eugen.filca Postat Ianuarie 19, 2016 Share Postat Ianuarie 19, 2016 (editat) Am citit pe forum in legatura cu verificarea lantului de distributie (ktm exc 400 al meu este din 2004)pe la intinzator.Am desfacut surubul din capul intinzatorului,am scos arcul si apoi am desfacut intinzatorul,tija aceia mai avea pana la capat (intins la maxim)4clicuri.Mai pot circula cu lantul sau trebuie schimbat?Cand se considera ca lantul trebuie schimbat?Va multumesc Editat Ianuarie 19, 2016 de eugen.filca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Ianuarie 26, 2016 Share Postat Ianuarie 26, 2016 (editat) Caut si eu ceva informatii si nu prea gasesc. Care e marea diferenta dintre EXC model 2011 si model 2012 (ma refer in primul rand la 2T, 250 sau 300)? Toti spun ca 2012 e un model total nou. Din cate am sapat eu pe net, in 2010 EXC-urile aveau doar 5 viteze si pornire doar la kick. In 2011 s-a schimbat tipul de motor (pastrat pana in 2016 inclusiv), punandu-se pornirea electrica si 6 viteze, iar greutatea a crescut cu doar 2 kg (adica, daca ii dai jos partea electrica, il faci mai usor cu 3 kg fata de cel din anul anterior). Asta da schimbare de model, dupa parerea mea. In 2012 am vazut ca s-au schimbat cadrul, bascula si aprinderea. Toti spun ca acolo e marea schimbare, in 2012, nu in 2011, insa eu nu inteleg exact de ce e considerata astfel. P.S. Schimbarea de plastice din 2012 nu mi se pare suficient de importanta nici macar ca sa fie adusa in discutie. Editat Ianuarie 26, 2016 de mircea.cazachevici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 26, 2016 Share Postat Ianuarie 26, 2016 In ceea ce priveste nr de viteze, eu am avut EXC din 2002 si am EXC 2010. Ambele au 6 viteze. Marile imbunatatiri la KTM de pe un an pe altul cred ca sunt la suspensii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Ianuarie 26, 2016 Share Postat Ianuarie 26, 2016 Dupa cum spuneam, ma refer in special la 250-300 exc. ca la modelul 200 stiu si eu ca au avut 6 viteze si in 2010, si nici nu stiu sa-si fi schimbat modelul de motor in 2011. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovistein Postat Ianuarie 26, 2016 Share Postat Ianuarie 26, 2016 tot ce pot sa spun e ca in 2010 300 si 250 aveau 100% 5 viteze si pornire la buton. In ceea ce priveste schimbarea la 2011 habar nu am, poate sa fie schimbarea care s-a facut si la 2007-2008, din cate stiu 2008 a pastrat motorul de 2007, au schimbat cadrul, suspensii ,etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Ianuarie 26, 2016 Share Postat Ianuarie 26, 2016 (editat) Ma rog....site-urile de specialitate spun altceva. Si consider dementor ca site de specialitate. Daca te uiti la microfisele unui 2010, vei vedea ca partea de "electric starter" lipseste din fise. De asemenea, la "transmision" se vede ca are 5 viteze. http://shop.dementor.ro/schemat/83840/transmission-i-main-shaft Daca alegi un 2011, apare a 6-ea viteza, apare electric starter-ul, iar la motor se schimba modelul cilindrului. Nu zic ca nu pot fi erori inclusiv pe site la dementor, dar am verificat si la ktmexc.ro si situatia e identica. Editat Ianuarie 26, 2016 de mircea.cazachevici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu2000v Postat Ianuarie 26, 2016 Share Postat Ianuarie 26, 2016 Din cat am incercat eu 2T, incepand cu 2012, au e-starter si "cuplu". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 26, 2016 Share Postat Ianuarie 26, 2016 Eu zic ca, cel mai sanatos, daca nu e un junghi super uzat, sa-ti iei an cat mai recent din perspectiva suspensiilor care devin din ce in ce mai bune. Daca are doar 5 viteze, ajustezi din nr de dinti de la pinioanele finale pt cuplu/putere in trepte inferioare, ca oricum nu mergi cu a 5-a sau a 6-a. Si nici nu sunt salturi gen cutie de motocross. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmikel Postat Ianuarie 27, 2016 Share Postat Ianuarie 27, 2016 (editat) In 2010 au bagat prima oara estart, am avut eu, 5 viteze. Aveam acte carti serie vizibila etc, deci nu vb. povesti. 2011 e identica in afara cutiei care a trecut la 6 viteze. 2012 are alt cadru , prin asta se schimba multe, inaltime mai mica cu 2,5 cm ca 2008-2011, posibil alte prinderi etc. In 2009 au imbunatatit suspensia fata iar in 2010 suspensia spate. Motorul e la fel, pana 2016, difera muzicuta, setari carb, chiuloasa si alte frectii insa in mare e la fel. Eu zic ca de la 2010 (ca sa prinzi si upgradeul de susp. spate) in sus sunt ok toate, in functie de stare. Ar merita si cu 6 viteze pt. ca are vit. 1-2 un pic mai spre cuplu, 13/52 la 2010 ar fi echivalentul la 13/50 2011 pt. vit. 1si2 Ps nu stiu pe ce microfise va uitati voi insa la 2010 peste tot gasim 250 exc e-starter (EU) si 300 EXC-E SIX DAYS (EU). Cat de greu poate fi ? Editat Ianuarie 27, 2016 de dmikel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Ianuarie 27, 2016 Share Postat Ianuarie 27, 2016 pai modificarea geometriei cadrului e o chestie mare. Am mers cu ambele... nu pot spune ca am simtit mare diferenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmikel Postat Ianuarie 27, 2016 Share Postat Ianuarie 27, 2016 (editat) Ma rog....site-urile de specialitate spun altceva. Si consider dementor ca site de specialitate. Daca te uiti la microfisele unui 2010, vei vedea ca partea de "electric starter" lipseste din fise. De asemenea, la "transmision" se vede ca are 5 viteze. http://shop.dementor.ro/schemat/83840/transmission-i-main-shaft Daca alegi un 2011, apare a 6-ea viteza, apare electric starter-ul, iar la motor se schimba modelul cilindrului. Nu zic ca nu pot fi erori inclusiv pe site la dementor, dar am verificat si la ktmexc.ro si situatia e identica. vezi ca nu ai ales modelul care trebuie , alege din lista 250 exc e-start(eu)» Post actualizat in 27 Jan 2016 04:41 pai modificarea geometriei cadrului e o chestie mare. Am mers cu ambele... nu pot spune ca am simtit mare diferenta exact, mare diferenta nu simtim noi, conteaza mai mult sa fie motorul, ambreeajul ok pt. ca acolo simti diferente intre una buna si una praf. Si la fel de adevarat este ca un 2010 cu suspensiile ok in parametrii va fi mai buna decat un 2015 cu suspensia varza.» Post actualizat in 27 Jan 2016 04:50 Cadrul de 2008-2011 a fost ok, l-au tinut pe Husaberg pana in 2013. » Post actualizat in 27 Jan 2016 04:58 Diferente de greutate nu sunt intre 2010 si 2011, eventual cele 2 pinioane in plus de la a 6-a viteza de pe 2011 Editat Ianuarie 27, 2016 de dmikel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Ianuarie 27, 2016 Share Postat Ianuarie 27, 2016 Multam de raspunsuri. Chiar ma uitam la modelele 2010 de vanzare (cam 3000 euro) si cele din 2012 (peste 4000) si nu stiam daca merita diferenta (presupunand starea buna a motocicletei, asa cum se lauda oricina in anunturile de vanzare). Mai am o intrebare: diferenta de la EXC la EXC Six Days e doar de furci 4CS si ceva briz-briz-uri. Cat de mult merita? E o trecere sensibila la ceva superior, sau e ceva ce doar un avansat simte pe trasee supertehnice? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmikel Postat Ianuarie 29, 2016 Share Postat Ianuarie 29, 2016 (editat) Sunt mai bune 4cs cand vin de la mama lor, insa depinde de foarte multi factori pt. ca tu iei mobra second. La 4cs sunt mai mai putini mecanici dibaci care le fac calumea. O 4cs prost reglata va fi mai slaba decat o oc bine pusa la punct. Cele mai bune setari din modelele mai vechi 4cs au fost pe husaberg 2011-2013. Eu in locul tau as cauta asa ceva. Era una de vanz. pe forum la Sher sau asa ceva. Eu zic ca merita 3800 fiind Husaberg 2012 fata de un ktm exc ( nu six day) 2010 la 3000 sa zicem Editat Ianuarie 29, 2016 de dmikel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Februarie 2, 2016 Share Postat Februarie 2, 2016 Un amic cauta un exc 450 dupa 2008. Pt oferte lăsati PM. » Post actualizat in 20 Feb 2016 16:16 vand ac carburator original KTM : N3CH. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tavi97 Postat Februarie 21, 2016 Share Postat Februarie 21, 2016 (editat) Salut , vreau si eu sa trec pe KTM 250 -450 , si un prieten imi zicea sa nu trec pe KTM deoarece trebuie sa ii fac schimbul de ulei odata la 10 ore ... , eu vreau sa il fac si sm .Voi cunoscătorii ce ziceți ? M-am dat la Sângeris cu un KTM 250 4t si m-am îndrăgostit de KTM . P.S. Daca aveți si de vânzare sunt interesat Editat Februarie 21, 2016 de Tavi97 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 21, 2016 Share Postat Februarie 21, 2016 Parerea mea e ca musai sa-l inmatriculezi pe numele tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Februarie 21, 2016 Share Postat Februarie 21, 2016 eu am 525 si e super ok ,in varianta supermoto e senzatie,golanaeala maxima,eu iti recomand 450 e super,poti sa iti iei enduro si sa ii schimbi rotile cand il faci sm,mie imi ia cca 30 de minute si o bere sa il fac din sm in enduro sau din enduro in sm.In plu exc-urile sunt inmatriculabile si au pornire a buton si la pedala » Post actualizat in 21 Feb 2016 15:03si schimbul il fac la 12-16 ore, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tavi97 Postat Februarie 21, 2016 Share Postat Februarie 21, 2016 Si ca motorizare voi ce ziceți 2t sau 4t la 2 T nu imi prea place sunetul iar la 4t am înțeles ca sunt mai greu de întreținut ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 21, 2016 Share Postat Februarie 21, 2016 (editat) Pt ca si SM..... 4T sa fie. 450 Editat Februarie 21, 2016 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Februarie 21, 2016 Share Postat Februarie 21, 2016 A si la filtre eu le schimb o data da o data nu ,la 3 schimburi ma costa 250 de ron,si vine cca 45 de ore ,aproximativ 3000 -3500 de km,cat la una normala.2 T supermoto e ok doar pe circuit ca in oras e ca naiba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Martie 7, 2016 Share Postat Martie 7, 2016 Intrebare intrebatoare: La actualul moto (Husaberg TE 250/2011), mi-a venit intr-o cutie si bordul. probabil nefolosit niciodata (mai are inca folia de protectie pe ecran), plus ceva fire date jos de pe instalatia electrica din spatele farului. M-ar interesa sa folsesc acest bord strict ca hour-meter. Dar....o singura mufa din cele 3 ale bordului se potriveste intr-una din cele de pe instalatia electrica data jos. Si, mai departe, nu stiu unde sa mai conectez, deoarece sub rezervor nu am nici o mufa libera. In principiu, ar trebui sa fie ca la EXC, nu? Ca e 99% EXC. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 8, 2016 Share Postat Martie 8, 2016 Pai daca te uiti pe orice schema electrica de EXC vezi ca o mufa e pt alimentare (aia pe care ai conectat-o deja), alta e pt senzorul rotii fata (zici ca nu te intereseaza viteza/km) si a treia (aia mare) e pt un comutator de ghidon ca sa schimbi in mers meniurile. » Post actualizat in 08 Mar 2016 04:59manual 7203J6_OM_EN.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Martie 8, 2016 Share Postat Martie 8, 2016 Dupa cum spuneam, nu prea vad mufe disponibile pe sub rezervor in care sa se infiga macar mufa de alimentare. Deci....gasesc un plus si un minus, le conectez la firele rosu si negru din mufa de alientare, si gata? Bordul stie cand e alientat si, automat, imi calculeaza orele? (Motorul nu mai are partea de electrostarter si baterie, deci bordul ar fi alimentat doar in mers) Pot sa iau de la bec? Sau acolo o fi curent alternativ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Martie 8, 2016 Share Postat Martie 8, 2016 Daca ai mufa cu 3 picioruse si pe cadru e ok,dar trebuie sa ai si senzorul la roata conectat,bordul porneste dupa ce trece magnetul de pe disc prin dreptul senzorului de viteza,cand teopresti bordul iti arata in ore iar cand te pui in miscare iti arata km parcursi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 8, 2016 Share Postat Martie 8, 2016 Nu stiu daca sesizeaza orele in functie de alimentare sau in functie de invartirea rotii dar alimentarea lui trebuie sa fie musai de la releu, adica firul rosu-galben, nu cel galben de la becuri. Asta daca sunt aceleasi coduri de culori ca la EXC. Pe de alta parte, bordul asta functioneaza si fara alimentare de la mobra, atata timp cat are bateria lui, un CR2xxx, si ai senzorul de roata. Din nou, nu stiu pe ce se bazeaza masuratul orelor. Intreaba-l pe Jumba. Sau pui cu un mil de lei un hourmeter cinstit si gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.