acladdesign Postat Ianuarie 18, 2008 Share Postat Ianuarie 18, 2008 cred ca foto sunt din vara,asa ca plasticele s-au mai zgariat,de asta ce ai vazut tu in realitate nu corespundea cu pozele(nu sunt varza,ca l-am vazut si eu)radiatoarele se stramba la enduro(eu le-am strambat cu tot cu protectii)si cate un fir de iarba mai ramane pe la radiatoare ,dupa ce o speli,ca doar na,dar nu cred ca avea noroi.idea este(cred) ca omul nu mai vrea sa bage bani in ea din diverse motive(pentru ca stii ca tre sa bagi continuu,daca te folosesti de ea la padure,nu?)si poate ca nici nu a vrut sa-i dea o fata,asa,ca pentru vanzare.in principiu,o portocala daca-i in mintile ei,cum spunea cineva de pe aici,inseamna ca are mai toate alea schimbate la timp si asta inseamna bani,deci sigur nu vei lua niciodata la 3500 o capra din punct de vedere tehnic perfecta.daca nu-i bine ce-am zis,va rog..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Ianuarie 18, 2008 Share Postat Ianuarie 18, 2008 nu vreau o mtocicleta tipla(sau ma rog vreau) dar multe sunt la vanzare de ceva timp(sau ptr vanzare) si au fost folosite fara sa fie intretiunte ca doar se va vinde..... nu acuz pe nimeni .... e un fenomen de piata. imi pare rau doar ca nu imi permit..... nu e prost cine cere, ci cel care da(asta e vorba comerciantilor) caut ceva mai putin folosit... poate unu care si-a luat motorul dar nu s-a bagat la hardcore cul ci doar softcore (mai sex oral asa) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibanu Postat Ianuarie 18, 2008 Share Postat Ianuarie 18, 2008 Parerea mea e ca nu stii nimic despre enduro si nici despre supermoto si asta pentru ca nu ai trait fenomenul.Dupa ce vei merge prin padure cu un KTM "obosit " de 6-7 ani ca al lui Vali sau ca al lui Gabi sau ca al meu vei privi altfel lucrurile. Eu nu dau KTM-ul meu pentru ca nu merge(ba chiar ma surprinde cum poate sa mearga , cu mult peste capacitatile mele) ci pentru ca vreau unul mai nou. Eu merg chiar si acum cu el la zapada, gheata , merg cateodata singur insa stiu cum il ingrijesc dupa fiecare iesire si stiu ca nu ma lasa balta. Ca imi da un pic de ulei pe la vreun simering la pedala de pornire sau pe la busonul de ulei nu mi se pare o mare problema. E urat sa vezi dupa o iesire esapamentul plin de pamant de zici ca este plin de rugina, cadrul sigur are ceva lovituri dupa ce treci peste busteni, prin bolovani de rau, dar inca odata iti spun astea nu sunt motociclete de terase. Am avut si street si speed si cross si enduro, la speed imi placea sa luceasca totul, sa nu aiba nici o zgarietura, dar dupa un timp nu mai mi-a oferit nici o satisfactie. Am zis sa imi iau un cross, am plecat la Arad , la aproape 500 km de casa sa vad si sa iau un RM 250 din 1996-1997si cand am ajuns acolo si am vazut Suzuki-ul am zis ca nu imi place si ca nu este de mine, insa l-am luat ca sa nu zic ca am facut drumul degeaba pana acolo. Am avut noroc sa ma imprietenesc cu niste baieti extraordinari din zona noastra de la care am invatat sa ma dau si m-am dat si m-am dat si am ajuns ca un drogat care daca nu isi baga sambata si duminica motorul prin vena intra in sevraj. Dupa care am dat la schimb la mama naibii , la Miercurea Ciuc ,un Fireblade aranjat super , bibilit pe un junghi de KTM, murdar zgariatcu plastice belite, cu lantul varza, cu foaia si pinionul terminate, dar dupa cum spune Atillas nu mai vad in fata ochilor decat KTM. Nu stiu de ce dar si in afara KTM-urile de enduro isi pastreaza ridicat pretul proportional cu anul de fabricatie, spre deosebire de alte marci.Tragi tu concluzia de ce este asa?By the way: iti ofer imprumut motocicleta mea sa mergi la o tura de enduro aici , la Targoviste si vorbim dupa aia despre cat de mult iti mai pasa de toate aspectele, gen plastice tipla, lant portocaliusi cadru polishat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moz Postat Ianuarie 18, 2008 Share Postat Ianuarie 18, 2008 Al meu dupa prima tura luat de nou sunt zgariate toate plasticele cate putin, unde scria frumos cu portocaliu ktm racing la am sters eu cu gheata, nu mai scrie nimic si am reusit sa mi stramb maneta de ambreaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Ianuarie 18, 2008 Share Postat Ianuarie 18, 2008 bai nene..... mu e vb de plastice.... e vb de facatura dintre anunt si realitate..... "cand am ajuns acolo si am vazut Suzuki-ul am zis ca nu imi place si ca nu este de mine, insa l-am luat ca sa nu zic ca am facut drumul degeaba pana acolo" asta e buna ) nu stiu NIMIC despre enduro.... am experiente legate de FACATURI..... si ma feresc de ele nu caut chilipiruri ptr ca nu mi le permit... din acest motiv am postat aici... am ce sa gasesc la bani pe care i am sau sa mai strang?! nu sunt motociclist de terase dar nici de padure.... am cerut sfaturi nu exprimarea frustrarilor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moz Postat Ianuarie 18, 2008 Share Postat Ianuarie 18, 2008 E 8000 unu nou , cat de bun crezi ca gasesti la 3000? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Ianuarie 18, 2008 Share Postat Ianuarie 18, 2008 ... am ce sa gasesc la bani pe care i am sau sa mai strang?! O motocicleta enduro, cel mai bine e s-o cumperi noua. Daca nu ai bani de noua, macar sa ai bani de una veche de un an, doi. Motocicletele enduro "traiesc" intens dar "mor" repede. Daca nu ai macar 5000 euro, mai bine muta-ti gandul. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Ianuarie 18, 2008 Share Postat Ianuarie 18, 2008 multam de raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Ianuarie 18, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 18, 2008 sunt perfect de acord cu @angi..daca vrei o capra mai de doamne ajuta trebuie sa ai in buzunar 5-6 mii de eu.la ktm strict trebuie sa fie maximum calarit 2 sezoane intr-o limita de km de bun simt de 2000-2500 pe sezon..nu apuca sa se strice mai nimic iar proprietarul sigur investeste incet incet si in extras-uri..care oricum la achizitionare SH nu sunt platite.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Ianuarie 18, 2008 Share Postat Ianuarie 18, 2008 (editat) E 8000 unu nou , cat de bun crezi ca gasesti la 3000? Ca si stilgar mi-am dorit un EXC cam la 3000 de euro anul trecut.Am cautat pe mobile si am gasit un EXC 400 din 2000 cu 3100 de euro,plus multe piese de schimb mare parte din ele noi. Avea 3000 de km si acum are 4000 ca atat timp am avut de el. Se mai umezeste cate un semerig, mai strangi ce suruburi desface dar rugina si aburi nu am vazut.Avea plasticele de circuit pe el si cele originale separat .Am pus doua poze ca sa vezi cum arata un anunt serios. Asa ca nu e imposibil sa gasesti unul bun cu banii aia.Cauta in continuare ca vad ca stii sa te feresti de tepe.Eu personal nu am luat teapa. Sper ca anul asta sa am mai mult timp de el. Editat Ianuarie 18, 2008 de edi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moz Postat Ianuarie 18, 2008 Share Postat Ianuarie 18, 2008 (editat) cat te a costat cu adus cu tot ? Editat Ianuarie 18, 2008 de moz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Ianuarie 18, 2008 Share Postat Ianuarie 18, 2008 cat te a costat cu adus cu tot ? Nu am un calcul exact dar probabil 3700 cu inscriere cu tot, plus 800 kitul de transformare in supermoto luat de la atillas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Ianuarie 18, 2008 Share Postat Ianuarie 18, 2008 exc de 6 ani , la bani putini, cu plastice originale intacte, in stare tehnica foarte buna, te asigur ca este o raritate chiar si in germania.asa cum spun si predecesorii, daca nu vrei sa mai bagi nici un ban in piese nu te astepta sa te coste sub 5000, mai ales daca de uiti de la 2003 in sus.totusi, cred ca este de luat in seama si varianta unui motor in care sa stii ce mai trebuie bagat si sa iei in calcul costul reparatiei, pt ca ai certitudine asura starii reale tehnice. preturile se mentin mari pt ca o motoreta in stare buna CERE BANI constant pentru a fi mentinuta in aceasta stare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Borosescu Postat Ianuarie 19, 2008 Share Postat Ianuarie 19, 2008 Sper ca anul asta sa am mai mult timp de el. si eu sper sa ai mai mult timp .. ca sa ne dam impreuna .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PUTZUBIKER Postat Ianuarie 19, 2008 Share Postat Ianuarie 19, 2008 Va ''SALUT'' Am achizitionat de pe forumul de vanzari un KTM 350 din 1985 (deoarece eu sunt mai in varsta (48 ani) si imi place la nebunie sa reconditionez motoare) am plecat la BRASOV , l-am vazut si imediat l-am cumparat. ACUM DOMNILOR SA VA SPUN CE AM GASIT LA ACEST SOFER DE TIR,CARE NU ESTE BIKER SI NU STIA CE MOTOR DETINE (cumparat de la un broscar de 60 ani) SI CARE LA PRIMA IESIRE IN TEREN I-A RUPT GENUNCHIUL. FARA SA O MAI LUNGESC CU VORBA AM CUMPARAT UN MOTOR ENDURO-TOURING CU DISC FLOTANT PE FATA SI MOTOR 4T CU NUMAI 8548 KM LA BORD (REALI) SI SPRE SURPRINDEREA MEA TOTUL PE EA SUNT DIN PLASTIC . RUGAMINTEA MEA ESTE DACA STITI UN LINK CU EVOLUTIA KTM CA PE BIKEZ NU AM GASIT MODELUL. IN TARGA SCRIE KTM 348 GS 4/BENZ CU TERMINATIE SEBRING IAR IN ALT LOC SCRIE KTM 350 E 4T, AM NEVOIE DE DATE CA NU STIU CE ULEI SI CE FILTRE SA FOLOSESC SI NICI CANTITATILE NECESARE. VA MULTUMESC ANTICIPAT PT. PENTRU INFORMATII PS. -SPER SA MA PRIMITI SI PE MINE IN MAREA FAMILE KTM DESI MODELUL MEU E AXAT SPRE DUAL ''SALUTARI si RESPECT'' Domnilor in cautarea mea disperata de a afla date despre modelul ce l-am cumparat am descoperit ca modelul este 350 gs 4 t cu motor ROTAX 11,50 kw 5600 rot/min in realitate pe turometru indica 10.ooo rot.min si zona rosie incepe de la 7500 rot,fabricat din 1984-1986,are toate plasticele ACERBIS ,uleiul se afla in cadru,racire pe aer. INTREBARE-Nu credeti domnilor ca la 11,50kw aceasta motocicleta este limitata? Si daca este cine imi poate spune si mie unde poate fii limitarile puse pentru a le putea scoate ? sau si broscarii fac acelasi lucru ca la RAR-ul nostru cand te duci cu un motor din 2003 si iti scrie in carte 2001 cum a patit un amic cu un yzf400 RUGAMINTEA mea este daca stie cineva adresa fabrici ktm din Matighoffen (sper ca am scris bine ca la germana ,mai ''de pork'') ca mai mult ca sigur au un istoric al ktm ,de unde as putea sa aflu date concrete. O alta RUGAMINTE ar fii daca stiti careva cat ulei sa bag in cadru sau nu are importanta decat sa fie plin cadrul . CINEVA m-a invatat sa bag ulei 20w50 full sintetic -DUMNEAVOASTRA CE PARERE AVETI ???? cu multumiri anticipate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Ianuarie 19, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 19, 2008 ''SALUTARI si RESPECT'' Domnilor in cautarea mea disperata de a afla date despre modelul ce l-am cumparat am descoperit ca modelul este 350 gs 4 t cu motor ROTAX 11,50 kw 5600 rot/min in realitate pe turometru indica 10.ooo rot.min si zona rosie incepe de la 7500 rot,fabricat din 1984-1986,are toate plasticele ACERBIS ,uleiul se afla in cadru,racire pe aer. INTREBARE-Nu credeti domnilor ca la 11,50kw aceasta motocicleta este limitata? Si daca este cine imi poate spune si mie unde poate fii limitarile puse pentru a le putea scoate ? sau si broscarii fac acelasi lucru ca la RAR-ul nostru cand te duci cu un motor din 2003 si iti scrie in carte 2001 cum a patit un amic cu un yzf400 RUGAMINTEA mea este daca stie cineva adresa fabrici ktm din Matighoffen (sper ca am scris bine ca la germana ,mai ''de pork'') ca mai mult ca sigur au un istoric al ktm ,de unde as putea sa aflu date concrete. O alta RUGAMINTE ar fii daca stiti careva cat ulei sa bag in cadru sau nu are importanta decat sa fie plin cadrul . CINEVA m-a invatat sa bag ulei 20w50 full sintetic -DUMNEAVOASTRA CE PARERE AVETI ???? cu multumiri anticipate daca motorul are uzura avansata atunci e recomandat un ulei mai gros care preia cat de cat jocurile si riscul sa il consume rapid este mai mic...in cadru busonul trebuie sa aibe o joja scurta..se porneste motorul si se lasa 10 min la incalzit dupa care uleiul se masoara cu capacul desurubat(trebuie sa fie la crestatura de sus a jojei..) adresa si nr de telefon ale fabricii sunt Ktm-Sportmotorcycle AG,Stallhofnerstrasse 3,A-5230 Mattinghofen telsi fax+43 7742/6000-0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PUTZUBIKER Postat Ianuarie 19, 2008 Share Postat Ianuarie 19, 2008 daca motorul are uzura avansata atunci e recomandat un ulei mai gros care preia cat de cat jocurile si riscul sa il consume rapid este mai mic...in cadru busonul trebuie sa aibe o joja scurta..se porneste motorul si se lasa 10 min la incalzit dupa care uleiul se masoara cu capacul desurubat(trebuie sa fie la crestatura de sus a jojei..) adresa si nr de telefon ale fabricii sunt Ktm-Sportmotorcycle AG,Stallhofnerstrasse 3,A-5230 Mattinghofen telsi fax+43 7742/6000-0 multumesc mult pantru raspuns si te-as ruga dca ai adresa de net.???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Borosescu Postat Ianuarie 19, 2008 Share Postat Ianuarie 19, 2008 salutare oameni buni postez aici, nu stiu daca e cel mai potrivit topic pt asa ceva dar exista multe persoane care se pricep si care ar putea sa ma ajute .. asa ca va rog, daca stiti, spuneti-mi si mie ce cote au rulmetii de la o roata de spate de la un KTM exc si ce parere aveti de rulmentii SKF france ?? pot sa ii folosesc la butucul rotii de spate? Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
acladdesign Postat Ianuarie 20, 2008 Share Postat Ianuarie 20, 2008 salutare oameni buni postez aici, nu stiu daca e cel mai potrivit topic pt asa ceva dar exista multe persoane care se pricep si care ar putea sa ma ajute .. asa ca va rog, daca stiti, spuneti-mi si mie ce cote au rulmetii de la o roata de spate de la un KTM exc si ce parere aveti de rulmentii SKF france ?? pot sa ii folosesc la butucul rotii de spate? Va multumesc! din cate stiu eu,rulmentii din chitul de reparatie original ktm sunt SKF! asa ca pune skf,dar mai bine cumpara un chit,ca sunt mai multe 'chestii' care tre inlocuite,nu numai rulmentii. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Ianuarie 20, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 20, 2008 multumesc mult pantru raspuns si te-as ruga dca ai adresa de net.???? din nefericire singurele contacte cu fabrica se iau doar telefonic si bineinteles in limba germana sau engleza..ai numerele trecute in topic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drgn Postat Ianuarie 24, 2008 Share Postat Ianuarie 24, 2008 salut. am o problema cu motoreta, un 300 exc 2T din 2006. m-am dat pe la -5grade (nu stiu daca e importanta temperatura) prin padure si dupa un timp am ramas fara suspensie pe spate. mie imi da impresia ca toata greutatea mea mai este tinuta doar de arc. aproape ajung sa ating cu roata aripa. puteti sa imi recomandati pe cineva care sa o faca sau cum sa o fac eu, pt ca nu mai vreau sa merg la motomania pt ca nu imi place cum lucreaza baietii de acolo. de fiecare data cand mi-am luat motoru de acolo a mai trebuit sa mai surubaresc eu la el. si nici atmosfera client-service nu imi place acolo. am auzit ca ar mai fi unii pe langa bgs-ul de la apaca... a.. sunt din bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogd_and Postat Ianuarie 25, 2008 Share Postat Ianuarie 25, 2008 vad ca toata lumea vorbeste de EXCuri pe la 400 in sus si pretul lor corect pe la 5000E ca sa fie ceva bun. pentru un exc 250 4t credeti ca ar fi un pret corect 3500-4000E DACA E IN STARE BUNA? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 salut. am o problema cu motoreta, un 300 exc 2T din 2006. m-am dat pe la -5grade (nu stiu daca e importanta temperatura) prin padure si dupa un timp am ramas fara suspensie pe spate. mie imi da impresia ca toata greutatea mea mai este tinuta doar de arc. aproape ajung sa ating cu roata aripa. puteti sa imi recomandati pe cineva care sa o faca sau cum sa o fac eu, pt ca nu mai vreau sa merg la motomania pt ca nu imi place cum lucreaza baietii de acolo. de fiecare data cand mi-am luat motoru de acolo a mai trebuit sa mai surubaresc eu la el. si nici atmosfera client-service nu imi place acolo. am auzit ca ar mai fi unii pe langa bgs-ul de la apaca... a.. sunt din bucuresti. Suna la nr 0744472211,ZOli(Miercurea -Ciuc) e expert in astfel de probleme( cu vechime de peste 15ani),rezolva problema( schimb garnituri,ulei,nitrogen,bucse etc..) si iti ofera si garantie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baurtulus Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 eu am in prezent 13/52 o combinatie f "periculoasa" daca nu stii sa tragi bine de gaz pupi aripa fata in cel mai bun caz.asta daca nu te saruta ea pe ceafa in cadere libera...lasand gluma la raportul asta cuplul este bestial ptr enduro si te ajuta f bine in treapta 2,3 la urcari abrupte si la coborari..astfel castigi super cuplu in detrimentul vitezei..pe de alta parte la rally raid tot trebuie sa mesteci in viteze,treptele devenind f scurte..la supermoto se schimba treaba iti trebuie viteza iar cuplul nu are un rol f important aici(sa nu se inteleaga aiurea ca nu tre sa ai cuplu serios si la supermoto) parerea mea in ceea ce priveste raporturile ar c-am fi urmatoarea hard enduro si enduro 13 sau 14/52(ai cuplu f bun si curse scurte la viteze) rally raid 14 /48(raport cuplu/viteza satisfacator ptr asta) supermoto 15/42 sau 45(viteza ca la nebuni si curse lungi ale vitezelor) acum parerile vor fi sigur impartite fiindca fiecare pilot are stilul lui de condus dar eu cu rapoartele astea m-as da ptr fiecare sectiune in parte...adelina are pe 2 jumatele ei 13/52 si sa stiti ca se misca si el ff bine in teren...cel putin in primele trepte lucreaza grozav pe urcari.. PS...la supermoto de circuit habar nu am cum stau lucrurile dar sigur gasim avizati care sa raspunda..nu stiu daca e mult sau putin dar in valcea a mers un exc cu 168kmh cu raport supermoto CE ZICI DE 200 EXC 2T MODEL 2008 CARE AR FI PT TINE CEL MAI BUN RAPORT?MERCI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 CE ZICI DE 200 EXC 2T MODEL 2008 CARE AR FI PT TINE CEL MAI BUN RAPORT?MERCI Vad ca esti din CJ ... vorbeste cu Sebi de al KTM sau cu Catalin Bocarnea (ktmboy de pe forum) - amandoi se dau de ceva timp cu 200 si pot sa-ti spuna ce si cum e mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.