CostinALN Postat Septembrie 11, 2007 Share Postat Septembrie 11, 2007 uhh..si tu scri incorect gramatical dar nu ma iau de tine E foarte probabil sa comentez aiurea...sunt incepator..dar am experienta cu masina si stiu ca daca venea unul cu peste 200, nici eu nu-l vedeam...iar faptul ca a intors intr-un loc interzis...ce sa zic...Vina e impartita..pe mine m-ar bucura sa evit greseala unui bou cu conserva si sa mai am ocazia apoi sa-i ard vreo 2 dupa ceafa..si dupa asta sa-mi zic ca sunt bun si merg prudent chiar daca ceilalti n-o fac...pe tine nu??? Acum toti sunteti zmei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Puc Postat Septembrie 11, 2007 Share Postat Septembrie 11, 2007 Daca tineti neaparat, pot cauta un manual de fizica de a 9-a. Oricum, e ceva cu energia cinetica si conservarea ei, conservarea impulsului si alte alea. Oricum o sa existe 'comentatori' care o sa zica , ca formulele e punct material si motoru' nu e punct material ca e mai mare si mai negru. Formulele bunului simt spun ca motorul ala mergea repejor. Agentu' constatator a calculat cu siguranta viteza dupa legile fizicii si din conservarea impulsului i-au rezultat trei decedati, fiecare cu vina lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduSPR Postat Septembrie 11, 2007 Share Postat Septembrie 11, 2007 Daca tineti neaparat, pot cauta un manual de fizica de a 9-a. Oricum, e ceva cu energia cinetica si conservarea ei, conservarea impulsului si alte alea. Oricum o sa existe 'comentatori' care o sa zica , ca formulele e punct material si motoru' nu e punct material ca e mai mare si mai negru. Formulele bunului simt spun ca motorul ala mergea repejor. Agentu' constatator a calculat cu siguranta viteza dupa legile fizicii si din conservarea impulsului i-au rezultat trei decedati, fiecare cu vina lui. Corect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_1402 Postat Septembrie 11, 2007 Share Postat Septembrie 11, 2007 (editat) Miercuri la ora 13.00 va avea loc inmormantarea celor 2 care se aflau pe motor. Ar fi bine sa va strangeti cat mai multi sa-i conducem pe ultimul drum asa cum si-ar dori...in zgomotul motoarelor. Editat Septembrie 11, 2007 de andrei_1402 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baazalung Postat Septembrie 11, 2007 Share Postat Septembrie 11, 2007 (editat) Agentu' constatator a calculat cu siguranta viteza dupa legile fizicii si din conservarea impulsului i-au rezultat trei decedati, fiecare cu vina lui. R3steCP (k3wl, huh?) 26 de pagini... e ceva! Tin totusi sa-i felicit pe cei putini (care au pareri proprii, bazate pe un minim de cultura)... Deh, fiecare pasare pe limba ei piere, iar de e sa se intample... treaba mare se intampla! (traducere libera) Editat Septembrie 11, 2007 de Baazalung Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Florea Postat Septembrie 11, 2007 Share Postat Septembrie 11, 2007 sunt de acord cu radu...masa motocicletei =150 oamenii + 200 motocicleta...=300kg...o viteza decenta de 150 la ora...nici 100 ca mosii regulamentar dar nici peste 200 cum unii preconizau mai devreme...deci 150 la ora inseamna 2,5km minut..adica 2500m in 60 sec...adica 41,6m/s...swa luam 40...rotund..adica mai mica viteza..acceleratia se masoara metri/secunda la patrat...deci daca m/s=40,atunci sa aflam cat va fi m/s patrat...si astfel constatam ca acceleratia va fi ceva mai mult decat dublul vitezei din cauza acelui s patrat..din nou luam cazul cel mai pesimist..adica 80m/s patrat..300*80=nici mai mult nici mai putin de 24000 de newtoni...pt informatia voastra asta ar insemna ca intr-o secunda sa se dezlantuie vreo 60 de motoare v8 americane cu tot cuplul lor maxim peste voi...datorita pozitiei de impact ,exact in centrul de greutate al masinii,unde e cel ami usor de rasturnat o masina si unde impulsul se distribuie uniform,e suficient s-o mai si darame...asta fiindca energia cinetica a vehicului de impact prin teoria conservarii energiei se tranzmite corpului astfel: m1v1+m2v2=p1+p2....p sunt impulsurile corpurilor,mv=acceleratia fiacaruia...masina va asimila o energie enorma intr-o fraciune de secunda... mai ales ca tot din acel loc se si ridica masina pe cric...si oricine stie ca si 6 oameni mai vanjosi dak apuca o masina care sta pe loc pot s-o dea peste cap...cred ca observatia mea ca moto inca mai e intreaga nu prea se mai sustine vazand mai bine pozele,dar forta impactului cred ca s-a mai atenuat si pt ca a intrat in usa si nu in ceva super rigid...si inca or fi ramas prinse toate pe ea..ca sa va dau un exemplu elocvent....au contribuit mult si cei 3 care au fsot azvarliti in partea opusa masinii schimband centrul de greutate spre directia de rasturnare avand impuls mare si masa considerabila~500kg 3 oameni implicand si acceleratiile in calcul...impactul e similar cu al unei dacii care loveste cu 75km/h mertzul...numa ca o alta masina distrbuie forta pe o suprafata mult mai mare pe caroserie ,si nici nu are tendinta de a ridica,ci mai mult de a impinge,de a o tara...poate vreti sa facem vreun experiment simulat pe pc :rose: ...ce nu am laut in calcul sunt fortele elastice de deformatie care apar in momentul imactului si care prin compresie modifica acceleratiile instantanee iar acum ca sa-i dau si un reply lu nea clipcea asta care habar nu are pe ce lume traieste...pt tine nu conteaza dak mergi cu 30 sau 300 la ora nu?nu conteaza viteza lor,ca daca mergeau cu 300 poate treceau de bou inaninte ca el sa intoarca..asta ti-e tie rationamentu..dar cand o sa te dai cu coatele de asfalt la 80 la ora si o sa zici ca ah ce bine era sa fi avut vreo 50 ca doare mia putin si ca puteai sa fi schitat macar un gest de self defence,ar fi mai bine,nu?..si vorbim de viteze de oras ....si sa nu te mai aud cu afirmatii de "zmei"..ca nici tu nu cred ca esti mia breaz..mia ales ca mi se face sila de discutiile voastre de la 125 ,numa forum nu mia e ala...sory de offtopic sunt de acord si cu shuvyx...conduc suficient si hai sa nu zic foarte bine dar peste medie masina..cat sa realizez ca e greu sa te uiti din 2 in 2 sec in oglinzi sau sa intorci capul dupa orice musca care-ti bazaie in jur...si totusi incarc sa las spatii in masura posibilitatior. bafta si asfalt uscat ..nu dau ripuri ca dau altii suficiente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Septembrie 11, 2007 Share Postat Septembrie 11, 2007 Deci incepe sa se lamureasca si misterul faptului ca motociclistii sunt atat de vehement acuzati si contestati in acest tragic caz. Stefan Stoica urma sa fie cununat de nimeni altul decat Dumnezeu-Mihai Viteazu-Alchimistul-si cine o mai vrea el cand s-o trezi maine-Gigi Becali. Victor Becali si Gigi Netoiu au fost la funeralii. Asa ca nu ma mira ca toate tunurile sunt be bietii bikeri. Nu m-ar mira ca maine acolo sa creasca intreruperi pe linia continua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AK_Raptor Postat Septembrie 11, 2007 Share Postat Septembrie 11, 2007 Miercuri la ora 13.00 va avea loc inmormantarea celor 2 care se aflau pe motor. Ar fi bine sa va strangeti cat mai multi sa-i conducem pe ultimul drum asa cum si-ar dori...in zgomotul motoarelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
13 Todesengel Postat Septembrie 11, 2007 Share Postat Septembrie 11, 2007 Acum citeva minute,la Observator Ant.1 .....bla-bla bla Stefan Stoica care A FOST UCIS DE O MOTOCICLETA !!! Javrele dracului,nu care a ucis 2 motociclisti printr-o manevra ce contravine cras regulilor de circulatie ....Tipic despre cum merg treburile si se interpreteaza lucrurile in tara asta de (cuvant urat)!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Florea Postat Septembrie 11, 2007 Share Postat Septembrie 11, 2007 Acum citeva minute,la Observator Ant.1 .....bla-bla bla Stefan Stoica care A FOST UCIS DE O MOTOCICLETA !!! Javrele dracului,nu care a ucis 2 motociclisti printr-o manevra ce contravine cras regulilor de circulatie ....Tipic despre cum merg treburile si se interpreteaza lucrurile in tara asta de (cuvant urat)!!! pai daca romania e condusa de becaliii lu jiji...sau o mica mare parte...inseamna ca aproape un sfert din romani merita o palma dupa ceafa pentru ca gandesc la fel ca el,pt ca sunt inconstienti de fel datorita proastei functionari a rationamentului...vezi tema accidentelor ...,si cam toate tampeniile de altfel....aviz amatorilor incepatori pe ss ,manelistilor,chicikarilor gagicarilor si celor care se cred calaretii-luminii si razboinicii lui dumnezeu care zice ca...nu conteaza viteza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLI Postat Septembrie 11, 2007 Share Postat Septembrie 11, 2007 Va salut pe toti de pe acest topic Calculul pe care vreti sa-l faceti este destul de greu si la experienta noastra, si la datele pe care le stim ar fi foarte aproximativ. Calculul cu ajutorul legii conservarii impulsului nu ne poate ajuta pentru ca el este folosit doar pentru cazul ideal in care masa ese concentrata intr-un punct si ciocnirea este perfect elastica iar din poze se vede foarte clar ca aproape nimic nu a ramas intreg Conservarea energiei pe directia deplasarii ar fi din punctul meu de vedere mult mai potrivita. masina avea viteza nula in lungul drumului (a fost lovita in stalpul lateral, deci se afla perpendicular pe axul drumului) asa ca prespun ca viteza fiind 0 energia cinetica era 0 (m*0^2=0) putem presupune ca statea pe loc [masa mocicletei +mociclisti] *[viteza lor]^2 este energia care se va disipa in timpul accidentului in timpul accidentului, aceasta s-a transformat in: 1.energie de deformare (tot ce s-a rupt, spart, indoit in timpul accidentului - table, carene roti rezervoare scaune oase ) foarte greu de calculat 2.energie cinetica (a masinii cu cei trei si a motorului). Aici este mai complicat, pentru ca ea s-a descompus pe doua directii: a) vertical - s-a transformat in energie potentiala ( centrul de greutate al unei masini trebuie sa urce pentru ca aceasta sa se rastoarne). Energia potentiala este egala cu [masa masinii+ masa celor 3]*h*g presupun ca motorul nu a sarit in sus pt simpli b)orizontal - masina, cu cei trei s-a deplasat in lungul drumului motorul in lungul drumului aceasta din urma o regasim in lucul mecanic consumat la frecarea cu asfaltul (probabil intai cu rotile, apoi cu tabla - masina fiind rasturnata), idem si la motor. Nu se vede clar in poze cat s-au deplasat, (daca s-au deplasat) Daca nu s-au deplasat, punctul b=0 termin [masa motocicletei+cei doi]*[viteza motocicletei]^2 = [energia de deformare] + ([inaltimea la care s-a ridicat centrul de greutate al masinii + cei trei] - [inaltimea.... initiala a centrului...])*[masa masinii+cei trei]*g + [distanta deplasarii pe roti a masinii]*[masa masinii+cei trei]*0,8 + [distanta deplasarii pe tabla a masinii]*[masa masinii+cei trei]*0.45 sigur am gresit pe undeva - mereu gresesc Din aceasta ecuatie se scoate viteza inintiala a motocicletei, care sunt convins ca oricat de mica ar iesi, era totusi prea mare pentru un om care se gandeste in acel moment la viata, la priteteni, la familie, la iesit maine cu motorul. Este clipa nebuniei in care nu mai conteaza nimic.. decat o placere calda de a lasa totul in urma, in timp ce tu i-ti croiesti cursiv trasa ideala printre melcii din jurul tau care te incurca dar nu te plictisesc. Probabil ca toti am simtit asta, si toti stim cat de greu este sa tragi pe dreapta ca sa te calmezi, si cu cat mergi mai mult si mai repede, cu atat vrei mai mult, si risti mai mult. Ma intristeaza soarta soferului care a intors pe linie continua - o manevra seaca, premeditata, din care nu putea sa castige nici o bucatica din placerea motociclistului Nu mai fiti atat de suparati pe cei care au murit... ei sunt ingeri care ne imping cotul pe loc cand vrem sa intoarcem pe linie continua, ne mangaie pumnul si ne linistesc atunci cand strangem acceleratia, ne soptesc ca mergem prea departe, ca e prea mult ca putem sa platim pentru calicia noastra de a castiga timp sau a ne simti prea bine. Nu mai injurati politia, parintii, tinerii decedati, conservarii ci invatati si ajutatii pe altii si pe voi. Daca mama-mi spune ca merg prea repede, nu stie ea.... daca-mi spune old_school sau altcineva pe strada (unul de 50 de ani pe o comunista sau altul complet echipat pe un SS vara la 40 de grade) mi se imoaie picioarele pentru ca stie, a trait, simtit osul rupt de tabla As vrea sa putem sa acoperim cu un voal negru tipul de pe Unirii care nu are casca si merge pe o roata. o reclama tampita la nu stiu ce ceasuri. Asta vad pustii... si in top gun tot fara casca eroul (cuvant urat) Multumesc celor care au scris pe forumuri sau care mi-au dat sfaturi. Lor si celor care au murit, le datorez viata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduSPR Postat Septembrie 11, 2007 Share Postat Septembrie 11, 2007 sunt de acord cu radu...masa motocicletei =150 oamenii + 200 motocicleta...=300kg...o viteza decenta de 150 la ora...nici 100 ca mosii regulamentar dar nici peste 200 cum unii preconizau mai devreme...deci 150 la ora inseamna 2,5km minut..adica 2500m in 60 sec...adica 41,6m/s...swa luam 40...rotund..adica mai mica viteza..acceleratia se masoara metri/secunda la patrat...deci daca m/s=40,atunci sa aflam cat va fi m/s patrat...si astfel constatam ca acceleratia va fi ceva mai mult decat dublul vitezei din cauza acelui s patrat..din nou luam cazul cel mai pesimist..adica 80m/s patrat..300*80=nici mai mult nici mai putin de 24000 de newtoni...pt informatia voastra asta ar insemna ca intr-o secunda sa se dezlantuie vreo 60 de motoare v8 americane cu tot cuplul lor maxim peste voi...datorita pozitiei de impact ,exact in centrul de greutate al masinii,unde e cel ami usor de rasturnat o masina si unde impulsul se distribuie uniform,e suficient s-o mai si darame...asta fiindca energia cinetica a vehicului de impact prin teoria conservarii energiei se tranzmite corpului astfel: m1v1+m2v2=p1+p2....p sunt impulsurile corpurilor,mv=acceleratia fiacaruia...masina va asimila o energie enorma intr-o fraciune de secunda... mai ales ca tot din acel loc se si ridica masina pe cric...si oricine stie ca si 6 oameni mai vanjosi dak apuca o masina care sta pe loc pot s-o dea peste cap...cred ca observatia mea ca moto inca mai e intreaga nu prea se mai sustine vazand mai bine pozele,dar forta impactului cred ca s-a mai atenuat si pt ca a intrat in usa si nu in ceva super rigid...si inca or fi ramas prinse toate pe ea..ca sa va dau un exemplu elocvent....au contribuit mult si cei 3 care au fsot azvarliti in partea opusa masinii schimband centrul de greutate spre directia de rasturnare avand impuls mare si masa considerabila~500kg 3 oameni implicand si acceleratiile in calcul...impactul e similar cu al unei dacii care loveste cu 75km/h mertzul...numa ca o alta masina distrbuie forta pe o suprafata mult mai mare pe caroserie ,si nici nu are tendinta de a ridica,ci mai mult de a impinge,de a o tara...poate vreti sa facem vreun experiment simulat pe pc ...ce nu am laut in calcul sunt fortele elastice de deformatie care apar in momentul imactului si care prin compresie modifica acceleratiile instantanee PUNCT! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blablabla Postat Septembrie 11, 2007 Share Postat Septembrie 11, 2007 da da da da da. RaduSPR..... toata toata stima. Sigur nu ne cunoastem? Motto-ul cu NU VITEZA UCIDE credeam ca e numai al meu... toate cunostintele mele au fost stresate de motto-ul asta si de explicatiile de rigoare... eu nu l-am mai auzit la nimeni. Oricum toata stima pentru post si pentru motto. 1. tipu cu progresia si cu nu mai stiu ce..... despre ce progresie vb??? ca fapt divers iti spun ca orice crestere de viteza este d.p.d.v matematic o progresie... . apoi 100km/h nu inseamna 30m/s si cu atat mai mult 200km/h nu inseamna 48m/s sau cat ai scris tu. logic (si nu numai, dupa cum va urma si in demonstratie) daca viteza exprimata in km/h se exprima si m/s (care de altfel este unitatea de masura pentru viteza folosita in fizica, are si o denumire da nu imi aduc bine aminte) trebuie sa se pastreze raportul. se dubleaza in km/h se dubleaza si in m/s. demonstratie: 100 km / h = 100.000 m / 60 min; 100.000 m/3600 s => 27,77777778m/s 200 km / h = 200.000 m / 60 min; 200.000 m/3600 s => 55,(5)m/s ai totusi dreptate cand spui ca nu se pastreaza raportul la acceleratie.... baiatu' cu transalp, ca sa gasesti viteza la care era trebuie sa calculezi niste derivate, niste integrale.... nu e chiar asa simplu...... daca vrei te invat... (contra cost si sa stii ca dureaza) ca fapt divers, baiatu' cu transalp, iti spun ca motoretele de 600 ss au trecuta in talon o viteza constructiva care deobicei se invarte in jurul frumoasei cifre... 240 si nicidecum 300. daca in realitate motoretele ajung la 300 (d.p.d.v telemetric nu ating viteza asta) atunci ele au cilindree de peste 1000 cmc. 2. in pagina 20 am vazut niste posturi care mie mi-au placut foarte mult (ex: RaduSPR si nu numai). In primul rand as vrea sa stiti ca nu e frumos ca tocmai intr-o comunitate care se vrea pentru motociclisti sa vina domnisoare care citesc sandra brown sau domni care merg pe scutere sambata si duminica si sa arunce rautati intr-o persoana, care fie vinovata sau nu, a murit in circumstante violente. Este foarte adevarat, doamna sau domnisoara cu geeeeeeeeeeeeezzzzz, nimeni nu ne pazeste si nu trebuie sa etichetam persoanele aflate la volanul unei masini care din pacate este asociata cu minoritatile etniei rrome. La fel este foarte adevarat ca trebuie sa ne pazim singuri si ca nu este nevoie sa dam drumu la gaz cat poate motoreta (mai ales pentru a ne da in spectacol). Cu toate acestea, sunt de parere ca moartea celor doi tineri a fost pur ghinion si ca se tragediaza la modul acesta din prisma motoretei ss. este bine stiut in psihologie ca omul se naste cu doar doua frici: frica de zgomot si de inaltime. Coincidenta face ca motoarele ss sunt foarte zgomotoase (tocmai pentru a fi auzite de cei care intorc pe linia dubla, paremise, continua, constructiv ele fiind dotate cu esapamente ce respecta reglementarile in vigoare si anume de a nu depasi nivelul de 98db) si asocierea cu forta si puterea de acceleratie sporita a dus la imaginea de periculozitate marita. Si masinile merg cu viteza si fac accidente mortale, si trenurile merg cu viteza si fac accidente mortale, si avioanele merg cu viteza in urma accidentelor producand adevarate tragedii. Nu intotdeauna viteza e de vina. In ideea in care am fost inteles bine, as fi preferat sa citesc niste opinii mai pertinente si mai la obiect (gen prima de pe pagina 20), cat mai realiste si fara incarcatura emotionala generata de temerile provenite din gandul fatidic de a va afla in aceiasi situatie, in care se analizeaza vina, se trag niste invataminte (in particular) si daca cineva stie relateaza detalii. SOFERUL A FOST VINOVAT 100% si nu mi se pare normal ca un motociclist sa se scuze ca si el a gresit si sa arunce cu noroi in tipii de pe r6. Domnule.... eu nu intorc pe linia dubla continua.... NICIODATA. Sunt riscuri previzibile pe care ar fi de preferat sa nu ti le asumi, gen a intoarce pe un drum de mare viteza fie el si liber, si riscuri imprevizibile pe care ni le asumam si in mod inconstient (iesitu din casa de ex). Daca exista o lupta nescrisa intre motociclisti si automobilisti atunci eu iau partea motociclistilor cu toate ca sunt si sofer si cea mai mare pasiune a mea sunt masinile si nu motoarele. Banii, lipsa educatiei, usurinta cu care se ia un carnet, instinctul de conservare scazut in fata unei motorete ii fac pe soferi sa se poarte foarte urat in trafic. Ca parere aveti, voi toti cei care mergeti numai cu 50km/h in localitate, daca in locul motorului era un tir se mai baga tipu??? Sunt convins ca fiecare dintre noi am depasit limita de viteza si ca o depasim in mod constant iar in momentul in care am facut chestia asta, riscurile ni le asumam singuri. 3. Va sfatuiesc ca inainte sa va dati cu parerea in legatura cu viteza de rulare, sa va intresati la yamaha (este o reprezentanta pe ghencea si sunt niste tipi super super acolo) la ce viteza se contorsioneaza cadrul si se rupe suportul de ghidon (sunt constante calculate la fabricarea cadrului care dupa cunostintele mele in domeniu trebuiesc facute publice), apoi luati frumusel pozele si va uitati sa vedeti ce viteza au avut.... tot pe pagina 20 pareri pertinente.... 120-140 km/h... viteza care nu mi se pare inconstienta dusa la extrem sau sinucidere curata. De ce nu este o viteza mare pentru un ss 120 km/h? Nu mai gasesc link-ul ca sa vedeti teste de franare cu un motor de viteza. veti fi surprinsi sa constatati ca opreste de la 100km/h la 0 mai repede ca o masina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragon Warrior Postat Septembrie 12, 2007 Share Postat Septembrie 12, 2007 (editat) Pai ia vino cu niste rezultate de franare. Cele mai performante 10 masini de pe planeta au fost supuse la test de franare si nici una nu a coborat sub 32 de metri de franare de la 100 km/h la 0. Media e undeva la 38 de metri. Si erau nume sonore: Porsche, Ferarri, Mercedes, Aston Martin, etc. Daca o masina 'comerciala' franeaza in jur de 45 de metri se considera ca are niste frane excelente. In ce distanta franeaza un SS? Editat Septembrie 12, 2007 de Dragon Warrior Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catutza Postat Septembrie 12, 2007 Share Postat Septembrie 12, 2007 bine intitulat titlul articolului de pe garaj.ro "Mama, mi-am luat carnet, vezi ca eu ma duc sa mor…". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xander2007 Postat Septembrie 12, 2007 Share Postat Septembrie 12, 2007 chiar ma distrez citind acest forum...:Nu va obositi oameni buni cu formule si forte ...poporu' prost tot nu pricepe,tot cu aia ramane ca soferu' de mercedes e de vina...SI CE DACA EL E VINOVAT????!!!!!FRAIERILOR ?Chiar nu va intra la cap???!!!!SI CE DACA ALTU' E VINOVAT CAND MORI SI TU???!!!!O sa-i scrie pe mormant ca el este nevinovat si preotul va spune acest lucru...!Tineti-va tot asa de dreptatea voastra ,nu va lasati si bagati linistit gaz ca oricum voi aveti drepatate....ce-i aia viteza pentru voi?Voi sunteti tari ma' ,aveti voi reflexe de reflexe .....sunteti niste piloti de curse innascuti....limitarea de viteza oricum e pentru fraieri si pentru fricosi....bagati tata ,aratati lumii ca eveti singe in voi si stiti sa-i dati in goarna....si lasa ca la vitza de 100 km/h si un incepator pe ss poate sa opreasca instantaneu cu motoru daca ii sare in fata un caine sa vreun animal....si atunci ce va fi ?O sa cautam cu toti cainele respectiv si-l ducem la politie sa dea declaratie ca nu-ia acordat prioritate motociclistului care circula regulamentar?O sa faca cainele puscarie ,si tu vei fi poate paralizat de la brau in jos...?CE o sa faci tot restu' vietii ?Asa cum a scris si Oldschool : prietena sau sotia te va parasi si se va cupla cu altcineva si tu te vei pisa pe tine ca altceva n-o sa mai poti face.....da lasa nu-i bai ,important e ca nu-i periculos sa mergeti cu viteza ca oricum aveti drepate si reflexe.... Constat cu durere ca NICI din aceasta tragedia NU au invatat oameni noi......mare pacat. P.S. Nu doresc sa jignesc pe nimeni ,ce am scris aici nu este valabil pentru toti ,pentru ca sunt cateva persoane foarte inteligente si cu capu' pe umeri , pe care odata m-as simtii onorat sa-i cunosc si personal,pentru ca sunt oameni minunati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DR. G. Postat Septembrie 12, 2007 Share Postat Septembrie 12, 2007 Auzi bai nea asta DR. G, trenul ala care te loveste la aceiasi viteza provoaca niste daune putin mai mari decat presupui tu acolo datorita fortei de interactiune cu macazul peste care trece......da!..... te rog eu, scuteste-ne de afirmatii aparent inteligente in care defapt presupui tu o aberatie. Pune mana si documenteaza-te si vin-o cu niste formule concrete. De presupuneri este plin tot topicul. Cineva care are pe acasa o carte de fizica de a 9-a ne poate lamuri in mod cert cu niste formule exacte. Eu unu nu imi mai aduc aminte formulele si definitiile, dar poate reusiti sa ma enervati suficient de tare cu presupunerile voastre, incat o sa caut un manual de a 9-a pe undeva. Raducule tata......cu siguranta nu sunt profesor de fizica, chiar in liceu am fost corigent la disciplina asta si-mi aduc aminte ca am invatat toata vacanta de vara...si paradoxal am retinut , astazi , dupa 17 ani, energia cinetica. Nu ma dau mai tare decat sunt dar vezi, sunt baieti pe aici mai documentati( poate ei nu au fost lichele ca mine in scoala si s-au tinut de carte) care dau explicatii logice.Fizica este in viata noastra si daca nu ar fi fost ea inteleasa si pusa sub tot felul de formule matematice , ea specia umana, inca mai vana caprioare prin paduri iar noi calaream cai, nu motobestii SS. Nu o lua ca pe un afront personal............ e simpla logica! Daca te deranjeaza scuza-ma! nu am vrut sa supar! scuze pt off topic , again! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PingyXP Postat Septembrie 12, 2007 Autor Share Postat Septembrie 12, 2007 http://www.antena1.ro/index.php?page=news&...p;currentPage=1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
old_scorpion Postat Septembrie 12, 2007 Share Postat Septembrie 12, 2007 Odihneasca-se in pace toti trei!...neatentia si viteza au dus la un deznodamant nedorit de nimeni... cat despre... 1. Accidentul are doua cauze: 1. Viteza excesiva moto si lipsa de experienta. (Bikerul oricum avea antecedente de teribilism prahovean/rural) 2. Neatentia calaretzului care traia ca 99% din conservari la un ritm de viata specific auto/familist. 3. Restul sunt vorbe. Punct. ia o carte de geografie si mai reimprospateaza-ti cunostintele...de la impartirea administrativa din 1966 Peris e in jud Ilfov...si cum ilfovenii s-ar vrea mai repede bucuresteni decat prahoveni corect era sa spui ca avea fite de bucurestean rural... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator alexman Postat Septembrie 12, 2007 Share Postat Septembrie 12, 2007 (editat) Adica era un fel de KK_Raptor? Scuza-ma ca-mi permit usere anonim cu nicknameul AK_Raptor, dar la varsta ta esti cam praf. Ma rog, sunteti, ca nu mai esti chiar la prima tinerete.... Reportajul de la Antena1 e plin de cacao si e intended sa arunci cu chestie de-asta si in noi. Pentru ca intr-adevar din reportaj => ca masina circula corect si motocicleta a intrat in ea de-a-np*&^a, ceea ce e adevarat doar pe jumatate. Probabil ca se vor edifica si dupa verificarea inregistrarii de la camerele de supraveghere ca nu a fost chiar asa. RIP Editat Septembrie 12, 2007 de alexman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kima Postat Septembrie 12, 2007 Share Postat Septembrie 12, 2007 Deci domnilor, cred ca e cazu sa se inchida topicu. Marele caralet, puteti fii foarte siguri ca nu a planificat sa intoarca aiurea si sa moara din cauza asta. Multi dintre cei care conduc masina vor sa intoarca in locuri nepermise, vad in oglinda scuteru/R1/Busa, ca pana la urma toate la distanta arata numa un far, si zic ca au timp si se baga. In cazu asta, la fel ca si in alte cazuri (tragedii) mobra a venit mult mai tare decat a apreciat soferu, la fel, pilotu mergea tare, se concentra la ce vedea inainte, probabil ca si lipsa de experienta si-a spus cuvantu, s-o fi speriat un pic, da in nici un caz nu ar fi vrut sa se sinucida ca a tras un pic de gaz. De obicei treburile astea se petrec extrem de rapid, iar la viteze mari, numa antrenamentu te poate salva, in sensu ca cati dintre noi, care se dau cu vitezane, cand depaseau coloane de 3-4-5 masini, una dintre ele s-a bagat aiurea peste el, si ori a franat tare ori a tras tare de gaz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionut_cretzu Postat Septembrie 12, 2007 Share Postat Septembrie 12, 2007 (editat) chiar ma distrez citind acest forum...:Nu va obositi oameni buni cu formule si forte ...poporu' prost tot nu pricepe,tot cu aia ramane ca soferu' de mercedes e de vina...SI CE DACA EL E VINOVAT????!!!!!FRAIERILOR ?Chiar nu va intra la cap???!!!!SI CE DACA ALTU' E VINOVAT CAND MORI SI TU???!!!!O sa-i scrie pe mormant ca el este nevinovat si preotul va spune acest lucru...!Tineti-va tot asa de dreptatea voastra ,nu va lasati si bagati linistit gaz ca oricum voi aveti drepatate....ce-i aia viteza pentru voi?Voi sunteti tari ma' ,aveti voi reflexe de reflexe .....sunteti niste piloti de curse innascuti....limitarea de viteza oricum e pentru fraieri si pentru fricosi....bagati tata ,aratati lumii ca eveti singe in voi si stiti sa-i dati in goarna....si lasa ca la vitza de 100 km/h si un incepator pe ss poate sa opreasca instantaneu cu motoru daca ii sare in fata un caine sa vreun animal....si atunci ce va fi ?O sa cautam cu toti cainele respectiv si-l ducem la politie sa dea declaratie ca nu-ia acordat prioritate motociclistului care circula regulamentar?O sa faca cainele puscarie ,si tu vei fi poate paralizat de la brau in jos...?CE o sa faci tot restu' vietii ?Asa cum a scris si Oldschool : prietena sau sotia te va parasi si se va cupla cu altcineva si tu te vei pisa pe tine ca altceva n-o sa mai poti face.....da lasa nu-i bai ,important e ca nu-i periculos sa mergeti cu viteza ca oricum aveti drepate si reflexe.... Constat cu durere ca NICI din aceasta tragedia NU au invatat oameni noi......mare pacat. P.S. Nu doresc sa jignesc pe nimeni ,ce am scris aici nu este valabil pentru toti ,pentru ca sunt cateva persoane foarte inteligente si cu capu' pe umeri , pe care odata m-as simtii onorat sa-i cunosc si personal,pentru ca sunt oameni minunati. Intradevar pe cat este de dur postul tau, pe atat este de adevarat . Ca tot sa tras pe aici cu Fizica mi-am adus si eu aminte de o vorba mare care a spus-o profesor meu de fizica odata cand ne povestea ceva foarte folositor pentru viata. "Daca macar unul din aceasta clasa a inteles mesajul meu, inseamna ca nu am vorbit in zadar". Va las sa faceti singuri legatura... RIP pt rideri si pentru sofer, cat despre accidentul prezentat pe Antena 1, de toata jena reportajul lor ".......a fost omorat de un motociclist......" Editat Septembrie 12, 2007 de Ionut_cretzu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emanuel71 Postat Septembrie 13, 2007 Share Postat Septembrie 13, 2007 Si iata aici atasat un filmulet care face 99,% din tot ce s-a scris pe topicul asta referitor la partea tehnica a accidentului. Este o simulare 100% identica cu accidentul in cauza, uf ce rau imi pare ca nu l-am gasit mai devreme sa dau peste bot unor "priceputi"... http://www.youtube.com/watch?v=vFH_78h9eF8...ted&search= Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionut_cretzu Postat Septembrie 13, 2007 Share Postat Septembrie 13, 2007 Si iata aici atasat un filmulet care face 99,% din tot ce s-a scris pe topicul asta referitor la partea tehnica a accidentului. Este o simulare 100% identica cu accidentul in cauza, uf ce rau imi pare ca nu l-am gasit mai devreme sa dau peste bot unor "priceputi"... http://www.youtube.com/watch?v=vFH_78h9eF8...ted&search= Si ce ar trebuie sa deducem din acest filmulet ?? ca nu se specifica cu ce viteza rula si A classe nu e mercedes E classe dinala vechi de 2 tone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xander2007 Postat Septembrie 13, 2007 Share Postat Septembrie 13, 2007 Si aici cine-i vinovat: http://www.youtube.com/watch?v=DkXnApw5gW0...ted&search= ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.