stegulake Postat Mai 14, 2016 Share Postat Mai 14, 2016 Salut, incepator total pe moto, 15 ani de condus conserve, am 1,68 si 60 kg, vreau sa imi iau ceva de mers in oras, dar o data pe luna sa ies si un pic pe coclauri, am ceva off road la activ, deci intrebarea ma este ce imi iau, mi as lua exc un 4t cat mai mic ca si cilindree, o fi bine o fi rau? Ma descurc in oras, oare ajung cupicioarele jos? Acu fac scoala pentru A si ma mananca tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 14, 2016 Share Postat Mai 14, 2016 (editat) MOTOCICLISM.ro ? Totul despre motocicletele offroad ? Hard enduro ? Hai Portocaliii(ktm Exc Rulz) ? Asta cam exclude orasul. Pune intrebarile tale pe alt topic. Eventual la sectiunea SuperMoto daca tii neaprat la combinatia EXC+oras. Editat Mai 14, 2016 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jilaveanucoste Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 Salut. Am un exc 450 din 2005 si am o nelamurire. Cand pornesc motoru in partea dreapta unde este ambreajul se aude un zgomot, dar cand trag maneta ambreajului nu se mai aude. In rest motocicleta se comporta bine. Sa fie un motiv de ingrijorare sau este ceva normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 17, 2016 Share Postat Mai 17, 2016 Normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Mai 17, 2016 Share Postat Mai 17, 2016 Cand aveam EXC 4T imi amintesc ca, dupa ce il culcam pe o parte, incepea sa scoata fum gros albastrui. Practic uleiul ajungea prin epuratorul de gaze in carburator. Era motor cu o singura baie de ulei, nu doua ca alea dupa 2008, dar si astea cred ca au ceva epurator de gaze. Pistonul la EXC 4T nu e consumabil. Nici macar segmentii. Da,epuratorul de gaze merge in carburatir,dar eu le anuleze de acolo si in duc in capacul filtrului de aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 17, 2016 Share Postat Mai 17, 2016 Pai din capacul filtrului de aer (cutia) tot in carburator ajunge. Eu il anulasem, lasand furtunul in jos. Ca sa nu intre apa, improvizasem o supapa pe furtun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Mai 17, 2016 Share Postat Mai 17, 2016 Da,ajunge ,dar nu mai da cu fum deloc plus ca e ferit de apa si mizerie,mai e si varianta ta intradevar cu supapă. » Post actualizat in 17 May 2016 05:51 Are cineva un manual de setare a suspensilor fata pentru ktm 450 exc 2009? Am cautat pe net si am gasit de fiecare data variante diferite.. Ma referi la reglajul de sus si de jos, atat. Mai exact atunci cand dau peste un bolovan sau un lemn mai mic primesc soc in ghidon,ca si cum ar fi suspensia blocata... Ceva nu bate bine .. Multumesc ! Din cate stiu eu,jos e compresia si sus reboundul,desfa de inceput jos 3 clicuri,invers acelor de ceasornic. Vezi daca se modifica,daca nu,inseamna ca ceva nu e ok la cum e prinsă roata,am mai intalnit situatii asemanatoare cad nu erau perfect paralele telescoapele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 17, 2016 Share Postat Mai 17, 2016 Are cineva un manual de setare a suspensilor fata pentru ktm 450 exc 2009? Am cautat pe net si am gasit de fiecare data variante diferite.. Ma referi la reglajul de sus si de jos, atat. Mai exact atunci cand dau peste un bolovan sau un lemn mai mic primesc soc in ghidon,ca si cum ar fi suspensia blocata... Ceva nu bate bine .. Multumesc ! Incearca varianta din manualul utilizatorului de site-ul oficial apoi te joci cu asta: Offroad - It's Shocking__.doc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 26, 2016 Share Postat Iunie 26, 2016 (editat) Salutare, de unde as putea sa iau mai multe protectii la un ktm 450 exc 2004? Nu vreau sa platesc transport pentru fiecare reper in parte, vreau un singur magazin cat mai complet. Imi trebuie: scut metalic, plastice la capace sa nu le frec cu cizma, protectii la radiatoare, ceva portbagaj sa pun un rollbag. Apoi... e ceva site cu reperele de pe motocicleta/piesele ca sa le pot vedea codul la fiecare? Editat Iunie 26, 2016 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Iunie 26, 2016 Share Postat Iunie 26, 2016 Pe shop.dementor.ro vezi codurile. Ca si magazin, recomand masterbike.ro. Nu te lua dupa site, ca nu pot pune tot pe el. Dai telefon si intrebi de preturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 Am mai citit pe aici una alta, destul de util, mai ales la tubliss si muse Nu o zis nimeni nimic de bilele alea de bagat in roti ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Vedeam ca imi picura ulei din motor. Dupa ce m-am uitat mai bine, am vazut ca imi curge pe la axul ce tine pinionul... E ceva clasic la astea? (exc 450 2004) Nu simt joc in pinion/ax, presupun ca doar simeringul a cedat. Ca sa il schimb, ma gandeam sa bag motorul in a 1-a, sa calce cineva frana spate, sa desfac surubul ala. Se desface normal? Adica invers ca si ceasul? Trebuie incalzit? Are loctite? Simeringul e de suprafata? Musai sa pun OEM KTM sau pot pune orice simering? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 eu mi-am schimbat toate semeringurile exterioare ,sunt 3,la pinion la kick starter si la schimbator,La pinion am schimbat cu tot cu bucsa de metal care vine pe ax si cu oring ,surubul se desface in sens normal si de obicei are loctite,Cel mai bine il desfaci cu un ciocan de impact.Eu am unul electric pentru desfacut roti ,merge la 12 v inclusiv la bateria de la masina.Ebun la casa omului asa ceva e cca 150 de lei.Daca nu ai asa ceva cel mai bine te duci la o vulcanizare si desfac ei,asta daca nu poti desface prin actionarea franei spate si cu o cheie cu prelungitor. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 Domnu, ti-am dat un link pt piese oem. Adica fisa care-ti trebuie e asta: http://shop.dementor.ro/schemat/59668/transmission-ii-racing Si, daca cauti pe google codul surubului aluia (de care iti spune clar ca e cu loctite), iti da asta: https://www.google.ro/search?site=&source=hp&ei=ztlyV5PnJML_ad_Nm_AP&q=59033034044&oq=59033034044&gs_l=mobile-gws-hp.3...3986.39972.0.40900.18.15.3.1.1.0.1367.9130.0j6j1j0j1j1j0j6.15.0....0...1c.1.64.mobile-gws-hp..1.5.3780.3..0j41j0i3.E7Mku4lodzs#imgrc=VY1B2SDDgZ-0CM%3A Deci e surub normal. Semeringul e 10 lei pe original. Nu merita sa faci incercari cu alte semeringuri, mai ales ca ai reprezentant husqvarna-KTM la tine in oras si nu te costa transportul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 Este kit cu tot ce trebe pentru asta, 90 de lei la ktm; incerc sa il montez azi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danok Postat Iulie 2, 2016 Share Postat Iulie 2, 2016 Salut. La un KTM 350 exc când bag in viteza 1 o ia din loc chiar dacă ambreiajul este tras. O fi o problema de aerisire circuit sau de ulei prea gros? In sarcina nu patineaza deloc așa ca nu m as grăbi sa schimb kit ul de ambreiaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 3, 2016 Share Postat Iulie 3, 2016 Am luat un scut de pe olx, marketat ca potrivin-du-se pe "KTM 400 450 530 Meca' System" L-am primit, e intr-adevar nou. Dar nu se potriveste pe motorul meu, asa ca am inceput sa tai din el la spate, poate poate... Evident, nu are cum sa se potriveasca... nu urmareste linia la cadru. Partea buna e ca inca se poate folosi pe motoare pe care incape. O sa ma uit la ce e stantat pe el, faceti cross reference si primul venit, primul servit (il donez, trebuie doar sa iti platest curierul catre tine). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Iulie 11, 2016 Share Postat Iulie 11, 2016 Asa este normal sa faca doar la prima si/sau a doua introducere in viteza dupa ce motorul a fost nepornit o perioada mai mare(placile raman lipite intre ele). Daca face de fiecare dat,probabil nu debreiaza complet. Vezi cum e reglajul manetei, sau daca nu cumva are aer. Daca are aer, maneta e putin 'pufoasa'. Salut. La un KTM 350 exc când bag in viteza 1 o ia din loc chiar dacă ambreiajul este tras. O fi o problema de aerisire circuit sau de ulei prea gros? In sarcina nu patineaza deloc așa ca nu m as grăbi sa schimb kit ul de ambreiaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 13, 2016 Share Postat Iulie 13, 2016 Cateva trante si vanatai mai tarziu, am reusit sa identific scutul de donat. Scrie pe el 2499 si pare a se potrivi pe modele 450 si 530 din 2008 pana in 2011. As vrea sa ajunga la un posesor de astfel de motor unde potriveste din prima, nu sa il dau cuiva care sa il taie! Am pus pe el semnalizarile, fata spate, dar fire de claxon chiar nu am gasit. Ma gandeam ca ar trebui sa fie tot in fata sub far, dar numa alea de la semnale am gasit... Oare unde is pe motorul meu firele de la claxon? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 13, 2016 Share Postat Iulie 13, 2016 Dar buton de claxon ai? Daca da, urmaresti firele de la buton. La claxon un fir e rosu iar celalalt e rosu-galben. Cel rosu-galben e plusul continuu din snopul principal de fire al mobrei iar cel rosu vine de la claxon la butonul de claxon pe care acesta il cupleaza cu un fir maro care reprezinta masa instalatiei. Deci urmaresti firul complet rosu care pleaca din blocul de comenzi stanga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danok Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 Asa este normal sa faca doar la prima si/sau a doua introducere in viteza dupa ce motorul a fost nepornit o perioada mai mare(placile raman lipite intre ele). Daca face de fiecare dat,probabil nu debreiaza complet. Vezi cum e reglajul manetei, sau daca nu cumva are aer. Daca are aer, maneta e putin 'pufoasa'. Salut. La un KTM 350 exc când bag in viteza 1 o ia din loc chiar dacă ambreiajul este tras. O fi o problema de aerisire circuit sau de ulei prea gros? In sarcina nu patineaza deloc așa ca nu m as grăbi sa schimb kit ul de ambreiaj La pornirea la rece, cand bag in a 1-a cu ambreiajul tras smuceste si se opreste motorul. Dupa ce se incalzeste putin, doar smuceste si tinde sa o ia de pe loc . Ma gandesc ca poate este si din ulei, poate fostul propietar a pus unul mai gros. Sau , asa cum spui si tu, poate are aer pe instalatie. Se aeriseste de jos in sus ,nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 Eu cred ca la orice ambreiaj hidraulic, se baga de jos in sus lichidul. Si ma mai gandesc ca is de asa natura proiectate(sa nu aibe pe instalatie bucle de genul ~), ca daca tragi de cateva ori de maneta, se aerisesc singure Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 Daca nu iti patineaza in mers, nu cred ca are nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danok Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 Nu patineaza in mers, dar merge singura in a 1-a cu ambreiajul tras. Ceva ceva tot are... Schimb uleiul si aerisesc circuitul .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 16, 2016 Share Postat Iulie 16, 2016 Eu m-am zgarcit sa cumpar ulei special de ambreiaj si am luat ulei hidraulic romanesc de 2lei litrul sau cam asa ceva. Surpriza: merge perfect. Nici nu ataca garnituri, nici nu se evapora la fierberi de motor, nici nimic. Danok, poate ai tija metalica prea scurta. Tija pe care o impinge pistonasul ala de jos, de la motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reddogsibiu Postat Iulie 16, 2016 Share Postat Iulie 16, 2016 La un 450 am avut aceeasi problema.am schimbat discurile ale de la ambreiaj si s a rezolvat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.