-au l-ai infiletat gresit ar trebui sa mearga!

Daca nu suna-ma si-ti explic ......0722537975

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bagi arcul in interior la loc,apesi pe el si stringi surubul,daca nu merge incerci cu un pistol de aer !

Teoretic daca filetul nu este stricat s-au l-ai infiletat gresit ar trebui sa mearga!

Daca nu suna-ma si-ti explic ......0722537975

Mersi am rezolvat problema cu telescopul, dinpacate l-am desfacut iar si am mesterit o scula, mai bine zis am improvizat am polizat un livier pana a intrat in canelurile piulitei din ineriorul telefcopului(cine a desfacut stie despre ce e vorba) si tinand cu mopsul de capaul liverului am infiletat surubul.

Dar apoi am dat peste alte probleme, simteam eu un miros puternic de benzina si vorbind ieri cu capitanul mi-a spus sa verific oringurile de la rampa injectoarelor, a avut intradevar dreptate, ai o bere capitane, dar mai apoi am gasit si furtunul de la retur crapat, si se scurgea peacolo benzina, de asta nu prea imi iesea mie matematica cu bordul si cu ce puneam la pompa.

Astazi sper sa reusesc sa o termin nu as mai avea decat sa ii montez carenele la loc sa verific pinionul de atac sa schimb lichidul de ambreiaj si sa modific cu un catel in jos pozitia schimbatorului de viteze pe ca din motive inca neclare mie mai reusesc sa o bag intre viteze(deobicei intre a 3-a si a 4-a).

Sa speram ca deocamdata alte probleme nu mai apar.

Mesaj completat

uitasem de poze..nu sunt prea clare lucru pentru car eimi cer scuze

Mesaj completat

nu stiu dece nu merg pozele

post-30706-1251876676_thumb.jpg

post-30706-1251876685_thumb.jpg

post-30706-1251876700_thumb.jpg

post-30706-1251876713_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

care din voi ati desfacut telescoapele la busa?...eu le-am desfacut insearasta si numai belele am avut...neavand sculele din care pt desfacut am improvizat si am reusit sa schimb semeringurile...dar la unul din telescoape ma mancat se desfac surubul din capat si in manual arata o cheie speciala pt strans la loc si binenteles ca nu am asa ceva...care ma poate ajuta k un sfat?..eventual un nr de telefon intr-un mesaj privat si s sun eu daca cineva ma poate ajuta

Mesaj completat

 

 

scama ai stricat motoreta :ph34r:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi am rezolvat problema cu telescopul, dinpacate l-am desfacut iar si am mesterit o scula, mai bine zis am improvizat am polizat un livier pana a intrat in canelurile piulitei din ineriorul telefcopului(cine a desfacut stie despre ce e vorba) si tinand cu mopsul de capaul liverului am infiletat surubul.

Dar apoi am dat peste alte probleme, simteam eu un miros puternic de benzina si vorbind ieri cu capitanul mi-a spus sa verific oringurile de la rampa injectoarelor, a avut intradevar dreptate, ai o bere capitane, dar mai apoi am gasit si furtunul de la retur crapat, si se scurgea peacolo benzina, de asta nu prea imi iesea mie matematica cu bordul si cu ce puneam la pompa.

Astazi sper sa reusesc sa o termin nu as mai avea decat sa ii montez carenele la loc sa verific pinionul de atac sa schimb lichidul de ambreiaj si sa modific cu un catel in jos pozitia schimbatorului de viteze pe ca din motive inca neclare mie mai reusesc sa o bag intre viteze(deobicei intre a 3-a si a 4-a).

Sa speram ca deocamdata alte probleme nu mai apar.

Mesaj completat

uitasem de poze..nu sunt prea clare lucru pentru car eimi cer scuze

Mesaj completat

nu stiu dece nu merg pozele

Super ca ai rezolvat cu suspensia!

Apropo:Unde ai incercuit cu rosu la amortizorul de directie este normal sa fie "joc"prinderea se face pe o bila.deoarece amortizorul are miscare si in plan vertical si in plan orizontal.

PS.Treaba cu o-ringurile de la injectoare este vina celui care le-a montat ultima data!!

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuiesc bagate intodeauna cu vaselina sa alunece usor si nu o sa le ciupesti niciodata

iar treaba cu furtunele de benzina este stiuta

ca imbatransc si crapa repede

deaceia cred ca au bagat apoi pompa de benzina in rezervor

eu schimb furtunele 1 la 2 ani

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da credeam ca am rezovat treaba cu amortizorul dar se pare ca am ciupit un semering, acum iar trebuie sa iau de la capat. Nui bai acum stiu ce si cum si inainte sa ma apuc o sa merg la un meserias sa imi fac scule pt detensiunat. Asta e omul cat traieste invata si mai ales din greselile pe care le face.

Mesaj completat

Super ca ai rezolvat cu suspensia!

Apropo:Unde ai incercuit cu rosu la amortizorul de directie este normal sa fie "joc"prinderea se face pe o bila.deoarece amortizorul are miscare si in plan vertical si in plan orizontal.

PS.Treaba cu o-ringurile de la injectoare este vina celui care le-a montat ultima data!!

da am vazut ce am incercuit ca e cu bila si trebuie sa se miste...incercuisem imaginea inainte sa desfac sa vad despre ce este vorba...mersi orikm

Editat de scamosu_gl
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuiesc bagate intodeauna cu vaselina sa alunece usor si nu o sa le ciupesti niciodata

iar treaba cu furtunele de benzina este stiuta

ca imbatransc si crapa repede

deaceia cred ca au bagat apoi pompa de benzina in rezervor

eu schimb furtunele 1 la 2 ani

bafta

Acesta este unul dintre motivele principale pentru care am fost sfatuit sa imi iau modelul de dupa 2000 care are pompa in rezervor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te contrazic aici.Dupa delimitarea cu Ivan Tre am testat si sunt identice.As spune ca a mea e un pic mai fasneata.Am mers cu una din 99,dar era de serie tot pe ea si avea si 65000km.Modelul meu este o ciudatenie.Este SUZUKI gsx1300rX!Nu are sonda lambda-senzor de oxigen sau catalizator si am inteles ca PC3 merge doar la modelul 2002-2007!La mine nu merge pc3?Ma bate un gand sa iau un pc3 si sa o pun apoi pe Dyno fara delimitator,fara kn,fara pc3 si apoi cu fiecare in parte sa vad diferentele.Capitane ce poti sa imi spui despre aceste necunoscute?Nasule poate ne gasim pe undeva candva cu mobrele sa o incerci sa vedem cum ti se pare.Ar mai fii un pc marca Yoshimura.Sa nu va spun ca am un amic cu un smart busit si care ma tot atata sa ai punem turbina de la puiul de Smart!

Editat de emylyo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E mult de lucru ca sa pui o turbina... bre... nu-i asa usor... o gramada de modificari.

=============

 

Asa... deci ptr ca nu am vazut pe aici trebuie sa ne amintim ca azi e ziua de nastere a bunului nostru prieten Inox.

La Multi Ani soimule... sa ne traiesti si sa ai parte de ce-i mai bun in viata... :lol:

 

Ptr cei care nu au avut sansa sa-l cunoasca... pe Adi ... o fiinta controversata, dintr-o bucata, cu o inima Mare...

Off record: A obtinut Best Aerograf 3 ani la rand la Tulcea... si locul 3 parca Anul trecut la Ravena in Italia...

 

Sunt mandru de tine Soimule! :ph34r:

 

 

Cam atat pentru Azi... :P

 

God Speed! Busa Rules!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe 18 septembrie vrem sa dam o tura pe Cheia ,evantual Sighisoara,Targu Mures cu posibilitatea ramanerii noaptea pe la o cazare si intoarcere pe 19.Vedeti care si cum vreti si poate ne gasim mai multi.Pana acum ar fii un r6,un k1 mic si unul mare si bineinteles eu.Care se baga?Stiu si ceva cazari ieftine si bune-la Targu Mures 60-70 camera si piscina in dotare.

Editat de emylyo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te contrazic aici.Dupa delimitarea cu Ivan Tre am testat si sunt identice.As spune ca a mea e un pic mai fasneata.

in linii mari este acelasi motor, diferentele fiind facute din electronica<daca e delimitata ar trebuii sa fie identica cu cea nelimitata>

oricum adevarul este pe stand dyno, dar vad ca pana acum nu s-a inghesuit nimeni

acum vin si io cu o rugaminte la voi; are cineva un disc de frana spate care nu-i mai trebuie?<uzat, nu conteaza> mi-am schimbat sistemele de franare iar pe spate m-am procopsit cu un disc oval

:wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratilor....nu merge...si nu stiu ce sa-i fac

azi am schimbat furtunele de alimentare..si cu mari sperante am iesit pe autostrada....initial mi s-a parut ca au disparut problemele si ca nu mai intrerupe, dar dupa vre-o 4 ture de centura a Pitestiului ( in care am topit juma de rezervor :wacko: ) a inceput sa intrerupa din nou..

absolut in aceleasi conditii adica mobra foarte fierbinte si benzina putina in rezervor...

ar mai fi urmatoarele variante...senzorul de aer, pompa de benzina si filtrele ( pe care le-am desfacut si mi se par ok, sau cum dracu se numeste ala de presiune din capatul pompei ca imi scapa acum...

alte idei....are cineva

heellllp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...