Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

sunt perfect de acord cu @angi..daca vrei o capra mai de doamne ajuta trebuie sa ai in buzunar 5-6 mii de eu.la ktm strict trebuie sa fie maximum calarit 2 sezoane intr-o limita de km de bun simt de 2000-2500 pe sezon..nu apuca sa se strice mai nimic iar proprietarul sigur investeste incet incet si in extras-uri..care oricum la achizitionare SH nu sunt platite..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

E 8000 unu nou , cat de bun crezi ca gasesti la 3000?

Ca si stilgar mi-am dorit un EXC cam la 3000 de euro anul trecut.Am cautat pe mobile si am gasit un EXC 400 din 2000 cu 3100 de euro,plus multe piese de schimb mare parte din ele noi. Avea 3000 de km si acum are 4000 ca atat timp am avut de el. Se mai umezeste cate un semerig, mai strangi ce suruburi desface dar rugina si aburi nu am vazut.Avea plasticele de circuit pe el si cele originale separat .Am pus doua poze ca sa vezi cum arata un anunt serios.

Asa ca nu e imposibil sa gasesti unul bun cu banii aia.Cauta in continuare ca vad ca stii sa te feresti de tepe.Eu personal nu am luat teapa. Sper ca anul asta sa am mai mult timp de el.

post-72-1200683098_thumb.jpg

post-72-1200683116_thumb.jpg

Editat de edi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat te a costat cu adus cu tot ?

Nu am un calcul exact dar probabil 3700 cu inscriere cu tot, plus 800 kitul de transformare in supermoto luat de la atillas.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va ''SALUT''

Am achizitionat de pe forumul de vanzari un KTM 350 din 1985 (deoarece eu sunt mai in varsta (48 ani) si

imi place la nebunie sa reconditionez motoare) am plecat la BRASOV , l-am vazut si imediat l-am cumparat.

ACUM DOMNILOR SA VA SPUN CE AM GASIT LA ACEST SOFER DE TIR,CARE NU ESTE BIKER SI NU STIA CE MOTOR DETINE (cumparat de la un broscar de 60 ani) SI CARE LA PRIMA IESIRE IN TEREN I-A RUPT

GENUNCHIUL. FARA SA O MAI LUNGESC CU VORBA AM CUMPARAT UN MOTOR ENDURO-TOURING CU DISC

FLOTANT PE FATA SI MOTOR 4T CU NUMAI 8548 KM LA BORD (REALI) SI SPRE SURPRINDEREA MEA TOTUL PE EA SUNT DIN PLASTIC .

RUGAMINTEA MEA ESTE DACA STITI UN LINK CU EVOLUTIA KTM CA PE BIKEZ NU AM GASIT MODELUL.

IN TARGA SCRIE KTM 348 GS 4/BENZ CU TERMINATIE SEBRING IAR IN ALT LOC SCRIE KTM 350 E 4T,

AM NEVOIE DE DATE CA NU STIU CE ULEI SI CE FILTRE SA FOLOSESC SI NICI CANTITATILE NECESARE.

VA MULTUMESC ANTICIPAT PT. PENTRU INFORMATII

 

PS. -SPER SA MA PRIMITI SI PE MINE IN MAREA FAMILE KTM DESI MODELUL MEU E AXAT SPRE DUAL

 

:blink: :laugh:

''SALUTARI si RESPECT'' Domnilor in cautarea mea disperata de a afla date despre modelul ce l-am cumparat am descoperit ca modelul este 350 gs 4 t cu motor ROTAX 11,50 kw 5600 rot/min in realitate pe turometru indica 10.ooo rot.min si zona rosie incepe de la 7500 rot,fabricat din 1984-1986,are

toate plasticele ACERBIS ,uleiul se afla in cadru,racire pe aer.

INTREBARE-Nu credeti domnilor ca la 11,50kw aceasta motocicleta este limitata?

Si daca este cine imi poate spune si mie unde poate fii limitarile puse pentru a le putea scoate ?

sau si broscarii fac acelasi lucru ca la RAR-ul nostru cand te duci cu un motor din 2003 si iti scrie in carte 2001 cum a patit un amic cu un yzf400

 

RUGAMINTEA mea este daca stie cineva adresa fabrici ktm din Matighoffen (sper ca am scris bine ca la germana ,mai ''de pork'') ca mai mult ca sigur au un istoric al ktm ,de unde as putea sa aflu date concrete.

O alta RUGAMINTE ar fii daca stiti careva cat ulei sa bag in cadru sau nu are importanta decat sa fie plin cadrul .

CINEVA m-a invatat sa bag ulei 20w50 full sintetic -DUMNEAVOASTRA CE PARERE AVETI ????

 

 

cu multumiri anticipate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

''SALUTARI si RESPECT'' Domnilor in cautarea mea disperata de a afla date despre modelul ce l-am cumparat am descoperit ca modelul este 350 gs 4 t cu motor ROTAX 11,50 kw 5600 rot/min in realitate pe turometru indica 10.ooo rot.min si zona rosie incepe de la 7500 rot,fabricat din 1984-1986,are

toate plasticele ACERBIS ,uleiul se afla in cadru,racire pe aer.

INTREBARE-Nu credeti domnilor ca la 11,50kw aceasta motocicleta este limitata?

Si daca este cine imi poate spune si mie unde poate fii limitarile puse pentru a le putea scoate ?

sau si broscarii fac acelasi lucru ca la RAR-ul nostru cand te duci cu un motor din 2003 si iti scrie in carte 2001 cum a patit un amic cu un yzf400

 

RUGAMINTEA mea este daca stie cineva adresa fabrici ktm din Matighoffen (sper ca am scris bine ca la germana ,mai ''de pork'') ca mai mult ca sigur au un istoric al ktm ,de unde as putea sa aflu date concrete.

O alta RUGAMINTE ar fii daca stiti careva cat ulei sa bag in cadru sau nu are importanta decat sa fie plin cadrul .

CINEVA m-a invatat sa bag ulei 20w50 full sintetic -DUMNEAVOASTRA CE PARERE AVETI ????

cu multumiri anticipate

 

daca motorul are uzura avansata atunci e recomandat un ulei mai gros care preia cat de cat jocurile si riscul sa il consume rapid este mai mic...in cadru busonul trebuie sa aibe o joja scurta..se porneste motorul si se lasa 10 min la incalzit dupa care uleiul se masoara cu capacul desurubat(trebuie sa fie la crestatura de sus a jojei..)

 

adresa si nr de telefon ale fabricii sunt Ktm-Sportmotorcycle AG,Stallhofnerstrasse 3,A-5230 Mattinghofen

telsi fax+43 7742/6000-0

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca motorul are uzura avansata atunci e recomandat un ulei mai gros care preia cat de cat jocurile si riscul sa il consume rapid este mai mic...in cadru busonul trebuie sa aibe o joja scurta..se porneste motorul si se lasa 10 min la incalzit dupa care uleiul se masoara cu capacul desurubat(trebuie sa fie la crestatura de sus a jojei..)

 

adresa si nr de telefon ale fabricii sunt Ktm-Sportmotorcycle AG,Stallhofnerstrasse 3,A-5230 Mattinghofen

telsi fax+43 7742/6000-0

 

multumesc mult pantru raspuns si te-as ruga dca ai adresa de net.????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare oameni buni :laugh: postez aici, nu stiu daca e cel mai potrivit topic pt asa ceva dar exista multe persoane care se pricep si care ar putea sa ma ajute .. asa ca va rog, daca stiti, spuneti-mi si mie ce cote au rulmetii de la o roata de spate de la un KTM exc si ce parere aveti de rulmentii SKF france ?? pot sa ii folosesc la butucul rotii de spate?:o :blink: Va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare oameni buni :laugh: postez aici, nu stiu daca e cel mai potrivit topic pt asa ceva dar exista multe persoane care se pricep si care ar putea sa ma ajute .. asa ca va rog, daca stiti, spuneti-mi si mie ce cote au rulmetii de la o roata de spate de la un KTM exc si ce parere aveti de rulmentii SKF france ?? pot sa ii folosesc la butucul rotii de spate?:o :blink: Va multumesc!

din cate stiu eu,rulmentii din chitul de reparatie original ktm sunt SKF! asa ca pune skf,dar mai bine cumpara un chit,ca sunt mai multe 'chestii' care tre inlocuite,nu numai rulmentii. bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc mult pantru raspuns si te-as ruga dca ai adresa de net.????

 

din nefericire singurele contacte cu fabrica se iau doar telefonic si bineinteles in limba germana sau engleza..ai numerele trecute in topic... :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. am o problema cu motoreta, un 300 exc 2T din 2006. m-am dat pe la -5grade (nu stiu daca e importanta temperatura) prin padure si dupa un timp am ramas fara suspensie pe spate. mie imi da impresia ca toata greutatea mea mai este tinuta doar de arc. aproape ajung sa ating cu roata aripa. puteti sa imi recomandati pe cineva care sa o faca sau cum sa o fac eu, pt ca nu mai vreau sa merg la motomania pt ca nu imi place cum lucreaza baietii de acolo. de fiecare data cand mi-am luat motoru de acolo a mai trebuit sa mai surubaresc eu la el. si nici atmosfera client-service nu imi place acolo. am auzit ca ar mai fi unii pe langa bgs-ul de la apaca... a.. sunt din bucuresti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. am o problema cu motoreta, un 300 exc 2T din 2006. m-am dat pe la -5grade (nu stiu daca e importanta temperatura) prin padure si dupa un timp am ramas fara suspensie pe spate. mie imi da impresia ca toata greutatea mea mai este tinuta doar de arc. aproape ajung sa ating cu roata aripa. puteti sa imi recomandati pe cineva care sa o faca sau cum sa o fac eu, pt ca nu mai vreau sa merg la motomania pt ca nu imi place cum lucreaza baietii de acolo. de fiecare data cand mi-am luat motoru de acolo a mai trebuit sa mai surubaresc eu la el. si nici atmosfera client-service nu imi place acolo. am auzit ca ar mai fi unii pe langa bgs-ul de la apaca... a.. sunt din bucuresti.

Suna la nr 0744472211,ZOli(Miercurea -Ciuc) e expert in astfel de probleme( cu vechime de peste 15ani),rezolva problema( schimb garnituri,ulei,nitrogen,bucse etc..) si iti ofera si garantie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am in prezent 13/52 o combinatie f "periculoasa" daca nu stii sa tragi bine de gaz pupi aripa fata in cel mai bun caz.asta daca nu te saruta ea pe ceafa in cadere libera...lasand gluma la raportul asta cuplul este bestial ptr enduro si te ajuta f bine in treapta 2,3 la urcari abrupte si la coborari..astfel castigi super cuplu in detrimentul vitezei..pe de alta parte la rally raid tot trebuie sa mesteci in viteze,treptele devenind f scurte..la supermoto se schimba treaba iti trebuie viteza iar cuplul nu are un rol f important aici(sa nu se inteleaga aiurea ca nu tre sa ai cuplu serios si la supermoto) parerea mea in ceea ce priveste raporturile ar c-am fi urmatoarea hard enduro si enduro 13 sau 14/52(ai cuplu f bun si curse scurte la viteze)

rally raid 14 /48(raport cuplu/viteza satisfacator ptr asta)

supermoto 15/42 sau 45(viteza ca la nebuni si curse lungi ale vitezelor)

 

acum parerile vor fi sigur impartite fiindca fiecare pilot are stilul lui de condus dar eu cu rapoartele astea m-as da ptr fiecare sectiune in parte...adelina are pe 2 jumatele ei 13/52 si sa stiti ca se misca si el ff bine in teren...cel putin in primele trepte lucreaza grozav pe urcari..

 

PS...la supermoto de circuit habar nu am cum stau lucrurile dar sigur gasim avizati care sa raspunda..nu stiu daca e mult sau putin dar in valcea a mers un exc cu 168kmh cu raport supermoto

 

CE ZICI DE 200 EXC 2T MODEL 2008 CARE AR FI PT TINE CEL MAI BUN RAPORT?MERCI

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CE ZICI DE 200 EXC 2T MODEL 2008 CARE AR FI PT TINE CEL MAI BUN RAPORT?MERCI

 

Vad ca esti din CJ ... vorbeste cu Sebi de al KTM sau cu Catalin Bocarnea (ktmboy de pe forum) - amandoi se dau de ceva timp cu 200 si pot sa-ti spuna ce si cum e mai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suna la nr 0744472211,ZOli(Miercurea -Ciuc) e expert in astfel de probleme( cu vechime de peste 15ani),rezolva problema( schimb garnituri,ulei,nitrogen,bucse etc..) si iti ofera si garantie.

mersi pentru raspuns, dar imi este destul de greu sa duc motoreta in miercurea ciuc. sper sa gasesc prin bucuresti ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi pentru raspuns, dar imi este destul de greu sa duc motoreta in miercurea ciuc. sper sa gasesc prin bucuresti ceva.

 

Suna intai , pt ca mai mult ca sigur trebuie sa trimiti amortizorul cu un curier rapid pana acolo, nu toata motocicleta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vad ca toata lumea vorbeste de EXCuri pe la 400 in sus si pretul lor corect pe la 5000E ca sa fie ceva bun.

pentru un exc 250 4t credeti ca ar fi un pret corect 3500-4000E DACA E IN STARE BUNA?

nu chiar..motoarele de 250 se uzeaza destul de repede si spun asta fiindca vad anunturi pe mobile cu motoare de 2-3000 km rulati care au deja motorul refacut in service complet..etc

chiar daca motoarele sunt de 250 pretul e obsedant de mare(o capra in regula este intre 4500-5500 eu)

spun asta ca noi cautam de 3-4 luni una ptr adelina si nu gasim...dar asta e bugetul la care ne-am gandit//

 

--- Mesaj completat în 30 Jan 2008 11:05 -------------

salut. am o problema cu motoreta, un 300 exc 2T din 2006. m-am dat pe la -5grade (nu stiu daca e importanta temperatura) prin padure si dupa un timp am ramas fara suspensie pe spate. mie imi da impresia ca toata greutatea mea mai este tinuta doar de arc. aproape ajung sa ating cu roata aripa. puteti sa imi recomandati pe cineva care sa o faca sau cum sa o fac eu, pt ca nu mai vreau sa merg la motomania pt ca nu imi place cum lucreaza baietii de acolo. de fiecare data cand mi-am luat motoru de acolo a mai trebuit sa mai surubaresc eu la el. si nici atmosfera client-service nu imi place acolo. am auzit ca ar mai fi unii pe langa bgs-ul de la apaca... a.. sunt din bucuresti.

 

motoarele astea au si ele o plaja de temperaturi la care pot fi folosite..gazul din telescop s-a dus clar din cauza temperaturii f scazute...da telescopul jos si trimite-l prin curier..ca doar nu oi fi nebun sa trimiti toata capra..e f simplu de montat/demontat....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar vin eu cu o intrebare stupida, suportati-ma!

Deci, imi tot ard bujiile la ktm, de ce? ce pot sa face sa previn? exista unele mai bune ca cele recomandate de ktm?

Merci pt raspunsuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar vin eu cu o intrebare stupida, suportati-ma!

Deci, imi tot ard bujiile la ktm, de ce? ce pot sa face sa previn? exista unele mai bune ca cele recomandate de ktm?

Merci pt raspunsuri

 

Nu stiu cu e la KTM dar uita-te in carte si vezi ce bujii pe langa cea standard recomanda in functie de cum arata bujia cand o scoti afara. La Suzuki de ex mai exista 2 tipuri de bujie pe langa cea standard. Sau schimba daca ai NGK pune Denso sau invers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar vin eu cu o intrebare stupida, suportati-ma!

Deci, imi tot ard bujiile la ktm, de ce? ce pot sa face sa previn? exista unele mai bune ca cele recomandate de ktm?

Merci pt raspunsuri

ai sigur ceva la aprindere..daca totusi e in regula incearca unele mai scumpicele de la denso cele din gama iridium...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar vin eu cu o intrebare stupida, suportati-ma!

Deci, imi tot ard bujiile la ktm, de ce? ce pot sa face sa previn? exista unele mai bune ca cele recomandate de ktm?

Merci pt raspunsuri

Poti fi mai explicit? Nu cumva se uda si nu mai da scanteie? Eu asa am patit cand mi-am luat prima oara 2T. Mergeam prea incet cu ea, prea subturata si inecam bujia.

Daca asta e buba ta, singura solutie e sa-i dai gaz, blana sau span, tu alegi... :bigstar:

P.S. folosesc NGK normale si nu am probleme

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...