tro5 Postat Decembrie 14, 2004 Share Postat Decembrie 14, 2004 Am inteles ca tobele de 2timpi se curata ce calamina din cand in cand.Cum se procedeaza. Exista solutie chimica sau mecanica??? Eu am demontat toba iar la capatul dinspre cilindru este un strat de ~0,70mm depunere neagra uscata, iar la capatul catre toba finala un strat foarte subtire de negreala umeda de ulei. Cum curat toba de depunere???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomCat Postat Decembrie 14, 2004 Share Postat Decembrie 14, 2004 Din cite stiu eu (de prin carti, ca practica.... ma omoara ): se scot sitele din tobe. Sitele se stropesc cu benzina si FOOOC! Dupa ce termina de ars, se scutura sitele si se monteaza la loc in tobe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tro5 Postat Decembrie 14, 2004 Autor Share Postat Decembrie 14, 2004 Este vorba despre galerie: partea care iese din motor pana la toba finala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Decembrie 14, 2004 Share Postat Decembrie 14, 2004 Este permisa orice metoda imaginata de om pt a curata calamina din coturi.A,m incercat multiple variante, atat chimice cat si mecanice: Benzina, decarbusolv, decanol, surubelnita, fier beton striat,carlig ascutit cu flexul, lant bagat pe cot, cablu de otel, lovit cu cotul de pereti, etc. Cel mai mare succes l-am intregistrat cu metodele mecanice, adica racait pe interior ce te-miri-ce-uri ascutite si lovituri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 15, 2004 Share Postat Decembrie 15, 2004 burete metalic pt spalat vasele bagat fortat si impins dintr-o parte in alta, sau mai elegant, legat pe o sfoara trecuta prin cot si plimbat pe acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vreau Postat Ianuarie 15, 2005 Share Postat Ianuarie 15, 2005 Cel mai bun rezultat l am avut cu cablu de kilometraj de raba (cred ca era) prins in bormasina iar la 20 cm de capatul liber am taiat camasa iar dupa 10 cm am batut ( pe mizul roatativ) cu ciocanul niste piulitze in asa fel incit sa fie excentrice Piulitze care la turatzie mare ramineau in contact cu petetzii tobei. Trebuie doar sa ai grija sa nu pornesti bormasina cind cablul afara din toba. Oricum daca bagi ulei de calitate si exact cit scrie cartea tehnica nu ai probleme cu calamina. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian... Postat Ianuarie 16, 2005 Share Postat Ianuarie 16, 2005 Nu am avut ce face saptamana trecuta si am scos sitele din toba din dreapta de la Jawa. Era acolo o scarba de nedescris:o mizerie uleioasa, negricioasa care a fost imposibil de curatat in totalitate. Iar pe locul unde am ales sa desfasor aceasta activitate cred ca nu vai mai creste iarba 100 de ani de acum incolo Partea si mai urata: sitele alea nu vroiau sa mai intre la loc dupa aceea. Si mai urat: benzina, detergent, sapun, periuta etc. si totusi dupa o saptamana inca mai am putina mizerie in jurul unghiilor. Altadata mai bine schimb toba....sau poate ca nu, schimb motocicleta cu totul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vreau Postat Februarie 2, 2005 Share Postat Februarie 2, 2005 Altadata mai bine schimb toba.... mai bine tactica ..zic eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTOBRAND Postat Februarie 2, 2005 Share Postat Februarie 2, 2005 Nu am avut ce face saptamana trecuta si am scos sitele din toba din dreapta de la Jawa. Era acolo o scarba de nedescris:o mizerie uleioasa, negricioasa care a fost imposibil de curatat in totalitate. Iar pe locul unde am ales sa desfasor aceasta activitate cred ca nu vai mai creste iarba 100 de ani de acum incolo Partea si mai urata: sitele alea nu vroiau sa mai intre la loc dupa aceea. Si mai urat: benzina, detergent, sapun, periuta etc. si totusi dupa o saptamana inca mai am putina mizerie in jurul unghiilor. Altadata mai bine schimb toba....sau poate ca nu, schimb motocicleta cu totul. Daca le spalai in benzina sau decarbusolvul pus intr-un lighean , nici nu afectai flora nici nu-ti lua atata sa-ti cureti unghiile apoi! Noroc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Popescu Postat Februarie 2, 2005 Share Postat Februarie 2, 2005 despre tobe mi-amintesc ca: le demontam de pe motor: le asezam vertical, cu evacuarea-n sus, pe un suport improvizat. dedesupt fixam foehn-ul (doar pe aer rece) sa bata fix in toba, deci vertical. porneam foehn-ul cu o seringa injectam benzina in jetul ascendent de aer, la intrarea in toba. aprindeam cu o mica faclie benzina injectata. totul devenea un fel de cuptor de metalurgie in care se ardea tot uleiul, mazga, etc. din cand in cand injectam benzina. iesea un fum de nedescris, pe sus. dupa o perioada, fumul disparea, semn ca focul a consumat toate reziduurile combustibile. scoteam toba din suportul improvizat, si o lasam sa cada pe iarba, orizontal, mai cu mila sa nu se indoaie sau zgarie. dupa cateva cazaturi, la o repozitionare verticala cadeau jde mii de bucatele ca de carbune, si ramanea super curata. Atunci fugea de manca jar, cu tobele aerisite, si-si schimba si sunetul. apoi am vandut motorul, si am trecut la 4 timpi. va sfatuiesc sa faceti la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vreau Postat Februarie 3, 2005 Share Postat Februarie 3, 2005 Dupa acest tratament a picat si nichelul de pe ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Popescu Postat Februarie 3, 2005 Share Postat Februarie 3, 2005 absolut deloc. Temperatura mare era inauntru, si ventilatorul de aer alimenta cu succes focul inauntru, scotand totodata si fumul fortat. Cred ca de aceea pozitia trebuia sa fie verticala. Iar despre nichel, dupa 2-3 asemenea tratamente, capata o frumoasa tenta albastruie, dar foarte palida. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vreau Postat Februarie 6, 2005 Share Postat Februarie 6, 2005 asta e o idee foarte buna si relativ simpla. o sa aplic metoda asta hoinarului meu de epoca. sper sa fiu ferit de explozii si arsuri . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micro Postat Decembrie 25, 2005 Share Postat Decembrie 25, 2005 sal la un scooter de 49 toba nu se desfaceci e un intreg segment si nu stiu cum sa o curat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vince Black Postat Decembrie 25, 2005 Share Postat Decembrie 25, 2005 hi all. metoda mea : simpla si utila si rapida, singuru dezavantaj ca apoi tre vopsita toba! iei un aspirator, il pui sa sufle aer(NU sa traga) iei un parjolitor si dai drumumu si: aspiratoru il pui la capatu care intra in moto si cu parjolitoru' incalzeshti cartusu si tzeava, pana cand fain frumos nu mai iese fum negru si un fum frumos albastru cu alb! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
POW Postat Decembrie 26, 2005 Share Postat Decembrie 26, 2005 deci eu am avut un scooter si pt mine treaba cu toba a fost o mare problema....asta pt ca era atat d infundata incat daca-i dadeai gas mai tare se oprea motorul. eu c m-am gandit sa fac....sa bag benzina in ea....n-a mers treaba...am bagat benzina cu gaz....n-a mers..am bagat diluant...n-a mers..tot bagai c bagai in ea si scotea negru...nu reuseam sa fac nimic...nu va mai spun d nervii acumulati si d injuraturile care erau la gura mea..si eu cu mintea mea c m-am gandut.....lasa ca bag diluant cu benzina cu gaz cu terpentina si le las acolo pana a doua zi d dimineata..buuunn ,zis si facut a doua zi ma trezesc ..ma duc sa vad rodu muncii si c sa vezi...P**a rodu muncii mama si ma enervez si ii zic lu maratlogu d tata sa se duca cu ea la prietenii lui cu tobele si sa o taie cu cu flexul sa scoata sitele din ea si sa la bage la loc si sa sudeze....zis si facut. vine tata meu acasa cu toba....facuta rezolvata....o pun p scooter ...rupea,fugea rau d tot,200,300 ,350 si se opreste motoru.....mama c o avea...iar s-a intamplat treaba aia...mama nu se poate ...c sa fac ..aualeu..nu mai puteam...il repornesc si arunca afara o bucata d calamina..aja ca un carbune. bineintzeles ca apoi scooterul iar fugea 200,300,350....si eu f fericit..deci nush nici o solutie buna...fiecare face asta dupe capul lui unu cu prajitorul d paine altul cu fohenul,cu siringa-n vene ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dominte_lucian Postat Decembrie 26, 2005 Share Postat Decembrie 26, 2005 am desfacut si eu tobele,le-am curatat bine bine de tot dar a aparut o problema:sitele erau etansate de teava cu niste garnituri dintr-n material ars bine si incleiat cu ulei si toate cele care a crapat cand l-am scos amu dati-mi o idee:cu ce sa inlocuiesc garniturile alea?din ce sa fac altele?sa incerc fara ele?din clingerit ar merge facute?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micro Postat Decembrie 26, 2005 Share Postat Decembrie 26, 2005 incearca sa le alamesti.de teava de esapament si sa incerci sa le faci garnituri din fibra de sticla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dominte_lucian Postat Decembrie 26, 2005 Share Postat Decembrie 26, 2005 mai nene eu vorbesc de ansamblerile disc-garnitura-disc-teava care vin bagate in toba ce naiba.. cum boala sa bag autogenu in fundu tobei?si data viitoare cand vreu sa le curat ce fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
serviceumi Postat Decembrie 27, 2005 Share Postat Decembrie 27, 2005 Snur de asbest imbibat de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dangero Postat Decembrie 27, 2005 Share Postat Decembrie 27, 2005 frate mi s-a intamplat la fel...fa-le din cauciuc rezistent....ai grija sa nu ia foc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.